Bbox v3+ voip problemen

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
dld
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2017, 09:49

Dag iedereen

We schakelden een tijdje geleden over van Proximus naar Edpnet. We hadden altijd al een bbox 3, voor een prikje vervangen door een bbox v3+ omdat telefoon met edpnet via voip gaat. Voip werkt perfect, het is te zeggen, voor een dag... daarna klinkt altijd de bezettoon. Al een week lang pas ik dan gewoon iets aan in de voip-instellingen, b.v. proxy server terug leeg zetten, of proxy server port leegzetten, of net weer invullen, of 'transport' wijzigen (staat nu voor de verandering op undefined). Daarna werkt het weer perfect voor een dag of twee, en kan ik weer hetzelfde doen. Heeft iemand een idee waar dit kan aan liggen?

Bedankt!
GeertD
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 jan 2017, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 6 keer

Ik zou zeggen bel eens naar het gratis nr van edpnet.
Die zullen je zeker verder helpen met het juist zetten van je instelingen via remote desktop zoals ze bij mij eens hebben gedaan.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”