Betalen in Appstore met belwaarde

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
bartb
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 feb 2017, 09:43

Hai,

Mijn vraag: Kan ik betalen in bv de Appstore met mijn krediet van een prepaid kaart?

Ik heb een Iphone en Proximus Generation, een oude vorm van prepaid.
Elke maand laad ik €20 op en krijg daarvoor 2GB.
Aangezien ik niet veel bel, heb ik dus heel veel kredit over (zit bijna aan max van €250)

Volgens mijn eeste zoektocht zou dit niet lukken bij proximus...
Of zijn er andere manieren om deze belwaarde op te gebruiken?
Lukt dit bij andere providers (Orange,..) wel?

Thx!
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Bij Orange wel, ik betaal mijn Google play music met belwaarde.
Black is the colour of my true love's hair
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

betwijfel het, betalen voor sms parkeren zal ws wel lukken... evt betaaldiensten via gsm ?
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Gebruikersavatar
diepvries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
Locatie: W-VL
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 6 keer

Ik dacht dat er wel bepaalde nummers waren die je kon bellen om zo belkrediet om te zetten in geld maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Maar aangezien je zoveel belkrediet hebt denk ik dat je best overstapt naar een gunstiger abonnement die zich meer toespitst op mobiele data, zoals MV. Die 250 euro belkrediet kan je opgebruiken aan De Lijn tickets of gewoon een tijdje niet herladen, dan zit uw winst daar maar in.
:???: Orange LOVE 150Mbps
:???: Fortinet 60F + Linksys LGS116P + UCK G2 Plus + UAP AC Pro
:???: OVH VOIP + Gigaset C530IP
:???: iPhone 13 256 GB - Proximus Zen
:???: iPhone XR 64 GB - Orange Go Plus
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Die betaallijnen leveren een redelijk lage return op (zij moeten er natuurlijk ook iets aan verdienen en de providers factureren ook naar hen).
Beste zijn inderdaad dingen als bustickets, parkeren, ... aangezien je daar de waarde er 100% terug uithaalt.

Als je niet herlaadt en je gebruikt je gsm zoals je gewoon bent zal je die 250 euro ook snel zien zakker (data buiten bundel wordt nog altijd schandalig hoog aangerekend), maar da's natuurlijk zuur om zo veel geld zo snel te zien verdwijnen.
Gebruikersavatar
diepvries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
Locatie: W-VL
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 6 keer

Ja die bundels lijken allemaal voordelig omdat de kost "verborgen" zit in het maandelijks herladen. Niets is gratis...
:???: Orange LOVE 150Mbps
:???: Fortinet 60F + Linksys LGS116P + UCK G2 Plus + UAP AC Pro
:???: OVH VOIP + Gigaset C530IP
:???: iPhone 13 256 GB - Proximus Zen
:???: iPhone XR 64 GB - Orange Go Plus
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik dacht niet dat je bij de Apple app store met belwaarde kan betalen, bij eender welke operator.

Wij hebben hier 2x Orange Tempo Giga waarbij er ook nagenoeg niet gebeld wordt. De volledige belwaarde kan ik daardoor integraal recupereren voor:
* PlayStation Store (kan enkel met Orange en Mobistar, niet met Proximus)
* Spotify via de PlayStation Store
* Google Play, dus apps betalen e.d.
* Netflix via Google Play

Bij Tempo Giga krijg je overigens 4GB voor €15, en draag je je restant over naar de volgende maand als je voor het aflopen van de maand herlaadt. Er is wel een maximum van 12GB. Dus wanneer ik onder de 8GB zit, herlaadt ik voor €15 en anders maar voor €10 (dan krijg je 750GB).
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Hier staat het antwoord:

https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... ximus.html


edit: heb je de automatische reload? Of manueel?
Indien manueel kan je natuurlijk datapacks kopen in plaats van steeds te herladen.
bartb
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 feb 2017, 09:43

Tomby schreef:Ik dacht niet dat je bij de Apple app store met belwaarde kan betalen, bij eender welke operator.
Bij Tempo Giga krijg je overigens 4GB voor €15, en draag je je restant over naar de volgende maand als je voor het aflopen van de maand herlaadt. Er is wel een maximum van 12GB. Dus wanneer ik onder de 8GB zit, herlaadt ik voor €15 en anders maar voor €10 (dan krijg je 750GB).
Dat is idd interessant. Ik zou willen overschakelen naar Orange, maar dan ben ik natuurlijk de €250 kwijt.
Is de gesprekskwaliteit en internet speed OK bij Orange?


