Belgacom: up- en downgrade van abonnementsformules.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

bij mij noemt die tegenwoordig het volgende en vraag me niet waar die "volume pack balans" vandaan komt :-)

Soort verbinding : Internet Favorite zonder vaste lijn

Maandelijks volume :
Gebruikt volume voor deze maand 300 MB van de beschikbare 200 GB (199 GB 700 MB overblijvend).
Uw maandelijks volume van 100 GB werd uitgebreid met 100 GB na het inschrijven op de volgende optie :
Internet Monthly volume 100 GB
Volume Pack Balans:
U hebt 4 GB 890 MB extra volume beschikbaar van uw volume packs.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3747 keer
Recent bedankt: 15 keer
Provider

philippe_d schreef:Dus iedereen die vindt dat hij "teveel" betaalt, omdat zijn bestaande lijn de nieuwe snelheden waarop hij recht geeft, niet aankan, kan bijna zonder kosten (6,20€) naar een goedkopere formule overstappen.
Ik heb zopas voor een kennis naar Belgacom gebeld om zijn Favorite te downgraden naar Comfort (gezien hij een ADSL2+ lijntje heeft met een sync van 12 mbps / 512 kbps)
  • Zoals in de start topic geschreven kost dit éénmalig 6.26 €.
  • Gezien er een nieuw jaarcontract start, kon de klantendienst mij een (éénmalige) korting van 15€ aanbieden. De downgrade kost dus in feite niets (je krijgt zelfs nog 8.7€ kado :-) )
De kd vertelde mij nog erbij dat, indien we het abbo zouden opzeggen, en onmiddellijk een nieuwe contract aangaan, we de promo krijgen van 10€ voor de eerste zes maanden.
Blijkbaar doen vele klanten het op die manier, en dat kan zonder probleem.
De login blijft dezelfde, en je verliest zelfs je e-mail adres niet (zelfde contractnummer wordt overgezet).
Enige nadeel: je zit wel enkele dagen zonder internet (de lijn wordt fysisch onderbroken en terug verbonden). Dus geen optie voor wie internet niet kan missen ...

Ik kon mijn oren niet geloven toen ik dit hoorde (dacht dat zo'n promotie alleen voor "nieuwe" klanten was), maar de Belgacom operator beweerde dat dit absoluut geen probleem is.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 223 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb vandaag gebeld om een generation om te zetten naar een intense abbonnement vermits dit op jaarbasis met de huidige promotie iets goedkoper uitkomt. Was geen enkel probleem volgens de klantendienst, vanaf morgen actief incl. promotie. Enkel een nieuw jaarcontract. :lol:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 389 keer

in theorie is het idd perfect mogelijk zonder onderbreking
Vroeger mocht het niet voor belgacom en proximus van het bipt maar tegenwoordig mag het toch
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
VOiD
Elite Poster
Elite Poster

VOiD schreef:Ik heb vandaag gebeld om een generation om te zetten naar een intense abbonnement vermits dit op jaarbasis met de huidige promotie iets goedkoper uitkomt. Was geen enkel probleem volgens de klantendienst, vanaf morgen actief incl. promotie. Enkel een nieuw jaarcontract. :lol:
:bang: :bang: :bang: Ik krijg vandaag de bevestiging tot conversie in de bus en merk dat er niet vermeld staat ivm. de promo. Dus om zeker te zijn bel ik naar de facturatiedienst en bestaande klanten hebben dus geen recht op de promo. Dit terwijl ik dit expliciet aan de vorige medewerker heb gevraagd ! (op hun website staat trouwens ook 'bij een nieuw jaarcontract'). Bende knoeiers :nono:

Bovendien blijkt dat Belgacom alle paswoorden unencrypted bewaart. Ik had m'n internet paswoord gewijzigd en in de brief drukken ze netjes m'n nieuwe paswoord af ! :eek:
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

niet iedereen is op de hoogte, best eens terug bellenen verwijzen naar uw telefonische oproep waar het u beloofd werd.
Anders vragen hoe je best kan opzeggen daar je niet gekregen hebt wat beloofd werd.
Desnoods opnieuw aanvragen op naam van de partner
mercedes e220 OML
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

