Promotiebeleid proximus

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 568
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 27 keer

Of deze topic hier juist staat of beter ergens anders , laat jullie gaan ;-)

Ik ben jarenlang klant bij proximus , niet gebonden aan een contract. Bel ik naar de klantendienst om te informeren om over te stappen naar hun tuttimus pakket met de voordelen ( tv , sono of PS4 ) . Weet da madameke me te zeggen dat dit niet mogelijk is , enkel voor nieuwe internetaansluitingen. Op de vraag of dit betekent dat ik afscheid moet nemen doordat de collegas ook zulke promoties hebben antwoorde ze zonder aarzelen dat dit geen probleem is .

Maar is dit nu de bedoeling van proximus ?? klanten begeleiden naar de uitgang ?? Zijn ze niet beter af met een trouwe klant die jarenlang zijn facturen correct betaalde dan een nieuwe onbekende klant ??

Hoe zouden jullie reageren op zoiets ?? Hoe ze toch nog dwingen voor u te laten intekenen ??

Bij het afscheid nemen in het gesprek zei ik nog dat er op sociale media van zulke verhalen wordt gesmuld . . .
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

helmuteke schreef:Of deze topic hier juist staat of beter ergens anders , laat jullie gaan ;-)

Ik ben jarenlang klant bij proximus , niet gebonden aan een contract. Bel ik naar de klantendienst om te informeren om over te stappen naar hun tuttimus pakket met de voordelen ( tv , sono of PS4 ) . Weet da madameke me te zeggen dat dit niet mogelijk is , enkel voor nieuwe internetaansluitingen. Op de vraag of dit betekent dat ik afscheid moet nemen doordat de collegas ook zulke promoties hebben antwoorde ze zonder aarzelen dat dit geen probleem is .

Maar is dit nu de bedoeling van proximus ?? klanten begeleiden naar de uitgang ?? Zijn ze niet beter af met een trouwe klant die jarenlang zijn facturen correct betaalde dan een nieuwe onbekende klant ??

Hoe zouden jullie reageren op zoiets ?? Hoe ze toch nog dwingen voor u te laten intekenen ??

Bij het afscheid nemen in het gesprek zei ik nog dat er op sociale media van zulke verhalen wordt gesmuld . . .
Die promotie is enkel voor nieuwe klanten, daar kan da madameke niet aan doen :-D
"trouwe" klanten worden zelden in de bloemetjes gezet bij grote bedrijven, dat is overal zo en in elk domein.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Gewoon ook echt opstappen en hoppen is imho het beste wat je kan doen als ze je met dergelijke cadeaus kunnen overhalen...

Vanop de site:
Promo toestel: van 12/11 t.e.m. 31/01/2019, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Tuttimus. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Zolang de voorraad strekt. Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Betaling via domiciliëring. Betaling toestel met bankkaart. Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Zogezegd verhuizen, en een nieuw contract op naam van uw lief
de koe zegt boe
Bo.
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 dec 2018, 20:31
Bedankt: 2 keer

Loyaliteitkorting vragen!

Reeds enkele jaren 7 euro korting per maand, daar kan geen ps4 tegen op.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Niet iedereen slaagt er in deze vast te krijgen of niet iedereen slaagt er in om ze jaren na elkaar te behouden, veel maten gewichten hebben ze daar!
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2965
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Wat offtopic, dus niet direct in het kader van promotiebeleid, maar ik heb bij m'n Internet Start abbo een extra data bundel besteld op 30 december (20GB). Nu begin januari is de resterende data plots verdwenen. Voorheen bleef dit maanden lang staan.
Bij de voorwaarden staat wel nu Extra Volume 20 GB € Eind van de maand.
https://www.proximus.be/dam/jcr:0a9ef4a ... ~cache.pdf
Nu sommigen gaan soms op 't eind van de maand wat krap hebben en bestellen wat extra volume bij om de maand uit te doen en de rest kon je later nog gebruiken. Maar nu is die geldigheid slechts tot 't eind van de maand, niet echt een promotie stunt van hen :x
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Daaraan herkennen we PX weer :-(
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”