Overstappen of niet?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Ik123
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Dag allemaal,

Ik denk er aan om van Telenet over te stappen naar Proximus.
Ik hoor echter heel wat verschillende meningen.
ik twijfel aan de openheid en transparantie van Proximus.

Daarom graag jullie eerlijke mening.
Zijn er addertjes onder het gras? Welke zijn de nadelen?

Bedankt!
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

Dergelijke vragen worden hier vaker gesteld. Alleen (en dat is een persoonlijke mening) wordt er nooit een objectief antwoord gegeven. Concreet: wie op dit forum Telenet aanbidt zal Telenet aanbevelen en wie Proximus aanbidt zal Proximus aanbevelen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Ik123
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Dat kan inderdaad maar hoe meer meningen, hoe beter :-)
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

Ik123 schreef:Dat kan inderdaad maar hoe meer meningen, hoe beter :-)
Wat heb je nu bij Telenet en de netto prijs.
Ben je er niet tevreden over.
Laatst gewijzigd door bolo28 30 maa 2017, 11:16, in totaal 1 gewijzigd.
Ik123
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik heb nu een Whoppa en 2 gsm's bij mobile vikings
De wigo wil ik niet aangezien daar geen verbruikslimiet op staat
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Niemand kan een zinnig antwoord geven zonder jouw specifieke eisen.
wat zijn je verwachtingen betreffende
  • snelheid
  • datavolume
  • pack/geen-pack
  • zenders
  • simultane opnames
  • extra's (triing/yelo/fon/homespot/netflix/...)
  • budget
  • ...
Je kan al eens kijken of je niet toekomt met een whop. De meesten komen daarmee toe en kunnen dus al serieus besparen zonder moeite.
Ik123
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ik wil:

- Internet waarmee ik nog steeds films kan downloaden, streamen
- Liefst geen limiet
- pack/geen pack maakt niet uit
- zenders: ik heb netflix en play
- opnames: ik neem veel op dus 2 tegelijk moet kunnen
- extra's: gebruik ik niet
- budget: ik wil graag besparen dus goedkoper als Telenet.

de Whop wil ik niet want dan boet ik in op snelheid en krijg ik een limiet
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

Je wil niet inboeten op 200Mbps zoals nu :roll:
Bij proximus is de maximale snelheid 100Mbps.Zoals Telenet whop.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3934
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Het eerste wat U moet doen is kijken welke internet snelheden U kan halen op Uw adres,bij Proximus.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspe ... tml#/input

Met deze link kan U alvast starten.
Indien het veel minder is dan wat u voor ogen heeft,raad ik u aan bij Orange te proberen eventueel.
Ik123
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Als ik Proximus moet geloven zou ik geen verschil merken omdat Telenet ook met theoretische snelheden werkt en nooit 200 mbps kunnen geven..
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bij proximus is dat hetzelfde hoor.
Erger nog, bij hun is de technologie zeer afstandsgevoelig.

Gebruik je eigenlijk je 200mbps wel ten volle?
Want als je die echt gebruikt, en niet wil verliezen, kan je geen kant uit.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ze kunnen dat wel geven, maar niet overal garanderen.
Jij weet wat je nu krijgt uit de muur, dat kan je testen via mijn.telenet.be
Dan kan je vergelijken met wat je volgens hen zou krijgen.
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1267
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

Eerst moet je inderdaad nakijken welke VDSL snelheid je kunt halen.

Als dit goed is kun je bv. naar EDPnet gaan voor unlimited internet en telefoon en bij Telenet blijven voor Digitale TV. Dan kbetaal je ongeveer 61€/maand.

Ook orange is een alternatief en goedkoper dan Telenet.

Als je natuurlijk denkt dat je 200mbit nodig hebt moet je bij Telenet blijven of Orange met Internet Boost. Je moet dan wel eerst eens uitleggen waarom je denkt dat je 200mbit nodig hebt.

Ik heb de laatste maanden 3 kennissen van een Whoppa naar Basic Internet + TV helpen downgraden. Dit zijn 3 jonge gezinnen die intensief hun internet gebruiken maar het beu zijn om 80€/maand te betalen voor internet en TV. Geen van deze 3 klaagt dat hun internet "trager" is dan voordien en deze gebruiken allemaal streaming, gaming,... Enkel met de limit van 150GB moet men een beetje oppassen.
Laatst gewijzigd door johan.devos 30 maa 2017, 14:47, in totaal 1 gewijzigd.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Precies of je hebt 200 nodig voor films en streamen? Dat kan je met een veel lagere snelheid ook zeker nog dus afhankelijk van wat Proximus u kan geven is dat zeker een optie.
Ik123
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik heb een hoge snelheid nodig doordat mijn vriend zware bestanden moet downloaden voor zijn beroep en bijberoep en hij speelt games.
ook worden er heel wat apparaten tegelijk gebruikt (ik kijk bv op de tablet Netflix) en hij zit online te gamen
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

