Wijzigingsprocedure naar internet start.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik ben er nog niet helemaal aan uit of en wanneer Orange zal werken maar als het echt goed werkt zou ik als backup een proximus internet start nemen.

Ik hoor evhter van de klantendienst dat ik sowieso men decoder moet inleveren maar ook dat ik mijn modem terug moet opsturen en dat er een technieker een nieuwe modem komt installeren?

Klopt dat verhaal of maken ze me iets wijs?

Ik heb nu een BBox 3 en ben klant sinds eind september 2017 met een familus formule.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Als de klantendienst dat zegt, waarom twijfel je er dan aan. :? Je kan natuurlijk ook wachten nadat de technieker langs geweest is en eens naar zijn verhaal horen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Mailracer,

Ik geloof niet altijd de klantendienst en wou weten van mensen met internet start of dit echt klopt?
Senne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 12 keer

Ligt er maar aan hoe de bestelling in hun systeem staat.

Als je een easy switch naar Orange gedaan hebt lijkt me dat uw huidige producten worden opgezegd, en dat de internet start dan als een nieuwe aansluiting besteld is Inc betalende installatie en klopt het verhaal.

Heb je geen easy switch gemaakt maar een aanpassing aangevraagd van familus naar internet start moet er geen technieker komen, mag je de bbox houden en moet je de decoder binnen brengen via ups.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Het is zonder easy switch en ik heb nog niets laten weten aan Proximus.

Dus je denkt dat het zou gewoon gaan met men modem te houden? Dat zou tof zijn :)
Senne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 12 keer

Je moet alleen terug brengen wat je opzegt en huurt.

Dus bij een aanpassing van familus > internet start wov zeggen ze telefonie en tv (+ alle extra's van het pack) op en passen ze internet administratief aan naar standalone internet en uw bbox blijft gewoon in bruikleen.

Ik zou niet inzien waarom zo'n aanpassingen een opzeg van uw internet of bbox zou teweeg brengen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”