Van Scarlet One naar Trio (12€/per maand besparing)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
convict2011
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 dec 2011, 12:43
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Aangezien ik toch niet de snelheid krijg waarvoor ik betaal bij de Scarlet One (50Mbps). Kan ik toch gwn naar de Scarlet Trio (30Mbps) overschakelen en 12 euro per maand besparen?? De enige wat veranderd is dan gwn dat je minder zenders hbt. Maar die mindere zenders zyn ook de enige zenders die ik kijk (als ik dan eens de tv opzet.

Ik denk dat het voordeliger is vr de mense die betalen vr een snelheid die ze ni krijgen.

heb ik hierin gelijk om mis ik iets?

Eveneens mijn lijnwaardes (snap trouwens ni wrm ze zo slecht zijn, zit ni zooo ver van de ROP).

Code: Selecteer alles

 __________________________________________________
/                                                  \
| VDSL2Tool 3.0 | © Arno Raps | http://hierzo.net/ |
\__________________________________________________/
            downstream         upstream
Line:         20056 kbps         2048 kbps
Max:          31252 kbps         6547 kbps
Profile:       8d
Distance:      300 m
Training:      14,4 dB
Attenuation:   7 dB
[Afbeelding Post made via mobile device ]
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 883
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 183 keer
Bedankt: 97 keer
Recent bedankt: 1 keer

Groot gelijk, als je die TV posten niet mist, maak je na 4 mnd. al winst (50€ activeringskosten te betalen voor de overschakeling). Je zal toch vermoedelijk nog een hele tijd aan die snelheid vasthangen (DSM + Bbox3 zou evt. in de toekomst er iets kunnen aan verbeteren).
Afstand is niet de enige factor, de lijnkwaliteit in zijn geheel is belangrijk en met jouw Training: 14,4 dB is er een mss. nog hoop op een DLM verhoging naar 25/2, maar dat valt nog perfect binnen de TRIO mogelijkheden.

Vermits One jaar na jaar aan voordeel verliest tov. andere packs, ga ik de komende maanden ook mijn opties bekijken, ofwel voor de prijs (-> TRIO) ofwel voor een ruimer aanbod ('Overal', Fon, etc).
UB_16779
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 4 keer

DIBO, op hun site staan de kosten voor bestaande klanten als promo doorgestreept (tot eind deze maand alleszins), je zou dus in principe niets hoeven te betalen voor de overstap?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Als je tevreden bent,met de zenders,en nooit naar het extra voetbal kijkt,die aangeboden word op het One abbo,dan kan overstappen in elk geval zeer gunstig zijn,het prijsverschil is in ieder geval zeer groot,vooral als men het uitrekent op jaarbasis.Bij het internet en de vaste tel.blijven de voorwaarden bij U dan hetzelfde.
Laatst gewijzigd door fluppie 12 aug 2013, 16:14, in totaal 1 gewijzigd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

eensteven schreef:DIBO, op hun site staan de kosten voor bestaande klanten als promo doorgestreept (tot eind deze maand alleszins), je zou dus in principe niets hoeven te betalen voor de overstap?
Scarlet Trio is beschikbaar voor nieuwe klanten vanaf 01/08/2013 en voor bestaande klanten vanaf 01/09/2013 (activatiekost van € 50 indien er reeds een decoder is geïnstalleerd
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

eensteven schreef:DIBO, op hun site staan de kosten voor bestaande klanten als promo doorgestreept (tot eind deze maand alleszins), je zou dus in principe niets hoeven te betalen voor de overstap?
kijk bij de kleine lettertjes : Wanneer er reeds een HD decoder is geïnstalleerd door Scarlet (Scarlet One en Scarlet Internet & TV), bedragen de eenmalige kosten € 50 (activatiekost).
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

Zonet via de chat even gevraagd of ik al kon overschakelen van Internet & TV naar Trio. En volgens de medewerken kan het pas vanaf 23/09 (en niet 01/09 zoals op de site staat)...
Gebruikersavatar
Vladimirke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 apr 2007, 07:39
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Dank je Zorba, dat spaart me dus een telefoontje uit. Ik wou volgende week Trio aanvragen, maar ik wacht nog nu wel eventjes.
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 49 keer

