Persbericht Belgacom: Eén sterk merk voor alle klanten

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Eén sterk merk voor alle klanten

Proximus wordt het commerciële hoofdmerk van Belgacom
Dominique Leroy, CEO van Belgacom, deelde vandaag de ambities en visie van Belgacom voor de toekomst met de werknemers van het bedrijf. Belgacom wil tegen 2016 terug aanknopen met groei, en daarvoor werd een ambitieus plan uitgewerkt. Een belangrijke keuze hierin is om alle mobiele, vaste en IT-oplossingen samen te brengen onder één commercieel hoofdmerk: Proximus. Deze stap zal eind dit jaar een feit zijn. “Groeien is onze ambitie. Daarom willen we onze vaste, mobiele en IT-oplossingen steeds beter combineren, met de klant als middelpunt. Met Proximus als ons commerciële hoofdmerk maken we dat duidelijk en vereenvoudigen we ook onze communicatie”, aldus Dominique Leroy.

Eén merk voor alle mobiele, vaste en IT-oplossingen
Vaste, mobiele en IT-technologieën groeien steeds meer naar elkaar toe. Voor gebruikers maakt het geen verschil meer of ze hun e-mail op het werk, via een mobiel netwerk of de Wi-Fi thuis lezen, of dat ze hun favoriete programma’s op de tv of op hun tablet bekijken. En grote bedrijven bieden hun medewerkers en klanten steeds vaker naadloos toegang tot toepassingen en informatie via mobiele en vaste netwerken.

Belgacom en Proximus waren al pioniers in het combineren van verschillende technologieën. Het is een volgende logische stap om alle oplossingen onder één hoofdmerk te brengen, zowel voor particulieren als voor kleine en grote bedrijven. Met het merk Proximus kunnen ze altijd, overal en op ieder toestel gebruik maken van telefonie-, internet-, tv- of IT-diensten. Vast of mobiel, dat maakt niet uit.

Sterke kanten van Proximus en Belgacom gecombineerd
Met Proximus als commercieel hoofdmerk wil Belgacom het beste van twee werelden combineren: de dienstverlening en betrouwbaarheid van Belgacom en de kwaliteit en innovatie van Proximus. Uit de naam Proximus spreekt het streven om zo dicht mogelijk bij de klanten te staan. Het betekent letterlijk ‘het meest dichtbij’.

De vertrouwde bedrijfsnaam achter het nieuwe merk Proximus blijft Belgacom NV. Dat is en blijft ook de werkgever van de meer dan 15.000 medewerkers. Ook de andere merken van de Belgacom Groep, zoals Scarlet, 1207/1307, BICS, Tango en Telindus International, blijven bestaan.

Inspelen op toekomstige behoeften
Met de vereenvoudiging van de communicatie onder één nieuwe merknaam wil Belgacom ook in de toekomst nog beter inspelen op de behoeften van klanten.

Dominique Leroy: “De behoeften van onze klanten veranderen voortdurend en steeds sneller. Dat geldt voor particulieren en bedrijven. Wij willen als toonaangevend bedrijf in de Belgische telecommarkt vooruitlopen op de ontwikkelingen en onze klanten een superieure en onderscheidende gebruikerservaring bieden, die alle technologieën naadloos combineert. Daarbij hoort ook een heldere en eenvoudige communicatie. Met de stap naar één commercieel merk Proximus, zijn we daar beter toe in staat dan ooit.”

bron: http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... gacom.page

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 175 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Lijkt mij een logische stap.
De meeste andere Telco's werken ook maar met 1 naam en Belgacom heeft bij heel wat (oudere) mensen nog altijd de bijsmaak van incompetente RTT.
krisken
userbase crew
userbase crew

De meeste andere telco's zijn dan ook niet zo oud als de RTT/Belgacom. Dit jaar bestond Belgacom overigens 20 jaar. Als ik kijk naar de landen die ons omringen, dan heeft de mobiele afdeling bijna altijd een andere naam dan het bedrijf waar ze rechtstreeks van afstammen. Zeker de historische operatoren.

