Nieuwe EDPNet tarieven (promotie)

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
OBiWaN007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 04 jul 2007, 16:08
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 24 keer

72uur later en inderdaad overgezet van Newer & Faster naar het nieuwe VDSL XL abo... 10euro per maand besparing.
Nogmaals bedankt aan de melder hier op het forum, en bedankt EDPnet voor de snelle uitvoering (ook al mogen jullie eigenlijk trouwe klanten hier zelf eens van verwittigen, ik zit namelijk niet elke dag/week de website van EDPnet de tarieven na te kijken)
petrol242 schreef:Het duurt een aantal dagen gezien de toevloed aan aanvragen :-D. Je krijgt uiteindelijk een offerte met de nieuwe tarieven die je ondertekent en terug stuurt.
Internet: 1x EDPNet Fiber XL 500/100 mbit met FritzBox 7490 --> firmware 07.27
Telephony: VoIP in : EDPnet & VoIP uit : MegaVoIP + GSM: Proximus Mobilus Unlimited 5G
TV: 1x Fiber Proximus 1000/100 mbit met Bbox3v+ --> Decoder v7 & 79" UHD TV + AllSports
Storage: 1x Netgear ReadyNAS 314 @ 25TB & 1x Synology NAS 916+ @ 35TB --> Raid 5

Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik hoop voor EDPNet dat de "toevloed van aanvragen" ook nieuwe klanten betreft.
Want als alleen bestaande klanten overstappen, kost dat EDPNet 10€ per klant per maand ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
billeman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 24 okt 2007, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Hier ook overgezet (bestaande EDPNET klant).

Zeer vlotjes gegaan, zelfs brief van Proximus vandaag in de bus om de nummeroverdracht te bevestigen. Voor de zekerheid nog een stopzetting van mijn discovery abonnement gevraagd via de Proximus website.

Wat zitten testen met EDPNET VOIP, dik in orde, en dan de FAX functie van de FRITZ geactiveerd om de louche bellers af te schrikken :P

[EDIT] ook tof dat ik kan zien welke gangsters bellen op mijn nummer (email gestuurd door Fritz), aangezien ik dit nummer aan niemand heb meegedeeld. Met discovery zag ik nougabolle.

Is die raw copper nog altijd 10 EUR voor EDPNET, Philippe ? Amai.

[EDIT2] lijntest opstarten via 0800 22424 werkt niet meer via de oude telefoonnummer, geen ramp maar misschien wel nuttige info.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

philippe_d schreef:ook nieuwe klanten betreft
gene stress
met het tuttenbellenmus aanbod van Proximus en hun f***ng limiet van 100kb, moeten we binnenkort overstappen
veel kans EDPnet, ondanks de €100 om klant te mogen worden
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 561
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 75 keer

Bij de lancering van de nieuwe tarieven / promotie meteen een bestelling geplaatst. Installatie was vandaag, tussen 8 en 17 uur. Toen ik wakker werd had ik geen internet meer, omstreeks 5 uur korte sync-onderbreking gevonden in de logs. Na het ingeven van de nieuwe login en wachtwoord meteen online. Dit moet de meest vlotte overschakeling ooit zijn! :-)

Mijn lijn synct nu wel weer op het basis vectoringprofiel in zone 2 (50/10). Nu afwachten tot DLM daar weer 100/15 van maakt zoals ik bij Scarlet had. Aan de lijnstatistieken is in elk geval niets veranderd dus dat zou geen probleem mogen zijn.

De helpdesk heeft me verzekerd dat ik geen installatiekosten moet betalen, alleen 50 euro setup-kost. Een Fritz!box had ik al. Tot nu toe zeer te spreken over de vlotte manier van werken.

Edit: factuur ontvangen, wat beloofd was (50 euro eenmalige kosten) is ook wat op de factuur staat.
EDPnet FIBER XS (150/50)
NL Ziet + VTM Go
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

Overschakeling gaat wel vlot moet ik zeggen. Gisteren laat op de avond (21u) aangevraagd, vandaag al online (ik kom van Scarlet).
Enkel het nummer transfer van Proximus naar Edpnet is nog even afwachten.

Moet ik éénmaal het nummer overgezet is nog een opzeg van de discovery line sturen naar Proximus? Hier en daar lees ik dat een nummer transfer voldoende is om het contract te beëindigen...
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Ik heb zelf nog contact moeten opnemen om de vaste lijn op te zeggen. Het internet was vanzelf opgezegd, maar had voor de laatste maand toch nog een factuur van de volle pot gekregen, dus dat was ook nog niet aangepast. Heb daarvoor dit formulier gebruikt en de volgende dag hebben ze mij opgebeld en het was snel geregeld, maar je kan ook gewoon zelf naar de klantendienst bellen.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

In principe moet een vaste lijn - bij portatie - nooit opgezegd worden. Het feit alleen dat je nummer nu bij een andere provider zit, is de facto een opzeg van de vaste lijn. Je krijgt zelfs een brief van Proximus om dit te bevestigen (van zodra ze de portatie aanvraag hebben ontvangen via de nieuwe provider).
Dat je toch een factuur hebt gekregen heeft niets met een verkeerde opzeg te maken, maar is een pure facturatie fout, die ze moeten rechtzetten (terugwerkend vanaf de dag van de portatie).

Internet moet je wel zelf opzeggen.
"Gewoon" naar de klantendienst bellen zal normaal niet lukken: de klnatendienst mag telefonisch geen opzeggingen aanvaarden, alleen schriftelijk of via de shops.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Bij mij is het toch zo niet verlopen, philippe. Op de brief die ik van Proximus heb gekregen stond dat het internet automatisch ging opgezegd worden, heb dat dus niet zelf moeten doen. Daar stond echter niets op over de telefoonlijn. Ben een week na de overstap eens gaan kijken in MyProximus en tussen mijn producten stond het internet inderdaad niet meer tussen, maar de telefoonlijn stond wel nog actief. Terwijl het nummer al wel overgezet was. Ik heb dan dat opzegformulier gebruikt en toen ze mij hebben opgebeld vertelde de persoon aan de telefoon mij ook letterlijk dat "de telefoonlijn nog actief stond" en dat dat een fout was. Na tussenkomst van hun is de telefoonlijn pas verdwenen uit MyProximus en was alles pas echt opgezegd.

Dus bij mij is de opzegging van de telefoonlijn niet vanzelf gebeurd, internet wel.
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 561
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 75 keer

Ik heb Scarlet succesvol kunnen opzeggen via mijn.scarlet.be. Ook een creditnota ontvangen voor de teveel gefactureerde maand.
EDPnet FIBER XS (150/50)
NL Ziet + VTM Go
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Overschakeling is hier heel vlot verlopen.
En voor het alarm heb ik een GSM-module geïnstalleerd met een Dommel 0-abonnement (met dank aan dit forum, ik wist niet eens dat zo iets bestond).
Albert Peetermans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 150
Lid geworden op: 27 jan 2012, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 18 keer

gm123 schreef:Ben een week na de overstap eens gaan kijken in MyProximus (...) maar de telefoonlijn stond wel nog actief. Terwijl het nummer al wel overgezet was. Ik heb dan dat opzegformulier gebruikt en toen ze mij hebben opgebeld vertelde de persoon aan de telefoon mij ook letterlijk dat "de telefoonlijn nog actief stond" en dat dat een fout was. Na tussenkomst van hun is de telefoonlijn pas verdwenen uit MyProximus en was alles pas echt opgezegd. Dus bij mij is de opzegging van de telefoonlijn niet vanzelf gebeurd, internet wel.
Hier bijna exact hetzelfde. De nummeroverdracht (Proximus -> Edpnet) dateert van midden vorige week, maar de vaste lijn bleef nog op "actief" staan. Ik heb dan eergisteren dat opzegformulier ook maar verstuurd, met o.a. de vraag om de lijn op non-actief te zetten. Enkele uren geleden kreeg ik telefoon waar ze om bevestiging van de opzeg vroegen. Maar mijn lijn staat op dit moment nog altijd actief. En zolang die actief staat, ontvang ik geen telefoontjes van Proximus bellers, ongetwijfeld omdat die intern worden geredigeerd naar mijn "actieve" vaste lijn. (Ik kan hen wel zelf opbellen.)

Ook ik ben de originele poster (BertG3) dankbaar voor deze thread. Ik bespaar nu 20 EUR abonnementsgeld per maand (ik betaalde ook nog 4 EUR per maand voor nummerherkenning :evil: , mijn vrouw wou dat absoluut) en die VOIP werkt schitterend.
lucky999
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 27 okt 2010, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

dag , een vraagje werkt edpnet ook met 'oude bbox3 ' van vorig contract bij proximus?

Nog wel eventjes bij telenet tot promotie is afgelopen.
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Ik heb het draadje hier niet zo gevolgd, maar wij betalen momenteel bij EDPnet:

Newer & Faster Internet (VDSL) - € 26,74
Edpnet Telephony - € 7,85
Plus Pack - € 4,13
= 38.72 + 21% = 46.85€/maand

Kan dit beter bij edpnet?
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Wat doet het "plus" pack?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

johand schreef:Ik heb het draadje hier niet zo gevolgd, maar wij betalen momenteel bij EDPnet:

Newer & Faster Internet (VDSL) - € 26,74
Edpnet Telephony - € 7,85
Plus Pack - € 4,13
= 38.72 + 21% = 46.85€/maand

Kan dit beter bij edpnet?
Misschien toch zelf een klein beetje moeite doen?
Het antwoord staat in de openingspost van deze topic:
  • VDSL XL + TELEFONIE
    Prijs: €34,95/maand
    +5€ (Plus Pack) = €39.95/maand
heist_175 schreef:Wat doet het "plus" pack?
2000 belminuten (vaste lijnen België + Europa)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

philippe_d schreef:
heist_175 schreef:Wat doet het "plus" pack?
2000 belminuten (vaste lijnen België + Europa)
OVH geen betere -en voordeligere- keuze? En makkelijk ook mocht je terug overstappen naar andere DSL operator.
1,19 € naar 40 landen i.p.v. 19 Edpnet, 99 verschillende nummers bellen (max. 1 u/gesprek).Edpnet: 33 keer een uur bellen naar 1 nummer
OVH: 99 keer bellen naar verschillende nummers! Dus 98 keer naar uw schoonmoeder bellen telt als 1 :-D

'on-net' ook gratis na 1 u. (getest)
https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/vo ... uverte.xml

Hopelijk zijn ze pak verbeterd met 5 jaar terug qua VOIP (net nog even ingelogd in my edpnet, waar ik al 2,5 jaar geen klant meer ben :-D ), want ik heb uit miserie (enorme lag/echo, gewoon nt bruikbaar) daar mijn nummer toen geporteerd naar weepee. Plots waren alle problemen weg. :eek: Zij hebben nooit erkend wat er fout zat bij hen. Triestig :cry:
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4024
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 171 keer
Bedankt: 102 keer

Op de website vind ik geen einddatum voor de promotie terug, permanent mss?
BertG3 schreef:Het was hier al ergens gemeld maar ze zijn er.

=> http://www.edpnet.be/nl/thuis/internet.html

Sorry voor korte post, maar zo staat het sneller online. (Post wordt aangevuld)

Tarief 1: VDSL XL + TELEFONIE
Prijs: €34,95/maand
Snelheid: Max. 100 Mbps down / 20 Mbps up
Datavolume: Onbeperkt surfen
Extra's:
- Telefonie inbegrepen*
- Dynamisch ip-adres
- 1 mailbox

Tarief 2: ADSL XL + telefonie
Prijs: 24,95/maand
Snelheid: Max. 12 Mbps down / 740 kbps up
Datavolume: Onbeperkt surfen
Extra's:
- Telefonie inbegrepen*
- Dynamisch ip-adres
- 1 mailbox

Hmmm. Bij nader inzien gaat het gewoon om een promotie en dus storm in een glas water

* promotie geldig voor nieuwe ADSL XL en VDSL XL abonnementen tot 31/12/2016. Voor bestaande klanten die wensen over te schakelen naar één van deze nieuwe abonnementen, dient de minimum contractduur van het huidige abonnement verlopen te zijn.

Dus als je niet inschrijft voor 31/12/2016 dan moet je wel telefonie betalen ?
Wat is er nieuw aan dit aanbod behalve de promotie ?

Meer info over telefonie:
TELEFONIE, GRATIS EN VOOR NIETS!

Ja inderdaad, je krijgt er gratis een telefonie abonnement bij*. Da's alvast €21,49 per maand in de pocket!

Of zonder telefonie als je echt graag jouw dure vaste Proximus lijn blijft betalen (n_n).

Met edpnet telefonie erbij, geniet je van zeer lage beltarieven. Je krijgt gratis slimme diensten en je behoudt gratis jouw nummer.

* promotie geldig voor nieuwe ADSL XL en VDSL XL abonnementen tot 31/12/2016. Voor bestaande klanten die wensen over te schakelen naar één van deze nieuwe abonnementen, dient de minimum contractduur van het huidige abonnement verlopen te zijn.

Voor professionele klanten: vanaf €64,95 een Vast IP + SLA

=> http://www.edpnet.be/nl/business/internet.html
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5309
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 13 keer

silencer schreef:Op de website vind ik geen einddatum voor de promotie terug, permanent mss?

BertG3 schreef:Het was hier al ergens gemeld maar ze zijn er.

* promotie geldig voor nieuwe ADSL XL en VDSL XL abonnementen tot 31/12/2016. Voor bestaande klanten die wensen over te schakelen naar één van deze nieuwe abonnementen, dient de minimum contractduur van het huidige abonnement verlopen te zijn.
Een vraag stellen in de quote er het antwoord bij zetten? :wink:

Ik heb ook de omschakeling gevraagd. Na de initiële vlugge reactie op het ticket moest ik wel wat wachten op een reactie maar na een tweet kwam die snel :angel:
Ondertekend formulier werd bij het ticket gevoegd en nu blijft het alweer drie dagen stil...
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Hier waren ze te snel :).
Vrijdag gebeld voor een overschakeling vanuit Proximus, zaterdagochtend werkte het internet niet meer, hoewel ik pas vanaf maandag EDPnet zou zijn.
De overstap was al gebeurd van vrijdag op zaterdag. Nieuwe login in de bbox gezet en klaar.
De Fritzbox sturen ze wel eens op
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Hier ook aan het overwegen om over te stappen als de Px getrouwheidskorting geen verlenging meer krijgt in januari én als deze edpnet promotie nog beschikbaar is in jan-feb ook al staat er in de voorwaarden tot einde van dit jaar. ( :wink: :wink: aan de edpnet medewerker die hier meekijkt)

Vroeger omschakelen gaat momenteel niet wegens omstandigheden & de aangeboden EPP korting na getrouwheidskorting is enkel geldig op een duurder abonnement die ik niet nodig heb en alsnog duurder zou uitkomen.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4024
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 171 keer
Bedankt: 102 keer

JoskeVermeulen schreef:Hier ook aan het overwegen om over te stappen als de Px getrouwheidskorting geen verlenging meer krijgt in januari én als deze edpnet promotie nog beschikbaar is in jan-feb ook al staat er in de voorwaarden tot einde van dit jaar. ( :wink: :wink: aan de edpnet medewerker die hier meekijkt)

Vroeger omschakelen gaat momenteel niet wegens omstandigheden & de aangeboden EPP korting na getrouwheidskorting is enkel geldig op een duurder abonnement die ik niet nodig heb en alsnog duurder zou uitkomen.
Op de website staat nu:

* promotie geldig voor nieuwe ADSL XL en VDSL XL abonnementen: het telefonie-abonnement is gratis tot zolang ADSL XL of VDSL XL actief is. Voor bestaande klanten die wensen over te schakelen naar één van deze nieuwe abonnementen, dient de minimum contractduur van het huidige abonnement verlopen te zijn.

GEEN EINDDATUM!
billeman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 24 okt 2007, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Even nog een update hier over mijn omschakeling van Belgacom Discovery Line naar EDPNET....

Ik had een high upload profiel die echt op de limiet was omwille van de afstand (repair profiel na een tijdje 14/6 i.p.v. 16/10).

Bij mijn omschakeling naar VDSL XL heeft Proximus moeilijk gedaan omdat 'high upload op deze lijn niet mogelijk is'

Ik kwam dus terug op 16/2 profiel terecht :(

Maar na het openen van een ticket bij EDPNET en na wat moeilijk doen van Proximus (eerste interventie van hun leverde niets op, nadien ge-escaleerd door EDPNET), sta ik nu terug op een high upload profiel, zelfs 16/10 (message to myself : don't touch anything ! :P)

Ik was een beetje ongerust dat door de raw copper Proximus veel minder moeite zou doen, maar het lijkt dat EDPNET alles dik onder controle hebben....
Bierten
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 maa 2017, 13:20
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

philippe_d schreef:Neen.
Als je bij EDPNet telefonie afneemt (VoIP), dan vervallen de kosten voor een PX vaste lijn of raw copper.
Bij de nieuwe EDPNet formules is telefonie inbegrepen, er komen dus geen kosten meer bij.

Misschien is de info op de site nog net aangepast.

Ik ben sinds een maand overgestapt van Proximus naar Edpnet. Ik heb zonet mijn eerste factuur gehad met volgende vermeldingen:

Huur koperpaar
(Rawcopper)
Factuurperiode: 1/09/2018 - 1/10/2018
€ 10,33
Huur koperpaar
(Rawcopper)
Factuurperiode: 1/10/2018 - 1/11/2018
€ 10,33
VDSL XL
Factuurperiode: 1/10/2018 - 1/11/2018
€ 28,88

(Prijzen zonder btw)
Men had mij gezegd dat de totale prijs €34,95 (incl.btw) ging zijn.
kippewit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
Bedankt: 3 keer

Zoet er naar uit dat je geen pakket met telefoon hebt genomen waardoor je dus nog de huur van de lijn (RAW copper) erbij betaalt. Zoals het ook op de website staat.
Gebruikersavatar
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 528
Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
Twitter: jslabbaert
Locatie: Sinaai-Waas
Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
Bedankt: 542 keer
Recent bedankt: 10 keer

kippewit schreef:Zoet er naar uit dat je geen pakket met telefoon hebt genomen waardoor je dus nog de huur van de lijn (RAW copper) erbij betaalt. Zoals het ook op de website staat.
Dat zou geen probleem mogen zijn, ik stel voor dat Bierten best even contact opneemt met de klantendienst. Er zal wel iets misgelopen zijn vermoed ik.
theBlackDragon
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 feb 2007, 15:11
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Hoelang duurt een abonnementswijziging zo normaalgezien? Van EDPNet naar EDPNet (gewoon nieuwe abonnementsformule) met geen enkele wijziging aan hetgeen we afnemen (iow, er moet niets extra geactiveerd worden) en dat sleept nu al een maand aan...?
Gebruikersavatar
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 528
Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
Twitter: jslabbaert
Locatie: Sinaai-Waas
Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
Bedankt: 542 keer
Recent bedankt: 10 keer

PM me even je klantnummer, zou helemaal niet lang mogen duren.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”