"Onbeperkt" internet verminderd

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Blijkbaar zijn de kleine lettertjes aangepast:
- Bij Internet Comfort Pack heb je 300 GB voordat je op smallband gezet wordt als je geen gratis volume 'bijkoopt'
- Bij Internet Maxi is het 500 GB.

Bron:
http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/ip ... icy_nl.pdf
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Dit is niets nieuw, maxi is altijd al 500GB geweest, maar met gratis volume packs die je kan blijven "kopen". Het is wel degelijk veel meer dan 500GB.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Ik heb een Comfort pack en had vorige maand nog standaard 650 GB, maar nu staat het op 300 GB.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Hier ook (comfortpack) in myproximus ipv 650 nu nog 300 GB .
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

kanttekening, zoals in andere topic:
klanten kunnen met Comfort in Pack en Maxi in of uit een Pack, gratis volume packs kopen aan respectievelijk € 0 / 20 GB of / 150 GB
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

Bij mij ook naar 300GB, hoe zielig toch van proximus.....
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Oef oke dan; ik dacht hier dat ik de enige was haha.

Hier dus hetzelfde; ik heb nu al 7 maand proximus en echt klagen had ik niet en ik had 650GB ook per maand dus ideaal e en nu ging ik naar mijne proximus en opeens zie ik ook 300GB staan? Van 650GB naar 300GB?? wtf.

Dus het is zeer simpel; als ze mijn 650GB niet terug geven dan zwier ik heel dienen strontboel buiten en ja betaal ik ietsje meer bij telenet dan is dat maar zo ze, foert, ik zal dan wel op iets anders besparen ;).

Bij telenet krijgde ook meer voor mss 10 euro maar meer per maand dus de keuze hier zal snel gemaakt zijn.

Ongeloofelijk.
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Wat is het probleem? Als je van 650GB spreekt dan gaat dit toch over een comfort-pack en kan je gratis volumepacks bijkopen voor bovenop je 300GB of mis ik iets?

Als het toch "maar 10 euro per maand meer" is, waarom niet gewoon Telenet nemen om het voor jezelf gemakkelijk te maken? Eerlijke vraag..
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

JoskeVermeulen schreef:Wat is het probleem? Als je van 650GB spreekt dan gaat dit toch over een comfort-pack en kan je gratis volumepacks bijkopen voor bovenop je 300GB of mis ik iets?

Als het toch "maar 10 euro per maand meer" is, waarom niet gewoon Telenet nemen om het voor jezelf gemakkelijk te maken? Eerlijke vraag..
Moet ik een tekeningetje bijmaken mss?

Ik betaal nu 75 euro voor alles wat ik wilde per maand.
Voor dat geld krijg ik al 7 maand lang en sommige dus al langer dan mij 650GB.
Nu gaan ze zonder ons te informeren de boel gaan aanpassen naar slechts 300GB voor identiek dezelfde prijs + dat ze ons nikske laten weten dat kan echt niet.

En dan zegde gij hier allee toe, amuseerd u dan maar mee altijd packs te gaan bijkopen, dus meer betalen en extra werk steken in iets waar ik al helemaal niet omgevraagd heb.

Ik ben van telenet naar proximus gegaan omdat ik bij proximus goedkoper uitkwam en alles wat ik wilde hebben had ik ook tot ze nu opeens 300GB geven inplaats van 650GB, nog nooit eerder gezien dit dat je achteruit gaat inplaats van vooruit blijft gaan.

Dus vanaf volgende maand bij proximus inplaats van 100mbps download 10 mbps download, ze zijn nu toch zo goed bezig.

Ik ga dus terug naar telenet, ik heb al een pm gestuurd naar die oplichters om de boel op te zeggen.

