Een update...
Vanmorgen om 11u krijg ik telefoon van technieker dat ie daar is, maar ik had afgesproken met Scarlet vanaf 12.30 ten vroegste!!!
Dus heeft ie moeten wachten want ik zat nog op mijn werk.
Hij klaagde er ook van dat hetzelfde gebeurd was bij zijn vorige klant dat ie daar maar in de middag moest zijn ipv smorgens...
Na het installeren van de nieuwe router werkt alles terug!!!

EINDELIJK!
Nu nog mijn domicilering veranderen, das weer iets anders...
Ik probeer nu al sinds 13.00 te bellen naar hen en constant wachttoon...(muziekje)
De telefoon ligt nu al meer dan een uur open!
Bij wijze van experiment bel ik eens naar hun 0800 nummer om nieuwe klant te worden, resultaat: binnen de 2 minuten iemand aan de lijn!!!
Ik heb mijn beklag daar eens gedaan van hoe ze bestaande klanten behandelen maar die kan daar uiteraard niks aan wijzigen of doen en uiteraard kan zij mij ook niet helpen. Dus nu weer ligt ie open, ondertussen alweer 10 minuten...
En voor diegenen dat mij niet geloven of denk dat ik overdrijf, probeer het zelf maar eens 02/2752727 -> 1 -> 3 -> 2 (heb al technische ondersteuning, administratief,... geprobeerd: NIKS!)
Bedankt voor de barslechte service Scarlet en wacht maar tot ik iemand aan de lijn te grazen heb want ik ben dit echt wel beu hoor!