Kan je bij Orange betalen met Iphone?
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Betaling voor Google play store wordt nu geweigerd (Orange) :bang:
Melding : niet geschikt.
Black is the colour of my true love's hair
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Chinaski schreef:Betaling voor Google play store wordt nu geweigerd (Orange) :bang:
Melding : niet geschikt.
Aargh, dat zou wel klote zijn. Net geswitcht naar Google Play betaalmethode voor Netflix.
Weet niet of het gerelateerd is, maar gisteren zei mijn vrouw dat tethering ineens ook niet werkte op haar iPad. Er kwam een melding dat je Orange moest contacteren.
EDIT: snel eens geprobeerd of een storting op mijn PSN account (daarmee betaal ik maandelijks Spotify) nog werkt, en dat lijkt in elk geval nog te gaan.
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 18 keer

@Tomby,

Kan je voor Netflix zomaar van een creditkaart betaling naar een Google play betaling overschakelen?

Ik heb er al achter gezocht maar ik vindt nergens een optie om dit te doen of moet je gewoon een nieuw Netflix account aanmaken via een smartphone?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

stevenvs schreef: Kan je voor Netflix zomaar van een creditkaart betaling naar een Google play betaling overschakelen?
Ik heb er al achter gezocht maar ik vindt nergens een optie om dit te doen of moet je gewoon een nieuw Netflix account aanmaken via een smartphone?
Je moet eerst je huidige abonnement opzeggen, en dan wachten tot je huidige maand effectief afgelopen is. Op de Android app, log je dan uit, sluit je de applicatie af, en dan terug opstarten. Je zou dan de mogelijkheid moeten krijgen om abonnee te worden met 1m gratis. Je kiest dat, maar kiest vervolgens weer je bestaande e-mail adres. Dit zou dan je bestaande account gewoon weer heractiveren (maar uiteraard zonder 1m gratis) en kan je dan kiezen om te betalen met Google Play.
Moet die laatste stap zelf wel nog proberen, want mijn abonnement loopt pas later deze maand af. Maar dit is info die ik van hun helpdesk kreeg, en op Userbase is er alleszins iemand die dat al gedaan heeft.
Je kan uiteraard ook een nieuw account aanmaken. Dat is wat ik eerst geprobeerd had, tot ik tot de vaststelling kwam dat je in dat geval uiteraard je volledige kijkgeschiedenis e.d. kwijt bent. Dan maar direct dat nieuw account tijdens de gratis maand terug opgezegd. Maar daardoor had ik dus een ander actief abonnement gekoppeld aan mijn Google Play, en moest dus ook nog eerst die helemaal laten aflopen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Chinaski schreef:Betaling voor Google play store wordt nu geweigerd (Orange) :bang:
Melding : niet geschikt.
Ik heb net eens geprobeerd met een niet-gratis app uit de Play Store. Eerst kreeg ik inderdaad een melding dat betaling mislukt was en men mijn account moest verifiëren. Vervolgens kon ik nog steeds Orange kiezen om te betalen en kreeg ik dan een melding dat een SMS verstuurd was naar mijn provider voor het verifiëren van mijn account. Paar seconden later krijg ik het volgende scherm om betaling te bevestigen, en lukt de betaling.

Lijkt er dus eerder op dat bij Orange iets gereset geweest is waardoor er opnieuw authorisaties gegeven moeten worden.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

ik heb Orange Tempo Giga. Heb operator billing geactiveerd in Play Store, en reeds apps gekocht via deze manier.
Ik wou nu een Netflix account aanmaken op mijn gsm en die via Orange betalen. Lukte allemaal goed, maar op het einde kreeg ik foutmelding: contacteer Netflix
Bij mijn abonnementen in Play Store staat het abonnement van Netflix ertussen met prijs en facturatiedatum, bij Netflix zeggen ze niets te hebben geactiveerd en dat Netflix niet betaald kan worden met Orange in Belgie. Vergis ik mij nu, of zijn er wél mensen hier die via Tempo Giga hun Netflix betalen?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Google play music betaal ik nu ook weer met belkrediet. Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, kreeg opnieuw 2 maanden gratis en kon Orange belkrediet opnieuw selecteren als betaalwijze.
Black is the colour of my true love's hair
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Ik betaal wel degelijk Netflix met mijn Orange belkrediet. Heb wel nieuwe account aangemaakt bij Netflix en betalen via mobiele provider gekozen. Werkte meteen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hier ook Netflix als Google Play abonnement betaald met Tempo Giga belwaarde. Had wat problemen om te switchen naar die betaalmethode vanaf mijn bestaande Netflix account maar kreeg van de Helpdesk Chat toch goede hulp. Kwam er op neer dat ik eerst mijn abonnement moest annuleren, dan de betaalde maand uitdoen, en dan pas via de Android app terug inloggen en terug abonneren waar ik dan Orange als betaalmethode kon kiezen.
yezzer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 28 jan 2016, 09:15
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 8 keer