Telefonie = EDPnet + OVH
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 34 keer
Provider

Een logische keuze, maar ik begrijp niet waarom ze ineens voor Proximus kiezen. Een paar jaar geleden zijn ze expres naar 1 website gegaan en hebben ze alles onder één dak gebracht. Nu gaan ze dan ineens beslissen om voor proximus te gaan en niet Blegacom zoals ze een paar geleden deden.
gbmed
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

krisken schreef:Dit jaar bestond Belgacom overigens 20 jaar.
Belgacom bestaat op een paar dagen na al 23 jaar, de naamsverandering is er namelijk gekomen op 21 maart 1991. Just is just hé ?

Op deze site krijg je een reeks Q&A.
Laatst gewijzigd door gbmed 10 maa 2014, 17:29, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Straf, en vooral helemaal het tegenovergestelde van wat onder Bellens de bedoeling was namelijk alles onder een naam zetten bij Belgacom.
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Belgacom wordt dus proximus, aiaiai hoe leg ik dat uit aan men vrouw haar grootmoeder :p
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
krisken
userbase crew
userbase crew

Das niet zo moeilijk TiTanium.

Ge hebt dus den RTT...Das passé. Das Belgacom. Maar Belgacom das ook passé, das Proximus :-)

Telefonie = EDPnet + OVH
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Waarschijnlijk omdat Proximus als merk een betere reputatie heeft dan Belgacom.
Ik heb een contract ondertekend dat me aan Belgacom bindt. Welke waarde heeft dit contract nog, aangezien het merk Belgacom niet meer zal bestaan?

Eind dit jaar zal enkel de commerciële merknaam Belgacom verdwijnen en vervangen worden door Proximus. Belgacom zal als juridische entiteit en beursgenoteerde onderneming blijven bestaan. U blijft dus contractueel aan Belgacom gebonden.
:(

Nuja, we kunnen toch weg zonder opzeg, dus dat "contractueel" heeft nog weinig betekenis.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
flupke19
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 97 keer

en de b-box wordt dus een p-box :wink:
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1199 keer
Recent bedankt: 6 keer

Dat ze Scarlet behouden verbaast me toch.
Het productaanbod en prijszetting van Scarlet is dermate bedroevend, dat ik me serieus vragen stel over het marktaandeel.
Ik kan me maar heel weinig situaties bedenken dat Scarlet beter is dan Belgacom.
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 140 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider

Trojan schreef:Waarschijnlijk omdat Proximus als merk een betere reputatie heeft dan Belgacom.
Ik heb een contract ondertekend dat me aan Belgacom bindt. Welke waarde heeft dit contract nog, aangezien het merk Belgacom niet meer zal bestaan?

Eind dit jaar zal enkel de commerciële merknaam Belgacom verdwijnen en vervangen worden door Proximus. Belgacom zal als juridische entiteit en beursgenoteerde onderneming blijven bestaan. U blijft dus contractueel aan Belgacom gebonden.
:(

Nuja, we kunnen toch weg zonder opzeg, dus dat "contractueel" heeft nog weinig betekenis.
Is dan ook vooral bedoeld voor de Joint Offer klanten.
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
Bedankt: 30 keer

Vanaf nu proxi-tv :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

De hoofdreden zal wel zijn dat de nieuwe CEO, Dominique Leroy, op groei mikt.
Door de komende jaren het dividend beperkt te houden zal er waarschijnlijk cash ontstaan om (buitenlandse) overnames te doen en dan is Proximus een veel betere merknaam dan Belgacom.
Just my 2 cents
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Fallschirmjaeger schreef: Is dan ook vooral bedoeld voor de Joint Offer klanten.
Belgacom is groter dan een gecombineerd aanbod alleen, hoor.

