Prijsverhoging Proximus ( oude packs / abbo ) vanaf 1/1/2018

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 883
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 183 keer
Bedankt: 97 keer
Recent bedankt: 1 keer

1207 schreef: dochteronderneming scarlet is geen concurrentie hé
idd, ben eens benieuwd wanneer die gaan volgen met prijsaanpassingen...
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

1207 schreef:
heist_175 schreef: Zolang mensen niet met hun voeten hun klantentevredenheid kenbaar maken, doen Telenet en Prox gewoon dik hun goesting :).
en dan zijn we weer bij gebrek aan concurrentie die naam waardig, dochteronderneming scarlet is geen concurrentie hé
Ja en nee.
Als er meer klanten Scarlet worden, is dat wel een signaal voor Proximus om op te letten.

Volgens mij heb je - als consument - toch nog een keuze, nee?
Proximus
Telenet
Scarlet
Orange
EDPnet
kleine garnalen: Billi, Dommel, ...
Niet elke provider biedt alles aan (bv TV), maar dat is inherent aan concurrentie.

Ik beweer niet dat we geen duopoliesituatie hebben in BE, maar ik beweer wel dat je als consument een keuze hebt.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

butskristof schreef:Ik stap binnenkort over naar Tuttimus. Ik heb dan ongelimiteerd bellen met mijn mobiel, maar thuis moeten ze via de vaste lijn tijdens de kantooruren wel altijd die belachelijke 79 cent ophoesten. Waar zit in godsnaam de logica dat mijn mobiel gratis kan en de vaste lijn betalend is?
Kijk ik er dan los over? Ik zie Tutimus niet staan in die documenten dus ging er vanuit dat het daar geen impact op zou hebben.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Excuus, het is inderdaad 74 cent bij Tuttimus blijkbaar per oproep. Maar mijn punt ging erover dat die kost er überhaupt is. Met mijn mobiel kan ik gratis bellen zo veel ik wil, terwijl dit vast thuis enkel kan na 17h en in het weekend. En dat terwijl mobiel ondersteunen technisch gezien een pak meer inhoudt dan hetzelfde doen met een vaste lijn. Maar inderdaad, geen logica door te trekken. Als het aan mij lag, lag die vaste lijn gewoon al lang buiten. Maar in quasi elk pack zit deze bij in dus ben je praktisch verplicht om ze toch af te nemen.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

heist_175 schreef: Ik beweer niet dat we geen duopoliesituatie hebben in BE, maar ik beweer wel dat je als consument een keuze hebt.
je hebt natuurlijk op papier en in theorie een keuze maar die is niet zoals het zou meoten zijn.
het probleem is en blijft dat de 2 grootsten gewoon hun netwerk bezitten en dus controleren wie er op kan en onder welke voorwaarden.
Op papier staat het allemaal mooi om iedereen een gelijk speelveld te geven, in de realiteit is dat niet zo.
genoeg verhalen waar kleintjes serieus gekloot worden als hun klanten een technisch probleem hebben.
de grote werkt tegen en de kleine heeft, om te besparen, een service die nergens op lijkt.

Als klant maak je zo'n story 1x mee, de bekende pingpongbal, en je bent weg.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

butskristof schreef:Excuus, het is inderdaad 74 cent bij Tuttimus blijkbaar per oproep. Maar mijn punt ging erover dat die kost er überhaupt is.
Sorry, ik ging er eigenlijk vanuit dat het monenteel gratis was, vandaar. Maar dat is blijkbaar niet het geval.
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1300
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Splitter schreef:
heist_175 schreef:
lucdec schreef:dvb-t dvb-s
Mensen zijn lui en willen gewoon "kabeltje erin en klaar".
mwoah, probleem is:
dvb-s zit je met die irritante schotel (mag geeneens overal) en dvb-t heeft een veels te klein (interessant) aanbod.
Schotel mag overal, is immers bepaald via een Europese wet.
DVB-t: wacht nog eens een paar maanden... Zal een stuk interessanter worden.

