Netwerk probleem bbox3

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
FlowTastiX
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2017, 23:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hey iedereen

Ik zit namelijk met enkele problemen,
En zit hier al weken een oplossing voor te zoeken, heb al alles geprobeerd op de bbox probeer PPPoE sessie uit te doen en DHCP,
Lijkte wel te werken en ook snellere verbindingen maar kon de decoders niet laten werken zo dan geprobeerd op men router met vlan id 30 en in de range van ip 10.0.0 maar tevergeefs,

Mij set up : bbox3 V2 verbonden met mijn router
Netgear R7800 van Lan poort naar Wan op de router, router login is PPPoE en krijg een publiek ip adres, dan heb ik nog een router naar andere kamer Dlink dir 842 maar die is van bbox op switch verbonden voor tv en WiFi
Ip adressen van bbox is 192.168.1.1 DHCP
ROUTER 1 : 10.0.0.1 DHCP
ROUTER 2 : 172.16.0.1 DHCP

NU de vraag is hoe krijg ik de snelste verbinden laagste latency en beste upload speed, en zit ik hier met dubbele NAT of niet, wat kan ik aanpassen voor betere verbinding en weinig bufferbloat http://www.dslreport.com/Speedtest
Manier hoe ik eventueel tv kan zien via router
Als ik alles uit zet op de modem PPPoE en DHCP en WiFi overneem met router heb ik dag en nacht verschil van snelheid van internet men bufferbloat is weg zeer lage latency 1ms en betere upload. Wat kan ik nog doen ?
Hopelijk iemand die mij hierin kan helpen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”