Kom dat zien, de overzetting van A2F naar EDPNET!!

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gesloten
Palinkje
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2005, 11:38

Beste lompe Klant

Zoals u wellicht gemerkt heeft, waren er de afgelopen jaren een paar problemen met onze scam. Omdat dit probleem op korte termijn niet op te lossen was, hebben we voor u een alternatieve SCAM uitgewerkt. We hebben bedrogen en opgelicht opdat u uw abonnement, aan dezelfde shitvoorwaarden, kan overzetten naar onze partners in crime van EDPNET. Het gaat hier over een nieuw jaarcontract met nieuwe capping, censuur van ports, lijnsynchspelletjes, nieuwe scheldpartijen van onze leuke helpdeskmedewerkers etc.

Wij hebben eveneens u bevestiging nodig, gelieve dit formulier volledig in te vullen en ons dit per kerende te bezorgen opdat wij al een en ander in werk kunnen stellen om je nog wat extra centjes uit je zak te toveren.

We willen u er ook op wijzen dat dit de enige manier is om onmiddellijk terug online(en opnieuw in de shit)te kunnen(Ja want zoals U weet zijn wij schijnbaar de enigste betrouwbare ISP in het hele land). Wij raden u dan ook aan om zo snel mogelijk het formulier door te sturen en voor EDPNet als u nieuwe oplicht-partner te kiezen.

Wij verontschuldigen ons helemaal niet voor dit ongemak geheel naar ons plan en hebben er vertrouwen in dat wij de juiste oplicht-partner voor u gevonden hebben. Zelf zullen wij geen nieuwe aanvragen voor ADSL abonnementen meer aanvaarden maar we aanvaarden natuurlijk nog wel jullie aanmaningen van onze leuke collega's van Juri-Desk.

Voor meer info kunt u EDPnet bereiken op 555-SCAM of op [email protected]

PS : Op verzoek van paar users hier ga ik toch even mijn topic aanpassen, ik doe een steek naar A2F de scamming faggots en niet naar EDPnet, EDPnet zijn niet onbetrouwbaar waar ADSL2slow dit duidelijk wel was. Zie deze topic dan ook als een ironie op A2F woorden zoals iemand het hier al aankaart. Mijn excuses voor de onduidelijkheid!!

PS1 : Alle slimme mensen die door A2F hun mooie woordjes gestrikt daar hebben we een cadeautje voor, U vind het attached aan deze belangrijke melding!
Bijlagen
0363.jpg
(19.68 KiB) 8880 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Palinkje 24 jun 2005, 15:01, in totaal 1 gewijzigd.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Deze topic mag nu wel eens gesloten en verwijderd worden van mij.
Niks van informatie zit er in.
Zelf heb ik nog geen problemen gehad met edpnet en aan deze persoon zijn post kan ik wel zien dat hij een probleem heeft met edpnet, maar wat het probleem is, is totaal niet af te leiden uit zijn post. :roll:
Gebruikersavatar
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 750
Lid geworden op: 08 jan 2005, 12:44

Mijnheer Palink,

Als Userbaser krijgen wij geen enkele informatie omtrent uw probleem met A2F en EDPNET. Alvorens U deze ISP's in een slecht daglicht stelt kan U beter Uw probleem even uitleggen opdat een Moderator en/of Crewmember van deze ISP uw meer uitleg kan verstrekken en het probleem kan (proberen) op te lossen. Wat U doet haalt niets uit en voor ons lijkt het alsof U in plaats van een schot voor de boeg te lossen U verkiest om maar meteen een arsenaal atoombommen boven te halen.

Groetjes,

Kochanie
Gewone Userbase-forumlid nét als U overigens
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Pieterken, LittleAnt, Palinkje,

Wil je ophouden met gratis Yahoo-adressen aan te maken en hier te komen posten via anonieme proxy's?

Dit is dan wel een forum, maar buiten het feit dat ge pissig zijt op A2F en alles wat daar naar ruikt brengen je berichten bijzonder weinig bij.
Ja, we weten het ondertussen: ge hebt een brief van een incassobureau gehad en ge zijt nog steeds niet van ze af, maar door hier je kruistocht verder te zetten heeft écht, echt geen zin ...
En aangezien ge niet in staat zijt te leven met de beperkingen van consumentenlijnen, stel ik voor dat je een professioneel abonnement afsluit bij Belgascam, Telescam, Mobiscam, Proxiscam, Tele2Scam, Scarscam, Tiscascam, Versascam, RealScam, of whatever. Of verhuis naar Nederscam of Duitscam of misschien naar Zwescam of Finscam?
Laatst gewijzigd door meon 24 jun 2005, 12:55, in totaal 1 gewijzigd.
Lichtpunt

Wat deze kerel volgens mij wil zeggen is dat ie een A2F gebruiker was die zoals zovelen hier opgelicht is geweest door in hun mooie praatjes te geloven. As je de lijn dan beetje doortrekt denk ik dat ie wil zeggen dat je door bij EDPnet te gaan A2F nog steunt, misschien zit er een klein percentage in voor de A2F scammers voor iedere geronselde klant. Maja wie ben ik he, ik ben ook zo achterlijk as de straat om ook bij A2F geweest te zijn. Kan niks zeggen van EDPnet want ben er niet bij maar alles wat te maken heeft met A2F is voor mij alleszins al nefast, en as er geld aan de strijkstok zit door klanten te ronselen via A2F dan kunnen ze het voor mij al helemaal vergeten dat is wat ie volgens mij te vertellen heeft.

Dus Palinkje, had dat dan gewoon zo gezegd, schijnbaar is het IQ van de gemiddelde userbase user niet zo hoog dat ze door de stront de stronthoop niet zien;) Topic is gepost in de thread "A2F problemen" en dan stel je nog de vraag van wat ie hier komt doen, nou duh:)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Lichtpunt schreef:Wat deze kerel volgens mij wil zeggen is
...
Dus Palinkje, had dat dan gewoon zo gezegd, schijnbaar is het IQ van de gemiddelde userbase user niet zo hoog dat ze door de stront de stronthoop niet zien;) Topic is gepost in de thread "A2F problemen" en dan stel je nog de vraag van wat ie hier komt doen, nou duh:)
Monoloog bezig? Je hebt het over jezelf, kerel!
Lichtpunt

Nou, dat was me niet opgevallen heheh, ga jij je brievenbus nog maar effe controleren, misschien zit er nog een betalinkje in van A2F om hier hun vuile was te verdoezelen mwhahahahah

Ik ben blij dat hun slechte naam hier door de stront wordt gehaald door een paar pissed off users, ze verdienen niets beter, dus littleant en die andere kerels, keep up the good work, ik ken nog een hoop forums waar je je shit ook kan plaatsen maar denk niet dat ik je dat moet uitleggen he:)
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Palinkje schreef:Het gaat hier over een nieuw jaarcontract met nieuwe capping, censuur van ports, lijnsynchspelletjes, nieuwe scheldpartijen van onze leuke helpdeskmedewerkers etc.
Graag wat meer info hierover.

Ivm. lijnsynch en scheldpartijen zal ik je op je woord moeten geloven, alhoewel mijn ervaring net iets anders is. Bij EDPNet heeft men mij als klant altijd zeer correct behandeld. (Was dat een verademing na de a2f helpdesk.)

Geef anders eens wat trafficstats door (capping) en mischien ook een bewijs van die poortcensuur (nmap met filtered ports?)
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Lichtpunt schreef:Ik ben blij dat hun slechte naam hier door de stront wordt gehaald door een paar pissed off users, ze verdienen niets beter, dus littleant en die andere kerels, keep up the good work, ik ken nog een hoop forums waar je je shit ook kan plaatsen maar denk niet dat ik je dat moet uitleggen he:)
Vreemd dat LittleAnt, en jij dezelfde anonieme proxy gebruiken ...
Lichtpunt

Vreemd dat ik hiermee nu bewezen heb dat je niets meer dan een verdoezelaar bent, ik ken littleant niet dus jij zit hier uit je nek te lullen om A2F meer geloofwaardig te maken. Je moest je godverdomme schamen vent!!!!!!!! En dat noemt zich dan een mod, ik noem het een advocaat van de duivel! Wel vind ik het vriendelijk dat je de topic bespreekbaar houdt maar als je oplichters verdedigd door zulke onzin te posten dan heb je voor mij afgedaan, sorry, zal hier ook niet meer posten en dan heb je wat je wilt.
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 438
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 20 keer

Triestig is het zich verschuilen achter een gast account :evil: Maak je eerst goed bekent en kom dan je gal uitspuien.


@Userbase crew blokkeer de gast posting hier hebben we niks aan....
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Lichtpunt schreef:Vreemd dat ik hiermee nu bewezen heb dat je niets meer dan een verdoezelaar bent, ik ken littleant niet dus jij zit hier uit je nek te lullen om A2F meer geloofwaardig te maken. Je moest je godverdomme schamen vent!!!!!!!! En dat noemt zich dan een mod, ik noem het een advocaat van de duivel!
Moet ik hier nog op in gaan?
Ik verdedig A2F niet (waar zie je me dat doen?), ik zeg enkel dat je hopeloos vermoeiend bent en het forum vervuilt.
Vaststelling: LittleAnt gebruikte anonymouse, jij ook. Ik blok die, en dan gebruik je WebWarper ...

