Moderators: Moderators, Userbase Crew

Stroper schreef:Misschien nog even opmerken dat die lagere downloadsnelheden relatief zijn wegens:
* Geen trafficshaping bij de concurrenten van Telenet
* Het hangt ervan hoeveel personen gelijktijdig van het internet gebruikmaken(en wat ze doen), maar als je een degelijk profiel hebt(hangt natuurlijk af van de woonplaats. Maar 25 MB/s moet vandaag normaliter volstaan niet kloosterijke gezinnen.

regeri schreef:Eigenlijk is scarlet vergelijkbaar met telenet toch? Zenders exact hetzelfde, telefonie hetzelfde, en internet is iets trager maar volledig unlimited download.

zaf schreef:* 25Mbit vs 60Mbit voel je toch wel als intensieve downloader. Bij het dagdagelijks surfen merk je dat zelfs niet. Integendeel, Youtube download veel vlotter bij Scarlet dan bij Telenet.

krisken schreef:zaf schreef:* 25Mbit vs 60Mbit voel je toch wel als intensieve downloader. Bij het dagdagelijks surfen merk je dat zelfs niet. Integendeel, Youtube download veel vlotter bij Scarlet dan bij Telenet.
Heb je enig idee van je sync profiel? Als deze op 50mbit of hoger staat bestaan er leuke oplossingen

krisken schreef:Downstream line rate 62436 kbps
Upstream line rate 7968 kbps
Downstream Training Margin 20.4 dB
Ik heb dus geen fixed profiel, aan een door belgacom automatisch toegekend profiel (net als jij overigens). Mijn abonnement laat mij toe om een snelheid te hebben van 25mbit. Echter via PFSense en wat netwerktruckjes (zie pfsense topic hier, of gebruik de zoekfunctie van userbase) heb ik 3x een PPPoE sessie aangemaakt waardoor ik theoretisch 3x25mbit heb. Echter zou dit overeenkomen met 75mbit wat niet kan (zoals je bovenaan ziet : mijn syncronisatie is "maar" 62mbit. Maar ik haal toch gebundeld wel een goeie 60mbit

Keer terug naar Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast