IPV6 selecteren: geen verbinding meer

tdemeyer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 19 Jan 2013
Locatie: Ronse
Bedankt: 16 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

IPV6 selecteren: geen verbinding meer

Berichtdoor tdemeyer » 25 Jun 2018, 18:33

Grrr.. Het gevecht met de EDPNet helpdesk kan weer beginnen:

Afgelopen vrijdag activeer ik IPV6 op de myedpnet account van mijn moeder. Kort daarna verbreekt de verbinding. Sedertdien geen PPOE sessie meer kunnen opbouwen. Steeds iets in de aard van invalid logon..

Tegen beter weten in het advies van de helpdesk gevolgd (reboot modem, en als't niet lukt uw accountgegevens opnieuw invoeren)... Haalt allemaal niets uit..

Méér dan vervelend want mijn moeder is voor een groot deel afhankelijk van haar telefoon.. Ik beklaag me meer en meer dat ik de klassieke Px lijn heb omgezet naar een VOIP...
T

Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 801
Lid geworden op: 27 Apr 2006
Locatie: 51RUI0
Bedankt: 50 keer
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Contact:

Re: IPV6 selecteren: geen verbinding meer

Berichtdoor Roygenz » 25 Jun 2018, 21:40

Al geprobeerd om je pppoe wachtwoord even te resetten op my edpnet?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Chromecast & Netflix
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: WeePee (incoming) - Freevoipdeal (outgoing)
- MOBILE: Proximus Intense 8GB

tdemeyer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 19 Jan 2013
Locatie: Ronse
Bedankt: 16 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Re: IPV6 selecteren: geen verbinding meer

Berichtdoor tdemeyer » 26 Jun 2018, 09:50

Nog niet.. Om te vermijden dat we helemaal naast elkaar beginnen te werken..

Onze "man ter plaatse" (ooit zend ik die eens een goeie fles :) ) is op de hoogte.

tdemeyer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 19 Jan 2013
Locatie: Ronse
Bedankt: 16 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Re: IPV6 selecteren: geen verbinding meer

Berichtdoor tdemeyer » 27 Jun 2018, 07:52

Solved... Het was dus idd een wachtwoordkwestie: blijkt dat het bestaande PPOE wachtwoord was overschreven met het wachtwoord van de Myedp pagina... Er zal ergens een verkeerd veldje gebruikt worden in één of ander script :-D

Wel nu terug enkel ipv4, maar ik denk dat ik het geen tweede keer riskeer om ipv6 te activeren...

telenut
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 Jul 2014
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Re: IPV6 selecteren: geen verbinding meer

Berichtdoor telenut » 10 Jul 2018, 11:55

gisteren net hetzelfde voor gehad...

maar dus gewoon in uw modem het wachtwoord opnieuw ingeven volstaat, ook als IPV6 actief is :)


Terug naar “EDPnet (LaTribu)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast