vuurvos schreef:philippe_d schreef: Als je een betere grafiek hebt, mag je die gerust posten hoor. Deze is voorlopig de enige die we hebben

.
Ik wacht nog steeds vol ongeduld op een reactie van jou (negatief of positief). Alhoewel je enkel door deductie en door
internetbased info only je gelijk wilt behalen, vind ik het steeds meer storend dat je jouw "aannames" zodanig pusht dat ze als de "waarheid" moeten worden aangenomen ! Jouw opmerkingen i.v.m. DSM zijn onjuist ! Maar ja, zoals gewoonlijk weet jij het beter, het principe van "de beste stuurlui staan aan de wal" zeker ?
Met deze wil ik mij excuseren als ik jou de indruk heb gegeven dat ik het beter weet dan jij.
Dat is absoluut niet het geval, en de meeste kennis over Dare, DLM, DSM hebben we van jou gekregen ...
Ik zal in mijn volgende posts beter accentueren wat ik "als aanname" verkondig, in plaats van "als waarheid".
En inderdaad, de info die ik post is soms gekregen door "eigen deductie" en "internet based" (zoals dat fameuze kaartje) ... bij gebrek aan betere info.
Waarschijnlijk was mijn statement dat "
het verschil tussen de 'gelukkigen' (<300m) en de 'ongelukkigen' zal met vectoring nog groter zijn dan nu !!!" overdreven (volgens jou het meest storend en flagrant onjuist)

.
Wat ik eigenlijk bedoelde (als antwoord op de vraag van
hardyscript of ze (Belgacom) "
niet beter hadden gewacht op Vectoring om alle klanten samen gelukkig te maken") is dat bij ieder systeem (ADSL, ADSL2+, VDSL2, DLM, DSM) er klanten zullen zijn, die "uit de boot vallen" voor de hoogste snelheid, en dus "minder geluk" zullen hebben.
En hopelijk zullen de boostboxen het aantal "lange afstand" klanten drastisch verminderen ....
Ik hoop dat dit hiermee recht gezet is.
Nogmaals, sorry ...