Overstap Proximus naar Edpnet

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hallo iedereen,

Na jarenlang klant te zijn geweest bij Proximus gisteren mijn bestelling geplaatst bij Edpnet.
Om een lang verhaal kort te maken: Proximus honoreerde een prijsafspraak niet die me via twitter/privébericht bevestigd was.
Na 2 maanden meerdere telefoontjes en mails aan [email protected] nog steeds geen reactie en oplossing.
Daarom dan maar beslist om naar Edpnet over te schakelen.

Heeft er iemand een zicht hoeveel tijd het gemiddeld in beslag neemt om Edpnet op te leveren?
Proximus loopt 28/2 af, besef ook wel dat dit erg kort is, maar kan gerust even zonder Internet zitten.
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5308
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 13 keer

novie schreef: Heeft er iemand een zicht hoeveel tijd het gemiddeld in beslag neemt om Edpnet op te leveren?
Ja, EDPnet zelf :roll:
Mail/bel/tweet hen eens. Ik ga er van uit dat je ruim tijd genoeg hebt om tegen 28/2 omgeschakeld te zijn.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

Had ik al gedaan, medewerker gaf aan dat dit vrijwel onmogelijk was tegen 28/2 gezien ze recent veel bestellingen hadden ontvangen. 't is niet meteen een probleem als ik effe zonder internet zit thuis, maar 11 dagen moet toch doenbaar zijn. Toen ik nog in China woonde/werkte werd mijn DSL verbinding op 1 dag aangesloten :)

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Fentimento
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 04 feb 2018, 18:14
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

...
Laatst gewijzigd door Fentimento 26 apr 2018, 15:52, in totaal 1 gewijzigd.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Als je zelf de install doet( wat bij een verbinding van vroeger bij proximus heel makkelijk is) en je vraagt om je herroepingsrecht van 14 dagen op te geven ( dat kan je zeggen bij edpnet) dan zou het zeker moeten lukken.
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

Fentimento schreef:Je kan een deel van bestellingsprocedure overlopen tegen het einde aan moet je datum van overschakeling kiezen, waarschijnlijk zijn die wat mogelijk is.
Op moment van bestelling kon ik eender welke datum selecteren, zelfs 19/2, lijkt me dus niet het geval. Heb de datum dan maar leeg gelaten wat de eersvolgende beschikbare datum zou zijn.

boonpwnz schreef:Als je zelf de install doet( wat bij een verbinding van vroeger bij proximus heel makkelijk is) en je vraagt om je herroepingsrecht van 14 dagen op te geven ( dat kan je zeggen bij edpnet) dan zou het zeker moeten lukken.
Install doe ik zeker zelf, er moet immers niks gebeuren veronderstel ik: de telefoonkabel die nu naar de Bbox3 gaat gewoon in de AVM router steken en configureren. Als dat het geval is moet er enkel nog een switch gebeuren in de wijkcentrale vermoed ik.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Wel vraag dan om een activatie(dat doet edpnet) en zelf installatie(doe je zelf) zonder herroepingsrecht.
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

boonpwnz schreef:Wel vraag dan om een activatie(dat doet edpnet) en zelf installatie(doe je zelf) zonder herroepingsrecht.
Bedankt, heb een ticket bij Edpnet geopend i.v.m. het herroepingsrecht.
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

Reactie van Edpnet ontvangen: herroepingsrecht is verplicht, zelfs met mijn toestemming kan/mag men dit niet laten vallen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Is dat dan veranderd?

Degene die ik aan de lijn kreeg zei dat het wel kon?