Ik123 schreef:Ik heb een hoge snelheid nodig doordat mijn vriend zware bestanden moet downloaden voor zijn beroep en bijberoep en hij speelt games.
ook worden er heel wat apparaten tegelijk gebruikt (ik kijk bv op de tablet Netflix) en hij zit online te gamen
Dan blijf je best bij whoppa,zware bestanden kun je onbeperkt binnen halen tot 12 uur,wat je volgens mij wel wist ,of neem Orange + snelheidsboost 200/20.Met dezelfde Fup eigenschappen.
Ik123
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

bolo28 schreef:
Ik123 schreef:Ik heb een hoge snelheid nodig doordat mijn vriend zware bestanden moet downloaden voor zijn beroep en bijberoep en hij speelt games.
ook worden er heel wat apparaten tegelijk gebruikt (ik kijk bv op de tablet Netflix) en hij zit online te gamen
Dan blijf je best bij whoppa,zware bestanden kun je onbeperkt binnen halen tot 12 uur,wat je volgens mij wel wist ,of neem Orange + snelheidsboost 200/20.Met dezelfde Fup eigenschappen.

Okay thanks!
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

bolo28 schreef:
Ik123 schreef:Ik heb een hoge snelheid nodig doordat mijn vriend zware bestanden moet downloaden voor zijn beroep en bijberoep en hij speelt games.
ook worden er heel wat apparaten tegelijk gebruikt (ik kijk bv op de tablet Netflix) en hij zit online te gamen
Dan blijf je best bij whoppa,zware bestanden kun je onbeperkt binnen halen tot 12 uur,wat je volgens mij wel wist ,of neem Orange + snelheidsboost 200/20.Met dezelfde Fup eigenschappen.
"zware bestanden", dat kan ook met 100mbps. Dus ik zou wel eens de definitie willen weten van zware bestanden vooraleer je doet alsof 200 absolute must is.
Laatst gewijzigd door springfield 30 maa 2017, 15:37, in totaal 1 gewijzigd.
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1267
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

Definieer eens "zware bestanden".

Zijn dit Word documenten van 100MB, films van 5GB, VHD's van 50GB?

Ik heb een 50Mbit VDSL lijn en heb gisteravond tegelijkertijd:
- 2 iPads geupgraded naar ios 10.3
- 1 Windows phone geupgraded naar v1703
- 10GB landkaarten gedownloaded
- Naar Netflix gekeken

Waarschijnlijk toch zo'n 15GB in 1 uur.

Niet vergeten dat je met een 100Mb lijn ongeveer 0.75GB/min kunt downloaden of 45GB/uur (als je server zo snel de data kan leveren!)
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

springfield schreef:
bolo28 schreef:
Ik123 schreef:Ik heb een hoge snelheid nodig doordat mijn vriend zware bestanden moet downloaden voor zijn beroep en bijberoep en hij speelt games.
ook worden er heel wat apparaten tegelijk gebruikt (ik kijk bv op de tablet Netflix) en hij zit online te gamen

"zware bestanden", dat kan ook met 100mbps. Dus ik zou wel eens de definitie willen weten van zware bestanden vooraleer je doet alsof 200 absolute must is.
Hij moet ook nog 100Mbps halen met proximus,best 'n lijntest doen,en is daarmee de TS Ik123 zeker dat hij die snelheid ook metteen effectief krijgt?
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

bolo28 schreef:
springfield schreef:
bolo28 schreef:
Ik123 schreef:Ik heb een hoge snelheid nodig doordat mijn vriend zware bestanden moet downloaden voor zijn beroep en bijberoep en hij speelt games.
ook worden er heel wat apparaten tegelijk gebruikt (ik kijk bv op de tablet Netflix) en hij zit online te gamen

"zware bestanden", dat kan ook met 100mbps. Dus ik zou wel eens de definitie willen weten van zware bestanden vooraleer je doet alsof 200 absolute must is.
Hij moet ook nog 100Mbps halen met proximus,best 'n lijntest doen,en is daarmee de TS Ik123 zeker dat hij die snelheid ook metteen effectief krijgt?
In de meeste situaties is zelfs 100 mbps niet nodig, of denk je dat bij VDSL geen zwaardere users zitten op een lager profiel?
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Ik123 schreef:ik wil:

- Internet waarmee ik nog steeds films kan downloaden, streamen
Kan bij elke provider
- Liefst geen limiet
Telenet en Orange vallen al af.
Proximus heeft geen limiet bij hun duurste pack.
EDPnet heeft er ook geen, dacht ik
- pack/geen pack maakt niet uit
Ok
- zenders: ik heb netflix en play
Ok
- opnames: ik neem veel op dus 2 tegelijk moet kunnen
Enkel Telenet en Proximus.
Telenet: 2 opnames, Proximus: geen idee, in de praktijk lukt het me al met 10 opnames tegelijk
- extra's: gebruik ik niet
- budget: ik wil graag besparen dus goedkoper als Telenet.
Proximus, Orange, EDPnet dus.
de Whop wil ik niet want dan boet ik in op snelheid en krijg ik een limiet
Nu heb je dus Whoppa, aka 200Mbps?
Dan zijn er 2 opties (voor particulieren althans):
Ofwel Orange, met boost pack, aan 200Mbps.
Ofwel hopen dat Proximus al 250Mbps biedt bij jou (kans is klein).

Over gans de lijn zie ik dus dat je 2 valabele opties hebt: blijven waar je zit bij Telenet, ofwel overstappen naar Proximus maxi.
Dat laatste zal iets goedkoper zijn, maar of het noodzakelijk is voor je, hangt echt af van je noden.
Ik merk het verschil niet tussen 200 en 100Mbps in praktijk (behalve bij usenet downloads, iets dat ik tegenwoordig niet meer doe zelfs).
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

Onbeperkt aan 100 of 200 met een Fup.Met een 200 fup kan de TS dagelijks veel meer.
De TS is 'n zware grote bestanden downloader voor zijn werk,en bijberoep,dat kan hij aan 80GB per uur tot 12 uur s'middags onbeperkt.
De 750gb standaard is voor de piek uren.Mocht dit voor de meerderheid niet voldoende zijn,trekken ze die 750 wel omhoog.
Business is echt onbeperkt op 1 na business200 met 3TB
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Nja, voor hetzelfde geld zijn zijn "zware bestanden" wat 10MB emails.

Zelfs al kan je tussen "niet piekuren" ongelimiteerd downloaden blijft het iets wat je in je achterhoofd moet houden.
Bij providers als EDPNet of Dommel moet je daar niet aan denken. Ongelimiteerd is ongelimiteerd. Geen vage "vrij downloaden" of wat dan ook.

Maar als je ook nog TV wil zijn je opties wel heel gelimiteerd. Het gaat bijna lijken op "een ferarri willen maar het budget van een lada hebben".
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

Met 750GB voor de piek hoef je niets in je achterhoofd te houden.Eens er over(wat vrij zelden zal gebeuren) kun je nog onbeperkt verder aan 10Mbps.En heb je een te groot gezin,kun je nog business onbeperkt nemen.
En al de grote bestanden van de TS zelfstandige zijn voor 12 uur makkelijk binnen,en worden niet meegerekend in je volume.
Ik zelf zit aan 108GB op de piek uren teller van 750GB.Nog 642gb te gaan voor de laatste 10 dagen.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

bolo28 schreef:Met 750GB voor de piek hoef je niets in je achterhoofd te houden.Eens er over(wat vrij zelden zal gebeuren) kun je nog onbeperkt verder aan 10Mbps.
Maar 10Mbps is te weinig voor de TS dus dat is geen optie. Zonder meer input van zijn huidig verbruik en wat we moeten verstaan onder zware bestanden kan je niet zeggen dat hij dat of dat product moet nemen.
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

springfield schreef:
bolo28 schreef:Met 750GB voor de piek hoef je niets in je achterhoofd te houden.Eens er over(wat vrij zelden zal gebeuren) kun je nog onbeperkt verder aan 10Mbps.
Maar 10Mbps is te weinig voor de TS dus dat is geen optie. Zonder meer input van zijn huidig verbruik en wat we moeten verstaan onder zware bestanden kan je niet zeggen dat hij dat of dat product moet nemen.
De TS zal wel toe gekomen hebben met zijn whoppa volume ,hij wil hetzelfde bij Orange alleen goedkoper,omdat ze reclame maken wat de TS ook leest veel goedkoper te zijn voor hetzelfde als bij Telenet,wat niet zo is.Hoop en al 4 euro voor minder, zelf uitgerekend :roll:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3934
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Als U,of Uw vriend zware bestanden downloaden,surfen jullie dan draadloos???
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

@bolo28 je kan zolang de OP niet echt op de vragen heeft gereageerd gaan antwoorden in zijn plaats. Jouw verbruik is niet hetzelfde als het zijne.
Ik verbruikte per maand bv toen ik nog op 30/8 zat makkelijk meer dan 1 TiB per maand. Nu ik op 100/20 zit loopt dat op tot 2 TiB/maand.

Ik zou wel aan die 750GB komen, en dan zou ik hier thuis van de huisgenoten vragen krijgen waarom "het internet traag gaat bij momenten.".
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

GuntherDW schreef: Ik verbruikte per maand bv toen ik nog op 30/8 zat makkelijk meer dan 1 TiB per maand. Nu ik op 100/20 zit loopt dat op tot 2 TiB/maand.
Ik zou wel aan die 750GB komen, en dan zou ik hier thuis van de huisgenoten vragen krijgen waarom "het internet traag gaat bij momenten.".
De TS kan ook kiezen voor business200/25Mbps dan heeft ie 3TB vast te verbruiken wanneer hij zelf wil.En nachtsurfen tussen 24 en 10 uur teld het verbruik maar voor de helft mee.

Business 200/25Mbps 3TB
Tijdelijk aan 25 euro + btw = 30,25 euro incl
https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... -fibernet/


Business Fibernet
240 plus met vast IP adres
Downloadsnelheid: 240 Mbps
Uploadsnelheid: 30 Mbps
Volume: echt onbeperkt
tijdelijk 53 euro + btw = 64,13 incl
Laatst gewijzigd door bolo28 31 maa 2017, 20:54, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Ben je nu abonnementen aan het adverteren waar je zelf van moest afstappen omdat je het niet kon betalen, terwijl de TS een goedkoper abonnement wil? :lol:

@TS, niet luisteren naar fanboys zoals bolo28. Die zou beweren dat je 200Mbps nodig hebt om je emails te checken. En 100Mbps van proximus en resellers is niet goed genoeg, maar 10Mbps van telenet is dik OK :bang:
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

MaT schreef:Ben je nu abonnementen aan het adverteren terwijl de TS een goedkoper abonnement wil? :lol: :
Zekers
Dat vind hij hier
https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... -fibernet/
Zie uitgebreide uitleg boven :roll:
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Waarom switch je zelf dan niet naar buisness fibernet 240? Oh wacht, omdat tijdelijk betekend dat het na een bepaalde tijd terug op zijn normale prijs komt en je het weer niet meer kan betalen dus.
En dat probeer je de TS aan te praten... proper hoor :nono:
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

De meerderheid die Orange 6 maand gratis hebben kunnen uittesten,zijn al vertrokken,proper niet :roll:
Ik wacht nog effe op de zwaardere abo die er aan komen
Daarom de bovenstaande SOLDEN.
Ik kan voorlopig verder met 200/30 :eek:
http://speedof.me/show.php?img=170331205318-7863.png
Laatst gewijzigd door bolo28 31 maa 2017, 22:55, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

bolo28 schreef:Ik vraag me af waar jij zaken mee hebt met wat ik met mijn geld doe.
Dat jij geld richting telenet wil smijten is jouw zaak en begrijp ik best. Maar als je de TS wil pushen om zijn geld naar telenet te smijten omdat je het zelf niet meer kan dan word het de zaak van iedereen op userbase om die onzin een halt toe te roepen. :cop:
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

Jij maakt me openbaar uit dat ik het niet kan betalen wegens armoede

Je was verwittigd
MaT den Telenet basher
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Boehoehoe, nu moet ik wenen zeg...
Ga liever een online cursus spelling volgen met je snelle internetje ipv mensen hun tijd te verdoen..
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

MaT schreef:Boehoehoe, nu moet ik wenen zeg...
Ga liever een online cursus spelling volgen met je snelle internetje ipv mensen hun tijd te verdoen..
Ga je mee naar die cursus.
Je tijd er in steken om ze te lezen is nog gekker.
Telenet solden ook verkrijgbaar voor particulieren.
https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... -fibernet/
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

En een cursus grammatica ook, want je kan geen zin typen zonder hem te moeten aanpassen 2 minuten laten blijkbaar... hoe dom kan je zijn? :lol:

Maar goed, je hebt wel een punt: enkel gekken, zoals jijzelf, hebben er iets aan om uw posts te lezen. Daarom ook dat ik de TS hiervoor kom waarschuwen he.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
bolo28
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 maa 2017, 11:00
Bedankt: 1 keer

MaT schreef:En een cursus grammatica ook, want je kan geen zin typen zonder hem te moeten aanpassen 2 minuten laten blijkbaar... hoe dom kan je zijn? :lol:

Maar goed, je hebt wel een punt: enkel gekken, zoals jijzelf, hebben er iets aan om uw posts te lezen. Daarom ook dat ik de TS hiervoor kom waarschuwen he.
Bewijs jij eens wat er niet klopt Dommel prutser Telenet basher
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=50&t=47490
6,5TB met Whoppa op 14 voormiddagen :beerchug:

Het voornaamste is deze originele Telenet link liegt niet ,de TS heeft al 2 gsm en met HDtv incl digicorder erbij komt ie beterkoop uit dan whoppa.
business 200/25Mbps Hogere upload en 3TB vast. Prijs 30,75 internet + 25,90 euro HDtv + huur digicorder = 65.76 euro netto incl btw
https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... -fibernet/
Laatst gewijzigd door bolo28 01 apr 2017, 00:38, in totaal 4 gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”