VOiD schreef: Ik krijg vandaag de bevestiging tot conversie in de bus en merk dat er niet vermeld staat ivm. de promo. Dus om zeker te zijn bel ik naar de facturatiedienst en bestaande klanten hebben dus geen recht op de promo.
Dat verbaast mij niet. Zoals ik in mijn vorige posts schreef zijn er 2 mogelijkheden:
  • - een gewone upgrade: hier krijg je één maand gratis internet als je er naar vraagt (zie de eerste topic).
    - een nieuw contract, na het opzeggen van het oude contract: hierbij riskeer je enkele dagen zonder internet). Dit nieuw contract kan gewoon op dezelfde naam blijven, met behoud van login + e-mail adressen.
Ik denk dat het beste wat jij nog uit de wacht kan slepen één maand gratis internet is (verwijs hen naar "IT code 58")
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

Volgens mij lan hij nog gebruik maken van zij n7 dagen bedenktijd en alles opzeggen (of dreigen).
Een brief kan ook, dan beslist geen gewone medewerker maar een soortkwaliteitsopvolging en meestal krijgt de klant wat hij gevraagd heeft.
mercedes e220 OML
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer

philippe_d schreef:Er was hier onlangs nog een topic over up- en downgrade tussen de verschillende formules van Telenet. .
Waar kan ik dit topic terugvinden?
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

De up- en downgrade kosten bij Telenet staan op een overzichtelijke tabel:
http://onlinesupport.telenet.be/solutio ... abonnement
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

VOiD schreef: Bovendien blijkt dat Belgacom alle paswoorden unencrypted bewaart. Ik had m'n internet paswoord gewijzigd en in de brief drukken ze netjes m'n nieuwe paswoord af ! :eek:
Dat ken ik, bij Scarlet is dat ook. Ik was wel effe vies toen die medewerker van de klantendienst even mijn wachtwoord voorlas aan de telefoon o.O ook bij de installatie, de technieker had het gewoon op zijn scherm staan om te copy pasten naar het veldje in de modem :x
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

bedankt voor de info philippe_d

vraagje ivm die IT code 58 promo (ttz 1 maand gratis internet), die is dus alleen geldig bij upgrade van het abo?

bij elke wijziging aan je abo is dat altijd een nieuw jaarcontract - kan je op dat moment ook geen promo krijgen?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

als ik het goed begrijp kunnen ze de promo van één maand gratis altijd aanbieden bij een klant die een nieuw jaar abonnement aangaat.
groeten (uit mallorca) :)
camarilo
Member
Member

Een vraagje:

Ik heb Internet Favorite sinds begin vorig jaar (langer dan 12 maanden dus) en wou het volgende doen: Ik bel met klantendienst en zeg hen dat ik dit abo opzeg maar onmiddelijk een nieuw abo neem op Internet Intense. Ik zie dat er een promotie is van maar 10,00 Euro per maand gedurende de eerste zes maanden om dan te springen naar 56,73 Euro/per maand.

Ik betaal nu 35 Euro per maand voor mijn Favorite abo.

Als ik dan de rekening maak dan bespaar ik 6 maal 21 Euro gedurende de eerste 6 maanden dat ik op Intense zit. Dat is 126 Euro. Vanaf de 7de maand betaal ik dan 56,73 Euro; plus/minus 21,00 Euro meer dan wat ik nu betaal voor Favorite..

Met andere woorden, na een "nuttige" snelheids en limiet verhoging van mijn abo dat me 6 keer 21 Euro opbrengt heb ik een spaarpotje van 126 Euro. Met die 126 Euro kan ik de eerste 6 maanden van het hogere bedrag voor Intense bijpassen/betalen. Vermits ik daarna dan langer dan een jaar op Intense zit kan ik ook weer opzeggen, als me dat zint. Niet dat ik daar enige plannen toe heb.

Dus kost Intense mij (over 12 maanden) NIETS MEER in vergelijking met wat ik nu betaal voor Favorite.

Dit lijkt me een geweldige deal; wat denken de forumleden hiervan...heb ik mischien iets over het hoofd gezien? Ik heb géén pack bij Belgacom...heb Telenet Digital TV en voor m'n GSM zit ik bij Mobistar.