Tomby schreef:Hier ook Netflix als Google Play abonnement betaald met Tempo Giga belwaarde. Had wat problemen om te switchen naar die betaalmethode vanaf mijn bestaande Netflix account maar kreeg van de Helpdesk Chat toch goede hulp. Kwam er op neer dat ik eerst mijn abonnement moest annuleren, dan de betaalde maand uitdoen, en dan pas via de Android app terug inloggen en terug abonneren waar ik dan Orange als betaalmethode kon kiezen.
dus uw bestaande netflix account heeft u geannuleerd en uw betaalde maand uitgedaan en dan heeft u zich terug moeten abonneren via de android app door terug in te loggen & terug te abonneren -> mijn vraag, dat terug abonneren & opnieuw inloggen, is dat dan met een ander, compleet nieuw account of kun je terug uw bestaande netflix account hergebruiken en 'overhevelen' (in het eerste geval ben je dan de kijkhistorie kwijt dacht ik)
dank voor uw antwoord.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

yezzer schreef:mijn vraag, dat terug abonneren & opnieuw inloggen, is dat dan met een ander, compleet nieuw account of kun je terug uw bestaande netflix account hergebruiken en 'overhevelen' (in het eerste geval ben je dan de kijkhistorie kwijt dacht ik)
Je gebruikt inderdaad je bestaande account/paswoord om terug te abonneren. Op die manier kijk je gewoon verder zoals voorheen met alle bestaande voorkeuren, profielen, kijkgeschiedenis, etc... Die worden volgens de Helpdesk nog een tijd bewaard, ik dacht 6 maand.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

kurtcockaert schreef:Ik betaal wel degelijk Netflix met mijn Orange belkrediet. Heb wel nieuwe account aangemaakt bij Netflix en betalen via mobiele provider gekozen. Werkte meteen.
Dat dacht ik dus ook, maar bij mij werkt de Netflix-app niet mee en hun klantendienst zegt dat het niet kan. Daar sta je dan met je mond vol tanden, ik kon ook niet aantonen dat ze fout zat.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bababa schreef:Dat dacht ik dus ook, maar bij mij werkt de Netflix-app niet mee en hun klantendienst zegt dat het niet kan. Daar sta je dan met je mond vol tanden, ik kon ook niet aantonen dat ze fout zat.
Probeer eens de chat van de helpdesk dan. Is natuurlijk gewoon onzin dat het niet kan, want hier werkt het en er zijn ook veel anderen bij wie het werkt.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Ik krijg op mijn iPad nu ook de melding dat tethering niet actief is een ik Orange met contacteren
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Gisteren nieuwe account Netflix gemaakt op gsm dochter. Betaling via provider gekozen (Orange Giga prepaid) en betalingsmanier werd direct aanvaard. Volgende maand verloopt mijn oude Netflix account met betaling via Visa. Dan zal ik proberen zien of ik die kan terug activeren met betaling via provider. En inderdaad, zolang het abbonement nog loopt en je Visa in de betalingsmogelijkheden staat zie je in je Play Store staan dat betaling via provider niet mogelijk is. Denk Netflix betaling via provider minder graag heeft dus.
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

Stel dat je het abonnement van 13,99 hebt en je hebt orange geselecteerd en stel dat daar nog maar 10 euro belwaarde opstaat, wordt dat dan volledig leeggehaald en het resterende gaat dan automatisch van de volgende betaalmogelijkheid af?
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Ga er dan maar van uit dat je betaling geweigerd wordt wegens niet voldoende saldo. Opvolgen dat je steeds voldoende krediet hebt zou ik zeggen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Lijkt me toch redelijk logisch dat ze dan het resterende bedrag afhalen van een van je andere betaalmethodes. Enkel als je met geen enkele van je betaalmethodes je volledig abonnementsbedrag kunt betalen, zullen ze afsluiten.
Zelf nog niet getest, maar lijkt me niet meer dan normaal, waarom zouden ze anders supporteren dat je meerdere betaalmethodes kunt opgeven ?
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

