Op langere termijn ben ik aan het bekijken om eventueel een 2de internet lijn erbij te nemen als backuplijn.
Via Twitter (PM) gevraagd aan Proximus of er nog iets nodig is voor de bestaande vooraanleg ,die toch al van 9 jaren geleden dateert.
Resultaat: ze plannen doodleuk een afspraak in
Op de melding dat ik dat niet gevraagd heb, komt opnieuw een melding dat er een afspraak ingepland is voor een internetlijn.
Ik was eerder voor EDPNet aan het kijken voor de backuplijn alsook dat ik de nodige hardware nog moet voorzien.
Ongelofelijk dus, zal dinsdag dus maar eens van mijn oren maken, dit is toch geen manier van werken?
Mooi staaltje van hoe het niet moet
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
- Recent bedankt: 1 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 3443
- Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 96 keer
hebben ze nog geen 50 euro installatiekosten van uw rekening gehaald?svermassen schreef:Op langere termijn ben ik aan het bekijken om eventueel een 2de internet lijn erbij te nemen als backuplijn.
Via Twitter (PM) gevraagd aan Proximus of er nog iets nodig is voor de bestaande vooraanleg ,die toch al van 9 jaren geleden dateert.
Resultaat: ze plannen doodleuk een afspraak in
Op de melding dat ik dat niet gevraagd heb, komt opnieuw een melding dat er een afspraak ingepland is voor een internetlijn.
Ik was eerder voor EDPNet aan het kijken voor de backuplijn alsook dat ik de nodige hardware nog moet voorzien.
Ongelofelijk dus, zal dinsdag dus maar eens van mijn ogen maken, dit is toch geen manier van werken?
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Grappig, ik haat zo van die bedrijven ...1207 schreef:hebben ze nog geen 50 euro installatiekosten van uw rekening gehaald?svermassen schreef:Op langere termijn ben ik aan het bekijken om eventueel een 2de internet lijn erbij te nemen als backuplijn.
Via Twitter (PM) gevraagd aan Proximus of er nog iets nodig is voor de bestaande vooraanleg ,die toch al van 9 jaren geleden dateert.
Resultaat: ze plannen doodleuk een afspraak in
Op de melding dat ik dat niet gevraagd heb, komt opnieuw een melding dat er een afspraak ingepland is voor een internetlijn.
Ik was eerder voor EDPNet aan het kijken voor de backuplijn alsook dat ik de nodige hardware nog moet voorzien.
Ongelofelijk dus, zal dinsdag dus maar eens van mijn ogen maken, dit is toch geen manier van werken?
Het is wel 59,00 EUR tegenwoordig.
Wel een bestelbon gehad.
Ongelofelijk dus.
En het grappig is, wil je aanloggen op het klantenportaal ... dat lukt toevallig niet ...