Dank voor Uw input/commentaren!
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

je zal het 1e jaar 121 euro in uw zak steken

43.46 x 12 = 521.52€

6 x 10.00 = 60.00€
6 x 56.73 = 340.38€

tesamen 400.38€
mercedes e220 OML
camarilo
Member
Member

Als je het zo bekijkt, ja. Maar ik zit nog met de "oudere" (en betere) voorwaarden. Ik betaal nu 35 Euro of zoiets.

Dat abo dat kan langs de telfoon opgezegd worden...met ander woorden, ik hoef géén aangetekend schrijven sturen? En ik las hier dat de verbinding verbroken wordt voor enkele dagen?
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

afgaande op philippe_d z'n post van 24 maart is dat inderdaad mogelijk en lijkt het me dan ook een goeie deal. laat maar weten of het ook effectief gelukt is
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
camarilo
Member
Member

Dank voor de reacties. :-D

En zal me hier zeker terug melden met de uitkomst. Al wil ik mss toch nog even wachten tot het voetbal dossier is toegewezen. Als Belgacom het behoud dan kan het zijn dat ik naar hen overstap ook voor mijn digital tv waarbij ik dan in "pack" toestanden terechtkom en het plaatje mss verandert. We shall see.
_°GroovYTuner°_
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 2 keer

Telenet heeft nu de voetbalrechten binnengehaald.
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
camarilo
Member
Member

Wanneer men zijn huidig contract opzegt is er dan ook een opzegtermijn te respecteren?
_°GroovYTuner°_
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 2 keer

Ik denk het wel maar ik ben niet zeker.
Maar als je bij Belgacom blijft dan denk ik van niet.
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
matenet
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 27 keer
Provider

Daarnet een downgrade gevraagd van Pack met Internet Favorite naar Comfort. De in dit topic vermelde swapkosten werden vermeld (6,20 euro) en zonder ernaar te vragen kreeg ik:
- 15 euro korting op de vaste telefoonlijn
- 15 euro korting op het Internet

Beide kortingen voor de verlenging met een jaar (die zowieso van toepassing was gezien de downgrade; ook netjes vermeld door operator).
Zou men de reclame voor meer klantvriendelijkheid echt in praktijk gebracht hebben?

Nu afwachten of het effectief in orde komt (bevestiging per brief + toegezegde kortingen). Indien alles zoals gezegd, ben ik hiermee als bestaande klant tevreden.
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

Ook zopas een downgrade gevraagd voor mijn broer. Zoals zoveel andere gebruikers wist hij niet echt hoeveel hij TEVEEL betaalde :-( .

Oude situatie:
  • - Classic line (19 EUR)
    - Internet Favorite (43.46€)
    - Security Pack (5€)
    - ADS2+ lijntje van 4.6 mbps (512 kbps up)
    TOTAAL: 67.46 €
Nieuwe situatie:
  • - Pack Internet Comfort (Classic Telefoon + Internet + Security Pack inbegrepen)
    TOTAAL: 43.97 €
    - Eenmalige kosten voor de downgrade: 6.20 EUR
    - Bij de on-line aanvraag werd er blijkbaar automatisch overgeschakeld naar VDSL2 na antwoord op de vraag: U heeft reeds een compatibele modem: Nee.
    - Kosten: 50 EUR, Gratis activering wegens on-line bestelling: - 50 EUR
Conclusie:
  • - Betaalt vanaf nu 23.49€ minder dan vroeger (35% besparing)
    - ... en zijn Internet krijgt een "boost" van 4.6m/512k (ADSL2+) naar 12/1.5 (en 15/2.5 vanaf 1 september). :-D
Ik raad dus iedereen - die telefoon en internet hebben bij Belgacom - aan om hun factuur eens goed te bekijken. Je kan serieus geld besparen door:
  • Je telefoon en Internet te bundelen in een Pack.
  • Kijken of je met een lager pakket toekomt (kwa snelheid en volume) gezien de boost op 1 september.
  • last but not least: iedereen die nu nog ADSL2+ heeft er alle belang bij om te downgraden naar Start of Comfort, gezien beide formules nu al meer bieden dan wat je maximaal over een ADSL2+ lijntje krijgt.
In vind ook dat Belgacom ambtshalve een Pack zou moeten aanrekenen, als op dezelfde lijn telefoon en Internet geinstalleed zijn, in plaats van dit apart aan te rekenen en het initiatief om te bundelen aan de klant over te laten.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
Bedankt: 1475 keer
Recent bedankt: 13 keer
Provider
Te Koop forum

Mja, of ze zouden je tenminste kunnen opbellen om het voor te stellen mits 1 jaar verlenging.
bunnybugs
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 3 keer

philippe_d schreef:Ook zopas een downgrade gevraagd voor mijn broer. Zoals zoveel andere gebruikers wist hij niet echt hoeveel hij TEVEEL betaalde :-( .
Interessant ! Heeft je broer hierdoor uren / dagen zonder internet gezeten ( fysiek onderbroken ) ?
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

Een gewone downgrade heeft geen enkele onderbreking. Het is gewoon een nieuwe cap op je PPPoE verbinding.
Hooguit wordt je enkele seconden onderbroken.

In het geval van mijn broer zal er een wijziging zijn van ADSL2+ naar VDSL2. Daar zal natuurlijk wel een onderbreking zijn (installatie Bbox2, lijn aansluiten op een VDSL2 poort in de ROP, enz...)
Drielander
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 17 keer

Hallo Philippe,

Ik ben ook overwegen een downgrade te maken (gewoon omdat ik elke 2 maanden naar mijn rekeningen kijk! :wink: )
Alleen is het geval bij mij anders omdat ik de triple pakket met BCTV heb. Hoe kunt u daar besparen?
FYI: Ik gebruik niet zo vaak BCTV - zo kon ik met iets minder bandbreedte ook leven.
Hardware: FRITZ!Box Fon WLAN 7360 International @ Fritz!OS 06.31 (111.06.31) / FRITZ!Box Fon WLAN 7340 International @ Fritz!OS 06.06 (99.06.06)
Provider: Proximus Internet Start (70Mbps/13Mbps)
Telefone: T-Concept CPA 710 + CM 700
DECT: 4x Speedphone 300 (T-Com aka AVM)
VoIP-Provider: Sipgate.de - sipgate plus + Euro-Flat
GSM: Samsung S2 @LineageOS 14.1 (7.1.2)
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

Heel eenvoudig:
  • Triple play met Internet Intense kost 70.43€ (30/4.5+onbeperkt)
    Triple play met Internet Favorite kost 62.46€ (25/3.5+onbeperkt)
    Triple play met Internet Comfort kost 51.92€ (15/2.5+100GB)
Een downgrade van Favorite naar Comfort bespaart je 10.54€ per maand.
Een downgrade van Intense naar Favorite bespaart je 7.97€ per maand (pack).
Een downgrade van Intense naar Favorite (zonder pack) bespaart je 13.27€ per maand.

Eénmalige kost = 6.20€ "swapkosten" (+ nieuw jaarcontract :-( ).
Drielander
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 17 keer

De € 23,49 van u broer had ik liever bespaart! :wink:
Als ik 4 bier per maand minder drink, bespaar ik ook € 10,- . :lol:
Laatst gewijzigd door Drielander 12 aug 2011, 09:43, in totaal 1 gewijzigd.
Hardware: FRITZ!Box Fon WLAN 7360 International @ Fritz!OS 06.31 (111.06.31) / FRITZ!Box Fon WLAN 7340 International @ Fritz!OS 06.06 (99.06.06)
Provider: Proximus Internet Start (70Mbps/13Mbps)
Telefone: T-Concept CPA 710 + CM 700
DECT: 4x Speedphone 300 (T-Com aka AVM)
VoIP-Provider: Sipgate.de - sipgate plus + Euro-Flat
GSM: Samsung S2 @LineageOS 14.1 (7.1.2)
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

Als je uw fakturen via e service neheerd kan je maandelijks vragen.
Is zo geen groot bedrag
mercedes e220 OML
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

Maar vele kleintjes maken ook een grote. :wink:
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

klopt, maar vele mensen vinden maandelijks betalen beter.
mercedes e220 OML
VOiD
Elite Poster
Elite Poster

