reeds 1 week geen I-talk meer...

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
murdock447
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 28 sep 2008, 12:29
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 26 keer
Te Koop forum

Zoals de titel al aangeeft werkt i-talk al reeds meer dan 1 week niet meer bij ons. Personen die ons proberen op te bellen krijgen steeds een bezettoon te horen. Reeds meerdere malen contact opgenomen met Belgacom maar tot hiertoe geen oplossing. Het probleem zit duidelijk bij hen daar zowel de lijn als modem en zelfs de gebruikte telefoontoestellen reeds allemaal uitgebreid getest zijn en goed bevonden. Het "registreren" van de i-talk loopt steeds fout. Het verkijgen van ip adres op de vlan voor voip loopt perfect dus daar ook geen probleem....Zowel internet als BGTV lopen perfect en aan volle snelheid(heb gezien de gedane metingen zelfs geruime "overschot" wat betreft lijnkwaliteit. Het rare is dat i-talk reeds vanaf het bestond steeds perfect gewerkt heeft!!! en er nu ploseling de brui aan geeft....
Zijn er nog mensen die reeds dergelijke problemen gehad hebben? zo ja wat was de reden en oplossing?
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1870
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 365 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

en is het al opgelost?

Vermits BGC het officieel niet meer verkoopt kan je misschien denken om je nummer te porteren naar een alternatieve Voip provider... zie het voip topic.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Goofie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 15 jan 2011, 20:04
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Kan het zijn dat het hiermee te maken zou hebben: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 00#p366406.
Blijkbaar worden de nummers overgezet naar een ander platform...
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3239
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Reset de modem eens zodat hij de instellingen opnieuw gaat laden.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Beste murdock447,

inderdaad zoals Trojan aangeeft, kan een reset van de modem een oplossing bieden.

Indien dit reeds getest is, kan u best contact nemen met onze technische dienst.


Mvg
Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”