Ik ben er nog niet helemaal aan uit of en wanneer Orange zal werken maar als het echt goed werkt zou ik als backup een proximus internet start nemen.
Ik hoor evhter van de klantendienst dat ik sowieso men decoder moet inleveren maar ook dat ik mijn modem terug moet opsturen en dat er een technieker een nieuwe modem komt installeren?
Klopt dat verhaal of maken ze me iets wijs?
Ik heb nu een BBox 3 en ben klant sinds eind september 2017 met een familus formule.
Wijzigingsprocedure naar internet start.
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 12 keer
Ligt er maar aan hoe de bestelling in hun systeem staat.
Als je een easy switch naar Orange gedaan hebt lijkt me dat uw huidige producten worden opgezegd, en dat de internet start dan als een nieuwe aansluiting besteld is Inc betalende installatie en klopt het verhaal.
Heb je geen easy switch gemaakt maar een aanpassing aangevraagd van familus naar internet start moet er geen technieker komen, mag je de bbox houden en moet je de decoder binnen brengen via ups.
Als je een easy switch naar Orange gedaan hebt lijkt me dat uw huidige producten worden opgezegd, en dat de internet start dan als een nieuwe aansluiting besteld is Inc betalende installatie en klopt het verhaal.
Heb je geen easy switch gemaakt maar een aanpassing aangevraagd van familus naar internet start moet er geen technieker komen, mag je de bbox houden en moet je de decoder binnen brengen via ups.
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 12 keer
Je moet alleen terug brengen wat je opzegt en huurt.
Dus bij een aanpassing van familus > internet start wov zeggen ze telefonie en tv (+ alle extra's van het pack) op en passen ze internet administratief aan naar standalone internet en uw bbox blijft gewoon in bruikleen.
Ik zou niet inzien waarom zo'n aanpassingen een opzeg van uw internet of bbox zou teweeg brengen.
Dus bij een aanpassing van familus > internet start wov zeggen ze telefonie en tv (+ alle extra's van het pack) op en passen ze internet administratief aan naar standalone internet en uw bbox blijft gewoon in bruikleen.
Ik zou niet inzien waarom zo'n aanpassingen een opzeg van uw internet of bbox zou teweeg brengen.