Vernieuwd mobiel aanbod Proximus

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3629
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Zopas werd volgend persbericht de wereld uitgestuurd: https://www.proximus.com/nl/news/proxim ... st-pricing
Vanaf 1 november voor Mobilus-klanten (prijzen incl. btw):
  • Mobilus S: 1,5 GB (3 GB in Tuttimus) + 120 minuten bellen + onbeperkt sms'en en onbeperkt gebruik van een favoriete app voor 15,99 euro/maand
  • Mobilus M: 5 GB (10 GB in Tuttimus) + onbeperkt bellen en sms'en en onbeperkt gebruik van een favoriete app voor 26,99 euro/maand
  • Mobilus L: 10 GB (20 GB in Tuttimus) + onbeperkt bellen en sms'en en onbeperkt gebruik van een favoriete app voor 36,99 euro/maand
  • Mobilus XL Unlimited: Ongelimiteerde data + onbeperkt bellen en sms'en voor 42,99 euro/maand
Vanaf 1 november voor Bizz Mobile-klanten (prijs excl. BTW):
  • Bizz Mobile S: 1,5 GB + 100 belminuten, onbeperkt bellen naar vaste lijnen en collega's, onbeperkt sms'en en onbeperkt gebruik van een favoriete app voor 13 euro/maand.
  • Bizz Mobile M: 5 GB + onbeperkt bellen en sms'en en onbeperkt gebruik van een favoriete app voor 23 euro/maand (20 euro indien de klant gebruik maakt van verschillende kaarten, of in een Bizz All-in-pack)
  • Bizz Mobile L: 7 GB + onbeperkt bellen en sms'en, goedkoper bellen naar het buitenland en onbeperkt gebruik van een favoriete app voor 32 euro/maand (29 euro indien de klant gebruik maakt van verschillende kaarten, of in een Bizz All-in-pack)
  • Bizz Mobile XL Unlimited: Ongelimiteerde data + onbeperkt bellen en sms'en, goedkoper bellen naar het buitenland en 600 minuten binnen de EU voor 49 euro/maand (46 euro indien de klant gebruik maakt van verschillende kaarten, of in een Bizz All-in-pack)
Proximus investeert massaal in de uitrol van glasvezel om het netwerk van de toekomst te bouwen en de beste ervaring te bieden aan zijn klanten. Daarom zal Proximus de prijs van zijn packs wijzigen met ongeveer 2 euro vanaf 1 januari 2019. Het is belangrijk te vermelden dat de vaste producten in de packs Tuttimus en Familus nooit eerder een tariefwijziging hebben gekend sinds hun ontstaan in oktober 2016.
Overzicht van de belangrijkste wijzigingen die ingaan vanaf 1 januari 2019

De voornaamste packs die beschikbaar zijn in het huidige aanbod worden als volgt aangepast:
  • Tuttimus + 2 euro per maand
  • Familus: + 2 euro per maand
  • Het Minimus-aanbod blijft ongewijzigd.
Laatst gewijzigd door cloink 31 okt 2018, 18:34, in totaal 1 gewijzigd.
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

volgens mij is dat in een verkeerde trad en is oud nieuws

http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=77&t=53791
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

proximusboyke schreef: oud nieuws
Dat van Luc was geen officiële aankondiging ;)

Deze is een persbericht.
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

Iemand die weet wat men bij de Bizz Mobile XL Unlimited bedoelt met "indien de klant gebruik maakt van verschillende kaarten"? Als in een 2e sim kaart voor een tablet/laptop? Want dat zou goed nieuws zijn.

Had trouwens voor Bizz Moblie XL een tijdje terug een sms gekregen dat het naar 25GB ging gaan vanaf 01/11.

Edit: mmm, ik vermoed dat ze bedoelen dat je korting krijgt als er meerdere abo's van dat type worden afgenomen. Bummer, zou ideaal zijn geweest om zo een abo te kunnen gebruiken voor een tablet ofzo.
Laatst gewijzigd door bollewolle 31 okt 2018, 13:18, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Vanaf januari 2 € erbij voor vast internet :eek: haha en dan ben je nog niet zeker of je de 100 Mbps haalt

https://datanews.knack.be/ict/nieuws/pr ... 1134984894
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
satellitetv
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
Bedankt: 3 keer

Proximus was al te duur en nu nog duurder! De concurrentie haalt dus niets uit want de concurrentie is amper 10 cent goedkoper...de moeite niet om over te schakelen! tja, Proximus en Telenet zijn in overheidshanden en overheidsambtenaren hebben een heel hoog loon...
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Dat is gewoon twee keer feitelijk onjuist.