Gij laat u mss graag in de zak zette, den deze hier nie ze.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

maar waarovver zitten jullie te miereneuken ?
Het blijft toch onbeperkt, aleen moeten de comfortklanten wat meer werk insteken bij aankoop gratis blokken en moeten max klanten minder werk doen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Nog geen 5 minuten werk om u in te loggen op de e-services en een GRATIS volume pack van 20gb te activeren. Sommige mensen kunnen toch serieus zagen.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3032
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 265 keer

Fallschirmjaeger schreef:Nog geen 5 minuten werk om u in te loggen op de e-services en een GRATIS volume pack van 20gb te activeren. Sommige mensen kunnen toch serieus zagen.
Hier is uwe nieuwe bedrijfswagen, unlimited kilometers!*

*Brandstoftank is wel slechts 5l. Ge moet nu niet gaan zagen he, ge hebt wel unlimited kilometers.

Proximus mag wel stoppen met het unlimited te noemen met dergelijke beperkingen.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Eekhoorn schreef:Ik ga dus terug naar telenet, ik heb al een pm gestuurd naar die oplichters om de boel op te zeggen.
En waarom niet naar EDPNet of dommel bijvoorbeeld? Zelfde snelheden als proximus, echt ongelimiteerd (geen 300GB van proximus nu, geen 500GB FUP van telenet, geen 650GB van proximus vroeger) en waarschijnlijk nog een tikkeltje goedkoper.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

omdat niet iedereen zin heeft om te investeren in hardware voor je kan beginnen bij epdnet.
Je moet al activatiekost betalen dezelfde zever als vroeger bij proximus en telenet.
Zie je het al dat ge 50€ moet betalen om klant te komen bij colruyt delhaize carrefour of zoiets.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Je kan die packs blijven kopen en ze tellen gewoon op. Er circuleert hier ergens een greasemonkey script waarmee je automatisch meerdere packs na elkaar kan kopen. Zo heb ik al een tijdje 10TB aan volume in reserve staan.

Het is dus echt klagen om te kunnen klagen.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

proximusboyke schreef:omdat niet iedereen zin heeft om te investeren in hardware voor je kan beginnen bij epdnet.
Je moet al activatiekost betalen dezelfde zever als vroeger bij proximus en telenet.
Zie je het al dat ge 50€ moet betalen om klant te komen bij colruyt delhaize carrefour of zoiets.
Wat is 1 keer investeren en activatiekost betalen als je daarmee krijgt wat je wil en waarschijnlijk maandelijks goedkoper af bent? Niet dat ik zo opgezet ben met activatiekosten hoor maar om nu puur hierom te blijven schipperen tussen de 2 grootste spelers waarbij geen van beide blijkbaar ideaal is... :roll:
Ik ben jaren geleden ook overgestapt met activatiekost. Doordat de factuur nu maandelijks gedaald is heb ik die activatie er al lang terug uit, in veelvoud zelf.
gm123 schreef:Je kan die packs blijven kopen en ze tellen gewoon op. Er circuleert hier ergens een greasemonkey script waarmee je automatisch meerdere packs na elkaar kan kopen. Zo heb ik al een tijdje 10TB aan volume in reserve staan.

Het is dus echt klagen om te kunnen klagen.
Ja dat kan wel, maar het is ook geen propere oplossing he, eerder een workarround. Dit vereist ook dat je een PC draaiend moet hebben met het script.
Als proximus geen probleem heeft dat mensen zo gratis blokken bijkopen, waarom dan een limiet houden laat staan deze verlagen?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

er zijn wel meerdere kost bij edpnet

opstartkost
afzegkost (of een hoop miserie om deftig op te zeggen)
de dure hardware
en tv elders zoeken.

of het al bij al goedkoper uitkomt, betwijfel ik sterk
de koe zegt boe
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Die blokken is dat telkens per 20GB dan?
Telenet gaat me morgen bellen, keer zien wat ze te zegge hebben.
Keer zien wat proximus me morgen gaat voorstellen, zo doe ik dat ze en ik zie wel wat ze zeggen.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Het is inderdaad erg stom van proximus om een voordeel dat ze hadden tov telenet af te zwakken.

