Een tweetal weken geleden vraag ik bij weepee om mijn belgacom nummer te porteren en zet expliciet op de aanvraag dat belgacomtv en internet actief moeten blijven.
Eind vorige week kreeg ik een brief van belgacom met de bevesteging dat mijn nummer op 2/2 overgezet gaat worden, en een tweede brief dat ik al mijn gehuurde materiaal moet binnenbrengen

Ik zag de bui al hangen en bel naar de klantendienst met de vraag of enkel mijn nummer overgezet gaat worden en dat de rest(tv+internet) behouden blijft. Ze bevestigen mij daar dat enkel het nummer overgezet gaat worden maar de vriendelijke dame ging toch nog een mail sturen naar de dienst 'afsluitingen' zodat alles goed zou verlopen.
Op 2/2 wordt inderdaad mijn nummer geporteerd naar weepee, maar u raadt het al ==> Geen TV en geen internet...
Dus ik bel naar naar de klantendienst en daar zeggen ze : Bij ons staat nog alles actief, dat komt in de loop van de dag in orde. Indien u nog problemen hebt zal het wel een technisch probleem zijn en dat kan je de technische dienst bereiken.
Ik bel dus naar de technische dienst en doe nogmaals mijn betoog. Daar kijken ze de werkorders na, en die meneer verteld mij : oei er is precies het één en ander fout gelopen, ik verbind u door... De man die ik dan aan de lijn krijg : Alles staat hier actief, dat komt zo dadelijk allemaal in orde.
Ik moest op 2/2 's avonds nog naar het wijnegem shopping center, en omdat er nog niks werkte stap ik daar de belgacom boetiek binnen en vertel nog maar eens mijn verhaal. Daar zien ze dat inderdaad alles opgezegd is en stellen mij voor internet + tv opnieuw aan te vragen (op dezelfde technische situatie). Ze zeggen mij ook om 22u39 (auto-provisioning?) zal alles terug actief staan. Dus ik terug naar huis en om 23.00 geen internet en geen tv.
Op 3/2 's morgens nog steeds geen internet/tv...
En nu? Nog eens heel die toer afbellen en langsgaan, is er dan niemand die op juiste knopke kan duwen ...

Eva?