Dat on-rechtstreekse belgacom-tv klanten minder opties krijgen heb ik het in feite ook moeilijk mee:
Scarlet maakt immers reclame met de letterlijke benaming belgacom tv (vanop de website: Jij beslist! Dankzij Belgacom TV in dit pack,....)
Op mijn factuur staat zelfs mooi apart vermeld: belgacom tv xx euro.
Dat ik dit aan scarlet betaal en dat zei dit voor mij doorstorten naar belgacom doet er niet toe.
Ik ben in alle opzichten Belgacom tv-klant en zou recht moeten hebben op alles wat hiermee samenhangt.
Ook technisch lijkt er hier geen enkel probleem te zijn, belgacom moet enkel zijn e-services platform toegankelijk maken voor scarlet-klantennummers, meer is er niet aan lijkt mij.
Belgacom doet hiermee trouwens afbreuk aan hun eigen product lijkt mij.
Ze komen er echter waarschijnlijk mee weg doordat wij officieel volgens de factuur 19€50 betalen voor belgacom tv.
Bij belgacom zelf is dit momenteel 20€50 en dan gaan ze argumenteren dat die 1€ extra deze diensten omvat

belachelijk, men kan immers net zo goed argumenteren dat deze korting er is doordat scarlet moet instaan voor de facturatie en support wat belgacom werk en kosten bespaart. Meer dan die 1 schamele € lijkt mij zelfs.
Graag zou ik inderdaad eva of iemand van scarlet's standpunt hierover horen
EDIT: ik heb het hier immers al ooit eens over gehad, toen kwam er echter geen reactie van eva hoewel ik haar aankondiging corrigeerde dat het niet kon voor scarlet
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 20#p380085