Problemen verbinding

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
gunmaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 812
Lid geworden op: 06 okt 2010, 12:29
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 63 keer

Kijk aub naar de volgende post, dit bericht is niet meer van toepassing.

Code: Selecteer alles

Sinds een paar uur heb ik last van een trage verbinding. Ik haal ongeveer 15/10 terwijl mijn pppoe een 70/10 link heeft. Ook kan mijn 2e router geen pppoe sessie meer aanmaken. 

Heeft iemand gelijkaardige problemen?
Laatst gewijzigd door gunmaster 28 apr 2017, 21:54, in totaal 1 gewijzigd.
gunmaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 812
Lid geworden op: 06 okt 2010, 12:29
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 63 keer

De bovenstaande problemen zijn na een tijdje (24u) op magische wijze verdwenen. Toch had ik meteen al contact opgenomen met de helpdesk van edpnet. Ze hebben lijntesten uitgevoerd en heb meteen maar eens nagevraagd waarom mijn verbinding die vroeger 100/20 haalde nu al meer dan een half jaar op 70/10 staat nadat er modem problemen waren. Uiteraard wil ik graag terug naar de 100/20, anders heb ik die bbox 3 ook voor niks in huis gehaald :?

Het antwoord van de helpdesk was zeer vreemd en zei wisten ook niet echt wat er aan de hand was.
Volgens de bbox3 tool is vectoring niet actief en ook na meermaals een lijntest te activeren zit hier geen verbetering in.

Ik kreeg dit antwoord per ticket:

Code: Selecteer alles

Beste,

Wij hebben geprobeerd om uw internet profiel manueel omhoog te trekken echter is dit niet gelukt. Er kan voorlopig geen TBF opgestart worden op uw internet lijn.

In het geval van een positieve evaluatie kan uw internet snelheid door DLM verhoogt worden.

Mocht u nog vragen hebben aarzel dan niet om ons te contacteren.
Bij de vraag om meer informatie stelden ze dat ze daar zelf niks meer over wisten.

Weet er iemand wat ik kan doen?
Alvast dank!
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”