Telenet is in handen van Liberty Global. Overheids is wel nog nipt meerderheidsaandeelhouder van Proximus, maar de rest is wel beursgenoteerd en statutairen zijn daar stilaan aan het uitsterven.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Die packs (all inn) zijn schandalig duur,maar blijkbaar gewild door een groot deel v/d mensen,Telenet heeft ook zijn verwachte winst opgetrokken.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Didymus schreef:Dat is gewoon twee keer feitelijk onjuist.

Telenet is in handen van Liberty Global. Overheids is wel nog nipt meerderheidsaandeelhouder van Proximus, maar de rest is wel beursgenoteerd en statutairen zijn daar stilaan aan het uitsterven.
Waarom moet de regering dan beslissen dat de CEO hen aanstaat? Dus is en blijft het een overheidsbedrijf ....
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Proximus persbericht schreef: Proximus investeert massaal in de uitrol van glasvezel om het netwerk van de toekomst te bouwen en de beste ervaring te bieden aan zijn klanten. Daarom zal Proximus de prijs van zijn packs wijzigen met ongeveer 2 euro vanaf 1 januari 2019. Het is belangrijk te vermelden dat de vaste producten in de packs Tuttimus en Familus nooit eerder een tariefwijziging hebben gekend sinds hun ontstaan in oktober 2016.
Overzicht van de belangrijkste wijzigingen die ingaan vanaf 1 januari 2019

De voornaamste packs die beschikbaar zijn in het huidige aanbod worden als volgt aangepast:
  • Tuttimus + 2 euro per maand
  • Familus: + 2 euro per maand
  • Het Minimus-aanbod blijft ongewijzigd.
Hilarisch.
Ze verklaren de meerprijs met investeringen, maar de meerprijs heeft 1 reden, net zoals bij Telenet: mensen slikken het toch.
Waarom zou Proximus zo'n megabedrag per maand/jaar laten liggen? Iedereen wil snel internet en is te lui om een andere provider of setup te overwegen, dus omhoog met die prijzen!

Vergelijking van providers - Unlimited internet+TV (vaste lijn doe je toch gewoon VOIP)
Scarlet: €39
Orange: €49 (verplichting om mobiel abo te nemen -> minstens + €8)
Proximus: €59
Telenet: €81
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1055
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 26 keer

+ einde FON...
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2958
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 285 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

heist_175 schreef:Vergelijking van providers - Unlimited internet+TV (vaste lijn doe je toch gewoon VOIP)
Scarlet: €39
Orange: €49 (verplichting om mobiel abo te nemen -> minstens + €8)
Proximus: €59
Telenet: €81
Scarlet Trio hoort niet in dit rijtje thuis: limiet van 500GB / maand, toch volgens Mijn Scarlet.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Muziekbos schreef:Waarom moet de regering dan beslissen dat de CEO hen aanstaat? Dus is en blijft het een overheidsbedrijf ....
Omdat zoals bij elk ander bedrijf de meerderheidsaandeelhouder dat voorrecht kan opeisen. Dat Proximus uit een leger ambtenaren bestaat is gewoon fout.
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1055
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 26 keer

Telenet Basic Internet & TV 45.7
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Ik heb de snelheden en limieten erbij gezet, voor de duidelijkheid.
Ik dacht dat Scarlet een FUP had, maar er staat effectief een limiet van 500Gb.
Ik vermeld verder de abonnementsprijs zonder tijdelijke promo's, zoals bij Telenet Internet + TV (@warpozio2: check de normale prijs nog eens :))

Scarlet Trio: €39 [50/4 500Gb] klik
Orange: €49 [100/5 unl] klik (verplichting om mobiel abo te nemen -> minstens + €8)
Telenet Internet & TV: €55 [50/5 150Gb] klik
Proximus: €59 [100/6 unl] klik
Telenet Internet Fiber 100: €67 [100/10 200Gb] klik
Telenet Internet Fiber 200: €81 [200/20 unl] klik
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

heist 175 volgens mij is orange verkeerd is 100/10 hetzelfde als een whop, staat verkeerd op hun site
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4024
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 171 keer
Bedankt: 102 keer

Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Belgisch voetbal +25%
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik vind Orange voor mij prijs-kwaliteit het beste.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:heist 175 volgens mij is orange verkeerd is 100/10 hetzelfde als een whop, staat verkeerd op hun site
Is 100/10 in Vlaanderen en 100/5 in Wallonië. Vandaar dat Orange die 5 up op hun site zet voor iedereen, maar dat klopt dus niet voor Vlaanderen.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik vraag me af of de situatie bij de grote twee precies hetzelfde is,mensen doen de moeite niet meer om een vergelijk te maken,(de meesten onder hen kennen zelfs geen alternatieven)en nemen een pack (tuttimus bijv.) bij Telenet Wigo,dit word een zeer duur geval.
Nu word Telenet op de beurs aangepakt,omdat hun inkomsten wel hoger liggen(vooral dan met Wigo)maar het aantal klanten ferm aan het verminderen is,hetzelfde bij Proximus?? ik denk het wel.Alleen heeft Proximus ook nog Scarlet onder zijn vleugels,dus meer stabiele inkomsten.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

Bij Telenet is er vooral het probleem van weglopende klanten na de prijsverhoging van juli. Dit betekent dat de prijsverhoging voor het eerst averechts werkt: het heeft een negatieve invloed op de financiële resultaten.
Afbeelding

Bij Proximus kunnen de prijzen nog omhoog omdat men via Scarlet dit kan opvangen. Dat is toch een belangrijk verschil.
Grigri
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 25 maa 2012, 20:07
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 33 keer

Misschien moet in alle eerlijkheid in het lijstje ook een unlimited "combinatiepack" worden opgenomen:
- Edpnet XL (100/40 unl) + Telenet TV (zonder digicorder): 34,95 + 17,9 = 51,9 euro (61,2 euro met huur digicorder) (telefonie gratis inbegrepen)
- Edpnet Fiber XL (250/30 unl) + Telenet TV (zonder digicorder): 44,95 + 17,9 = 62,85 euro (72,05 euro met digicorder) (telefonie is gratis inbegrepen)

Heb deze combinatie sinds jaren naar alle tevredenheid (wel maandelijks 2 facturen)... Het beste van 2 werelden aan een zeer competitieve prijs.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Die tuttimus was al duur en wordt nog duurder. Ik zit gelukkig nog met een oud pack met korting , deze worden ook duurder nl. 2€
Euuh 2,04€ erbij..
,95 wordt ,99
Screenshot_20181101-121443.png
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Het grote probleem (voor een kleine provider als EDPnet te nemen bijv.) is dat de grotere providers geen tv only aanbieden,(behalve Telenet dan)dit is iets die al meermaals,in verschillende topics ook al gemeld is,en zeer terecht,naar mijn mening.Men zou Orange,Proximus en Scarlet moeten verplichten eigenlijk om tv only aan te bieden.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

fluppie schreef:Het grote probleem (voor een kleine provider als EDPnet te nemen bijv.) is dat de grotere providers geen tv only aanbieden,(behalve Telenet dan)dit is iets die al meermaals,in verschillende topics ook al gemeld is,en zeer terecht,naar mijn mening.Men zou Orange,Proximus en Scarlet moeten verplichten eigenlijk om tv only aan te bieden.
fluppie wa voor nen zeven is da. Als jij bvb een beenhouwerij hebben wat zou je ervan vinden dat iemand anders zich komt moeien wat ge mag verkopen en wa nie. Of een koffiebar en ze zeggen U welknen koffie ge moet serveren.

Ps ik geloof dat orange zelfs geen only tv mag aanbieden van bipt.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

proximusboyke schreef:
fluppie schreef:Het grote probleem (voor een kleine provider als EDPnet te nemen bijv.) is dat de grotere providers geen tv only aanbieden,(behalve Telenet dan)dit is iets die al meermaals,in verschillende topics ook al gemeld is,en zeer terecht,naar mijn mening.Men zou Orange,Proximus en Scarlet moeten verplichten eigenlijk om tv only aan te bieden.
fluppie wa voor nen zeven is da
Microsoft moest ook een Windows N editie aanbieden, onder druk van Europa.
Dus zo absurd vind ik de eis niet, alleen gaat het niet gebeuren omdat de overheid rechter en dividendslurper terzelfdertijd is. Ze willen Proximus geen concurrentie aandoen via een striktere regelgeving.