Gelukkig kan je in een pack nog gratis volume "kopen" maar eerlijk gezegd dat is een beetje boerenbedrog, want hoeveel mensen weten dat?
En velen zullen dus ofwel een duurder abonnement nemen of naar de concurrentie stappen
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

bambipower schreef:er zijn wel meerdere kost bij edpnet

opstartkost
afzegkost (of een hoop miserie om deftig op te zeggen)
de dure hardware
en tv elders zoeken.

of het al bij al goedkoper uitkomt, betwijfel ik sterk
Maandelijks goedkoper krijgen is niet heel moeilijk, zelfs met TV bij telenet. Op de lange termijn haal je dan de eenmalige kost er uit als je maar lang genoeg klant blijft.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

MaT schreef:Ja dat kan wel, maar het is ook geen propere oplossing he, eerder een workarround. Dit vereist ook dat je een PC draaiend moet hebben met het script.
Als proximus geen probleem heeft dat mensen zo gratis blokken bijkopen, waarom dan een limiet houden laat staan deze verlagen?
Je voert dat script eenmalig uit en je hebt na een paar seconden ettelijke TB aan volumepacks gekocht waar je maanden, zo niet jaren, mee verder kan. Het systeem van die packs is inderdaad vreemd, maar het is echt geen struikelblok.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Als ze mijn 650GB niet terug geven ga ik terug naar telenet, der zit nikske anders op.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Het is toch maar 2 minuten nodig om de rest erbij te doen op bvb de 1ste dag vd maand tot 650 GB , dan ben je op uw gemak de rest vd maand :roll:
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Er zijn blijkbaar toch nog verschillende Proximus klanten die voor hun comfort pack, via MyProximus de optie niet hebben om gratis 20GB VP bij te bestellen.
Voor alle zekerheid heb ik het bij mij ook maar eens geprobeerd en het was geen enkel probleem om VP bij te bestellen.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Patje schreef:Het is toch maar 2 minuten nodig om de rest erbij te doen op bvb de 1ste dag vd maand tot 650 GB , dan ben je op uw gemak de rest vd maand :roll:
Moesten zowel proximus als andere mensen meteen eens duidelijk zijn dan hoef ik ook zo niet te reageren.

Ik dacht dat je dus eerst 20GB moest activeren ja, dan wachte tot dat op is en dan nog eens en nog eens.
Niemand heeft gezegd dat je in ene keer na x tal keer na elkaar dan ook tot blijkbaar minstens 650 GB kan gaan.

Tot hoever kunde dan gaan? Tot 650GB of nog verder?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

eekhoorn dat is al jaren zo dat ge gratis blokken moet kopen.
Er is hier zelfs een tread hoe je het moet doen om een hoop blokken va een programma te bestellen.
Ik geloof dat hier zelfs iemand 4 tb heeft gekocht.
Ofwel zijn de mensen die het niet weten nog maar enkele dagen ten hoogste enkele weken hier terecht gekomen, oftewel zaten ze jaren op een andere planeet.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

bambipower schreef:er zijn wel meerdere kost bij edpnet

opstartkost
afzegkost (of een hoop miserie om deftig op te zeggen)
de dure hardware
en tv elders zoeken.

of het al bij al goedkoper uitkomt, betwijfel ik sterk
* Activeringskost vallen bij grote spelers al eens weg bij promoties. Die kosten worden snel gerecupereerd. Als OLO heeft Edpnet kosten bij de activering, zoals werken in de DSLAM en inkopen van bandbreedte.
* Opzegkost heb je alleen onder de zes maanden abonnement en dat geldt bij elke provider gezien de wetsaanpassing in october 2012
* Net zoals de activeringskost, zal de hardware op termijn terug betaald worden door de klant bij de andere providers
* TV, tja, de Achillespees van Edpnet.

