Beste,
Ik ben geinteresseerd in het Scarlet trio pack (TV+Internet+Tel); niet dat ik tel ooit zal gebruiken, maar een duo pack met enkel internet en tel bestaat blijkbaar niet.
Ik zie dat er een promo loopt: activering+modem gratis, maar nog steeds 99 EUR installatiekost.
Heeft iemand ervaring met deze ''installatiekost''? Ik zal mijn installatie zelf wel doen, en een B-Box2 heb ik nog liggen (dus die moet ik eigenlijk niet krijgen van hun).
Het aanbod is goedkoop, maar bij BGC kom ik slechts een 5-tal eur duurder uit met de combinatie TV+Internet start (heb onbeperkt niet nodig).
Zou Scarlet die installatiekost kunnen kwijtschelden (ik heb al een modem, dus daar is er eventueel ruimte om iets commercieels te geven), of geeft Scarlet zoiets commercieel nooit?
99 EUR is wat teveel van het goede, het zou meer dan een jaar duren eer mijn investering ietwat rendeert...
Thx!
Pieter
Scarlet; installatiekost?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 29 keer
Toch wel, je kan enkel telefoon + internet kiezen ook. Kost evenveel als scarlet trio maar je kan wel sneller surfen. En inderdaad, toen wij overstapten naar Scarlet wilden ze ook absoluut die installatiekost niet laten vallen.
-
- Elite Poster
Ja ok, je kan zonder tel ook kiezen maar dan kost het evenveel...
Als scarlet de installatiekost niet wilt laten vallen dan kies ik toch voor BGC denk ik.
Het kost me maar 6 EUR meer (maar bij BGC heb je geen install kost als je de juiste kanalen kiest of wat zaagt) en je hebt zelfs nog TV Overal (niet dat ik het gebruik, het is niet mogelijk met BGC start, maar je kan wel steeds via TV Overal je decoder vanop afstand programmeren).
Dusjah... dan is mijn keuze snel gemaakt vrees ik.
Of eventueel BGC start unlimited of EDPnet unlimited icm Bhaalu, maar dat moet ik toch allemaal nog eens bekijken.
Mijn probleem is vooral dat ik unlimited niet nodig heb, tenzij ik voor IPTV opteer (Bhaalu, Steevie of andere consoorten), dan heb ik unlimited wel nodig wegens mijn TV verbruik...
Dus ik zit eigenlijk wat vast met volgende, afhankelijk van mijn TV keuze:
- Limited abo(ik verbruik slechts een 30 tal gig per maand) en een regulier TV abo
- Unlimited abo om eventueel IPTV te kunnen 'verwerken'.
En dan zijn je keuzes (kostprijs gezien) beperkt, De keuze is anders wanneer je SOWIESO unlimited nodig hebt...
Als scarlet de installatiekost niet wilt laten vallen dan kies ik toch voor BGC denk ik.
Het kost me maar 6 EUR meer (maar bij BGC heb je geen install kost als je de juiste kanalen kiest of wat zaagt) en je hebt zelfs nog TV Overal (niet dat ik het gebruik, het is niet mogelijk met BGC start, maar je kan wel steeds via TV Overal je decoder vanop afstand programmeren).
Dusjah... dan is mijn keuze snel gemaakt vrees ik.
Of eventueel BGC start unlimited of EDPnet unlimited icm Bhaalu, maar dat moet ik toch allemaal nog eens bekijken.
Mijn probleem is vooral dat ik unlimited niet nodig heb, tenzij ik voor IPTV opteer (Bhaalu, Steevie of andere consoorten), dan heb ik unlimited wel nodig wegens mijn TV verbruik...
Dus ik zit eigenlijk wat vast met volgende, afhankelijk van mijn TV keuze:
- Limited abo(ik verbruik slechts een 30 tal gig per maand) en een regulier TV abo
- Unlimited abo om eventueel IPTV te kunnen 'verwerken'.
En dan zijn je keuzes (kostprijs gezien) beperkt, De keuze is anders wanneer je SOWIESO unlimited nodig hebt...
- tijs.vandenvester
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 10 keer
Misschien proberen om eerst Internet VDSL2 (35 euro /maand) aan te vragen met éénmalige activering van 50 euro (modem en installatie zijn gratis) en daarna, wanneer je toch al klant bent is het denk ik mogelijk om zonder activatie/installatiekost er TV bij te krijgen.
Vorig jaar deze periode had ik VDSL2 en heeft Scarlet me zelf opgebeld om me Belgacom TV aan te smeren zonder éénmalige kosten...
Vorig jaar deze periode had ik VDSL2 en heeft Scarlet me zelf opgebeld om me Belgacom TV aan te smeren zonder éénmalige kosten...

Provider: Proximus Internet Maxi - 100M/20M
Network: Pfsense firewall - Allied Telesis 8000GS/24 - Unifi AP-AC Lite
-
- Elite Poster
Bedankt voor de tip! Ik ga dit zeker proberen/onderzoeken.
Thx
Thx