Nieuwe woning op nieuwe verkaveling aansluitbaar?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
hismaimai8888
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2018, 06:50
Contacteer:

Ik ben nog nergens klant momenteel, maar ik wil graag weten of ik aansluitbaar ben op Proximus netwerk en mogelijks met welke snelheid/Technologie?

Bij EDPnet hebben ze dit nagevraagd en kregen de melding geen infrastructuur beschikbaar ik moest bij proximus om verduidelijking vragen. :roll:
Công ty rut ham cau quan 12 giá rẻ dịch vụ rút hầm cầu quận 12 uy tín
Med
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 20 aug 2017, 22:58
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 9 keer

Is de verkaveling reeds bewoonbaar?

Bij mijn weten worden in elke nieuwe verkaveling gas, elektriciteit, riolering, px en telenet kabels en leidingen gelegd op kosten van de verkavelaars die dit nadien doorrekenen in de verkoopprijs van de grond. Dit om te vermijden dat na enkele maanden de nieuwe weg er ligt, er opnieuw gegraven moet worden.

Mogelijks liggen de kabels er al, maar nog niet volledig aangesloten?
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

hismaimai8888 schreef:Ik ben nog nergens klant momenteel, maar ik wil graag weten of ik aansluitbaar ben op Proximus netwerk
In eerste instantie moet je vóór de aankoop van een woning aan de verkoper/projectontwikkelaar vragen welke nutsvoorzieningen beschikbaar zullen zijn bij de voorlopige oplevering van de woning. Op basis daarvan moet je dan beslissen of je een woning wil kopen en eventueel eisen dat alle nodige nutsvoorzieningen door de verkoper/projectontwikkelaar worden aangelegd.
Controleer of er reeds een voorlopige oplevering is gebeurd en wat er precies over nutsvoorzieningen beschreven is in het lastenboek.

In tweede instantie kan je zelf voor de prijs van 90 euro een aansluiting zonder abonnement aanvragen bij Proximus: https://www.proximus.be/nl/id_cr_buildi ... ouwen.html

Als het Proximus-netwerk in je straat klaar is voor ingebruikname, zal je adres beschikbaar zijn in de snelheidstest: https://proximus.be/internetsnelheid
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”