Sinds vandaag heb ik tijdens het gamen op de 30 seconden ne lagstoot van 5 seconden (ping 999 in online games).
Iemand waar ik geregeld mee samenspeel heeft dit al iets langer, ongeveer een 3 weken.
Maar als ik dan naar skynet bel zeggen ze dat er geen problemen zijn ....
Wa doe ik nu best ?
Skynet -> Lagstoten
ping resultate doorsture, dan kunne ze nimmer ontkenne da er geen probleem is. Ook duidelijk aan hen late wete da ge ni me spyware en dergelijke zit op u pc (da is bij TN toch het eerste standaard mailtje da ze sture: hebt ge gene spyware, het volgende is: doe deze en deze teste)
en als ze daar ni op reagere kunt ge nog altij ombudsman telecom inschakele ...
en als ze daar ni op reagere kunt ge nog altij ombudsman telecom inschakele ...
al eens gebeld naar de helpdesk van uw provider? evt lijntest laten uitvoeren... die mensen zullen dat met veel plezier voor u doenDavy_117 schreef:Ik heb geregeld "adsl signal lost",soms zelfs 3 keer op een paar uur tijd,is da normaal?
"To err is human..to really screw up you need a computer."
- Sasuke
- userbase crew
- Berichten: 5526
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
- Bedankt: 467 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Davy,
Dat zijn synch errors en zijn te wijten aan een lijnprobleem (te ver van de centrale ?) of aan uw binnenbekabeling. Heeft waarschijnlijk weinig met je ISP zelf te maken. Maar zij kunnen uiteraard wel een lijntest laten uitvoeren zodat je zeker bent waar het zit.
Grtz,
Sasuke
Dat zijn synch errors en zijn te wijten aan een lijnprobleem (te ver van de centrale ?) of aan uw binnenbekabeling. Heeft waarschijnlijk weinig met je ISP zelf te maken. Maar zij kunnen uiteraard wel een lijntest laten uitvoeren zodat je zeker bent waar het zit.
Grtz,
Sasuke
-
- Plus Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 20 mei 2004, 23:38
- Locatie: Brussel, België
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
misschien je telefoonbedrading in huis tjsekken......Davy_117 schreef:Ik heb geregeld "adsl signal lost",soms zelfs 3 keer op een paar uur tijd,is da normaal?
Als het dat niet is bellen naar Belgacom, zeggen dat er iets mis is met de bekabeling buiten, en laat ze het controleren, en niet beginnen met te zeggen dat je hoge pings hebt nee, nee, gewoon direct zeggen dat er iets mis is bij hun, werkt altijd ...