Ik kom prima toe met EDPnet aan €35 per maand, TV serveert veel brol.
Als ik echt iets wil zien, kijk ik via VRTnu of live in de ketnet app voor de kinderen.
Mdnns1987
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:39

Ik had een mobilus L (10Gb) + 10Gb omdat ik tuttimus heb. Nu ben ik XL Unlimited. Heb ik dan 20Gb + 10 Gb nu? Ik heb op de MyProximus app ook geen teller meer. Dus kan niet zien hoe ver ik zit op men gigabytes? Wat een kutsysteem.
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Misschien app es volledig herinstalleren of cache weggooien?

Afbeelding



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Waarschijnlijk wordt jouw verbruik wel nog weergegeven omdat je op een FullControl tariefplan zit. Bij jou staat er "FullControl XL" als tariefplan, bij mij staat "Mobilus XL Unlimited" en ik kan ook mijn dataverbruik niet meer zien. Er staat enkel een ' ∞ ' symbool.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Tv is nog wel belangrijk hoor,blijkt dat Telenet maar eventjes 37 000 klanten heeft verloren,op een kwartaal.Oorzaak is het aanbod van Orange,en dit van...Proximus,maar dan wel met Scarlet.
Dus Telenet heeft een goed TV aanbod,maar kan klanten niet houden,als men ziet waar hun klanten naartoe gaan,moet men durven zeggen dat de prijsverhogingen zwaar beginnen door te wegen.
Ben ook wel benieuwd wat Proximus verder zal doen,nu blijkt dat Scarlet vooral voor een surplus zorgt in de rekeningen.

Voor mobiele telefonie was het bij Telenet ook niet goed,maar 9500 abo 's bij,terwijl men er meer dan 20 000 had verwacht.

Blijkbaar is er een deel v/d consumenten die zich stilaan realiseren dat sommige maandelijkse rekeningen echt wel de druppel zijn die teveel word.
Laatst gewijzigd door fluppie 02 nov 2018, 10:56, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

fluppie schreef:Blijkbaar is er een deel v/d consumenten die zich stilaan realiseren dat sommige maandelijkse rekeningen echt wel de druppel zijn die teveel word.
Of gewoon de meerwaarde van alle ballast niet zien?
Wat kan mij FON, Proximus shops, Premium Club, ... allemaal schelen?
Ik wil gewoon stabiel en snel internet, al de rest kan me gestolen worden.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

raf1 schreef:Bij Telenet is er vooral het probleem van weglopende klanten na de prijsverhoging van juli. Dit betekent dat de prijsverhoging voor het eerst averechts werkt: het heeft een negatieve invloed op de financiële resultaten.
Afbeelding

Bij Proximus kunnen de prijzen nog omhoog omdat men via Scarlet dit kan opvangen. Dat is toch een belangrijk verschil.

inderdaad

https://www.hln.be/de-krant/telenet-zie ... ~a1dbb895/

misschien beter nadenken
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
JAMIN001
Plus Member
Plus Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 sep 2018, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Telenet loopt echt achter en duurder :eek:

Proximus met Mobilus XL en speedboost:
6BA40C9E-775B-4B9D-98DA-F86AFBA7C967.png
En Telenet met maar 10GB en speedboost:


Ik begin meer te twijfelen ...
6BA40C9E-775B-4B9D-98DA-F86AFBA7C967.png
Bijlagen
62E02F5B-C197-49BB-9BEC-AEEB1A295013.jpeg
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Je moet er toch wel bij zeggen dat de bestelling die je daar hebt samengesteld ervan uit gaat dat je een glasvezel verbinding hebt bij Proximus. Iets wat op dit moment verre van beschikbaar is voor het grote publiek..
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Mss. op enkele locaties maar ok,indien niet word het verschil nog wat groter.
pdrke
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:01
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

Net gezien op mijn factuur van November dat ook de optie weergave oproeper duurder wordt.

De optie Weergave Oproeper verdwijnt en wordt vanaf 01/01/19 Voordeelpack Slimme Diensten. Deze optie omvat, naast de nummerweergave, ook de weergave van de naam van de oproeper, oproepdoorschakeling, signaal tweede oproep en dit voor slechts 1 EUR meer per maand (of 4,99 EUR/maand). Meer info over deze optie op : http://www.proximus.be/slimmediensten.

Ik heb die doorschakeling en al de rest echt niet nodig.
Bgc TV-Bgc internet- Bgc vaste telefoon- Bgc generation Mtv 15
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Bij VOIP zit dat er gratis in :).
Voor €5 bel ik +/- een half jaar.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”