Er lijkt nu bij de meter
"Status = No Limit te staan".
Maar voor de rest lijkt alles nog volledig hetzelfde.
Kan iemand die het pack nog niet heeft besteld (of nog weet wat er daarvoor stond) eens zeggen of dit veranderd is?
Ik heb geen flauw idee of er iets in die aard stond of niet.
Anders log in nog wel een call/ticket om te vragen hoe dit juist zit (maar misschien heeft hier al iemand dit gedaan).
Voor ik zeker ben dat het in orde is ga ik alleszins geen risicos nemen.
EDPNET Unlimited Volume .. of toch niet?
-
- Starter Plus
ik heb hier reeds een ticket voor aangemaakt, maar zowel over duidelijkheid over het al dan niet volledig limietloos zijn als het feit dat ik 2 van die traffic packs heb "opgeleverd" staan nog geen antwoord ontvangen
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
Het zal sowieso een FUP zijn (dit staat ook op de paginas van EDPnet waar je info over de abo's kan krijgen).desolation schreef:ik heb hier reeds een ticket voor aangemaakt, maar zowel over duidelijkheid over het al dan niet volledig limietloos zijn als het feit dat ik 2 van die traffic packs heb "opgeleverd" staan nog geen antwoord ontvangen
Voor de rest ben ik benieuwd naar hun antwoord.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
- Bedankt: 296 keer
Ik heb nog een tweede abo bij hun lopen waar geen fup is op aangevraagd...Mette schreef:Er lijkt nu bij de meter
Kan iemand die het pack nog niet heeft besteld (of nog weet wat er daarvoor stond) eens zeggen of dit veranderd is?
Anders log in nog wel een call/ticket om te vragen hoe dit juist zit (maar misschien heeft hier al iemand dit gedaan).
Mijn prive zegt dit :

Het andere staat dit :

© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- Mette
- Premium Member
Bedankt,FlashBlue schreef:Ik heb nog een tweede abo bij hun lopen waar geen fup is op aangevraagd...Mette schreef:Er lijkt nu bij de meter
Mijn prive zegt dit :
Het andere staat dit :
Dit zou dus willen zeggen dat het normaal gezien in orde is veronderstel ik.
Dat lijkt me toch al een goed teken alleszins.
Ik heb al 2 dagen ticket open staan (sinds ik de bestelling van traffic pack heb "opgeleverd" zien staan"). Staat nog steeds todo. Bij status staat idd ook "no limit". Des al niet te min had ik graag antwoord van de helpdesk. Ik zou mij een stuk geruster voelen
.

- Mette
- Premium Member
Mja ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog altijd niet 100% gerust in ben dus als iemand antwoord krijgt, laat het gerust weten.pengocha schreef:Ik heb al 2 dagen ticket open staan (sinds ik de bestelling van traffic pack heb "opgeleverd" zien staan"). Staat nog steeds todo. Bij status staat idd ook "no limit". Des al niet te min had ik graag antwoord van de helpdesk. Ik zou mij een stuk geruster voelen.
Ik zou zelf ook een ticket kunnen starten, maarja veel nut heeft dat dan niet echt (ze antwoorden toch pas binnen enkele dagen).
-
- Erelid
zat vandaag ook enveloppe van edpnet in de bus, factuur voor volumepack etc ...
dus ik ga er vanaf nu van uit dat het in orde is
dus ik ga er vanaf nu van uit dat het in orde is

- EDPnet
- ISP Official
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 153 keer
Geachte EDPnet users,
De implementatie van de trafficpack is zoals jullie dit reeds correct opmerkten verre van ideaal gegaan.
Klanten die momenteel in hun traffiekvenster de melding no limit zien staan naast Status, beschikken wel degelijk over een Unlimited Pack.
U ziet momenteel nog steeds de meter met een maximumlimiet maar die geldt niet meer en zal bijgevolg binnen de komende uren/dagen verdwijnen. Maw dit is een puur cosmetische fout. Dit heeft geen impact op het verbuik.
Een tweede punt dat we even wensen aan te halen is dat klanten met een ADSL Home / VDSL Home niet verplicht zijn om een nieuw jaarcontract aan te gaan.
Zij kunnen gewoon de unlimited pack bijbestellen zonder opnieuw te hoeven intekenen voor een extra jaar. Klanten met een ouder abonnement (Max 6,12,24) kunnen zonder kosten overstappen naar deze nieuwe formules (ADSL/VDSL Home). Zij tekenen inderdaad opnieuw in voor een extra jaar, gezien dat deze nieuwe abonnementen heel wat extra's bieden. Na de overstap kunnen ook deze klanten makkelijk een trafficpack bijbestellen.
Wij veronstschuldigen ons voor de ontstane verwarring.
Met vriendelijke groet,
Het EDPnet team
De implementatie van de trafficpack is zoals jullie dit reeds correct opmerkten verre van ideaal gegaan.
Klanten die momenteel in hun traffiekvenster de melding no limit zien staan naast Status, beschikken wel degelijk over een Unlimited Pack.
U ziet momenteel nog steeds de meter met een maximumlimiet maar die geldt niet meer en zal bijgevolg binnen de komende uren/dagen verdwijnen. Maw dit is een puur cosmetische fout. Dit heeft geen impact op het verbuik.
Een tweede punt dat we even wensen aan te halen is dat klanten met een ADSL Home / VDSL Home niet verplicht zijn om een nieuw jaarcontract aan te gaan.
Zij kunnen gewoon de unlimited pack bijbestellen zonder opnieuw te hoeven intekenen voor een extra jaar. Klanten met een ouder abonnement (Max 6,12,24) kunnen zonder kosten overstappen naar deze nieuwe formules (ADSL/VDSL Home). Zij tekenen inderdaad opnieuw in voor een extra jaar, gezien dat deze nieuwe abonnementen heel wat extra's bieden. Na de overstap kunnen ook deze klanten makkelijk een trafficpack bijbestellen.
Met vriendelijke groet,
Het EDPnet team
internet, fiber & telephony
-
- Erelid
Kijk, dat is terug het edpnet dat we kennen 
Erkennen dat het even niet goed liep, en dan de nodige info komen geven waar de mensen nood aan hebben.
Bedankt voor de duidelijkheid en de update over de status alvast !

Erkennen dat het even niet goed liep, en dan de nodige info komen geven waar de mensen nood aan hebben.
Bedankt voor de duidelijkheid en de update over de status alvast !

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 16 keer
Ik hoop dat ze ook nog wat uitleg geven over het wijzigen van de snelheidspofielen, ik ben er zeker van dat ze er een gegronde reden voor hebben, maar als ze iets meer communiceren met de klant krijg je toch meer vertrouwens in je ISP...
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik moet zeggen dat ik steeds een tevreden klant ben geweest van EDPnet. Echter, de manier waarop ze nu (niet) hebben gecommuniceerd ivm de recente veranderingen heeft mijn vertrouwen flink aangetast.MJ schreef:Ik hoop dat ze ook nog wat uitleg geven over het wijzigen van de snelheidspofielen, ik ben er zeker van dat ze er een gegronde reden voor hebben, maar als ze iets meer communiceren met de klant krijg je toch meer vertrouwens in je ISP...
Ik snap echt niet dat een bedrijf als EDPnet, dat het toch voor een groot deel moet hebben van het enthousiasme van zijn klanten om te groeien en dat kon voortbouwen op een reputatie van het serieus nemen van zijn klanten, dit nu zo slecht aangepakt, en dan nog wel op het moment dat Belgacom zich heel sterk aan het profileren is.
Ik stond op het punt om naast privé ook professioneel bij hen klant te worden, maar daar stap ik nu toch wel vanaf.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik stel voor dat eens je op de website van edpnet in "My edpnet" bent,Re: EDPNET Unlimited Volume .. of toch niet?
Berichtdoor EDPnet op 05 maart 2010, 13:22
Geachte EDPnet users,
Met vriendelijke groet,
Het EDPnet team
stretch the internet ... to the max
er in de rechtse kolom onder "Mijn configuratie" een extra icoon toegevoegd wordt
voor het bestellen van "No limit" volume-pack.
Bedankt voor de info! Nu ben ik gerust alleen heb ik toch ook beetje wrange nasmaak. Waarom moet ik dit te weten komen via alternatieve media terwijls mijn ticket al 3 dagen "todo" staat en tot heden nog niet beantwoord is....
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Zoe zie je maar, bezint eer ge begint (te klagen). Voor mij is die FUP nog niet nodig, maar ben blij dat mijn ISP de mogelijkheid geeft
Mijn enige vraagt blijft echter hoe ''unlimited'' die unlimited is.

Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 19 keer
Unlimited zal in iedr geval niet gelijk zijn aan unlimited, maar 250 à 300 Gb mag geen probleem zijn denk ik.bke schreef:Zoe zie je maar, bezint eer ge begint (te klagen). Voor mij is die FUP nog niet nodig, maar ben blij dat mijn ISP de mogelijkheid geeftMijn enige vraagt blijft echter hoe ''unlimited'' die unlimited is.
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 24 keer
Ik heb bij de bestelling minder leuke dingen nu: na de omzetting, was mijn standaard emailadres onbruikbaar dat ik al 5-6 jaar gebruik. Ineens is het een ingewikkelde loginnaam met wat cijfers en leestekens @edpnet.org. En sinds vandaag ben ik gezegend met wederom geen internet IN HET WEEKEND ! Dit is al de 2de keer in 2010, zeer handig ! Stel u voor dat het internet belangrijk was in dit tijdperk, dat zou pas erg zijn. Die laatste twee zinnen waren sarcastisch trouwens.
[
Post made via mobile device ]
[