En goedkoper is het voor mij wel :
* Activering en aanschaf modem zijn al afgeschreven door lagere abonnementskosten
* Echt onbeperkt internet
* Geen gesloten poorten
* Geen caps
* Nauwelijks gesprekskosten door gebruik van meerdere voip providers

Met TV van TVV, internet en telefonie van Edpnet, een oplading van 15 euro om de twee maanden bij MV, kom ik op een 62 euro uit. Voor dezelfde behoeften ben ik bij PX bijna 95 euro kwijt.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

proximusboyke schreef:Ik geloof dat hier zelfs iemand 4 tb heeft gekocht.
Een veelvoud van 4TB zelfs. :wink:
Er zijn er nu nog steeds tientallen van over. 8)

Anderzijds kan men niet ontkennen dat Proximus heden het "onbeperkt" duidelijk beperkt heeft, minstens véél moeilijk bereikbaar gemaakt heeft, en dat het bijbehorende prijskaartje in vele gevallen omhoog is geschoten.
Voor een Internet Start abonnement is het zelfs onmogelijk geworden om "onbeperkt" internet te hebben aan een vast maandelijks bedrag, zonder op een verlaagde snelheid terug te vallen. Me dunkt dat betaling van 5€/20GB bezwaarlijk "onbeperkt" internet genoemd kan worden. Het vast, optioneel, bedrag van 7,5€/maand in het verleden was dat wel. Maar deze mogelijkheid bestaat heden niet meer.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Ik ga het straks eens testen hoe dat werkt.
En neen ik wist dit niet, ik had wel eens gehoord van die 20GB maar ik/mijn ouders toen hebben al sinds de eerste maandan telenet. Ik heb nog maar sinds half vorig jaar ong proximus genomen. Doordat ik met 650GB wel toekwam heb ik ook nooit achter iets moeten vragen.

Ik had naar proximus gestuurd op fb: hun uitleg nu is: 95% van onze klanten komt toe met 300GB, daarom hebben ze dat verlaagd van 650 naar 300 GB.
Wat een flutargement.
Mijn grootste ergernis is vooral dat ze u en mij nikske laten weten hebben, vind ik niet kunnen.
Soit: eens zien se subiet om dat naar 650 GB te brengen.


UPDATE; wel effe wat werk, al tot 720GB gezet ze, amusant :twisted:
clvictor
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 jan 2015, 15:53
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb de optie 'onbeperkt volume'. Vroeger kon je daarmee blokken van 20GB bestellen. Dit is nu gewijzigd in blokken van 150GB. Sinds 1 maart werkt dit echter niet meer. Ik krijg nu al 7 dagen na elkaar :

Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Weet iemand wat er aan de hand is, en wanneer dit nu eindelijk zal opgelost zijn?
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

petrol242 schreef:Met TV van TVV, internet en telefonie van Edpnet, een oplading van 15 euro om de twee maanden bij MV, kom ik op een 62 euro uit. Voor dezelfde behoeften ben ik bij PX bijna 95 euro kwijt.
Als je TV van TV Vlaanderen neemt, dan kan je evengoed hun All-in-One pakket nemen. Dan gaat internet en telefoon ook via EDPnet, maar voor een lagere prijs.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

clvictor schreef:Ik heb de optie 'onbeperkt volume'. Vroeger kon je daarmee blokken van 20GB bestellen. Dit is nu gewijzigd in blokken van 150GB. Sinds 1 maart werkt dit echter niet meer. Ik krijg nu al 7 dagen na elkaar :

Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Weet iemand wat er aan de hand is, en wanneer dit nu eindelijk zal opgelost zijn?
Ik zie bij mij ook iets staan van ongelimiteerd en 7,5 euro.
Ik kan alleen blokken van 20GB bestellen.