Al iemand overgeschakeld van One naar Trio?
Of klopt de info inderdaad die ze aan Zorba hebben verteld dat dit nu toch maar mogelijk zou zijn vanaf 23/09?
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer

Gisteren nog met Scarlet contact opgenomen en overschakelen kan pas vanaf 23/9, maar het zou dan wel online aangevraagd kunnen worden.
kode
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jun 2013, 21:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb gisteren nog gebeld, en die zei dat het vanaf de 16de kon. Ze gingen me de 16de opnieuw contacteren. Een 2de decoder nemen ging echter niet, dit was enkel voor een nieuw abbonement. Beetje vreemd.
heezy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 jun 2008, 18:34
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb net men beklag gedaan bij de klantendienst. Ik vind het vrij schandalig dat er een 'downgrade' kost van 50€ (!) moet betaald worden.

Ik had graag overgeschakeld naar Scarlet Trio, want ik heb nooit hoger dan 30/2 gestaan en ben recent op 20/2 gezet, maar 50€ betaal ik niet. Spijtig, maar dan zijn ze een klant kwijt. Dan wordt het Telenet voor mij.
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3057
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 2 keer

Telenet is toch meteen een pak duurder dan Trio en One? Wacht dan misschien tot EDPnet z'n pack voorstelt (is aangekondigd voor deze maand).
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Inderdaad,op 6 maanden tijd is die 50€ helemaal terug verdiend (VGL met een Telenet Abbo).
heezy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 jun 2008, 18:34
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Ja dat klopt, maar het gaat hem niet per se om het maandbedrag, maar om het principe:

1) Je moet betalen om minder te krijgen, dat is gewoon absurd. Er is geen enkele kost aan mij, alles is aanwezig. Misschien een persoon die een mail moet sturen en een aanpassing moet doen. Dit is gewoon 50€ recht in de pocket.
2) Ik heb nooit een hoger profiel dan 30/2 gehad. Recentelijk is dit verlaagd naar 20/2 na 2,5 jaar stabiel op 30/2 gestaan te hebben. Op zich is dit ook absurd, je betaalt al enkele jaren voor een dienst, die dienst bestaat uit 3 onderdelen, en opeens krijg je op één bepaald onderdeel 33% minder. Dat is zoals je gsm-provider opeens zou zeggen: "U heeft vanaf heden 1/3 minder belminuten. Kunnen wij niets aan doen, dat gebeurt automatisch, blijkbaar teveel fouten op uw lijn."
En ik weet dat dit inherent is aan de techniek en daar kan/kon ik mee leven, moesten ze een tegemoetkoming doen. Maar 50€ betalen voor iets waar ik sowieso al zit qua internet en nog wat minder kanalen... Sorry, dan wordt het een andere provider. Spijtig, want ik was tevreden over Scarlet.
3) Vectoring, ja... wie, wat, waar, wanneer, hoe?
4) Het is niet dat ik meteen weg wou. Ik heb mijn zeg en feedback gegeven aan de klantendienst. Ik kreeg als antwoord: "Ja dat is dan spijtig om horen meneer." :-D Ik ben niet iemand die dan maar aanmodderd in de hoop van ooit wordt het wel beter. Telenet it is then. Het maandbedrag wordt wel hoger, maar de lijn zal dan ook een pak beter zijn.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

In de klantenzone kan je nu overschakelen naar Trio. Ik heb zonet de overschakeling aangevraagd en moet enkel een activatiekost van €50 betalen.
ElFrikandel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jul 2009, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Zorba schreef:In de klantenzone kan je nu overschakelen naar Trio. Ik heb zonet de overschakeling aangevraagd en moet enkel een activatiekost van €50 betalen.
Mag ik je vragen waar in de klantenzone je de overschakeling kan aanvragen? Ik heb alle menus afgelopen maar niets gevonden :-(
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

Bij 'Abonnement' stond een grote banner met Scarlet Trio (zoals er ook Scarlet One staat bv). Daarnaast stond een knop 'Bestellen' (bij mij nu niet meer natuurlijk).
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2746
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Bedankt voor de tip. Precies wel een mooie besparing denk dat ik van bgc comfort ga overschakelen. Zie niet onmiddelijk nadelen. Zelfs de huur van een decoder is aan halve prijs. En het discovery pack ziet er hetzelfde uit dus mis ik niets. Of zie ik nog iets over het hoofd?
Heb je in die trio ook het gratis zaterdag voetbal?
Hoe zit dat met DLM? ik zit op 30Mbps via dlm.