Anyway: ik heb geen idee hoeveel duurder het zal worden voor mij.
Betaal nu 62,50 voor een tuttimus, waarbij er 3 euro per maand extra inbegrepen zit voor een 2e decoder.
Ik zie dat de prijs stijgt van 5 naar 6, maar ik zit nu dus op 3... Wordt dit dan 4, vraag ik mij af?
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Jij weet duidelijk meer dan wij... Gaat Telenet eindelijk z'n licentie van de Teletenne opnieuw gebruiken ?
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

blaatpraat schreef: Schotel mag overal, is immers bepaald via een Europese wet.
ik kan die enkel aan de gevel vd buren hangen as ik da wil gebruiken, die vinden da ni tof :)
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 28 keer

BertG3 schreef:Jij weet duidelijk meer dan wij... Gaat Telenet eindelijk z'n licentie van de Teletenne opnieuw gebruiken ?
Bezit Telenet hun licentie nog? Wie weet tovert het nieuw bestuur van Dommel wel iets uit hun hoed.
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 71 keer

Komaan Blaatpraat,

Wie A zegt moet B zeggen :)

DVB-T vindt ik een ideale manier om tv te verspreiden. De "zender" zendt daadwerkelijk nog uit :) en je kan overal ontvangen en bent van niemand
afhankelijk. De Porters en Leroys van deze wereld mijd ik liever maximaal.
Heb hier al het prachtige Franse aanbod allemaal in HD, ondertiteld en interactief, een plezier om te kijken icm de vrt's
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6783
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hmz, tijd om over te stappen... internet comfort met smart+25 komt dan wel erg in de buurt van Business Fibernet 200 + KING BUSINESS
nu betaal ik 51€ tov 61€ bij telenet
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1300
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

1207 schreef:
blaatpraat schreef: Schotel mag overal, is immers bepaald via een Europese wet.
ik kan die enkel aan de gevel vd buren hangen as ik da wil gebruiken, die vinden da ni tof :)
Goed punt :P

Goed, ik zal een halve B zeggen omtrent DVB-T:
Het is niet Telenet, Norkring heeft een nieuwe melkkoe gevonden.
Normaal maken ze het in november dit jaar nog bekend, om vanaf januari op de commerciële markt te springen.
Het is alvast een relatief gekende speler.
Ik weet ook niet meer dan dat Norkring een nieuwe speler gevonden heeft, het aanbod en dergelijke weet ik niets van.

Maar goed, voer voor een ander topic, zou ik zeggen.
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

Jeej, wij vallen dus ook in de prijzen. EPP niet meer mogelijk op het oude internet + tv pack en dan nog eens een prijsverhoging op ons dak. Grote probleem is die tv hé. Ik persoonlijk heb voldoende met de VRT op DVB-T, het is hier toch al Netflix wat de klok slaat, maar er wonen er hier nog in huis :-D. En gepruts met Stevie en Chromecasts en zo, daar heb ik hier geen zin in, de kinders moeten het ook kunnen opzetten. Nu, als de hint van blaatpraat is wat ik denk dat hij is, de prijzen meevallen en de DVB-T ontvangst hier te doen is wordt dat hier een combi EDPnet + DVB-T.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

lacer schreef:Ik begrijp niet waarom "ken je beller" en die andere opties zoveel moeten kosten, ook bij Telenet. Bij sommige telefoonmaatschappijen is dat gratis.
Easy money zeker... bij hun GSM aanbod is het trouwens al 20 jaar gratis.

Ze moeten dus IT systemen hebben om het specifiek voor een enkeling op te zetten en te factureren wat gewoon absurd is.

Aangezien het hun niets kost is dit wat mij betreft het verkopen van gebakken lucht en het bedriegen van je klanten.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

lucdec schreef:Ik vind het jammer dat niet meer mensen de combinatie dvb-t dvb-s maken. ...
en vlaamse openbare tv
Is het mogelijk om zonder abonnement de vrt te ontvangen in HD via dvb-s ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Absoluut mee eens.
Vandaar dat ik weiger om die €4,25/maand te betalen. Goed zot!
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