Maar goed; leuk vindk het toch niet maar anderzijds kan ik blijkbaar meer data verkrijgen op die manier dus ik kan dermee leven. ;)
Had men mij dit nu gewoon eens eerder gezegd dan had ik me der nooit zo druk in moeten maken :evil:
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Hier bij Maxi in pack: nog getest en bij mij kan het nog.

7x klikken en ik heb 150GB bijgekregen.

In totaal heb ik mij abo opgetrokken naar 2.000GB
Klembord-1.jpg
Klembord-1.jpg (16.38 KiB) 1862 keer bekeken
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Eekhoorn schreef:Maar goed; leuk vindk het toch niet maar anderzijds kan ik blijkbaar meer data verkrijgen op die manier dus ik kan dermee leven. ;)
Had men mij dit nu gewoon eens eerder gezegd dan had ik me der nooit zo druk in moeten maken :evil:
Het is blijkbaar een bedrijfspolitiek van P om hun klanten op een zacht dwingende manier naar duurdere abonnementen te duwen.
Alleen wie het via via weet dat het zonder kosten kan, die wordt toch nog gratis geholpen.
Dat is duidelijk klantonvriendelijk en een triestige P-mentaliteit. Dat had Proximus ook al toen ze louter mobiel deden, en op mobiel gebied doen ze het nu nog altijd extremer....
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

nickz schreef:Als je TV van TV Vlaanderen neemt, dan kan je evengoed hun All-in-One pakket nemen. Dan gaat internet en telefoon ook via EDPnet, maar voor een lagere prijs.
Geen haar op mijn hoofd dat daar aan denkt. De klantendienst van TVV is wel de ergste nachtmerrie die je kan indenken. Trouwens, Edpnet doet de wholesale niet meer voor TVV als ik me niet vergis. Die samenwerking is wijselijk stop gezet.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

laat staan de hardware kost voor TVV... als je het al kan plaatsen.
Ik heb het allemaal gehad : edpnet... miserie met opzeggen (extra maanden aanrekenen - gelijk gekregen via ombudsdienst)
tvv... tegen dat je alles kent, veranderen ze hun ganse tv kanalen... weer zoeken. Wat een elende, verre van plug en play. En dan dure boxen kopen, en een kastaar van schotel op je dak. 0ok niet echt goedkoop.
Dan ben ik liever 10€ meer kwijt voor plug en play.
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik heb gelukkig nog niet moeten opzeggen bij Edpnet, dus daar heb ik geen ervaring mee. Wel met de grote spelers en dat was ook niet van de poes. Tja, niet iedereen wil een schotel tegen de muur, das waar. Maar qua hardware kost, die heb je bij TN en PX ook.

Maar even terug on topic : er zijn niet echt veel providers die écht onbeperkt internet aanbieden.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

fvhbrugge schreef:Hier bij Maxi in pack: nog getest en bij mij kan het nog.

7x klikken en ik heb 150GB bijgekregen.

In totaal heb ik mij abo opgetrokken naar 2.000GB
Klembord-1.jpg
ik heb enkel internet start + onbeperkte limiet (7 euro)
mijn onbeperkt volume is beperkt naar 150 + 100 die ik al standaard heb.

250 is in principe genoeg maar ik kan niet gratis blokjes bijnemen als ik het zo bekijk (je moet een pack hebben volgens de uitleg)


edit:
ik heb net, als test, een blokje gratis bijbesteld zonder probleem
unlimited is nog steeds unlimited voor mij (enkel internet start abbo) :)
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1606
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 63 keer

Moet je die gratis 20GB blokjes elke maand 'bijbestellen' of is dit eenmalig genoeg om de limiet te verhogen?
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Avenger 2.0 schreef:Moet je die gratis 20GB blokjes elke maand 'bijbestellen' of is dit eenmalig genoeg om de limiet te verhogen?
Ik heb een goeie 5 min na elkaar zitten herhalen ;).
Ik denk dat we dit iedere maand gaan moeten doen, dat is wat ik er toch op uitmaak. Ik kan mis zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”