Proximus is enkel de commerciële naam.
tonym
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

Tot enkele jaren terug gebruikte Belgacom de merknaam Skynet.
Dit hebben ze gedumpt nav. de fusie Belgacom+Proximus; en nu
word alles Proximus. Als merknaam vond ik Skynet origineler.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Skynet was niet meer dan een webportal. Als merknaam was dat nul komma nul waard.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
krisken
userbase crew
userbase crew

Nu is dat een webportal. In het begin (1998 dacht ik dat we het hadden) kon je daar internet aanvragen.

Telefonie = EDPnet + OVH
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Trojan schreef:Skynet was niet meer dan een webportal. Als merknaam was dat nul komma nul waard.

zoals krisken zegt, skynet was vroeger een APART bedrijf dat internet leverde (ten tijde van euh, turboline? aanbod vroeger),
en is dan geevolueerd naar "veel meer dan" (enfin, zo het schijnt) en toen overgenomen door belgacom wegens de "toegevoegde" waarde van het portal enzo dacht ik.
zal zo rond de tijd van het einde van turboline? gedoe geweest zijn.

EDIT: paar linkjes gevonden

http://www.tijd.be/algemeen/algemeen/Be ... 37-534.art
https://groups.google.com/forum/#!topic ... VDjq6N6Vn0
gbmed
Erelid
Erelid

Skynet blijft bestaan, trouwens Belgacom N.V. óók. Proximus wordt de merknaam, de commerciële naam. Maar voor een persoon die bij Belgacom werkt én die rechtstreeks contact heeft met (de) klant(en) zal optreden als zijnde Proximus medewerker terwijl hij tegen familie en vrienden moet zeggen dat hij voor Belgacom werkt ! Confused ? Watch the next episode of SOAP ;-)

PS: dit alles gaat maar tegen eind dit jaar in voege.
Afbeelding Afbeelding
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Ik vind het ook allemaal een beetje verwarrend en vind Belgacom persoonlijk een betere merknaam voor hun internet producten dan Proximus.

Proximus gaat voor veel mensen ook lang "die van de GSM's" blijven denk ik. :p
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

gbmed schreef:PS: dit alles gaat maar tegen eind dit jaar in voege.
En wat denkt het personeel daar zelf van?
Ik had er eigenlijk op gerekend dat de naam Proximus op termijn een nutteloze functie zou krijgen zoals Skynet dat nu is. Belgacom vind ik een veel sterkere naam die een breder portfolio kan afdekken. Hoe je het ook draait of keert, Proximus is voor vele mensen nu eenmaal een synoniem voor Belgacom's gsm-netwerk.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

de nieuwe CEO moet toch kosten maken, of wat dacht je :)

gelijk haar naam in de verf zetten, het bedrijf op de kop zetten, beetje schudden en je hebt een nieuwe shake klaar om bedorven te worden.
ik geef haar dit: het is een gewaagde zet, zeker als je weet dat er nog steeds mensen zijn die telenet digitaal filmnet noemen...
of het een GOEDE zet is, daar valt over te discussieren, en het zal afwachten zijn wat het resultaat geeft.

qua convergentie naar 1 naam is het nog steeds een soep, en maak je niet onmiddelijk een sterke naam imho.

belgacom, proximus, telindus, tango, scarlet...

dat scarlet blijft bestaan als aparte entiteit kan ik inkomen; dat is de budgetafdeling
maar dat ze belgacom/proximus/telindus/tango niet samenbrengen onder 1 deftige naam snap ik dan weer niet,
maar das misschien het 5 jaren plan?
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 119 keer
Provider

Een gemiste kans. Ik had persoonlijk Belgamus of Proxicom beter gevonden...
krisken
userbase crew
userbase crew

Heeft iemand eigenlijk een idee waarom ze in Luxemburg gestart zijn met Tango (en ook Liechtenstein dacht ik?) Waarom hebben ze dat ook niet gewoon "Proximus" als naam gegeven? Vodafone gebruikt toch ook overal dezelfde naam ipv een apart merk voor elk land?

Telefonie = EDPnet + OVH
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

@krisken, ze zijn daar niet gestart met Tango maar hebben Tango overgenomen.
BillyMobiel
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 11 keer

heist_175 schreef:Dat ze Scarlet behouden verbaast me toch.
Het productaanbod en prijszetting van Scarlet is dermate bedroevend, dat ik me serieus vragen stel over het marktaandeel.
Ik kan me maar heel weinig situaties bedenken dat Scarlet beter is dan Belgacom.
Toch logisch? Da's om het laagste deel van de markt af te dekken zonder te veel verlies te lijden.

Operatoren moeten namelijk één keer per jaar hun goedkoopste tarief aan hun klanten kenbaar maken op basis van de klant z'n effectief gepresteerde belgedrag.

Doordat de goedkopere tariefplannen bij Scarlet zitten zullen de laaggebruikers die bij Proximus zitten nog een beetje extra uitgemolken kunnen worden! :thumbs:
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Scarlet heeft andere tarieven. Bij Scarlet kan je niet onbeperkt sms'en en bij Belgacom wel, om een voorbeeld te geven. Bij Belgacom kan je genieten van een GSM aan lager tarief, bij Scarlet niet. Bij scarlet kan je wel 1000 minuten bellen terwijl je bij Belgacom moet je dan 45 euro pm betalen (tenzij je een pack everywhere hebt)

Het zijn andere trieven; ze zijn complementair.

Dus alweer roepen van uitgemolken te worden, dat gaat weer te ver.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

De Franstalige kranten beweren dat het de "Bel" van Belgacom is die slecht gezien is in Vlaanderen, als synoniem van het unitaire België.

Grappig, zo krijgt iedere beslissing een communautair tintje :-)
Ze vergeten zeker dat de nieuwe CEO een Waalse Franstalige madame is?
Laatst gewijzigd door philippe_d 11 maa 2014, 12:29, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: correctie
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

@philippe_d, Dominique Leroy is geen Waalse maar een Brusselse...
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 685 keer
Provider

Ik denk dat Scarlet behouden blijft omdat die niet gebonden is aan BIPT verplichtingen-voor-historische-operatoren.

Het kan hun gewoon misschien nog wel eens van pas komen om onder die verplichtingen door de concurrentie te kunnen aangaan met de rest van de markt.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

philippe_d schreef:De Franstalige kranten beweren dat het de "Bel" van Belgacom is die slecht gezien is in Vlaanderen, als synoniem van het unitaire België.
En blijkbaar toch niet helemaal uit de lucht gegrepen:
La marque Proximus a plus d'impact que Belgacom au nord du pays, "ce qui a été l'une des raisons de ce changement", a précisé Mme Leroy. "Nous avons fait part de notre volonté de reconquérir le coeur des Flamands, je pense que ce sera plus facile sous la marque Proximus."
Volgens Dominique Leroy willen ze "het hart van de Vlaming" veroveren, en dat zou gemakkelijker zijn met de Proximus merknaam ... De naam Proximus zou in Vlaanderen meer impact hebben dan Belgacom?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
BillyMobiel
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 11 keer

Lord Utopia schreef:Scarlet heeft andere tarieven. Bij Scarlet kan je niet onbeperkt sms'en en bij Belgacom wel
Als je mijn post goed gelezen had zal je ongetwijfeld dit ook gezien hebben:
BillyMobiel schreef:Toch logisch? Da's om het laagste deel van de markt af te dekken zonder te veel verlies te lijden.
Hoe kan je onbeperkt sms'en als "laagste deel van de markt" beschouwen...:???: :???:

Volgens Test Aankoop, geciteert in Knack: http://www.knack.be/nieuws/belgie/mobis ... 92705.html is een laag gebruik iemand
"...Wie 61,5 minuten belt, 100 sms'jes stuurt..."
Indien ze bij Proximus de mensen naar het goedkoopste tarief zouden moeten verwijzen, én Scarlet is geïntegreerd in Proximus, dan zullen quasi al de klanten met dit profiel bij Scarlet terecht komen, waar ze goedkoper af zijn!

