word lastig gevallen met facturen van Juridesk !!! Jullie???

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

Hallo,

Daar is het kleine miertje weer :-D

Ik ben zelf slachtoffer geworden van de wanpraktijken van adsl2fit, ben afgesloten zonder geldige reden en van mij zijn de persoonlijke gegevens gepost op dit forum voor ieders ogen, verder werd ik ook nog belachelijk gemaakt op hun IRC kanaal (heb ik ook chatlogs van hehehe, dat vervelende miertje toch he...nie goe bezig die gasten...beseffen echt niet dat ze met hun halve lijf in de stront staan) en werd telefonisch ook nog eens valselijk beschuldigd en geintimideerd!

Nou,... je hoort me niet klagen hoor want ze hebben recht in mijn kaarten gespeeld dat stelletje idioten maar het ergste van al is dat ze dat zelf niet eens beseffen :lol: :lol: :lol: dom, dom, dom

Ik heb daarna nooit meer gepost op userbase want ik had wat ik wou, ik was onder die oplichters uit...voor mij was de zaak gesloten. Maar wat doen idioten nou altijd...denken dat ze ergens staan en beginnen facturen te sturen...hey dat laatste stukje rijmt!

Ma ze hebben wel lef he, dat moet je ze wel nageven...godverdomme wat een lef hebben die gozers! 10 punten voor lef gasten, dat doen er jullie niet veel na! Ze moeten jullie een programma aanbieden op MTV, een soort van Jackass maar dan Scamm-that-ass of zoiets...waarin jullie nietsvermoedende burgers lastig vallen met crappy internetverbindingen en hen daarna nietsvermoedend afsluit om hen dan vervolgens beginnen lastig te vallen door facturen te sturen. :-D :-D :-D

De posting waar ik het over had staat in ieder geval nog op dit forum en is nog wel terug te vinden en heb het ook bewaard en notitie van laten opmaken door een notaris en advocaat.

Reden van mijn post is dat die vuile oplichters nog steeds facturen blijven sturen (daar heb je dat gerijm weer), zelfs meer dan een jaar na hun ongeldige afsluiting. Jaja, adsl2fit heeft een klein probleempje met de recht op vrije meningsuiting en jaja hoor...meestal doet de waarheid enorm pijn...ocharme toch :P

Voordat Meon de topic-closer van dienst weeral losse vingertjes krijgt als ie posts ziet die hem niet aanstaan zal ik er toch maar een vraag achteraan gooien.
Zodus, wie van jullie krijgt ook nog voortdurend facturen en word lastig gevallen door juridesk :???: :???:

Ik zal even kort en bondig vertellen wat ik met mijn facturen gedaan heb....de eerste heb ik bewaard en is verleden winter gebruikt om mijn kacheltje aan te maken en de rest van de facturen hebben een kleine ontmoeting gehad met de bruine haai om vervolgens hun reis door het Belgische rioolsysteem te ondernemen.

Enfin, ik vind het niet erg hoor want dat spaart me in ieder geval al wel een deel kosten die ik anders aan normaal toiletpapier had gespendeerd maar ik vond het gevoel zo enorm goed om die facturen door mijn met puisten geinfesteerde anus te halen dat ik het nu eigenlijk wel leuk vind om brieven van juridesk in mijn brievenbus te krijgen....eerste wat ik dan doe is een goeie pot chili uit de kast halen en een potje bruine bonen...paar uurtjes daarna is het weer feest :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En ik ben blijkbaar niet de enige want ik heb volgende topics gevonden op deze site :

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=7638
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=5735
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... c&start=20

Als je die topics even doorneust zal je merken dat sommige mensen wel lastig gevallen worden met bedragen tot 1300 euro :eek: :eek: :eek: :eek:

En dan heb ik ook even liggen speuren naar juridesk...dit blijkt een bedrijf te zijn met het no-cure no pay systeem...hohum..ik denk dat dit geen verdere uitleg nodig heeft....

