proximus problemen met vdsl

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
vella2008
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 sep 2018, 11:34

Hallo,

enkele weken geleden deed ik een aanvraag bij EDPNET voor internet...
echter kreeg ik het nieuws dat er nog enkele vdsl poorten beschikbaar waren, maar deze voorbehouden waren voor Proximus klanten.

Ik bel naar Proximus voor een aanvraag van pakket telefoon internet en tv... ze kijken dit na en beloven mij vdsl aan te bieden... ik betaal daar dan ook +- 70 euro per maand voor...

Einde verhaal.... ze komen mij installeren en ze installeren mij bij proximus op een ADSL lijn van 4 mbits...

ik kan net 1 tv zender zien (geen HD) en merk soms zelfs schokkingen in het beeld...
als de tv op staat moet ik ook al niet meer surfen....

Is er niemand van Proximus die mij toch op een VDSL Poort kan zetten?

Bellen naar proximus heeft geen nut...

De technieker die is komen installeren zei dat er nog VDSL poorten waren, maar dat deze poort door Proximus zelf gekozen word... hij liet op zijn laptop dit zien....

Iemand die me kan helpen?

Bedankt!
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Ik zou dit zeker niet pikken, eisen voor vdsl of overgaan naar een kabel provider (orange, telenet)
Maar je zou best wel eerst informeren hoeveel snelheid mogelijk is op uw adres, dat het eventueel ook geen teleurstelling zou zijn.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspe ... tml#/input
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

Inderdaad, misschien onderstaand topic eens bekijken
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=53635

Bij het afsluiten van uw contract dient - om rechtsgeldig te zijn - Px u o.a. de minimaal aangeboden snelheid op te geven
Dus klacht indienen (met ingebrekestelling en eventueel uw contract laten annuleren)
bv. eerst (en indien nodig per aangetekend schrijven Proximus Klantendienst Koning Albert II laan 27, 1030 Brussel)
https://www.proximus.be/support/nl/id_c ... ienst.html
stuur een e-mail - ik ken mijn nr - ik heb een technische vraag - internet - internetaansluiting: onderaan de webpagina mail ons
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”