Skynet -> Lagstoten

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gastjuh

Sinds vandaag heb ik tijdens het gamen op de 30 seconden ne lagstoot van 5 seconden (ping 999 in online games).
Iemand waar ik geregeld mee samenspeel heeft dit al iets langer, ongeveer een 3 weken.
Maar als ik dan naar skynet bel zeggen ze dat er geen problemen zijn ....
Wa doe ik nu best ?
wem
Premium Member
Premium Member
Berichten: 666
Lid geworden op: 24 mei 2004, 14:48

ping resultate doorsture, dan kunne ze nimmer ontkenne da er geen probleem is. Ook duidelijk aan hen late wete da ge ni me spyware en dergelijke zit op u pc (da is bij TN toch het eerste standaard mailtje da ze sture: hebt ge gene spyware, het volgende is: doe deze en deze teste)

en als ze daar ni op reagere kunt ge nog altij ombudsman telecom inschakele ...
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 810
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 1 keer

raar maar ik heb het ook, het is niet om de 30 seconden bij mij maar willekeurig.... en enkel Zweedse servers (hoge packetloss)
Gebruikersavatar
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Ik heb geregeld "adsl signal lost",soms zelfs 3 keer op een paar uur tijd,is da normaal?
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

Davy_117 schreef:Ik heb geregeld "adsl signal lost",soms zelfs 3 keer op een paar uur tijd,is da normaal?
al eens gebeld naar de helpdesk van uw provider? evt lijntest laten uitvoeren... die mensen zullen dat met veel plezier voor u doen :wink:
"To err is human..to really screw up you need a computer."
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Davy,

Dat zijn synch errors en zijn te wijten aan een lijnprobleem (te ver van de centrale ?) of aan uw binnenbekabeling. Heeft waarschijnlijk weinig met je ISP zelf te maken. Maar zij kunnen uiteraard wel een lijntest laten uitvoeren zodat je zeker bent waar het zit.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 20 mei 2004, 23:38
Locatie: Brussel, België
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Davy_117 schreef:Ik heb geregeld "adsl signal lost",soms zelfs 3 keer op een paar uur tijd,is da normaal?
misschien je telefoonbedrading in huis tjsekken......
Als het dat niet is bellen naar Belgacom, zeggen dat er iets mis is met de bekabeling buiten, en laat ze het controleren, en niet beginnen met te zeggen dat je hoge pings hebt nee, nee, gewoon direct zeggen dat er iets mis is bij hun, werkt altijd ...
Gebruikersavatar
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Zal ik doen,nochtans heb ik vandaag nog geen enkele keer signal lost gehad,mss toeval wie weet.
Anyway ik ga belle maandag voor lijntest zodat ik weet wat het probleem is.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”