Graag heb ik dus reacties van mensen die ook worden lastig gevallen en vragen ofdat zij van plan zijn te betalen :???: Nou, ik in ieder geval al niet want dat stelletje good-for-nothings krijgt van mij geen rooie cent...een bakske stront mogen ze komen halen, die krijgen ze van mij gratis maar ik wil eerst varkens zien vliegen voordat er dan ook maar 1 eurocent richting adsl2fit gaat!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Zodus, tijd om te gaan oefenen, die varkens leren zich dat niet zelf aan hoor...marre als het jullie lukt dan krijgen jullie mijn geld...is toch een goeie deal of niet :wink:

Afbeelding

This little ant has beaten the grasshoppers and basically enjoying the ride MWHAHAHAHAHAHA

de ballen,
het kleine miertje :-D
Afbeelding
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen

1 woordje ... LOL ...

Heb zelf ook reeds wat brieven gekregen (zit al aan 98€ voor 1 zogezegd onbetaalde factuur van 35,36€ welke van een maand is NA mijn officiële afsluiting via aangetekend schrijven.)

Maar inderdaad, Juri-Desk is een bedrijf zonder enige rechtmatige dwangkracht en ik raad dan ook iedereen aan die zeker is van z'n stuk om de facturen gewoon te negeren of Juri-Desk te bellen en zeggen dat ze moeten stoppen of dat jij zelf facturen naar hen zal sturen voor werkuren gemaakt voor postzegels en antwoorden te formuleren (wat dus WEL rechtmatig in orde is).

Anyway ... ben nu niet zo geschift als een bepaald klein miertje hier, maar laat het geweten zijn dat adsl2fit geld nodig heeft om hun schulden/boetes te kunnen betalen en zij blijkbaar bereid zijn om zich daarvoor in het slijk te gooien.

Grtz,

X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

LittleAnt schreef:Voordat Meon de topic-closer van dienst weeral losse vingertjes krijgt als ie posts ziet die hem niet aanstaan zal ik er toch maar een vraag achteraan gooien.
M'n naam noemen is om een reactie vragen, nietwaar?
A) We proberen het niveau van dit forum op een acceptabele hoogte te houden,
B) We proberen hier het midden te hanteren tussen (technisch) onderlegde antwoorden / toegankelijkheid
C) Ik sluit geen posts die me niet aan staan, ik sluit ze enkel uit praktische overwegingen, wegens overduidelijke flamebait (en dat was in je vorig bericht heel duidelijk het geval, wegens het absolute ontbreken aan enige referentie) of om verdere escalatie te voorkomen (dat nog vooral in je vorige post).

Ik ben er mij terdege van bewust dat je momenteel de mensen van A2F met plezier in een ton vol rode mieren zou steken, maar het enige dat ik zie is een kruistocht om die mensen zo zwart mogelijk te maken, enkel omdat je een brief van Juri-Desk hebt gehad. Sta je recht in je schoenen, is het inderdaad vervelend. Heb je de juiste contractuele verplichtingen niet voldaan, heb je een probleem. Zo steekt de wet op de handelspraktijken nu eenmaal in mekaar.
Ik heb zelf een paar weken terug ook een lieve brief van Juri-Desk gehad, maar van ... Versatel. Ook zij maken dus gebruik van hun diensten. Ook in mijn geval onterecht. Ga je mij daarvoor hier zien zwart gal zien spuwen? Nee toch? Stel ze maar zo veel mogelijk in gebreke en neem geen afwachtende houding aan, da's mijn advies.
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

ben blij dat je het grappig vind...kan het ook niet helpen maar dan moeten ze maar niet met een schrijver van beroep zijn voeten spelen. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Nou, het probleem is...ik heb die knakkers al gebeld (werd me zelfs gemeld door juridesk dat deze factuur(1ste) gezien de omstandigheden die eraan vooraf gingen wellicht nietig verklaard zou worden) , gefaxt met ondertekende brief en daarna nooit meer iets van gehoord. Dan na een paar maanden krijg je plots weer facturen waarop plotseling het bedrag is verviervoudigd zonder enige briefwisseling of telefonisch contact..noch van adsl2fit noch van juridesk.

Nu na de laatste factuur krijg ik nog steeds geen briefwisseling met een duidelijk antwoord dat de facturen zullen stoppen en de zaak is geseponeerd.

