wat zal er gebeuren met mensen die de optie hebben extra volumme 25gb voor 9.99€
want sommigen zeggen dat dit een jaarcontract is maar nu de optie niet meer zal bestaan onder die vorm kan je dit opzeggen.
wat zal er gebeuren met extra volume
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Zoals een medewerker van BGC hier op het forum zei: de opties zijn in theorie jaarcontracten, maar ze laten je ook gaan nog voor het contract ten einde is.
'k Wilde net voor de aankondiging van de verhogingen intekenen op deze optie.
Door de enorm lange wachttijd bij 080022800 heb ik na 35 minuten ingehaakt en is het er niet meer van gekomen om nog eens terug te bellen.
Dus even geluk gehad. Ik denk dat ik ontsnapt ben aan de verhoging en het bijhorend prijskaartje gedurende één jaar.
Ik veronderstel dat ik anders gedurende één jaar 10€ had mogen betalen en natuurlijk ook de 25GB in ontvangst had moeten nemen.
Kan er eens, na 1 maart, iemand met dergelijk abonnement, zijn wedervaren bij ontvangst van zijn factuur posten.
Met dank
Groetjes. Twen
Door de enorm lange wachttijd bij 080022800 heb ik na 35 minuten ingehaakt en is het er niet meer van gekomen om nog eens terug te bellen.
Dus even geluk gehad. Ik denk dat ik ontsnapt ben aan de verhoging en het bijhorend prijskaartje gedurende één jaar.
Ik veronderstel dat ik anders gedurende één jaar 10€ had mogen betalen en natuurlijk ook de 25GB in ontvangst had moeten nemen.
Kan er eens, na 1 maart, iemand met dergelijk abonnement, zijn wedervaren bij ontvangst van zijn factuur posten.
Met dank
Groetjes. Twen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Je kan dat toch gewoon via de eServices beheren? Veel gemakkelijker...Twen schreef:'k Wilde net voor de aankondiging van de verhogingen intekenen op deze optie.
Met dank
Groetjes. Twen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Blijkbaar weten ze het er zelf nog niet. 'k Heb gisteren contact gehad met een Belgacom-medewerker met de vraag hoe het zat met de optie 'Multi & Security' (geeft oa. recht op een extra 5GB download). Ze kon me nog niet zeggen of deze ook aangepast zouden worden... Best in maart terug eens proberen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Proximus
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Dag allemaal,
De 25GB optie zal automatisch veranderen naar 100GB voor 9,99 euro. Indien gewenst kan u dit altijd opzeggen. Ook indien u een plus abonnement hebt zal u ook even naar de klantendienst (0800/22800) moeten bellen om dit volumepack op te zeggen.
Vriendelijke groet,
Eva
De 25GB optie zal automatisch veranderen naar 100GB voor 9,99 euro. Indien gewenst kan u dit altijd opzeggen. Ook indien u een plus abonnement hebt zal u ook even naar de klantendienst (0800/22800) moeten bellen om dit volumepack op te zeggen.
Vriendelijke groet,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.