Bye bye Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7414
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

Dit is toch geen probleem !
Er zijn hier mensen genoeg die erover klagen.
Dus als je toch de stap neemt is het op eigen risico zou ik zo zeggen !
En als je wilt weggaan bel naar scarlet en zeggen dat ge kosteloos wilt opzeggen wegens het niet nakomen van afspraken en als ze niet willen de ombudsdienst inschakelen dit heb ik jaar geleden ook moeten doen.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4059
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

RL schreef:Ik zit sinds die verhoging van de snelheid op Scarlet One op 19 megabit. Als ik een snelheid van 1,2 of 3 megabit had zoals jullie, dan zou ik toch overwegen om over te stappen hoor. Desnoods naar Telenet...
Door mijn huidige situatie is dit niet mogelijk om over te stappen naar telenet.
Nick
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 maa 2010, 08:01
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik ben uiteindelijk sinds een jaar overgestapt naar Belgacom en heb Scarlet gedumpt.
Eigenlijk vond ik dat spijtig want ik was tot voor die hele reeks miserie wel content van hun uptime enzo.

Ik heb eerlijk gezegd nog geen problemen gehad bij BGC, geen problemen met uptime, rekeningen,...
Heb al eens hun support afdeling moeten bellen voor een vraagje en ik was snel binnen en kreeg een deftig antwoord.
Momenteel dus geen negatieve opmerkingen. :-) En ik hoop dat dat ook zo blijft!!!
Gebruikersavatar
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 604
Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer
Te Koop forum

Volgens mij is dit zo weer een typisch geval waar je van hier naar dar loopt en dat het probleem maar niet opgelost geraakt.
Heb ook zo iets voorgehad met mijn GSM (koop nooit een gsm in een BGC center !!!! ).

Ik zou je aanraden om een lijvige klachtenbrief (al dan niet aangetekend) te versturen naar scarlet. Steek er desnoods als bijlage een printout van de uren die je naar scarlet hebt gebeld met de kosten erbij. En ik hoop dat je toch dat je hiervoor een deftige vergoeding krijgt.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”