Staat hier elfs een topic van op UB


Nu na 2 dagen heb ik nog steeds geen email ontvangen ivm bevestiging van mijn bestelling.Heb dus eens ingelogd op my edpnet en daar stond dat mijn bestelling nog goedgekeurd moest worden... Ik heb dus dan maar eens gebruik gemaakt van hun live chat support en toen kreeg ik te horen dat ik eerst 14 dagen moest wachten aangezien ik mijn verzakingsrecht niet had opgegeven en dan pas gingen ze mijn bestelling goedkeuren :s Normaal loopt die 14dagen verzaking periode toch altijd na de installatie ?

https://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=38313
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 383
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 153 keer

Wat ze op onze klantendienst bedoelen is dat een klant altijd recht heeft op herroeping, zolang je binnen de 14 dagen bedenktijd zit. Er is geen enkele impact op de verwerking van de bestelling. U haalt een situatie/topic aan van enkele jaren geleden die niet meer van toepassing is. Bovendien is er inhoudelijk nooit iets gewijzigd aan deze regel, dus bij een dienst geldt: vanaf de sluiting van de overeenkomst, dus de dag dat u bestelde. Lees gerust onze pagina hierover na: https://www.edpnet.be/nl/conditions/her ... recht.html

Indien je met een einddatum zit bij jouw huidige provider, lijkt het ons best dat je dit duidelijk maakt aan de klantendienst. Zodat er prioriteit aan jouw bestelling kan gegeven worden. Dus stuur gerust dan even het ticketnr door, zodat wij het kunnen laten nakijken wat mogelijk is voor de aanvraag.
internet, fiber & telephony
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

boonpwnz schreef:Is dat dan veranderd?

Degene die ik aan de lijn kreeg zei dat het wel kon?

Staat hier elfs een topic van op UB


Nu na 2 dagen heb ik nog steeds geen email ontvangen ivm bevestiging van mijn bestelling.Heb dus eens ingelogd op my edpnet en daar stond dat mijn bestelling nog goedgekeurd moest worden... Ik heb dus dan maar eens gebruik gemaakt van hun live chat support en toen kreeg ik te horen dat ik eerst 14 dagen moest wachten aangezien ik mijn verzakingsrecht niet had opgegeven en dan pas gingen ze mijn bestelling goedkeuren :s Normaal loopt die 14dagen verzaking periode toch altijd na de installatie ?

https://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=38313
Lijkt er vanaf te hangen wie je helpt. Volgens de eerste medewerker kon het niet. Vervolgens een contact op Linkedin gecontacteerd die bij Edpnet werkt en nu staat de order in afwachting van oplevering.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 383
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 153 keer

We vinden geen ticket terug over uw navraag rond het herroepingsrecht, normaal wordt ook elk telefoongesprek gelogd in een ticket. En u zegt dat u antwoord heeft ontvangen. Voor ons is het van belang om te weten met wie u gesproken heeft of wie u via ticket een antwoord gestuurd heeft, om te kunnen nagaan of het antwoord ook correct was.
internet, fiber & telephony
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb het ticket per pb gestuurd.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Laatst gewijzigd door TiTanium 21 feb 2018, 20:39, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Fullquote = tegen de regels!
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 383
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 153 keer

Ticket gevonden intussen. :-)
internet, fiber & telephony
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

We zijn ondertussen 2 weken na bestelling en jammer genoeg nog steeds geen activatie datum.
Nu besef ik wel dat dit niet Edpnet's fout is en dat zij ook afhankelijk zijn van Proximus, maar dit toont toch aan dat er bij Proximus één en ander mank loopt als ze binnen deze termijn nog niet eens een activatie datum kunnen geven.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

maar waarom vastpinnen op 28/2.
Je kan toch op gelijk welke datum overstappen van proximus naar edpnet.
zal toch pro rata berekend worden.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:maar waarom vastpinnen op 28/2.
Je kan toch op gelijk welke datum overstappen van proximus naar edpnet.
zal toch pro rata berekend worden.
Omdat Proximus me 89euro factureerde ondanks dat ik schriftelijk bewijs had dat ik slechts 67euro maandelijks zou betalen.
Ik heb gedurende 2 maanden ettelijke keren vruchteloos contact opgenomen met Proximus zonder een oplossing.
Het gaat me om het principe, bij een leverancier die zijn afspraken niet nakomt wens ik niet langer klant te zijn.
Bovendien moeten er toch SLA's zijn voor zulke zaken tussen Edpnet en Proximus?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

jaja dat begrijp ik wel maar waarom 28/2 als edpnet bvb zegt weg gaan U op 10/03 overschakelen is dat toch zo erg niet ?
of heb je Uw abo bij proximus al opgezegd ?
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:jaja dat begrijp ik wel maar waarom 28/2 als edpnet bvb zegt weg gaan U op 10/03 overschakelen is dat toch zo erg niet ?
of heb je Uw abo bij proximus al opgezegd ?
Proximus abonnement was al opgezegd. Nu is het niet zo'n probleem even zonder te zitten, gezien er een VOO hotspot is en ik gebruik kan maken van een Telenet login van familie om toch online te zijn.
Wat onbegrijpelijk is is hoe Proximus na 2 weken nog steeds geen activatie datum heeft doorgegeven aan Edpnet, er lijkt me iets structureel mis te lopen bij de staatsmonopolist/Proximus, op deze manier gaan ze nooit klanten terugwinnen.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

dat is iets wat ik niet begrijp !!!!!
Iets opzeggen zonder dat ge ergens anders al aangesloten zijt :-D
hier op het forum al 100 000x gezegd opzeggen als je bij de andere provider zijt aangesloten.
Zeker met switch in het leven, zegt bvb edpnet alles op bij proximus als alles bij edpnet is aangeslotenL
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:dat is iets wat ik niet begrijp !!!!!
Iets opzeggen zonder dat ge ergens anders al aangesloten zijt :-D
hier op het forum al 100 000x gezegd opzeggen als je bij de andere provider zijt aangesloten.
Zeker met switch in het leven, zegt bvb edpnet alles op bij proximus als alles bij edpnet is aangeslotenL
Toch niets mis mee? Ik kan gerust enkele dagen zonder internet zitten, mits gebruik van de hotspot.
Wat ik niet kan begrijpen is dat Proximus na 2 weken nog een activatie datum heeft willen doorgeven.
Vind jij dit normaal dan? Dat noem ik eerder pesterijen van een staatsmonopolist die het niet kan verkroppen dat je met alle hebben en houden vertrekt naar andere providers. (Orange voor mobiel, Edpnet voor Internet)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

jah dat zeg ik hier ook al jaren.
Nadeel van bij een reseller te zitten.
Als er iets fout loopt is het altijd de schuld van de andere.
Paraplusysteem, en als klant ga je nooit weten wiens schuld het eigenlijk is.
Voor hetzelfde geld huurt edpnet te weinig poorten zijn ze allemaal volzet en moeten ze eerst hun capaciteit verhogen. :-D
Terwijl bij telenet of proximus dan weet ge bijna zeker dat hun schuld is ook al proberen ze het te verdoezelen ofzo.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:jah dat zeg ik hier ook al jaren.
Nadeel van bij een reseller te zitten.
Als er iets fout loopt is het altijd de schuld van de andere.
Paraplusysteem, en als klant ga je nooit weten wiens schuld het eigenlijk is.
Voor hetzelfde geld huurt edpnet te weinig poorten zijn ze allemaal volzet en moeten ze eerst hun capaciteit verhogen. :-D
Terwijl bij telenet of proximus dan weet ge bijna zeker dat hun schuld is ook al proberen ze het te verdoezelen ofzo.
Te weinig poorten denk ik niet, ik zit hier tenslotte in 't meest zuidelijke punt van België, denk niet dat Edpnet hier zo populair is :)

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

Jammer genoeg nog steeds geen activatie datum voor Edpnet, we zijn straks 3 weken verder.
Toch wel jammer, ook al ligt de fout niet bij Edpnet, nu weten we meteen weer waarom iedereen voor Proximus of Telenet kiest.
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 383
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 153 keer

Intussen weet u ook, dat binnen de procedure van aanvragen, edpnet geen lijn kan overnemen als er voor diezelfde lijn een opzeg proces ongoing is.

Na de 1ste weigering van onze aanvraag (van 20/02), had u getracht uw opzeg van uw lijn voor datum van 28/02 tegen te houden. Wij hebben dan op 23/02 een 2de poging ondernomen. Maar deze werd ook geweigerd op 26/02 omwille van 'foutief' opgegeven adres. Proximus geeft ons mee dat Busnr 1 niet mag meegegeven worden in de aanvraag.

