Ps4 Share play probleem

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
kebabsamoerai
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 maa 2017, 19:18

Iemand die bij proximus is waarvan de shareplay niet werkt?
Ongeveer een twee jaar geleden konden anderen toetreden tot mijn shareplay en ik andersom ook, en toen had ik maar een upload van 3.5 en download van 35 mb max,daarna is er een update op PSN geweest waar ik bijna zeker van ben waardoor er iets geblokkeerd geraakt is dat er voor zorgt dat shareplay niet werkt, nu heb ik alles al geprobeerd ik zit op een snelheid van 93 mb download en upload 10mb ik heb alle poorten openstaan ik heb zelfs ps4 in de modem als Dmz gezet en nog steeds wil dit niet lukken wat vrij irritant is en wat toch wel hoort te werken ik heb gezien dat nog anderen dit probleem ervaren dus aub kan iemand me helpen, ps; mijn firewall kan ik niet uitzetten maar wel op laag gezet. en ook nog iets als je op Myproximus technisch profiel aanklikt voor de poorten 80 ,443,23 open te zetten vind ik hiervan niks terug in mijn modem terwijl ik alle nodige stappen heb gedaan en correct heb gevolgd bij Portforwarding dan heb ik dit manueel geprobeerd wat niet lukte, en een tijdje geleden lukte dit dan weer wel en dan weer niet , op Myproximus staat dat de poorten geopend zijn ik herhaal ik zie er nergens iets van terug in mijn modem en nu weet ik ook niet of dat shareplay door dit probleem niet werkt, en sorry mensen die zeggen van ja wa zijt ge nu met share play ...?? als ik ergens iets voor betaal wil ik dat het werkt zoals het moet werken zoals bij telenet ,,, :-D dus aub aub iemand die me kan helpen of een oplossing heeft want ik sukkel hier nu al zolang mee,,van mij mogen ze die BBox 3 de vuilbak insmijtte Mvg
Bijlagen
poort.PNG
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”