Domein via Skynet?

Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 15793
Lid geworden op: 18 Feb 2003
Twitter: meon
Locatie: Bree
Bedankt: 546 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 471 keer
Contact:

Domein via Skynet?

Berichtdoor meon » 25 Apr 2003, 15:23

Dit is niet van mij, ik heb het gelezen op het Skynet/Belgacom-forum, maar ik vond het een zodanig "typisch" verhaal dat ik het jullie niet wilde onthouden :-)

Aangezien de selfcare hier niet meer druk bezocht wordt de link:

http://selfcare.belgacom.net/index.html ... e&p1=34503

Gebruikersavatar
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 Sep 2002
Locatie: Belgium, Ghent
Contact:

Berichtdoor The Oddity » 25 Apr 2003, 15:30

Mja,

enkele bedenkingen...

- is dit wel volledig waar...want het gaat echt wel ver...?
- als dat waar is en die kerel verteld de voledige waarheid dan is dat een serieuze blaam van Skynet.

Maar eerlijk gezegd tis gelijk té om waar te zijn...

Kweet niet. Ik heb mijn bedenkingen bij beide partijen.. ;-)
I love it when a plan comes together!

Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 4146
Lid geworden op: 10 Nov 2002
Locatie: Vlaams Brabant
Bedankt: 55 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Contact:

Berichtdoor NuKeM » 25 Apr 2003, 15:35

Ongelooflijk...
Dat die man er nog redelijk rustig bij blijft :?
Ik hoop dat dit een alleenstaand geval is en dat deze man gewoon de Skynet pechvogel van het jaar is!
Wat mij betreft zou deze man toch wel een kleine vergoeding mogen krijgen van Skynet, ipv een dikke rekening :-)
NuKeM

Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 Sep 2002
Bedankt: 18 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Berichtdoor Erik » 25 Apr 2003, 20:55

hallo,

voor zoiets moet je niet bij bgc/skynet zijn ze zijn gewoon BELACHELIJK duur 10 dagen om een domeinnaam te registeren die zijn zot :mrgreen: en als ik drie dagen niet online kon vroeg ik niet maar eiste ik schadevergoeding zo simpel is dat

i.p.v een vette rekening verdiend die Eric wel een vergoeding .... zoals NuKeM zegt 100% mee akkoord
Registered Linux user #286313

Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 15793
Lid geworden op: 18 Feb 2003
Twitter: meon
Locatie: Bree
Bedankt: 546 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 471 keer
Contact:

Berichtdoor meon » 25 Apr 2003, 21:08

Het probleem voor Skynet in dit geval is gewoon dat hosting/domeinregistratie niet hun core business is; ze doen het er maar bij bij wijze van vervoledigen van hun diensten. Ik kan dus wel begrijpen dat hier het één en ander kan mislopen, maar dat het op deze wijze kan uitlopen, dat zou niet mogen.

Een schadevergoeding is hier wel op zijn plaats ja. Ik ge nu niet zitten verkondigen dat Skynet geen goede host zou zijn of zo, maar ik ben er zeker van dat er een heleboel betere alternatieven zijn, en zeker voor minder geld, al is de prijs voor bedrijven meestal niet de grootste beslissingfactor, maar wel de complete dienstverlening; en dat kan Skynet wél leveren.

Ik hoop dat dit een uitzonderingsverhaal is, dit zou echt niet mogen.

Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6177
Lid geworden op: 15 Sep 2002
Locatie: Herzele
Bedankt: 95 keer
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Contact:

Berichtdoor Sub Zero » 26 Apr 2003, 09:31

Wel, ik moet de rest bijtreden. Het zou niet mogen. Volgens mij zijn ze er toe in staat hoor. Wij hebben zelf al vanalles meegemaakt.

