wat zal er gebeuren met extra volume

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 389 keer
Recent bedankt: 1 keer

wat zal er gebeuren met mensen die de optie hebben extra volumme 25gb voor 9.99€
want sommigen zeggen dat dit een jaarcontract is maar nu de optie niet meer zal bestaan onder die vorm kan je dit opzeggen.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Dacht dat opties bij belgacom maandelijks in-en-uit te schakelen waren.
Maar zoals ik zeg: "ik dacht". Geen zekerheid.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Zoals een medewerker van BGC hier op het forum zei: de opties zijn in theorie jaarcontracten, maar ze laten je ook gaan nog voor het contract ten einde is.
Twen
Member
Member

'k Wilde net voor de aankondiging van de verhogingen intekenen op deze optie.
Door de enorm lange wachttijd bij 080022800 heb ik na 35 minuten ingehaakt en is het er niet meer van gekomen om nog eens terug te bellen.

Dus even geluk gehad. Ik denk dat ik ontsnapt ben aan de verhoging en het bijhorend prijskaartje gedurende één jaar.
Ik veronderstel dat ik anders gedurende één jaar 10€ had mogen betalen en natuurlijk ook de 25GB in ontvangst had moeten nemen.

Kan er eens, na 1 maart, iemand met dergelijk abonnement, zijn wedervaren bij ontvangst van zijn factuur posten.
Met dank

Groetjes. Twen
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Twen schreef:'k Wilde net voor de aankondiging van de verhogingen intekenen op deze optie.
Door de enorm lange wachttijd bij 080022800 heb ik na 35 minuten ingehaakt en is het er niet meer van gekomen om nog eens terug te bellen.

Dus even geluk gehad. Ik denk dat ik ontsnapt ben aan de verhoging en het bijhorend prijskaartje gedurende één jaar.
Ik veronderstel dat ik anders gedurende één jaar 10€ had mogen betalen en natuurlijk ook de 25GB in ontvangst had moeten nemen.

Kan er eens, na 1 maart, iemand met dergelijk abonnement, zijn wedervaren bij ontvangst van zijn factuur posten.
Met dank

Groetjes. Twen
Je kan dat toch gewoon via de eServices beheren? Veel gemakkelijker...
Twen
Member
Member

Tom, beheren wel, bijkomende vraagjes stellen niet. Stond wel niet vermeld in mijn berichtje, sorry.

Groetjes Twen
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Blijkbaar weten ze het er zelf nog niet. 'k Heb gisteren contact gehad met een Belgacom-medewerker met de vraag hoe het zat met de optie 'Multi & Security' (geeft oa. recht op een extra 5GB download). Ze kon me nog niet zeggen of deze ook aangepast zouden worden... Best in maart terug eens proberen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Proximus
ISP Official
ISP Official
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Dag allemaal,

De 25GB optie zal automatisch veranderen naar 100GB voor 9,99 euro. Indien gewenst kan u dit altijd opzeggen. Ook indien u een plus abonnement hebt zal u ook even naar de klantendienst (0800/22800) moeten bellen om dit volumepack op te zeggen.

Vriendelijke groet,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer

Het zou bij Plus nochtans evident moeten zijn dat dit automatisch geannuleerd wordt. Of krijg je dan een limiet à la FUP + 25GB misschien? :-)
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

neen, fup + 100 gieg heh ;)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”