supersnel van proximus start naar edp

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
franjo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 193
Lid geworden op: 20 jun 2006, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 14 keer

Gisterenmidag ( zondag 3 juni ) via internet portatie met Easy Switch aangevraagd van Proximus naar edpnet.
Vanmorgen (maandag 4 juni) een rood lampje op de Fritzbox.
Sync was daar maar geen internet , bbox3 aangesloten , zelfde liedje.
Proximus helpdesk gebeld: "wij zien dat u bij een andere provider bent ,u moet het hun regelen"
Gewacht tot de helpdesk van edpnet open ging om 9 uur.
Waren zeer vriendelijk ,dit was niet normaal en begrepen er ook niks van, zij zouden contact opnemen met proximus.
Om kwart voor 10 een mail met de edp inlogegevens en om 10 voor 10 werkte alles weer.
Goede en efficiente service van edp . Bedankt.
haryos
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2018, 20:15

Wauw, dat klinkt mooi! Bij mij is het ietsje minder aan het lukken. Al twee weken aan het wachten voor de overschakeling. :-( Wat heb je precies overgeschakeld? Ik heb/had alleen internet bij Proximus en dan lukt het blijkbaar niet zo vlot.
franjo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 193
Lid geworden op: 20 jun 2006, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 14 keer

ook alleen internet start bij proximus plus nog een mobiel abo.

Het was een beetje ironisch bedoeld , het was niet zo voorzien, maar "toevallig" is het heel snel gegaan.
Van aanvraag tot overschakeling 18 uur!
Volgens edp hebben zij zondagmiddag, na mijn aanvraag, de easy switch gegevens naar Proximus gestuurd, normaal krijgen ze dan na een paar dagen van proximus een datum door dat de switch effectief gedaan wordt. Iets of iemand bij Proximus heeft echter mijn internet start stop gezet na ontvangst van de easy switch gegevens. Edp heeft maanagochtend na mijn telefoontje meteen contact met proximus opgenomen en na een half uurtje was alles geregeld. Goede actie van edp.

Haryos, bel edp eens, mij hebben ze heel goed geholpen
haryos
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2018, 20:15

Ik heb een ticket geopend bij edpnet maar van wat ik begrijp ligt het nu vooral aan Proximus om de schakeling te voltooien en blijkbaar lag mijn telefoonnummer niet in hun database omdat ik alleen hun internet services gebruikte. Merci om uw ervaring te delen!
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”