Mijn grootvader was gestorven en mijn meter wou dus de telefoon op haar naam laten zetten. Om dit in orde te brengen gaat mijn pa naar de BGCwinkel, hij vult zo een formulier in en alles ok. Later krijgen we een brief in de bus dat onze telefoon op mijn meter haar naam was gezet en mijn meter haar telefoon stond nog altijd op haar man. Dat was de periode dat we hier ADSL aanvroegen, dus die aanvraag kon niet doorgaan. Mijn pa terug naar de winkel, alles gaan rechtzetten. Enige dagen later zit er een brief in de bus, de telefoon van mijn meter staat op haar naam en onze telefoon staat op mijn pa zijn naam, maar op het verkeerder adres nl dat van mijn meter. Maar alles werkt, dus we hebben er niks meer aan gedaan om alle soep te vermijden. Als ik nu op mijn abo klik op de selfcare staat er "blablastraat 14" ipv 19. Maar ik ben blij, alles werkt.

Terug naar die man met zijn domeinnaam. Hij verdient een schadevergoeding. Het zou toch niet mogen dat je na zo lang wachten en ellenlange verkeerde facturen dan nog zou moeten betalen? Hij heeft niks gekregen, dus ook niks betalen + schadevergoeding.

Cheers
Afbeelding

Gebruikersavatar
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 Sep 2002
Locatie: Belgium, Ghent
Contact:

Berichtdoor The Oddity » 26 Apr 2003, 10:34

Mja, kijk ik blijf dit een bizar iets vinden en durf het waarheidsgehalte van dit alles beetje in twijfel trekken.

Aangezien die kerel adsl had, kon hij simpel weg ook op internet eventjes kijken voor info ivm een domeinnaam bij Skynet en eerlijk gezegd.. ik denk dat dat veel makkelijker is..alles staat er mooi uitgelegd, papieren bij de hand.. kortom alles wat ge maar wilt...
Voor zoiets naar een teleboetiek lopen...kweet niet zenne.. die mensen zijn dat ten eerste niet gewoon, ik denk niet dat ze wekelijks iemand hebben die in poepeloerekappele een domeinnaam komt aanvragen in een teleboetiek...De bedrijven die doen dat ook niet via een winkel dus...

Allez ja, ik denk dat de werkwijze van die kerel ook niet super was. Maar indien het waar is, dan zijn er heel wat problemen met Skynet Sales en Customer services zou ik zeggen. Verder nog wat schrijffouten die roet in het eten kunnen gooien enzo.. maar kom ik vind dat het de plicht van de klant is dat zelf in te vullen en niet BGC die dat moet invullen... op internet bij eender welke firma vul je het ook zelf in!

Kortom ik heb toch mijn twijfels bij het verhaal, het is té...
I love it when a plan comes together!

Eric

Berichtdoor Eric » 26 Apr 2003, 14:30

Eerst even voorstellen; ik ben dus die kerel die het hele verhaal heb meegemaakt. Ik kan iedereen verzekeren dat van het hele verhaal niets, maar dan ook niets verzonnen is. De namen van de personen die in het verhaal voorkomen heb ik weg gelaten omdat ik niet nóg meer problemen wil. (Ook niet voor de mensen zelf)
De vergoeding waar sommigen het over hebben zou misschien wel gepast zijn, maar is absoluut niet mijn bedoeling. Enkel wil ik andere mensen waarschuwen voor wat er kan mis gaan.
Dat ik me beter had moeten informeren is juist, maar als beginner zou je toch mogen bouwen op de info die je van "specialisten" krijgt. En als de mensen van de teleboetiek in een gemeente van + 30.000 inwoners niet op de hoogte zijn van één en ander moeten ze of daarvoor uitkomen of zwijgen. De nodige info had ik inderdaad op het internet moeten vinden, maar zullen we dan maar gelijk alle infostands en beurzen afschaffen of alleen toegankelijk maken voor mensen die kunnen bewijzen géén ADSL te hebben. En eigenlijk ben ik al blij de papieren niet zelf ingevuld te hebben. Anders hadden ze de fout helemaal bij mij kunnen leggen.
De meerprijs voor een registratie is een schandaal waar vast nog meer mensen zijn ingelopen.
En voor diegenen die vinden dat ik onder dit alles nog rustig ben gebleven kan ik zeggen dat ik, sinds mijn hartaanval, al drie jaar medicatie neem om mijn bloeddruk laag te houden, maar dat die met momenten echt niet meer werkten en dat ik dan ook meermaals serieus uit mijn sloffen ben geschoten. Maar ook dat hielp dus niet...
Een puntje in het voordeel van BGC is dat ze me telefonisch ondertussen hebben toegezegd de eerste factuur kwijt te schelden,omdat ze toegeven de spelfout gemaakt te hebben ná het faxen van de formulieren. Ik zeg wel ; telefonisch hé. Bij volgend contact is er vast weer iemand anders die er weer anders over denkt.
En dan blijft er nog altijd de tweede factuur. Reeds meer dan 17 jaar ben ik klant van BGC en altijd heb ik mijn fakturen ruim op tijd betaald en ben ik tevreden geweest, maar geef toe; dit gaat toch echt te ver.
Voor wie aan mijn verhaal twijfelt kan ik alleen maar hopen dat het hen nooit overkomt, want inderdaad het is ongelooflijk als je het niet zelf meemaakt.
Groetjes , Eric

Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4137
Lid geworden op: 15 Sep 2002
Locatie: Belgium, Haacht
Contact:

Berichtdoor Sensei Zeon » 26 Apr 2003, 14:38

het gebeurt meer dat ze de url's fout spellen, en als de mensen die die url hebben aangevraagd vergeten dat ze die hebben of niet weten wat ze ermee kunnen doen :roll:

ik ga mij er ook eens aanzette om die naam in orde te kijgen maar ja...
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding

Gebruikersavatar
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 Sep 2002
Locatie: Belgium, Ghent
Contact:

Berichtdoor The Oddity » 27 Apr 2003, 12:07

Eric,

mja kijk het verhaal komt vreemd over eh.. het is een aaneenschakeling van zaken en er komt zo echt geen einde aan.. vandaar dat ik enig wantrouwen had tegen over gans dit verhaal.

Kijk wat die mensen in de teleboetiek betreft, ik vind dat je die persoonlijk totaal geen schuld mag toeschuiven om volgende zaken:
- die mensen zijn slechts verkoper en krijgen een stoomcursus over adsl en hoe aansluiten. Dat zijn dus geen specialisten ter zake. Ze moeten van hun bazen alles proberen verkopen, maar technisch zijn ze te weinig onderlegd om er niks aan te doen. Qua adsl zullen ze nog kunnen helpen, maar specifieke zaken zoals domainnamen, hosting etc.. ik vrees niet dat ze u daar héél goed zullen kunnen helpen. Gewoon weg omdat dat -denk ik- héél weinig voorvalt dat dit in een teleboetiek besteld wordt...
- wat betreft die formulieren, ik vind dat je die zelf zou moeten invullen.. een contract van Skynet e.a. dien je toch ook zelf in te vullen, je overschrijving om te betalen toch ook.. allez ja.. zeker ivm een domeinnaam zou ik dat niet door iem. anders laten invullen, het risico is veel te groot.

Indien de fout idd gebeurd is door bgc, door het verkeerd lezen van het formulier dan is dat inderdaad de fout van bgc, maar het is niet echt de fout van die kerel die het niet kan lezen, maar wel van diegene die het slecht of onduidelijk heeft geschreven. De ultieme oplossing zou dan zijn, dat een dergelijke registratie gebeurd via het internet. Zo vul je zelf alles in en staat het in drukletters... geen discussie mogelijk, geen leesfouten mogelijk.

Die meerprijs.. dat weet ik zo nog niet, ik zou toch eens de kleine lettertjes van het contract en de voorwaarden lezen.. daar durf ik mij niet mee uitlaten. Het kan zijn dat skynet in die voorwaarden staan heeft dat het geen fwding levert en dus enkel aan coporate-sites kan gekoppeld worden. De oplossing is dan gewoon ergens anders dan bij Skynet je domeinnaam nemen voor pakweg €8 en fwden naar je hosting. (zie topics in ons forum)

Mja ik kan er niet echt veel meer aan toevoegen, volgens mij zal BGC je alle kosten die té veel gemaakt zijn door een fout terug betalen... maar een compensatie... ik weet het niet.
Ik zou je adviseren voor je iets dergelijks onderneemt je eens grondig te informeren op het internet.. de websites, de fora, hier..je kan hier soms veel te weten komen ;-)

Ik denk dat jij heel veel ongeluk hebt gehad (twas toch vrijdag de 13e niet :p) Hopelijk valt dat niet veel voor, en zorgt BGC dat dit in orde komt!
I love it when a plan comes together!

Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 15793
Lid geworden op: 18 Feb 2003
Twitter: meon
Locatie: Bree
Bedankt: 546 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 471 keer
Contact:

Berichtdoor meon » 27 Apr 2003, 19:54

Tja, ik vind het zowieso nog vreemd dat er documenten moeten gefaxt, verstuurd worden met de post, weet ik veel... En dat voor een telecommunicatiebedrijf... Ik zou verwachten dat ze een degelijk intranet hebben draaien waarop die dingen eenvoudig en direct zouden kunnen worden uitgevoerd...

Enfin, mij verbaast dit soort verhalen eigenlijk niet, het valt wel vaker voor dat 1 fout uitdraait in een gigantische soep. Hopelijk niet té vaak, maar het gebeurt. (En ik heb het nu niet over BGC in het bijzonder). Moest het TV-programma "raar maar waar" nog bestaan (vlaamse variant van het Nederlandse 'Ook dat nog') zou dit een leuk item zijn om daar te behandelen.

Ik vermoed dat je er ondertussen geen zin meer in hebt om 'door te vechten', maar je kan misschien eens contact opnemen met Test Aankoop of Ombudsjan op TV1, die zijn nogal sterk in het oplossen en verduidelijken van problemen. (Je zou een moeten weten wat bedrijven niet doen om niet in een negatief daglicht te komen in de media).

Groeten,

--meon

Gebruikersavatar
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 Sep 2002
Locatie: Belgium, Ghent
Contact:

Berichtdoor The Oddity » 27 Apr 2003, 19:58

meon schreef:Tja, ik vind het zowieso nog vreemd dat er documenten moeten gefaxt, verstuurd worden met de post, weet ik veel... En dat voor een telecommunicatiebedrijf... Ik zou verwachten dat ze een degelijk intranet hebben draaien waarop die dingen eenvoudig en direct zouden kunnen worden uitgevoerd...


meon, dat komt doordat dat Skynet en Belgacom eigenlijk niet hetzelfde bedrijf zijn eh...tzelfste met Proximus.. daar moeten ze ook voor faxen..
In de grond van de zaak is het allemaal hetzelfde kapitaal dat erachter zit maarja...tis allemaal verschillend.
Nu ivm skynet specifiek zou dat moeten opgelost zijn, of toch stillaan een oplossing krijgen doordat BGC alle internetactiviteiten overneemt/over aan het nemen is/overgenomen heeft...laat ons hopen dat dat positief is voor ons, die migratie.. ;-)
I love it when a plan comes together!

Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 15793
Lid geworden op: 18 Feb 2003
Twitter: meon
Locatie: Bree
Bedankt: 546 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 471 keer
Contact:

Berichtdoor meon » 27 Apr 2003, 20:11

Dan nog...

Er bestaat ook zoiets als extranets, en dat had hier al lang moeten geïmplementeerd worden. Nu BGC en Skynet volledig aan het versmelten zijn zal dat (hopelijk) idd wel verbeteren. Maar zoals ik zei: Hosting en domeinregistratie is niet hun core business; daar heb je dus meer kans dat er iet mee dat er iets mee fout gaat, al zou dat niet mogen voor zo'n groot bedrijf...

Eric is waarschijnlijk gewoon slachtoffer geworden van een productdifferentiëringsstrategie (wow, wat een woord) van Skynet...

Eric

Berichtdoor Eric » 28 Apr 2003, 08:57

Oddity,
Een paar antwoorden
--------------------------------------------------------------------------------

The Oddity schreef:mja kijk het verhaal komt vreemd over eh.. het is een aaneenschakeling van zaken en er komt zo echt geen einde aan.. vandaar dat ik enig wantrouwen had tegen over gans dit verhaal.


Een gezond wantrouwen is hier inderdaad op zijn plaats.