99€ installatiekosten? Kan je dat dan niet zelf installeren?
cptKangaroo schreef:Wacht dan misschien tot EDPnet z'n pack voorstelt (is aangekondigd voor deze maand).
Gaat dit iptv zijn of tvv?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 883
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 183 keer
Bedankt: 97 keer
Recent bedankt: 1 keer

Heronic schreef:het discovery pack ziet er hetzelfde uit
ja, pack is hetzelfde, maar het basisaanbod heeft minder posten en die kan je niet allemaal terug erbij krijgen via een pack: bvb. Discovery Animal Planet & National Geographic NL ben je definitief kwijt
Heronic schreef:Kan je dat dan niet zelf installeren
nee, da's geen optie bij Scarlet
Heronic schreef:Hoe zit dat met DLM?
DLM is gebonden aan de (Belgacom) infrastructuur, niks te maken met abonnement. Als je op 30/2 (??) zit, ga je idd. bijna niets verliezen met TRIO
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Zorba schreef:In de klantenzone kan je nu overschakelen naar Trio. Ik heb zonet de overschakeling aangevraagd en moet enkel een activatiekost van €50 betalen.
Zorba, stond er bij jou in je winkelwagen dan ook een tweede telefoonlijn @ € 5,10 aangerekend (totaal maandelijkse kost € 44,10)? Bij mij staat die er steevast, en ik krijg ze met geen mogelijkheid weg, ik wil ze ook niet.
Ff op de helpdesk geweest via chat, en daar zeiden ze om gewoon te bestellen en achteraf bij de klantendienst te melden. Die zouden dan kijken of t daadwerkelijk aangerekend wordt... :???: ... ik heb t precies liever van den eerste keer in orde 8)
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

Nee die stond er niet bij, heb jij momenteel ook Internet & TV of One? Misschien dat het probleem bij One ligt.
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ja, ik heb momenteel het One pakket...
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

Zonet bevestiging gehad, met een overzicht van alle kosten:
Afbeelding

Zoals ze bij de klantendienst al zeiden, vraag je het best na als het op je bevestiging nog fout staat.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Zorba,badankt voor deze info.Ben je nog van plan om ook Netflix erbij te nemen in de toekomst,of blijf je gewoon bij dit abbo?? (Als Netflix naar Belgie komt dan)
Ik vraag mij ook af of je moet inboeten op de beeldkwaliteit v/d tv ? Ik wil dat even vragen omdat je ( normaal gezien) toch een wat lagere internetsnelheid heeft.Ik heb ook nog een EMail adress @scarlet,kan je dit behouden bij een overstap van One naar Trio?
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer

Sta mij toe de vraag over de beeldkwaliteit te beantwoorden: die blijft identiek. Met Scarlet Trio blijf je Belgacom TV hebben, alleen het aantal zenders wordt beperkt, de rest blijft hetzelfde: beeldkwaliteit, decodersoftware, opnamemogelijkheden (nPVR), aantal TV's dat aangesloten kan worden, enz.

De mailboxen en bijhorende adressen worden normaal gezien mee overgezet bij de migratie van One naar Trio, maar daar zal ik pas komende vrijdag uitsluitsel over hebben: dan wordt de ONE van mijn ouders omgezet naar Trio. Daarvoor zijn ze opgebeld door Scarlet, 1 dag na de online aanvraag voor de overstap.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

fluppie schreef:Zorba,badankt voor deze info.Ben je nog van plan om ook Netflix erbij te nemen in de toekomst,of blijf je gewoon bij dit abbo?? (Als Netflix naar Belgie komt dan)
Ik vraag mij ook af of je moet inboeten op de beeldkwaliteit v/d tv ? Ik wil dat even vragen omdat je ( normaal gezien) toch een wat lagere internetsnelheid heeft.Ik heb ook nog een EMail adress @scarlet,kan je dit behouden bij een overstap van One naar Trio?
Ik heb momenteel Netflix via HideMyAss VPN. Voor mij is dit met Trio een perfecte combinatie.

Beeldkwaliteit blijft inderdaad hetzelfde. Ik heb momenteel ook maar een 20mbit profiel, dus ik kom zelfs niet aan de max van Trio.

Mijn abonnement wordt ook vrijdag omgezet.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2746
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Mijn aanvraag is ook binnen.
Mis slechts 2 zenders die ik soms bekijk.
Hopelijk zie ik de zaterdag matchen nog maar die zijn mij de meerprijs uiteindelijk ook niet waard.
Mooie besparing :)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 49 keer

Ben ook van plan om over te schakelen. Echter las ik hier ergens dat edpnet deze maand ook nog met een vernieuwde formule op de markt komt. Klopt dit of niet? Ik wacht daar eventueel nog op.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2746
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Ik heb edpnet gecontacteerd ze zijn gestopt met tv en dit komt niet terug. Dus er komt geen triple play pack. Zo is mij althans verteld via de live chat.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Is EDPnet voorlopig niet gestopt met de 'TV Vlaanderen aanbieding' met schotelantenne? ik denk het wel,maar dat wil echter niet zeggen dat ze niet met een ander Triple Play abbo kunnen afkomen,ook met TV Vlaanderen die dan via VDSL (van EDPNet) TV zou leveren.Dit is een mogelijkheid,maar nog absoluut geen zekerheid.
Ik vraag mij ook wel af of Netflix niets teweeg gaat brengen bij Belgacom/Scarlet? nu Telenet er al een reactie op heeft zou het toch wel kunnen.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2746
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Zoals ik al zei heb ik gisteren contact gehad met edpnet waar ze het gerucht van tripple play ontkennen. In tegenstelling tot telenet(prime) heeft bgc geen product dat door netflix beconcureerd zal worden. Zie dan ook niet in wat ze zouden moeten veranderen. Ik verwacht eerder meer klanten die de limiet van tn ontvluchten mocht blijken dat netfix te veel verbruikt.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
FORZA M
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:36
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer

Wanner ik via de website wil overshakelen van One naar Trio krijg ik bij het bevestigen volgende mogelijkheid om een klantnummer op te geven:

Afbeelding

Weet er iemand of dit effectief iets oplevert? En zo ja, iemand die nummers wil uitwisselen zodat we er allebei van genieten?
kode
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jun 2013, 21:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Bij het ingeven krijgt die persoon normaal 1 maand gratis.
FORZA M
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:36
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer

Ik ben ondertussen al voorzien van een klanennummer. Het is niet meer nodig me hiervoor een PM te sturen.
kode
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jun 2013, 21:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

nog iemand die zin heeft om klantennummers te wissellen?
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 49 keer

Net ook aangevraagd. Zag net als ik op "Ok" drukte aan de rechterkant in het mandje een totale kost staan van €99 (denk ik).
Heb de wizard nochthans doorlopen met als eerste mijn huidige login + wachtwoord in te vullen.

Nog iemand die dit had, of had je weldegelijk enkel €50 in het winkelmandje?
Als ik nog eens inlog op mijn.Scarlet.be vind ik ook niet onmiddellijk ergens mijn aanvraag terug zodat ik het kan checken.
FORZA M
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:36
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer

Ik had enkel de €50 in m'n mandje.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

fluppie schreef:Ik heb ook nog een EMail adress @scarlet,kan je dit behouden bij een overstap van One naar Trio?
Is het niet zo dat de mailbox (@scarlet e-mail adres) bij Scarlet Trio een betalende optie is?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Worden mailboxen e.d. niet overgezet bij de overstap van Bijv. een One abbo naar een Trio abbo??(Post Steven_09)
Wel is het zo bij Snow dat men geen e-mail adres heeft @ snow.be,dat is al meerdere malen bevestigd.

voor bestaande klanten dienen er migratiekosten in rekening gebracht te worden (50 EUR) Deze zin staat onderaan de Trio pagina,in kleine letters,dus ik denk dat het over de mailboxen gaat hier.Als je overkomt van Scarlet One betaald U 50€,maar als U een nieuwe klant bent gaat U normaal gezien 100€ betalen,want dan komt er ook een digicorder,activering en WIFI modem zijn dan gratis .U heeft ook vijf mailboxen bij Scarlet Trio.
Laatst gewijzigd door fluppie 24 sep 2013, 11:03, in totaal 1 gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”