opnieuw getrouwheidscadeau proximus 2015

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Ik heb een "njet" antwoord gekregen samen met onderstaande nieuws ...
De korting zal helaas eindigen in 2018. Dit is onvermijdelijk. Dit is het slechte nieuws.
Het goede nieuws is echter dat u in ons systeem als "trouwe klant" blijft staan en u dus een nieuwe promocampagne mag verwachten ergens in de loop van dit jaar.
Heeft er echt niemand meer een korting gekregen voor dit huidige jaar ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1300
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Ook even vragen: hoe zien jullie de affinity korting op jullie factuur vermeld staan?
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9669
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 381 keer
Bedankt: 586 keer
Recent bedankt: 41 keer

blaatpraat schreef:Ook even vragen: hoe zien jullie de affinity korting op jullie factuur vermeld staan?
"Promo Proximus Affinity Program"

Deze blijf ik ontvangen maar na 2 facturen nog altijd geen 5 EUR extra korting. Pas bij 3e telefonische poging een regeling waarbij de laatste factuur met 10 EUR werd verminderd. Hopelijk is de 3e factuur wel juist :beerchug:
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1300
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Ok, dan hebben ze me (opnieuw) voorgelogen aan de klantendienst...
Ik denk dat ik opnieuw ga beginnen met schriftelijke communicatie met hun, in het verleden werkte dat ook al beter (wel langzamer)...
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Bij een familielid staat dit onder "Sociale korting". Beetje vreemd maar toch tevreden :-D
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

Geen idee hoe ik het gefiktst heb, ligt waarschijnlijk aan hun belabberde administratie, maar ik betaal momenteel de volle 39,60 € voor een Familus pack. Dat is met EPP korting, de korting die ik bedongen heb door te reclameren (14 €), en dan gaan er nog een reeks vreemde kleine bedragen "affinity korting" af.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1300
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Ik merk nu zelfs dat je geen schriftelijke klacht meer kunt sturen, deze optie is verdwenen van de site.
Zou het customer care emailadres nog werken? Of moet ik echt via facebook werken, ik acht de kans dan even groot als telefonisch om iemand capabel aan te lijn te krijgen...
marc_1956
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 feb 2015, 14:33

Mijn getrouwheidspremie van 2017 is verlopen. Direct 7 euro erbij per maand. :cry:

Ik had midden december nochtans is een mail gestuurd gevraagd om die te verlengen. Proximus is bij mij de enige mogelijkheid op snel en ongelimiteerd internet. 75 euro/maand voor internet + tv + telefoon is toch wel duur in vergelijking met de buurlanden. Wanneer gaat de regering iets aan die prijzen doen.
luigi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 aug 2013, 12:49
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Mij belden ze enkele maanden geleden op, of ik soms intresse had in een trouwe klant korting van 7 €. Ik zei t'zal wel zijn, bijna 10 procent korting.
Toen ik mij verwonderde dat mijn maandelijkse rekening niet lager maar wel hoger was, bleek dat ze wel een korting van 7€ gaven, maar door allerlei kleine prijsverhogingen 8€ meer rekenden....
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Deze prijsverhoging hebben ze doorgevoerd voor klanten met een oud abonnement, het stond vermeld op de aanrekening van november 2017.
luigi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 aug 2013, 12:49
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Met de ene hand geven ze iets, en met de andere nemen ze het terug. Trouwe klanten krijgen nooit iets, denk dat ik beter om de 2 jaar van provider kan veranderen, kan ik ook profiteren van die nieuwe klant kortingen...
Edit: ik krijg wel iets; een ferme snelheidsverlaging... :beerchug:
Afbeelding
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

In theorie kun je hier in BE om de 6 maanden veranderen en dan kan je wel meesurfen met de promos :lol:
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Elk jaar bel ik naar Proximus en vraag ik naar een korting. Steeds rond eindejaar als ze weer met kado's voor nieuwe klanten gooien. En tot nu kreeg ik steeds een nieuwe korting voor het nieuwe jaar.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1838
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 354 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

helaas na 2 jaar 7 EUR korting te krijgen is het nu helaas 5 EUR geworden... beter iets dan niets natuurlijk maar 7 EUR was niet meer mogelijk :(
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
marc_1956
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 feb 2015, 14:33

Iemand een idee of we voor 2019 een getrouwheidscadeau kunnen aanvragen?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3910
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Vorig jaar heb ik bij Scarlet,toen ik een nieuwe afstandsbediening wilde kopen,(alleen via Scarlet nu,niet meer in de Proximus store) er een gratis gekregen,mijn klanten nr is nog ver van voor Scarlet bij Proximus is overgenomen.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Mijn korting is verdwenen van de factuur. Alweer een jaartje voorbij? Werkt het nog dit jaar?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3910
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Providers gaan op een bepaald moment toch moeten beginnen inzien dat trouwe klanten belonen zeer belangrijk is,de Belgische markt is gewoon verzadigd,men kan bijna geen nieuwe klanten meer aantrekken,die daarvoor geen internet provider hadden,men kan alleen van elkaar afsnoepen.Dus trouwe klanten in de watte leggen.
Teun
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 jul 2018, 10:31
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Helaas bewijzen de cijfers dat klanten afsnoepen zowel commercieel als financieel veel lucreatiever is!
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3910
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

De provider met een vast klantenbestand heeft een enorm voordeel,het afsnoepen van klanten gaat maar om een klein % in normale omstandigheden,dat kan wel veranderen als een provider zijn regels verandert,andere packs,of prijzen bijv.worden een risico voor providers,als men dan ziet wat Telenet overkomen is bij de laatste prijsverhoging.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

vroeg of laat volgen die andere providers ook.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Mijn 5 euro korting is weer geactiveerd. Heeft wel paar dagen geduurd maar daarnet terug gebeld geweest ;).
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Goztow schreef:Mijn 5 euro korting is weer geactiveerd. Heeft wel paar dagen geduurd maar daarnet terug gebeld geweest ;).
Kan je ons uitleggen hoe of waarom uw dit korting kreeg ?
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Dit is een getrouwheidspremie. Daar gaat gans deze topic over. "Klacht indienen" via het online formulier met vraag om teruggebeld te worden. In die klacht vragen of het mogelijk zou zijn om een korting te krijgen gezien je al x jaar trouwe klant bent.
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Goztow schreef:Dit is een getrouwheidspremie. Daar gaat gans deze topic over. "Klacht indienen" via het online formulier met vraag om teruggebeld te worden. In die klacht vragen of het mogelijk zou zijn om een korting te krijgen gezien je al x jaar trouwe klant bent.
Gisteren naar Proximus gebeld met reden die 8€ maandelijks betaald voor een tv decoder, terwijl die te koop zijn op 2dehand tussen de 25 a 70€, dus vlug terugbetaald. Na een paar minuten gaf ze een korting van 5€ per maand voor één jaar.
Hartelijk bedankt voor de tip Goztow !
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”