The Oddity schreef:Kijk wat die mensen in de teleboetiek betreft, ik vind dat je die persoonlijk totaal geen schuld mag toeschuiven om volgende zaken:
- die mensen zijn slechts verkoper en krijgen een stoomcursus over adsl en hoe aansluiten. Dat zijn dus geen specialisten ter zake. Ze moeten van hun bazen alles proberen verkopen, maar technisch zijn ze te weinig onderlegd om er niks aan te doen. Qua adsl zullen ze nog kunnen helpen, maar specifieke zaken zoals domainnamen, hosting etc.. ik vrees niet dat ze u daar héél goed zullen kunnen helpen. Gewoon weg omdat dat -denk ik- héél weinig voorvalt dat dit in een teleboetiek besteld wordt...


Dat zou ik nog kunnen begrijpen, maar waarom zegt men mij dan gewoon niet dat zij het niet kennen of snappen. Zij die in de winkel staan vertegenwoordigen, toch de firma. En als zij het al niet snappen hoe zou ik uit de uitleg op Internet dan iets moeten halen!!! En of het nu veel of weinig gevraagd wordt in een teleboetiek doet hier absoluut niet ter zake. Men bied een product aan of men doet het niet. Ik open ook geen viswinkel om enkel opgelegde haringen te verkopen.


The Oddity schreef:- wat betreft die formulieren, ik vind dat je die zelf zou moeten invullen.. een contract van Skynet e.a. dien je toch ook zelf in te vullen, je overschrijving om te betalen toch ook.. allez ja.. zeker ivm een domeinnaam zou ik dat niet door iem. anders laten invullen, het risico is veel te groot.


Inderdaad had ik die formulieren zelf moeten invullen, maar als een "specialiste " het mij aanbied ben ik daar niet ongelukkig om. Alvorens te tekenen heb ik de hele boel wel grondig negekeken en was alles juist. Dat de in het Engels voorkomende naam een beetje raar klinkt is dan nog geen rede om NÁ het faxen de naam te veranderen.
Dat me na een week wordt verteld dat mijn aanvraag op foute (oude) papieren werd gesteld wil ik er ook nog bijnemen, maar uiteindelijk was daar ook niets van waar. En nu had ik toch met specialisten van Skynet zelf te maken...

The Oddity schreef:Indien de fout idd gebeurd is door bgc, door het verkeerd lezen van het formulier dan is dat inderdaad de fout van bgc, maar het is niet echt de fout van die kerel die het niet kan lezen, maar wel van diegene die het slecht of onduidelijk heeft geschreven. De ultieme oplossing zou dan zijn, dat een dergelijke registratie gebeurd via het internet. Zo vul je zelf alles in en staat het in drukletters... geen discussie mogelijk, geen leesfouten mogelijk.


Alles was duidelijk en in drukletters geschreven Dat heb ik zelf gecontroleerd en daar heb ik nog altijd de bewijzen van. Trouwens toen ik op vraag het dubbel faxte was het in Brussel zo duidelijk leesbaar dat ze er zelfs bij konden zeggen dat de formulieren fout waren....

The Oddity schreef:Die meerprijs.. dat weet ik zo nog niet, ik zou toch eens de kleine lettertjes van het contract en de voorwaarden lezen.. daar durf ik mij niet mee uitlaten. Het kan zijn dat skynet in die voorwaarden staan heeft dat het geen fwding levert en dus enkel aan coporate-sites kan gekoppeld worden. De oplossing is dan gewoon ergens anders dan bij Skynet je domeinnaam nemen voor pakweg €8 en fwden naar je hosting. (zie topics in ons forum)


Nogmaals...Als ik naar een telefoonwinkel ga en vraag of een forwarding mogelijk is, dan mag ik toch hopen dat men mij eerlijk antwoord. Als ze dat niet kunnen laten ze dan aub iemand zoeken die het wel weet. In heel de BGC winkel heb ik nu al 5 à 6 man zien ronlopen en als die daar alleen zijn om GSM of zo te verkopen vrees ik dat een groot feel van onze BGC-faktuur nodig is om simpele caissieres te betalen.

The Oddity schreef:Mja ik kan er niet echt veel meer aan toevoegen, volgens mij zal BGC je alle kosten die té veel gemaakt zijn door een fout terug betalen... maar een compensatie... ik weet het niet.
Ik zou je adviseren voor je iets dergelijks onderneemt je eens grondig te informeren op het internet.. de websites, de fora, hier..je kan hier soms veel te weten komen. Ik denk dat jij heel veel ongeluk hebt gehad (twas toch vrijdag de 13e niet :p) Hopelijk valt dat niet veel voor, en zorgt BGC dat dit in orde komt!