Ondertussen zijn we al 28/02 en u meldt ons die dag dat u offline bent. Ons provisioning team doet toch nog een laatste poging voor een switch, wat eigenlijk een vergeefse moeite was want die 3de poging is ook niet gelukt en een telefoontje naar de Proximus afdeling die in staat voor de verwerking van onze aanvragen, zegt ons dat uw vraag voor annulatie van de opzeg niet correct is uitgevoerd en de opzeg dus wel degelijk is doorgegaan op 28/02 (ha ja ... want u bent offline).

Intussen is een aanvraag op een nieuw (koper)paar ongoing. We volgen het op. Sorry voor alle fuzz tot hier toe. Er is een reden waarom wij onze klanten eigenlijk de raad geven om nog geen opzeg aan te vragen als wij de lijn moeten overnemen. :-) De melding van het adres met correctie op busnr konden we beiden vooraf niet weten ... :roll:

En by the way, heeft dus niets te maken met geen poorten of geen capaciteit of wat dan ook. :nono:
internet, fiber & telephony
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Ik vroeg een overstap aan van proximus naar edpnet en vrijdagmorgen, net voor paasweekend werd mijn internetverbinding onderbroken.
Op de middag moest ik weg en ik vreesde al het hele weekend zonder internet te zitten ... In de namiddag bleek er weer vdsl signaal te zitten op mijn modem en dat kwam al van edpnet.

Ik wist echter het loginww niet voor de modem. De helpdesk van edpnet bleek echter snel bereikbaar, na het obligate nummertjes drukken binnen de 120 seconden iemand aan de lijn gekregen. En die persoon kon me snel het juiste wachtwoord geven en dus onverwacht snel was ik weer online.

Wat ik me nog afvraag: dien ik die witte bbox2 nog binnen te dragen in een proximuspunt ? Ik heb die in geen jaren gebruikt (had fritzbox) maar heb die nog steeds.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

Op de laatste vraag vind je antwoord op de Proximus factuur
  • - Indien de modem in bruikleen is (staat op de factuur met als huur = 0€), dan moet die terug.
    - Heb je die in de tijd gekregen of gratis "gekocht", dan is het de jouwe, en moet die niet terug.
Normaal zal je instructies krijgen waar/hoe je die moet terugbrengen. Ik denk niet dat ze nog een b-box2 terugwillen :wink: .
Hint: als je die terugbrengt/terugstuurt, "vergeet" dan de 12v voeding mee te sturen, die kan altijd dienen als reserve ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

philippe_d schreef:Hint: als je die terugbrengt/terugstuurt, "vergeet" dan de 12v voeding mee te sturen, die kan altijd dienen als reserve ...
Beetje offtopic miss maar: Die dingen gaan waarschijnlijk toch direct in een verbrandingsoven of miss een recyclage center maar ik denk niet dat zoveel apparaten gerecycleerd worden. of miss worden de adaptoren geschijden, maar dat zou ze teveel werk kosten om die allemaal te testen.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

philippe_d schreef:Op de laatste vraag vind je antwoord op de Proximus factuur
  • - Indien de modem in bruikleen is (staat op de factuur met als huur = 0€), dan moet die terug.
    - Heb je die in de tijd gekregen of gratis "gekocht", dan is het de jouwe, en moet die niet terug.
Normaal zal je instructies krijgen waar/hoe je die moet terugbrengen. Ik denk niet dat ze nog een b-box2 terugwillen :wink: .
Hint: als je die terugbrengt/terugstuurt, "vergeet" dan de 12v voeding mee te sturen, die kan altijd dienen als reserve ...
Zie daarover niets op mijn factuur, zal dus mijn eigendom zijn. En ik heb dat al die jaren zorgzaam bewaard en mee verhuisd ...
Als omeletmaker blijkt hij dan toch niet helemaal geschikt, 't zal containerpark worden.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”