hi
ik heb een groot probleem en ik hoop dat jullie mij kunne helpen
ik speel xbox live en ik speel draadloos en nu krijg ik sinds ik draadloos speel heel de tjd nat moderate
en dat is niet zo handig als je halo speelt
met portforward helpt het niet
help plzzzzz
bbox 2 nat
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 50 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Dat wil volgens mij zeggen dat niet alle poorten open zijn. NAT Strict betekent dan weer dat alle poorte gesloten zijn. De bedoeling is dat je NAT Open krijgt. Het enige voordeel hiervan is gewoon dat je host kan zijn. Het geeft geen problemen bij het spelen.
Weet je zeker dat je de LAN servers de juiste IP van je Xbox zijn ingesteld? Het kan zijn dat je Xbox elke keer een nieuwe IP krijgt.
[
Post made via mobile device ]
Weet je zeker dat je de LAN servers de juiste IP van je Xbox zijn ingesteld? Het kan zijn dat je Xbox elke keer een nieuwe IP krijgt.
[

-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1002 keer
- Bedankt: 3732 keer
- Recent bedankt: 20 keer
Dit voorbeeld, en de tientallen andere posts hier over netwerk / poort problemen met de BBox2, bewijzen nog maar eens dat de BBox2 niet de ideale router is voor de advanced user.
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat de BBox2 (idem voor de Telenet Motorola) de beste oplossing is voor de meerderheid van de gebruikers, die hun aansluiting alleen gebruiken voor e-mails en wat te surfen, en/of digitale TV.
Maar van zodra je wat méér-dan-doorsnee behoeftes hebt, ben je beter af met je eigen router + PPPoE te gebruiken, en de BBox2 alléén als VDSL2 modem. Deze (kleine) investering zal je heel wat grijze haren besparen, en je kan dit ding dan volledig instellen naar je eigen wensen.
Philippe.
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat de BBox2 (idem voor de Telenet Motorola) de beste oplossing is voor de meerderheid van de gebruikers, die hun aansluiting alleen gebruiken voor e-mails en wat te surfen, en/of digitale TV.
Maar van zodra je wat méér-dan-doorsnee behoeftes hebt, ben je beter af met je eigen router + PPPoE te gebruiken, en de BBox2 alléén als VDSL2 modem. Deze (kleine) investering zal je heel wat grijze haren besparen, en je kan dit ding dan volledig instellen naar je eigen wensen.
Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 50 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Vraagje: als ik die WAN PPPoE uitzet om een andere router de PPPoE connectie aan te laten maken, blijft het bellen over VoIP en televisie kijken dan gewoon werken?
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1002 keer
- Bedankt: 3732 keer
- Recent bedankt: 20 keer
Ja. Wan PPPoE (Internet) is VLAN10.
VoIP is VLAN20, IPTV is VLAN30. Uitschakelen PPPoE heeft hierop geen invloed.
Philippe.
VoIP is VLAN20, IPTV is VLAN30. Uitschakelen PPPoE heeft hierop geen invloed.
Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.