Ik hoef echt geen schadevergoeding? maar weiger wel om bijna€ 200 te betalen voor een non-service. En als het van de datum bij BGC afhangt, dan moeten ze op die bewuste dag maar staken voor meer loon of loon naar werken of zo.
Of ik ongeluk heb gehad weet ik niet, maar tot nu toe wordt de joker alsmaar doorgeschoven en telkens bijf ik er mee zitten....

Edit1:
Ere wie ere toekomt; de eertste faktuur is me vandaag gecreditteerd. Twee maal zelf en telkens in een andere enveloppe (en postzegel....)
Nu nog afwachten wat met tweede gebeurd?Ik blijf hopen op mirakels bij BGC....

Edit2:
Och ja, nog vergeten; mijn achternaam blijven ze met een R ipv een K spellen.:cry:
Al zo dikwijls gezegd dat ik het niet meer doe. :wink:

Edited By The Oddity
Eventjes al je posts bij elkaar gezet. Indien je een registered member bent, kan je je posts editen en iets toevoegen. Dan dien je geen nieuwe posts te maken. Verder heb ik de quote-tag ingevoegd. Als je iets citeert gebruik je best de [quote]-tag. Verder onnodige bbcode-tags verwijderd.

Gebruikersavatar
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 Sep 2002
Locatie: Belgium, Ghent
Contact:

Berichtdoor The Oddity » 28 Apr 2003, 13:52

Eric schreef:Dat zou ik nog kunnen begrijpen, maar waarom zegt men mij dan gewoon niet dat zij het niet kennen of snappen. Zij die in de winkel staan vertegenwoordigen, toch de firma. En als zij het al niet snappen hoe zou ik uit de uitleg op Internet dan iets moeten halen!!! En of het nu veel of weinig gevraagd wordt in een teleboetiek doet hier absoluut niet ter zake. Men bied een product aan of men doet het niet. Ik open ook geen viswinkel om enkel opgelegde haringen te verkopen.


Eric, het is nu juist het feit dat die internet diensten in oorsprong niet van Belgacom zijn... het is Skynet en dat waren 2 verschillende bedrijven. Het is pas sinds onlangs dat BGC die internetdiensten overgenomen heeft. En blijkbaar kan je nu al domeinnamen kopen in winkels.. mja zou dat nooit op die manier verkopen ma kom. Ik ben er zeker van dat dat zoiets is dat die mensen in de boetiek er effe snel moeten bijnemen en er veel te weinig van kennen. Ik vind persoonlijk dat die mensen niet zoveel schuld treft... hun bazen zeggen tegen hen: verkopen, verkopen, verkopen...
Dat proberen ze, en soms loopt dat door onkunde slecht af.

Zie meon zijn antwoord: het is niet hun core-bussiness eh


Eric schreef:Inderdaad had ik die formulieren zelf moeten invullen, maar als een "specialiste " het mij aanbied ben ik daar niet ongelukkig om. Alvorens te tekenen heb ik de hele boel wel grondig negekeken en was alles juist. Dat de in het Engels voorkomende naam een beetje raar klinkt is dan nog geen rede om NÁ het faxen de naam te veranderen.
Dat me na een week wordt verteld dat mijn aanvraag op foute (oude) papieren werd gesteld wil ik er ook nog bijnemen, maar uiteindelijk was daar ook niets van waar. En nu had ik toch met specialisten van Skynet zelf te maken...


Dat is het dus net eh, die mensen zijn geen specialisten... ma kom das al genoeg gezegd. Het is dus zeker hun fout niet, maar er is ergens een in hun systeem een fout gebeurd die zeker niet had mogen gebeuren. En het is dus een aanéénschakeling van misverstanden....

BGC zou moeten leren uit deze fout en hun systeem eens dichterbij bekijken en vaststellen dat verbetering op zijn plaats is ;-)

Ondertussen zie ik dat je factuur is gecrediteerd. Ik ben er van overtuigd dat ze onodige kosten zeker zullen crediteren. Hun fouten herstellen ze!
I love it when a plan comes together!


Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast