EDPNET Unlimited Volume .. of toch niet?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer

Er lijkt nu bij de meter
"Status = No Limit te staan".

Maar voor de rest lijkt alles nog volledig hetzelfde.
Kan iemand die het pack nog niet heeft besteld (of nog weet wat er daarvoor stond) eens zeggen of dit veranderd is?
Ik heb geen flauw idee of er iets in die aard stond of niet.
Anders log in nog wel een call/ticket om te vragen hoe dit juist zit (maar misschien heeft hier al iemand dit gedaan).

Voor ik zeker ben dat het in orde is ga ik alleszins geen risicos nemen.
desolation
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 jan 2009, 00:59

ik heb hier reeds een ticket voor aangemaakt, maar zowel over duidelijkheid over het al dan niet volledig limietloos zijn als het feit dat ik 2 van die traffic packs heb "opgeleverd" staan nog geen antwoord ontvangen
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer

desolation schreef:ik heb hier reeds een ticket voor aangemaakt, maar zowel over duidelijkheid over het al dan niet volledig limietloos zijn als het feit dat ik 2 van die traffic packs heb "opgeleverd" staan nog geen antwoord ontvangen
Het zal sowieso een FUP zijn (dit staat ook op de paginas van EDPnet waar je info over de abo's kan krijgen).
Voor de rest ben ik benieuwd naar hun antwoord.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

Mette schreef:Er lijkt nu bij de meter
"Status = No Limit te staan".

Maar voor de rest lijkt alles nog volledig hetzelfde.
Kan iemand die het pack nog niet heeft besteld (of nog weet wat er daarvoor stond) eens zeggen of dit veranderd is?
Ik heb geen flauw idee of er iets in die aard stond of niet.
Anders log in nog wel een call/ticket om te vragen hoe dit juist zit (maar misschien heeft hier al iemand dit gedaan).

Voor ik zeker ben dat het in orde is ga ik alleszins geen risicos nemen.
Ik heb nog een tweede abo bij hun lopen waar geen fup is op aangevraagd...

Mijn prive zegt dit :
Afbeelding
Het andere staat dit :
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer

FlashBlue schreef:
Mette schreef:Er lijkt nu bij de meter
"Status = No Limit te staan".

Maar voor de rest lijkt alles nog volledig hetzelfde.
Kan iemand die het pack nog niet heeft besteld (of nog weet wat er daarvoor stond) eens zeggen of dit veranderd is?
Ik heb geen flauw idee of er iets in die aard stond of niet.
Anders log in nog wel een call/ticket om te vragen hoe dit juist zit (maar misschien heeft hier al iemand dit gedaan).

Voor ik zeker ben dat het in orde is ga ik alleszins geen risicos nemen.
Ik heb nog een tweede abo bij hun lopen waar geen fup is op aangevraagd...

Mijn prive zegt dit :
Afbeelding
Het andere staat dit :
Afbeelding
Bedankt,

Dit zou dus willen zeggen dat het normaal gezien in orde is veronderstel ik.
Dat lijkt me toch al een goed teken alleszins.
pengocha
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 jun 2009, 13:36

Ik heb al 2 dagen ticket open staan (sinds ik de bestelling van traffic pack heb "opgeleverd" zien staan"). Staat nog steeds todo. Bij status staat idd ook "no limit". Des al niet te min had ik graag antwoord van de helpdesk. Ik zou mij een stuk geruster voelen :? .
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer

pengocha schreef:Ik heb al 2 dagen ticket open staan (sinds ik de bestelling van traffic pack heb "opgeleverd" zien staan"). Staat nog steeds todo. Bij status staat idd ook "no limit". Des al niet te min had ik graag antwoord van de helpdesk. Ik zou mij een stuk geruster voelen :? .
Mja ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog altijd niet 100% gerust in ben dus als iemand antwoord krijgt, laat het gerust weten.
Ik zou zelf ook een ticket kunnen starten, maarja veel nut heeft dat dan niet echt (ze antwoorden toch pas binnen enkele dagen).
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

zat vandaag ook enveloppe van edpnet in de bus, factuur voor volumepack etc ...

dus ik ga er vanaf nu van uit dat het in orde is :-)
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 383
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 153 keer

Geachte EDPnet users,

De implementatie van de trafficpack is zoals jullie dit reeds correct opmerkten verre van ideaal gegaan.
Klanten die momenteel in hun traffiekvenster de melding no limit zien staan naast Status, beschikken wel degelijk over een Unlimited Pack.
U ziet momenteel nog steeds de meter met een maximumlimiet maar die geldt niet meer en zal bijgevolg binnen de komende uren/dagen verdwijnen. Maw dit is een puur cosmetische fout. Dit heeft geen impact op het verbuik.

Een tweede punt dat we even wensen aan te halen is dat klanten met een ADSL Home / VDSL Home niet verplicht zijn om een nieuw jaarcontract aan te gaan.
Zij kunnen gewoon de unlimited pack bijbestellen zonder opnieuw te hoeven intekenen voor een extra jaar. Klanten met een ouder abonnement (Max 6,12,24) kunnen zonder kosten overstappen naar deze nieuwe formules (ADSL/VDSL Home). Zij tekenen inderdaad opnieuw in voor een extra jaar, gezien dat deze nieuwe abonnementen heel wat extra's bieden. Na de overstap kunnen ook deze klanten makkelijk een trafficpack bijbestellen.

Wij veronstschuldigen ons voor de ontstane verwarring.

Met vriendelijke groet,

Het EDPnet team
internet, fiber & telephony
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

Kijk, dat is terug het edpnet dat we kennen :)

Erkennen dat het even niet goed liep, en dan de nodige info komen geven waar de mensen nood aan hebben.

Bedankt voor de duidelijkheid en de update over de status alvast ! :)
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 349
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

Ik hoop dat ze ook nog wat uitleg geven over het wijzigen van de snelheidspofielen, ik ben er zeker van dat ze er een gegronde reden voor hebben, maar als ze iets meer communiceren met de klant krijg je toch meer vertrouwens in je ISP...
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 13 keer

MJ schreef:Ik hoop dat ze ook nog wat uitleg geven over het wijzigen van de snelheidspofielen, ik ben er zeker van dat ze er een gegronde reden voor hebben, maar als ze iets meer communiceren met de klant krijg je toch meer vertrouwens in je ISP...
Ik moet zeggen dat ik steeds een tevreden klant ben geweest van EDPnet. Echter, de manier waarop ze nu (niet) hebben gecommuniceerd ivm de recente veranderingen heeft mijn vertrouwen flink aangetast.

Ik snap echt niet dat een bedrijf als EDPnet, dat het toch voor een groot deel moet hebben van het enthousiasme van zijn klanten om te groeien en dat kon voortbouwen op een reputatie van het serieus nemen van zijn klanten, dit nu zo slecht aangepakt, en dan nog wel op het moment dat Belgacom zich heel sterk aan het profileren is.

Ik stond op het punt om naast privé ook professioneel bij hen klant te worden, maar daar stap ik nu toch wel vanaf.
riji
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 05 maa 2007, 18:11
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 3 keer

Re: EDPNET Unlimited Volume .. of toch niet?

Berichtdoor EDPnet op 05 maart 2010, 13:22
Geachte EDPnet users,

De implementatie van de trafficpack is zoals jullie dit reeds correct opmerkten verre van ideaal gegaan.
Klanten die momenteel in hun traffiekvenster de melding no limit zien staan naast Status, beschikken wel degelijk over een Unlimited Pack.
U ziet momenteel nog steeds de meter met een maximumlimiet maar die geldt niet meer en zal bijgevolg binnen de komende uren/dagen verdwijnen. Maw dit is een puur cosmetische fout. Dit heeft geen impact op het verbuik.

Een tweede punt dat we even wensen aan te halen is dat klanten met een ADSL Home / VDSL Home niet verplicht zijn om een nieuw jaarcontract aan te gaan.
Zij kunnen gewoon de unlimited pack bijbestellen zonder opnieuw te hoeven intekenen voor een extra jaar. Klanten met een ouder abonnement (Max 6,12,24) kunnen zonder kosten overstappen naar deze nieuwe formules (ADSL/VDSL Home). Zij tekenen inderdaad opnieuw in voor een extra jaar, gezien dat deze nieuwe abonnementen heel wat extra's bieden. Na de overstap kunnen ook deze klanten makkelijk een trafficpack bijbestellen.

Wij veronstschuldigen ons voor de ontstane verwarring.

Met vriendelijke groet,

Het EDPnet team
stretch the internet ... to the max
Ik stel voor dat eens je op de website van edpnet in "My edpnet" bent,
er in de rechtse kolom onder "Mijn configuratie" een extra icoon toegevoegd wordt
voor het bestellen van "No limit" volume-pack.
pengocha
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 jun 2009, 13:36

Bedankt voor de info! Nu ben ik gerust alleen heb ik toch ook beetje wrange nasmaak. Waarom moet ik dit te weten komen via alternatieve media terwijls mijn ticket al 3 dagen "todo" staat en tot heden nog niet beantwoord is....
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Zoe zie je maar, bezint eer ge begint (te klagen). Voor mij is die FUP nog niet nodig, maar ben blij dat mijn ISP de mogelijkheid geeft :-D Mijn enige vraagt blijft echter hoe ''unlimited'' die unlimited is.
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 318
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 19 keer
Provider

bke schreef:Zoe zie je maar, bezint eer ge begint (te klagen). Voor mij is die FUP nog niet nodig, maar ben blij dat mijn ISP de mogelijkheid geeft :-D Mijn enige vraagt blijft echter hoe ''unlimited'' die unlimited is.
Unlimited zal in iedr geval niet gelijk zijn aan unlimited, maar 250 à 300 Gb mag geen probleem zijn denk ik.
pengocha
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 jun 2009, 13:36

Idd, ik verwacht (hoop) wel reactie te krijgen als ik erover dreig te gaan en niet dat ik factuur krijg met daarin aangerekende volumeblokken.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 24 keer

Ik heb bij de bestelling minder leuke dingen nu: na de omzetting, was mijn standaard emailadres onbruikbaar dat ik al 5-6 jaar gebruik. Ineens is het een ingewikkelde loginnaam met wat cijfers en leestekens @edpnet.org. En sinds vandaag ben ik gezegend met wederom geen internet IN HET WEEKEND ! Dit is al de 2de keer in 2010, zeer handig ! Stel u voor dat het internet belangrijk was in dit tijdperk, dat zou pas erg zijn. Die laatste twee zinnen waren sarcastisch trouwens.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 24 keer

En zojuist is het opgelost ! Blijkbaar is er ergens iets fout gegaan met de inbelinstellingen, want een modemreset alleen deed niets en de routerinstellingen stonden op het eerste zicht goed. Alweer een pluim voor de EDPnet helpdesk die het goed en deskundig hebben opgelost !!

En nu heb ik dus ongelimiteerd :)
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

Hmm, bizar idd, maarja er kan altijd eens iets mislopen he.
gobber
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 dec 2006, 17:44
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

paar weken geleden" unlimited pack" besteld zonder problemen . mailtje gekregen met aangepaste faktuur toppie!!
alles zoals verwacht
perfekte service, als het goed is mag ook gezegd worden, doe zo voort edpnet

1 min puntje, limiet op nieuwsgroepen zou wat opgetrokken mogen worden (bv 100gb) ;)
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Bucky schreef:Inderdaad de optie "Unlimited traffic pack" werkt gewoon niet.
Blijkbaar moet je dan opnieuw intekenen op een jaarabbo ook...

Misschien moet ik maar het all-in-one abbo van Belgacom met internet intense overwegen.
nee dat heb ik specifiek gevraagd je tekent niet opnieuw in!
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”