Kijk, moest je recht in je schoenen staan, zou je gewoon posten met wie je bent, zonder foefeltjes. Mij, de andere mods, providers willen zwart maken ... Je wordt er niet geloofwaardiger op hoor ...
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Lichtpunt schreef:Vreemd dat ik hiermee nu bewezen heb dat je niets meer dan een verdoezelaar bent, ik ken littleant niet dus jij zit hier uit je nek te lullen om A2F meer geloofwaardig te maken. Je moest je godverdomme schamen vent!!!!!!!! En dat noemt zich dan een mod, ik noem het een advocaat van de duivel! Wel vind ik het vriendelijk dat je de topic bespreekbaar houdt maar als je oplichters verdedigd door zulke onzin te posten dan heb je voor mij afgedaan, sorry, zal hier ook niet meer posten en dan heb je wat je wilt.
A2F wordt totaal niet verdedigd, Palinkje komt hier gewoon edpnet beschuldigen die niets met A2F te maken heeft, maar gewoon de klanten overgenomen heeft, om die ex-A2F snel terug op internet te helpen met de zelfde beloofde snelheden (die edpnet zeker haalt) en natuurlijk ook zelf meer klanten en dus inkomsten te hebben.
Ik vraag mij af of palinkje wel een edpnet verbinding heeft en wat het probleem dan wel is als hij er wel een heeft.
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Graag toch nog even een paar stats ivm die lijncapping en portblokkering bij EDPNet.
Op deze manier weten we meteen ook in welke mate EDPNet jou onrecht aandoet.
(Ps. er mag wat literair hoogstaande commentaar bijstaan 8) )
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Lichtpunt

heb gezegd dat ik niet meer ging posten, sorry dit is echt mijn laatste post dan speciaal voor jouw styno. EDPNet treft volgens mij geen enkele blaam, ze hebben in mijn ogen geen reet verkeerd gedaan. Ik zeg maar wat ik versta onder Paling zijn post, en as jullie het nog niet door hebben dan is zijn post gebaseerd op de A2f mededeling die je hier kan vinde,

http://www.adsl2fit.be/

hij heeft de woorden dus gewoon compleet verdraaid hahahah, as ik naar een andere ISP op zoek was dan toch al zeker geen waar A2F nog een centje aan kan verdienen, spijtig voor EDPnet dan maar het enige dat A2F verdient is een zware celstraf, niets meer en niets minder. Er zijn nog genoeg andere ISP's in het land waarmee je A2F niet mee steunt.

En Meon, je verdoezelt hun praktijken wel door eerlijke gebruikers in discrediet te brengen, misschien beschouw je dit zo niet maar zo wordt het wel opgevangen door mijn receptoren:)

Enne ZMD, as je nog steeds niet door hebt dat die posting van Paling 1 grote ironische lolkoek is en feitelijk A2F aanvalt....... Toch raar dat alleen mensen met slechte ervaringen met deze scammers dit doorhebben, enige die het niet doorhebben zijn de mods, zie ik hier een trend opkomen??

Zodus asta la pasta dudes
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

@meon mss is dit wel de melding dat guestposts toch moeten uitgeschakeld worden. ( sorry voor de guestposters die niet zo ambetant zijn)

@littleant: pathetic, reinste oplichterij. ach in het reclame milieu zie je dat ook vaak, customerervaringen en ze zijn allemaal o zo tevreden! (a2f had ook zoiets dacht ik). in feite doe je hetzelfde door je voor te doen als anderen die toevallig dezelfde mening hebben, weliswaar negatieve mening.

ge moogt nog zoveel proxies gebruiken, uw taalgebruik verklapt u
de pispaal <<
Gebruikersavatar
flamenca
Pro Member
Pro Member
Berichten: 318
Lid geworden op: 05 jul 2003, 15:49
Locatie: Inbetween De Haan - Gent
Contacteer:

enige dat ik hierop kan zeggen is dat de "hittegolf" (officieel nu volgens KMI) toch heel wat slachtoffers maakt in ons land ;)

Van EDPNET kan ik enkel over t werk (onze servers staan in Sint- Niklaas) hier bij ons spreken: heel vriendelijke en bekwame mensen en altijd bereid om te helpen.

Chapeau!

flamenca
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

/ignore loser known as Lichtpunt, Paling, LittleAnt whatever.
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

Ik vind dit persoonlijk gezien ook niet goed te spreken! Voor diegenen onder jullie die denken dat ik de topicstarter ben...dat is niet waar!

Ik ben niet bekend met EDP en zal dus ook niet gaan uithalen naar hen...ondanks het mijn recht is om mijn mening te uiten. Daarom roep ik ook op aan de oorspronkelijke poster om deze topic aan te passen en daarna te sluiten. Ik ben enorm gecharmeerd maar vind toch dat je door dit soort topics mijn zaak niet veel goed doet.

Zodus Palinkje, doe me een genoegen en sluit deze topic want de huidige problemen liggen bij webvisie, juridesk en ads2fit.

De ballen,
Het kleine miertje
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5491
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik heb er genoeg van, in afwachting van een gehele beslissing van de mods neem ik mij het recht in handen deze zever te sluiten.
NuKeM
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”