Sterker nog, tenzij ik iets mis kan je beter soms een 'zwaarder' pack nemen:
- Pack internet + TV (Internet Favorite + TV Comfort) : 54,21€ / maand
- Pack internet + TV + Mobile (Internet Favorite + TV Comfort + Mobile 10) : 53,46€ / maand

Dus zelfs als je geen mobiel abonnement wenst en enkel internet en TV ben je nog goedkoper af van toch een pack met mobiel te nemen en de sim niet te gebruiken. Rare marketing daar bij Belgacom :?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
Bedankt: 245 keer
Provider

@VOID

-> Als dat nu een 1GB data per maand was ideaal leuk gevonden.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Ik bezit favorite lijn en gezien de opwaartse aanpassing van de snelheid van een comfortline overweeg ik de downgrade naar comfort. Maar eigenlijk is mijn abo nog een 'internet generation', ik betaal dus 'slechts' 36 euro per maand. Ik zou dus een 3 euro besparen bij downgrade.

Maar voor een vereniging gebruik ik wel de gratis optie van een .net naam. Bij downgrade naar comfort moet je daarvoor meer dan 49 euro excl. btw per jaar betalen !
Weet er iemand wat de prijs van een .net domein MET forward is bij andere leveranciers ?
En is dat in praktijk haalbaar (registratie domeinnaam stopzetten bij BGC en activeren bij een nieuwe ...).

Als ik voor de domeinnaamregistratie bij BGC moet blijven kan ik al evengoed het prijsverschil tss comfort en internetgeneration aan de vereniging vragen (3 euro * 12=36 euro incl btw), dan hoeft er niets te veranderen ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Bij mijn overstap van Belgacom naar Scarlet heb ik ook het .net-domein verhuisd naar een andere provider. In mijn geval was dat Versio, de prijs is daar 8 EUR + btw per jaar.

Overstap is vlot verlopen, één mailtje gestuurd naar Belgacom om de authorisatie-code te krijgen waarmee je kan aantonen dat jij de eigenaar bent van het domein. Binnen de 3 werkdagen heb ik die code ontvangen.

Persoonlijk zou ik niet overstappen van generation naar comfort voor 3 EUR. Je verliest inderdaad een aantal voordelen. En je blijft een favorite abonnement behouden met de levenslange korting. Als Belgacom het verschil tussen comfort en favorite opnieuw vergroot of de prijs van de optie onbeperkt volume verhoogt, dan zit je nog aan de goede kant.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Bij Versio, heb je daar de forward instelmogelijkheid bij domeinnaambeheer ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

ja, je kan de dns-records beheren zonder een hosting pakket.
ikzelf heb mijn .net-domein ook geforward naar het gelijknamige .be-domein.

Ik zie net dat het bij mijn vorige provider webreus.nl 8 EUR incl BTW is. Daar kan je ook dns-records beheren.
Voor een domein zonder hosting is dat dan beter (ik ben van webreus naar versio gaan voor de betere hosting-voorwaarden).
PowerToTheUsers
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 7 keer

Mijn vader heeft nu Internet Comfort, en komt zeker toe met die 50GB, 12down/1.5up, dus zou hij van 32.92 naar 19.15 euro per maand willen gaan door naar Internet Start over te stappen, de kost van 6.20 is snel terugverdiend.
Kan hij dat gewoon bij de helpdesk of in een belgacom center vragen?

Van die 12 of 15mbit down en 1.5mbit upload haalt hij momenteel slechts 4.6mbit download en 512kbit upload. Een overstap naar VDSL zou hem dus dichter bij die 15/1.5 kunnen brengen. Kan dat ook gewoon bij de helpdesk of in een belgacom center? De kost van 50 euro wordt wel gecompenseerd door de goedkopere formule, en hopelijk heeft een BBOX2 dan ook betere wifi-ontvangst dan hetgeen hij nu gebruikt...

Nog iets waar hij op moet letten als hij die twee omschakelingen gaat aanvragen?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Vanaf 1 september ga ik me ook van van m'n Favorite naar Start laten omzetten (2 stapjes lager).
Zit nu namelijk op 12 Mbps ADSL2+... Dus als ik naar Start + Unlimited ga, ga ik er op papier op vooruit tov m'n huidige werkelijke situatie, terwijl ik dan zo'n 11 euro per maand minder zal betalen :).
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”