Pay&Go+ bestellen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Zucht... Ik wil een simkaart bestellen voor iemand die nieuw klant wil worden. (eerste gsm) Proximus heeft dus effectief gratis simkaarten met belwaarde te geef, dus...

Ik klik op bestellen, als ik nog geen account heb kan ik klikken op doorgaan zonder account waarna ik op het scherm "nieuwe klant" kom.

Vul hier je gegevens in... Klik op volgende -> verplicht veld: GSM nummer.

Heu... Juist. :bang:

Edit: even bellen naar het 0800 nummer, uitleg gedaan... Droog antwoord: vul dan maar een fictief nummer in. WTF...
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

Los van het feit of bestellen mogelijk is.
Er zijn wel wat betere keuze's voorhanden , kwestie kost prijs per gesprek.
O,43 €: de minuut naar gsm pay & go of 0.05 € de minuut naar gsm - vaste lijn via bvb dommel.
Laatst gewijzigd door TiTanium 28 feb 2018, 17:54, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Fullquote = tegen de regels!
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Mijn vriendin woont in een super geïsoleerd huis, Orange is geen ontvangst, Base ook amper, Proximus wel. Dommel misschien ook wel want via pxm netwerk als ik me niet vergis.

Eigenlijk was dat de opmerking niet. Voornamelijk erg klantonvriendelijk voor nieuwe klanten als ze verplicht een gsm nummer dienen in te vullen of wanneer ze maar iets fictief mogen invullen.

Edit: los daarvan, ook bij Dommel als nieuwe klant verplicht een contactnummer in te vullen. :p
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Nu, Dommel, ook helemaal niet snel... 28/02 aanvraag gedaan voor een sim. De aanvrager dient zijn ID kaart door te sturen via mail.

Allemaal goed, we zijn 3 dagen verder, heb nog steeds de mail niet gekregen waarin ik de scan moet steken.

Zal straks wel een Pay&Go in de winkel gaan halen of een fictief nummer invullen op de website.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Ondertussen 8 maart en nog steeds geen bevestiging of mail van Dommel ontvangen voor mijn simkaart aanvraag. :bang:

Er bestaan dus goedkopere providers dan Proximus maar of ze kwaliteit is precies ZEER ver te zoeken.

Ik heb trouwens liever prepaid in het geval van betalende diensten te gebruiken. Daar gaat het van uw bedrag af, bij een abo komt dat er gewoon extra bij.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”