Klantonvriendelijke opzegprocedure

Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5389
Lid geworden op: 05 Feb 2010
Locatie: kortrijk
Bedankt: 262 keer
Uitgedeelde bedankjes: 121 keer

Re: Klantonvriendelijke opzegprocedure

Berichtdoor proximusboyke » 16 Nov 2017, 09:42

Het grootste probleem is bij oudere mensen.
Ze vertrouwen dit niet zomaar.
Ik heb dat gezien, al ik hun toestel opzegden, ze wilden absoluut in een winkel (ja dat lukte)
Ze hebben daar een bewijs dat ze decoder modem enz hebben afgeleverd.
Hun reactie was : jamaar op den brief staat wat we hebben afgeleverd en zijn geen discussies achteraf, in een doos kunnen ze zeggen je hebt iets vergeten en je hebt geen bewijs en u kosten aanrekenen.
En in princiepe is dat wel ergens waar.
iphone 7 plus orange arend love
iphone x 256gb orange arend love
mercedes e220 GIGA
AirCard 810S + cic mobile
nokia 930 + cic mobile
imac telenet wigo 50
ipad pro 12,9 - 256gb IEW orange
telenet digitale tv + playmore + playsports

fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1410
Lid geworden op: 26 Jan 2009
Locatie: Gent
Bedankt: 126 keer
Uitgedeelde bedankjes: 231 keer
Contact:

Re: Klantonvriendelijke opzegprocedure

Berichtdoor fredo66 » 16 Nov 2017, 11:50

MaT schreef:Proximus is dan ook geen bedrijf dat sympathiek wil zijn naar de klanten toe ;)

Daar dacht ik ook aan toen ik dit draadje las :-D
DIW heeft direct hun reclamefilmpjes bijgesteld.
https://www.canvas.be/proximus-geen-bedrijf-dat-sympathiek-wil-zijn
VDSL2 Proximus 'Internet Start (z.v.l.)' - Fritzbox 7360v1 - Voip Weepee in en Megavoip uit - DVB-T tv-radio - Emtec Movie Cube S800h - Lenovo Yoga 300 - Motorola Moto E - Roku 3


Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast