Mooi staaltje van hoe het niet moet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

Op langere termijn ben ik aan het bekijken om eventueel een 2de internet lijn erbij te nemen als backuplijn.
Via Twitter (PM) gevraagd aan Proximus of er nog iets nodig is voor de bestaande vooraanleg ,die toch al van 9 jaren geleden dateert.
Resultaat: ze plannen doodleuk een afspraak in :-(
Op de melding dat ik dat niet gevraagd heb, komt opnieuw een melding dat er een afspraak ingepland is voor een internetlijn.
Ik was eerder voor EDPNet aan het kijken voor de backuplijn alsook dat ik de nodige hardware nog moet voorzien.

Ongelofelijk dus, zal dinsdag dus maar eens van mijn oren maken, dit is toch geen manier van werken?
Laatst gewijzigd door svermassen 29 dec 2017, 18:43, in totaal 1 gewijzigd.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

svermassen schreef:Op langere termijn ben ik aan het bekijken om eventueel een 2de internet lijn erbij te nemen als backuplijn.
Via Twitter (PM) gevraagd aan Proximus of er nog iets nodig is voor de bestaande vooraanleg ,die toch al van 9 jaren geleden dateert.
Resultaat: ze plannen doodleuk een afspraak in :-(
Op de melding dat ik dat niet gevraagd heb, komt opnieuw een melding dat er een afspraak ingepland is voor een internetlijn.
Ik was eerder voor EDPNet aan het kijken voor de backuplijn alsook dat ik de nodige hardware nog moet voorzien.

Ongelofelijk dus, zal dinsdag dus maar eens van mijn ogen maken, dit is toch geen manier van werken?
hebben ze nog geen 50 euro installatiekosten van uw rekening gehaald?
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

1207 schreef:
svermassen schreef:Op langere termijn ben ik aan het bekijken om eventueel een 2de internet lijn erbij te nemen als backuplijn.
Via Twitter (PM) gevraagd aan Proximus of er nog iets nodig is voor de bestaande vooraanleg ,die toch al van 9 jaren geleden dateert.
Resultaat: ze plannen doodleuk een afspraak in :-(
Op de melding dat ik dat niet gevraagd heb, komt opnieuw een melding dat er een afspraak ingepland is voor een internetlijn.
Ik was eerder voor EDPNet aan het kijken voor de backuplijn alsook dat ik de nodige hardware nog moet voorzien.

Ongelofelijk dus, zal dinsdag dus maar eens van mijn ogen maken, dit is toch geen manier van werken?
hebben ze nog geen 50 euro installatiekosten van uw rekening gehaald?
Grappig, ik haat zo van die bedrijven ...
Het is wel 59,00 EUR tegenwoordig.
Wel een bestelbon gehad.
Ongelofelijk dus.
En het grappig is, wil je aanloggen op het klantenportaal ... dat lukt toevallig niet ...
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Eerder toevallig dat alles op myproximus werkt
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”