Van ADSL naar VDSL

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
staaf
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2017, 18:23

Hallo,

Momenteel heb ik bij EDPNET een just in case internet abbonnement dat op zich perfect voldoet op voor mijn gebruik (mails en wat surfen, downloaden eigenlijk vrijwel nihil)

Nu is mijn huidige modem is de geest aan het geven (ADSL modem van Belkin). Nu was ik in eerste instantie op zoek naar een andere (2dehands) modem (Fritzbox) maar al surfend kom ik erop uit dat er interessantere aanbiedingen zijn dan mijn ADSL abonnement.

Ik betaal nu 20€ voor internet, en 10€ voor de telefonie. Samen dus 30€. Ik zie dat ze nu VDSL XS aanbieden voor 24.95, wat dus nog 5€ goedkoper is.

EDPNEt bied een modem (7430) aan bij nieuwe abonnementen dus zou ik mogelijks 2 vliegen in één klap kunnen slaan.

Echter, nu met het verlengde weekend kan ik EDPNET niet bereiken.

Ik zou moeten zien te weten komen of:
a- ik een activatiekost moet betalen bij een upgrade
b- ik, bij een upgrade, de modem kan aanschaffen aan het gereduceerde tarief van 99€ voor een 7430 modem.


Hoe verhoud een 7430 zich tegenover een 7360? Hij is alleszins nieuwer, ik zal garantie hebben en volgens mij zijn de funcionaliteiten vrijwel gelijk. Als ik hem kan aanschaffen voor 99€ is een 2dehands toestel mss een domme keuze.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”