Proximus Smart-Wifi datalimiet?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Via https://www.proximus.be/nl/id_cr_wifisp ... wi-fi.html van Proximus heb ik de optie Proximus Smart-Wifi terug gevonden voor klanten met enkel een gsm-abonnement.
Voor een optie van € 5 / maand kan je als enkel gsm-klant ook gebruik maken van hun wifi hotspots.

Ik vind echter niets teug van datalimiet? Enkel de toelichting dat dit bij klanten met een vast internetabonnement samen met hun verbruik van de vaste lijn verrekend wordt.

Is het in theorie mogelijk om een gsm-abonnement te nemen bij Proximus, de optie te activeren en onbeperkt te surfen op de smart-wifi hotspots?

alvast bedankt voor jullie feedback.
Everything that has a beginning has an end.
xtremegamer007
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 aug 2018, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Beste Jelly,

Volgens wat ik in de voorwaarden lees is het alsvolgt :
Elk gsm-abonnement in Pack beschikt over een eigen volume voor Smart Wi-Fi. Gebruik je het volume gelinkt aan je internetabonnement? Dan wordt dit afgetrokken van je maandelijkse internetverbruik (vaste lijn).
Er is dus weldegelijk een data-volume gekoppeld aan dit pack (je moet een Smart Wi-Fi account (myproximus account) aanmaken) echter staat er zelfs niet in de info fiches een optie van smart-wifi en welke datalimiet deze heeft.

Dus beste even een mail of via FB (gaat meestal sneller) een berichtje sturen.

Met vriendelijke groeten,

Xtremegamer007
Ontheronix
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 2 keer

Heb je hier nog een antwoord op gevonden Jelly?
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Helpdesk kon mij niet helpen. Volgens hen is het niet mogelijk zonder vast internet product.
Everything that has a beginning has an end.
Ontheronix
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb zelf een data only ('internet op tablet' heet het of zoiets) simkaart bij PX van 2GB/maand en daar heb ik de optie om voor 5EUR/mnd extra (nu 15EUR/mnd) op de hotspots te surfen. De helpdesk bij PX is niveau jobstudent tegenwoordig, heb het zelf ook al mogen ondervinden :x
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

Op basis van onderstaande vermoed ik dat voor een niet in pack GSM een optie van 5 euro/maand dient te worden betaald en u enkel dan kunt gebruik maken van de "smart wifi" op basis van het volume beschikbaar via een afgesloten vast breedband Proximus-contract

https://www.proximus.be/nl/id_cr_wifisp ... wi-fi.html
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”