Wachtwoord

Miles

Wachtwoord

Berichtdoor Miles » 28 Jan 2003, 20:01

Hallo

Heeft er iemand ook problemen met het controleren van zijn volumebeheer? Ik geeft mijn login en wachtwoord maar ik krijg een fout dat de login of het wachtwoord fout is. Nochthans zijn deze zeer zeker juist. Ook mijn email komt niet meer binnen...

Sub Zero
Administrator
Administrator
Bedankt: 95 keer
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer

Berichtdoor Sub Zero » 28 Jan 2003, 20:09

Ik heb nog juist mijn volume gecontroleerd (met het tooltje van Nukem) en alles werkte. Dus ik veronderstel als het via dit tooltje gaat, da het via de site ook zal werken.

Cheers

NuKeM
Content Editor
Content Editor
Bedankt: 55 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer

Re: Wachtwoord

Berichtdoor NuKeM » 28 Jan 2003, 20:14

Miles schreef:Hallo

Heeft er iemand ook problemen met het controleren van zijn volumebeheer? Ik geeft mijn login en wachtwoord maar ik krijg een fout dat de login of het wachtwoord fout is. Nochthans zijn deze zeer zeker juist. Ook mijn email komt niet meer binnen...

Aangezien je nog op internet kan met je login en wachtwoord zijn ze dus niet veranderd. Je hebt waarschijnlijk iets verkeerd ingevoerd (bij je login moet je op de skynet site er geen @SKYNET achter zetten, misschien is het dat?).
Normaal gezien zou alles moeten werken, maar indien dit blijft aanhouden kan je best de skynet helpdesk eens contacteren.
NuKeM

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”