fredo66 schreef:
lucdec schreef:Ik vind het jammer dat niet meer mensen de combinatie dvb-t dvb-s maken. ...
en vlaamse openbare tv
Is het mogelijk om zonder abonnement de vrt te ontvangen in HD via dvb-s ?
Neen, dat is niet mogelijk daar de 3 VRT zenders op satelliet enkel te ontvangen is via een abonnement op TV Vlaanderen en/of CanaalDigitaal.
Enkel via de DVB-T kan men de VRT zenders vrij ontvangen.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

fredo66 schreef:Is het mogelijk om zonder abonnement de vrt te ontvangen in HD via dvb-s ?
Neen. Je hebt een abonnement nodig (TV Vlaanderen, Canaal Digitaal of Joyne).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9667
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 381 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 39 keer

vverbeke schreef:Jeej, wij vallen dus ook in de prijzen. EPP niet meer mogelijk op het oude internet + tv pack en dan nog eens een prijsverhoging op ons dak. Grote probleem is die tv hé. Ik persoonlijk heb voldoende met de VRT op DVB-T, het is hier toch al Netflix wat de klok slaat, maar er wonen er hier nog in huis :-D. En gepruts met Stevie en Chromecasts en zo, daar heb ik hier geen zin in, de kinders moeten het ook kunnen opzetten. Nu, als de hint van blaatpraat is wat ik denk dat hij is, de prijzen meevallen en de DVB-T ontvangst hier te doen is wordt dat hier een combi EDPnet + DVB-T.
Waarom is EPP niet meer mogelijk?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

JoskeVermeulen schreef:Zou dit een effect hebben op de prijzen van Edpnet? Het verschil wordt in mijn situatie zodanig klein dat ik deze keer voor de meerprijs er eigenlijk goedkoper af ben bij Edpnet als ik rekening houdt met de vaste lijn gesprekken.
Normaal gezien betaald EDPnet een vast bedrag aan Proximus, voor het gebruik v/d lijn,dit bedrag staat vast voor een X aantal tijd,en ik denk dat alleen het BIPT daar verandering in kan brengen.
Natuurlijk is het ook zo dat EDPnet zelf dan nog kan doen wat ze wil met hun formules 'aanpassen of niet'

Hoelang gaat het nog duren vooraleer men Orange een vermindering v/d huur van de kabel goedkeurt,plus vaste telefonie(een echte triple play)zodat consumenten een goede vgl. kunnen maken?? Het ziet er weer goed uit voor de consument,en ik vrees dat Telenet niet zal achter blijven,en De Croo zal daarna weer een tijdje zagen(en daar stopt het ook meestal bij).
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

vverbeke schrijft: Nu, als de hint van blaatpraat is wat ik denk dat hij is

denk je dan ook dat Bhaalu zijn comeback voorbereidt?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

Dizzy schreef:Waarom is EPP niet meer mogelijk?
Is enkel nog mogelijk op Tuttimus e.d., niet meer op de oude packs.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 23 keer

vverbeke schreef:
Dizzy schreef:Waarom is EPP niet meer mogelijk?
Is enkel nog mogelijk op Tuttimus e.d., niet meer op de oude packs.
daarom ook net de overstap gemaakt ... scheelt hem enkel euro's maar bon ja, ge kunt bij wijze van spreke bijna niet anders :bang:
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9667
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 381 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 39 keer

Mooi kado!

Zelfs met de korting zijn die nieuwe packs duurder voor mij :bang:
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 23 keer

als ze je abo aanpassen naar tuttimus, zie je daar zelf iets van ? (disconnect of iets ? )
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Zo te zien als ik pdf bekijk is er geen prijsverhoging gemeld voor internet maxi .

Heb nog internet maxi zonder vaste lijn +tv en boeket multi .

Enige dat zou meer kosten is de mindering van mijn gsm abbo ,wat extra decoder betreft heb ik geen idee omdat bij mij die staat als decoder advantage


grtz
Afbeelding
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Hun eigen namen maken pijnlijk duidelijk hoe snel de tarieven stijgen.
Mobile 5 kost €10. Rara wat zou de initiële prijs ervan geweest zijn? :think:
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

heist_175 schreef: Zolang mensen niet met hun voeten hun klantentevredenheid kenbaar maken, doen Telenet en Prox gewoon dik hun goesting :).
Keuze tussen cholera en de pest wegens gebrek aan volwaardig alternatief => lees (geen) echte concurrentie, want deze wordt op voorhand monddood gemaakt door onze graaiende politiekers (staatsbedrijf Proximus en adviesraden met politieker bij Telenet) en het politieke orgaan BIPT
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

Ha, korting ook gekregen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Scarlet is toch ook niet echt een alternatief.

voor mij blijft service en geen pingpongbal politiek toch erg belangrijk.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

boonpwnz schrijft: Scarlet is toch ook niet echt een alternatief.

Poco: 23 €/maand
PX start: 27,5 €/maand
Loco: 35 €/maand

niettemin een logische opbouw/keuze, lijkt mij zo :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik heb de indruk dat Proximus Scarlet wel gebruik om anderen(Base) het leven zo zuur mogelijk te maken.Ook op deze manier kunnen ze Telenet gemakkelijk counteren(of gewoon vermijden) mocht deze ook met een goedkoper aanbod komen.
Natuurlijk is het voor Proximus intresant om te weten hoe hun prijzen onthaald worden door de mensen(want die kunnen ineens overstappen naar Scarlet.)
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

Scarlet bestaat er in om even welke provider die op de markt komt en lage prijzen hanteert te counteren.
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Epp korting voor mijn internet maxi is inderdaad weggevallen, ben nu overgestapt naar familus, ik verlies de 2gb data sim, krijg er een vaste lijn voor in de plaats (overbodig maar die zit er nu eenmaal bij)
Mobiel blijf ik bij Mobile Vikings. Veranderen kan ik eventueel later nog, even afwachten, zit nu weer op 60 euro per maand.
Black is the colour of my true love's hair
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Gisteren op mijn vraag opgebeld door Proximus i.v.m. fiber. Vriendelijke en behulpzame medewerker, maar hij probeerde mij in de richting van Familus en Tuttimus te duwen. Toen ik er hem op wees dat "Internet Fiber + TV" het equivalent product is van wat ik nu heb, begon hij over de hogere snelheid en hoe ik snel tegen de volumelimiet van 250 GB zou aanlopen.

Was het een vergissing of een doelbewuste strategie, ik durf het niet te zeggen, maar "Internet Fiber + TV" heeft volgens hun website wel degelijk een ongelimiteerd volume en downloadsnelheid is marginaal sneller dan mijn huidige VDSL2-verbinding met vectoring. Ik heb ook helemaal geen boodschap aan een vaste lijn, maar ze willen dat persé door je strot rammen met hun packs.
Gebruikersavatar
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 985
Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
Locatie: Meerhout
Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
Bedankt: 88 keer

Deze middag even naar proximus gebeld voor mijn moeder. Zij heeft blijkbaar telefoon, tv en internet start als aparte abonnementen. Daarbij komt nog de huur van de decoder en de proximus tv-app. Even naar de beste formule geïnformeerd en blijkt met pack familus een goede 3 euro goedkoper uit te komen! En dat terwijl op haar oude formule er 1 euro zou bijkomen tegen 1/1/2018. Dus vanaf dan 4 euro per maand goedkoper dan niets te veranderen. Het loont soms wel degelijk om je oude abonnementen even onder de loep te nemen. :-D
Internet/TV: All-Internet TN + TV Vlaanderen
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Proximus / Samsung Galaxy S23
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik ben echt wel benieuwd wat het zal geven bij Scarlet,die hebben nog wel wat oude formules lopen(Scarlet One,54€)) maar tegelijk,als veel klanten dit opzeggen,dan lopen ze wel wat inkomsten mis,want overstappen naar Trio is 39€.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik zou graag een formule voor 49 euro zien bij Scarlet inclusief tv replay +, extra 500 GB en naar mobiel bellen tijdens daluren.(nu 15 euro extra)

Even tegen de schenen lopen van Proximus en Orange;) :angel:

Maar dat zal wel niets worden :p
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Het pack internet,tv en mobile heeft een nieuwe naam gekregen. Minimus prijs 74,99€ . Opslag van 4 € tegenover vroeger pack (70,99€). Niets
extra,gewoon 4€ erbij.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”