Nu kan Belgacom ze bij Proximus houden en er meer voor vragen...

Of je dit al dan niet uitmelken wilt noemen laat ik in 't midden, want er is inderdaad een verschil in service. Maar het is en blijft meer betalen voor 't zelfde netwerk!
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 175 keer
Provider

philippe_d schreef: Volgens Dominique Leroy willen ze "het hart van de Vlaming" veroveren, en dat zou gemakkelijker zijn met de Proximus merknaam ... De naam Proximus zou in Vlaanderen meer impact hebben dan Belgacom?
Los van het communaitaire denk ik dat ze hier wel een punt hebben. Dankzij de (misleidende) reclames van Telenet, en de historische incompetentie van de RTT(welke reeds is weggewerkt), kom ik nog altijd mensen tegen die Telenet nemen, omdat ze denken dat je bij Belgacom alleen een ADSL lijntje kan krijgen met 1MBs downloadsnelheid.
Proximus wordt in Vlaanderen daarentegen wel degelijk gezien als het snelste mobiele netwerk(in hoofde van de mensen, en vaak maar niet altijd is het ook zo tijdens praktijktesten).
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Had je mijn post gelezen, dan begreep je ondertussen dat de tarieven complementair zijn en dat iedereen wat wils kan krijgen, en de ene keer zijn ze beter af bij Scarlet, en de andere keer zijn ze beter af bij Belgacom.

Waar haalt Test-Aankoop dan hun "profielen"? Zomaar een vinger in de lucht en dan gokken? Of een survey onder hun klanten? En Test-Aankoop vergeet dan ook de packs te vergelijken, niet?

Swat, dit is niet relevant aan het topic.
konda
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Mijn opinie rond die provider zal pas veranderen als ze hier een boostboxke in de straat komen zetten, hoe ze zich zelf noemen zal mij worst wezen
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

philippe_d schreef:
philippe_d schreef:De Franstalige kranten beweren dat het de "Bel" van Belgacom is die slecht gezien is in Vlaanderen, als synoniem van het unitaire België.
En blijkbaar toch niet helemaal uit de lucht gegrepen:
La marque Proximus a plus d'impact que Belgacom au nord du pays, "ce qui a été l'une des raisons de ce changement", a précisé Mme Leroy. "Nous avons fait part de notre volonté de reconquérir le coeur des Flamands, je pense que ce sera plus facile sous la marque Proximus."
Volgens Dominique Leroy willen ze "het hart van de Vlaming" veroveren, en dat zou gemakkelijker zijn met de Proximus merknaam ... De naam Proximus zou in Vlaanderen meer impact hebben dan Belgacom?
Mij doet Proximus toch ook vooral denken aan gsm (en vooral ook foutieve facturen).
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
gbmed
Erelid
Erelid

philippe_d schreef:Volgens Dominique Leroy willen ze "het hart van de Vlaming" veroveren, en dat zou gemakkelijker zijn met de Proximus merknaam ... De naam Proximus zou in Vlaanderen meer impact hebben dan Belgacom?
De nieuwe CEO heeft sinds haar aantreden inderdaad de intentie om "het hart van de Vlaming" terug te veroveren. Dat de "commerciële merknaam" Proximus zou helpen is volgens mij meer als genoeg bestudeerd/afgewogen. Ik "denk" dat de Franstalige pers het bij het juiste einde heeft. Het is te zeggen, er zijn meer als alleen "communitaire" redenen die uiteindelijk hebben geresulteerd in de commerciële merknaam Proximus.

Elke fundamentele verandering - vooral bij zeer grote ondernemingen - kan men beschouwen als "risico vol". Ik ben er echter van overtuigd dat de nieuwe CEO van Belgacom de juiste beslissing heeft genomen.
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”