Uit het lood geslagen

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
zimmlock
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2017, 12:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Hallo lezers,
Voor het eerst sinds ik een internet verbinding heb gemaakt bij een nieuwe ISP ben ik geheel uit het lood geslagen door de eenvoud en het gemak.
Het begon voor mij in 1993 met een DOS gebaseerde inbelverbinding en een heel vroeg internetbankier system aangeleverd op 9 floppydisks met een 14k4 modem, ik mag wel zeggen dat ik enige ervaring heb. Vanaf toen tot en met mijn voorlaatste ISP Proximus altijd gehannes om het spul aan de praat te krijgen, bij Proximus moest zelfs de straat opgebroken worden.
En nu jaha een Walhalla, onlangs een VDSL XL abonnement bij EDPNET afgesloten met de aankoop van een Fritz!boxje, dat ging allemaal zo soepel, netjes via E-mail, Mijn oude Internet Comfort Extra Volume Unlimited (met limiet ha ha) bij Proximus opgezegd.
En inderdaad vanochtend geen prik meer in mijn oude BBox2. Enfin Fritz netjes volgens handleiding aangesloten en jaha alles werkt zonder morren.
Heb nog niet de beloofde snelheid maar ik heb begrepen dat dat in het begin kan. Ach ik ben nu voor het moment al gelukkig mijn avond kan niet meer stuk.
:-D Pluim voor EDPNET
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”