Zoals de titel al aangeeft werkt i-talk al reeds meer dan 1 week niet meer bij ons. Personen die ons proberen op te bellen krijgen steeds een bezettoon te horen. Reeds meerdere malen contact opgenomen met Belgacom maar tot hiertoe geen oplossing. Het probleem zit duidelijk bij hen daar zowel de lijn als modem en zelfs de gebruikte telefoontoestellen reeds allemaal uitgebreid getest zijn en goed bevonden. Het "registreren" van de i-talk loopt steeds fout. Het verkijgen van ip adres op de vlan voor voip loopt perfect dus daar ook geen probleem....Zowel internet als BGTV lopen perfect en aan volle snelheid(heb gezien de gedane metingen zelfs geruime "overschot" wat betreft lijnkwaliteit. Het rare is dat i-talk reeds vanaf het bestond steeds perfect gewerkt heeft!!! en er nu ploseling de brui aan geeft....
Zijn er nog mensen die reeds dergelijke problemen gehad hebben? zo ja wat was de reden en oplossing?
reeds 1 week geen I-talk meer...
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 28 sep 2008, 12:29
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 26 keer
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1870
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 365 keer
- Bedankt: 174 keer
en is het al opgelost?
Vermits BGC het officieel niet meer verkoopt kan je misschien denken om je nummer te porteren naar een alternatieve Voip provider... zie het voip topic.
Vermits BGC het officieel niet meer verkoopt kan je misschien denken om je nummer te porteren naar een alternatieve Voip provider... zie het voip topic.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Orange Go Extreme
Kan het zijn dat het hiermee te maken zou hebben: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 00#p366406.
Blijkbaar worden de nummers overgezet naar een ander platform...
Blijkbaar worden de nummers overgezet naar een ander platform...
- Proximus
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste murdock447,
inderdaad zoals Trojan aangeeft, kan een reset van de modem een oplossing bieden.
Indien dit reeds getest is, kan u best contact nemen met onze technische dienst.
Mvg
Eva van Belgacom
inderdaad zoals Trojan aangeeft, kan een reset van de modem een oplossing bieden.
Indien dit reeds getest is, kan u best contact nemen met onze technische dienst.
Mvg
Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.