Is Spotify premium mogelijk via orange belwaarde? Zelf al geeocht maar vindt het niet meteen. Er staat nochtans in app aankopen
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bart_Herbots schreef:Is Spotify premium mogelijk via orange belwaarde? Zelf al geeocht maar vindt het niet meteen. Er staat nochtans in app aankopen
Ik doe dat via mijn PlayStation account. Je kan Spotify betalen met je PSN wallet, en je PSN wallet kan je aanvullen adhv belwaarde.
Of het ook kan via Google Play weet ik niet.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Tomby schreef:
Bart_Herbots schreef:Is Spotify premium mogelijk via orange belwaarde? Zelf al geeocht maar vindt het niet meteen. Er staat nochtans in app aankopen
Ik doe dat via mijn PlayStation account. Je kan Spotify betalen met je PSN wallet, en je PSN wallet kan je aanvullen adhv belwaarde.
Of het ook kan via Google Play weet ik niet.
Ik was gisteren net hetzelfde aan het zoeken :-)
Kan je die Spotify premium activeren via Playstation account en dan op andere devices gebruiken (zoals iPad bv)?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

jollito schreef:Kan je die Spotify premium activeren via Playstation account en dan op andere devices gebruiken (zoals iPad bv)?
Yep, is een Spotify account gelijk een ander. Gebruik Spotify zelfs nooit op een PlayStation.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2125
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

het lukt mij niet hoor

wat wel gelukt is, is om 10 euro van mijn orange belwaarde over te hevelen naar mijn Playstatio store. Doe ik deze open op de playstation staat er rechtsboven Saldo van portomonee € 10

Ik installeer de spotify app op de playstation, log vervolgens op de playston in op de spotify app met mijn spotify account en klik op upgraden
Vervolgens is er slechts 1 verdere stap dat ik kan nemen en dat is klikken op Abonneren
Dan komt er Betaalmethode vereist
Je moet een betaalmethode toevoegen aan je account om verder te gaan. Wil je er nu één toevoegen?
ik doe ja
komt er, Kies betaalmethode
Linksboven het tv scherm staat er Huidig bedrag in portemonnee : € 10
Daaronder 2 grote vakken (links een creditkart/betaalkaart toevoegen) rechts (Paypal)
Enkel dus keuze uit die 2 maar nergens dat ik die 10 euro dat in de portemonee zit kan gebruiken

zou het kunnen dat het niet meer gaat sinds de laatste systeemupdate voor de ps4?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik herinner me er niet veel meer van, maar ik dacht dat je je gewone Spotify abonnement moet annuleren, en dan abonneren op PlayStation Music. Dat kan alleszins met dezelfde account, want mijn account is nog altijd die van toen ik nog gewoon met Visa aan Spotify betaalde.

Of het kan ook dat de methode die je hier beschrijft ook simpelweg werkt, en de betaalmethode opgeven gewoon is voor het geval er niet meer voldoende in je PS Wallet zit. Ik had sowieso al een credit card gekoppeld aan mijn PSN account.
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Ik heb in de Playstation en Spotify info gelezen dat je geen Spotify family abbo kan hebben via Playstation. Enkel het personal abbo is mogelijk.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

kurtcockaert schreef:Ik heb in de Playstation en Spotify info gelezen dat je geen Spotify family abbo kan hebben via Playstation. Enkel het personal abbo is mogelijk.
Aangezien bartman het probeert met €10, ben ik vrij zeker dat hij ook gewoon een personal abonnement probeert.
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Dat klopt. Maar er werd ook gesproken in voorgaande posts over Spotify family.
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

Tomby schreef:
kurtcockaert schreef:Ik heb in de Playstation en Spotify info gelezen dat je geen Spotify family abbo kan hebben via Playstation. Enkel het personal abbo is mogelijk.
Aangezien bartman het probeert met €10, ben ik vrij zeker dat hij ook gewoon een personal abonnement probeert.
Inderdaad
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 314
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 19 keer

Allen,

Gisteren diende ik opnieuw te betalen voor mijn Netflix abonnement via de Playstore. Echter stond er op dat moment onvoldoende krediet op mijn Orange Giga, waardoor de betaling geannuleerd werd.
Ik heb de betaling dan maar gedaan via PayPal, om te voorkomen dat mijn abonnement bij Netflix zou worden opgezegd.
Nu zou ik echter graag mijn betaalmethode terug veranderen naar Orange, echter krijg ik nu de melding "Niet geschikt" (zie ook bijlage).

Hoe los ik dit best op?

Alvast bedankt!
Bijlagen
Netflix_Playstore.jpg
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Volgens mij kan je niet meer inschrijven via belwaarde. Eens je de betaalwijze eens gewijzigd hebt, kan je niet meer terug. Bij mij werkt het nog steeds elke maand en dat nog steeds aan 9,99/maand. :-D
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 314
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 19 keer

Volgens deze URL zou het nog steeds mogelijk moeten zijn:
https://www.orange.be/nl/opties-en-dien ... en-factuur
"Betaal je favoriete apps en multimedia via je Orange-factuur of de belwaarde op je herlaadkaart of je Zen-abonnement"
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”