Die gasten denken echt dat iedereen achterlijk is zeker? Als je een facturatie aanvecht met een aangetekende brief zijn ze verplicht te reageren en dat hebben ze nooit gedaan. Dus enige andere opvolgingen zijn dan zowiezo wettelijk ongeldig.
Maja, mannen... blijven sturen he... die handel, heb ik tenminste weer plezier op de pot :-D :-D :-D :-D

Zodus tegen de laatste poster, vertel me niets over stilzwijgen want de facturen blijven komen en ik heb in Belgie nog altijd het recht mijn gal te spuwen tegen welke organisatie of bedrijf. Ga jij me vertellen dat ik dit recht niet meer heb of wat? Als adsl2fit en juridesk recht in hun schoenen zouden staan zou je mij hier niet zien. Zodus, zolang ik geen bevestiging heb dat ze gaan ophouden met mij gratis toiletpapier te sturen zie ik mij genoodzaakt om mijn recht van vrije meninsuiting in elke vorm dan ook te gebruiken. :!:


De ballen,
het lachende miertje
Afbeelding
De A2F Kotser

Wat jij geschift noemt noem ik common sense, A2F zijn duivelsgespuis en ik wens hen een zeer ongelukkig en rekeningrijk leven tegemoet(te betalen rekeningen dan welteverstaan).

Ook ik heb van dergelijke onzinnige facturen gekregen, na de derde steeds dreigendere aanmaning ben ik toen persoonlijk naar die kerels van Juri desk gereden en heb ze face to face even uitgelegd waar ze hun facturen mochten steken en heb hen ook vermeld dat als ze me nog 1 factuurtje stuurden in opdracht van deze A2F oplichters dat ik ze dan persoonlijk ging laten kennismaken met mijn vriendjes de knokels. Bij mij valt er geen zak te halen voor oplichters, dus laat ze maar sturen wie ze willen, de knuppel achter mijn deur staat altijd klaar.

En A2F, ik hoop dat je alle reviews hier leest en beseft dat uw type randmarginaal niet gewenst is in deze maatschappij. Ik betaal al mijn rekeningen prompt en op tijd, mijn hele leven heb ik nog geen enkele rekening verzuimd en jullie hebben dan het lef om mij een wanbetaler te noemen. Na mijn bezoek aan juridesk letterlijk met de vonken in mijn ogen en gebalde vuist op tafel heb ik nu bijna al een jaar later niets meer vernomen van dit addersgebroed. No cure no pay mijn dikke vette reet ook ja, me no pay no way is een betere uitdrukking:LOL:

Hoeveel gedupeerden zitten we nu ongeveer al aan, 70% van hun gehele klantenbestand mwhahahaha, en dit kan allemaal zo maar in Belgie dit soort praktijken?
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

Enne Meon, nog eentje voor jou want dringt blijkbaar niet snel door bij je...

Als je het niet gemerkt heb spreek ik steeds over een bedrijf adsl2fit en speel ik niet op de man. Zodus snap even niet waar je over zit te zeuren. Dit is een publiek forum en als je niet wil dat mensen hier hun mening komen spuien dan stel ik voor dat je dit forum prive maakt en dan kan jij en je mede mods die hiermee een probleem hebben een gezellig onderonsje houden zonder andere leden waarvan je de posts niet kan uitstaan omdat ze te direct zijn of de waarheid op dermate manier brengen dat iemand anders er ook nog wat aan heeft om te lezen. :-)

Posts hoeven toch niet altijd saai te zijn, dat is hoop ik het laatste wat van mijn posts gezegd kan worden. Ik probeer tenminste om onrecht aan het oppervlak te brengen en tegelijkertijd een glimlach op andere mensen hun gezicht te toveren...en wees blij...andere mensen moeten hiervoor betalen en jullie krijgen dit van mij voor niets, nada en noppes :!:

Trouwens, de torenhoge berg stront waarin adsl2fit zich nu bevind kan namelijk nooit door 1 man alleen zijn veroorzaakt...

De ballen,
het kleine miertje
Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

meon heeft gelijk

@meon: lijkt me toch weer een flametopic
de pispaal <<
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

Let goed op mensen...de laatste poster...zo begint de tactiek om een post proberen te closen :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Maar ik kan altijd een andere openen natuurlijk...moest ik het gevoel krijgen dat deze onjuist geclosed word!
Ik ben niet van plan om een flame te starten...dat ben jij...ik gebruik alleen mijn literaire talent om onrecht aan te tonen...maar jij kan zelf wel lezen he...heb ik al eerder gezegd in deze topic trouwens.

Toch vervelend he, de waarheid proberen te onderdrukken, komt toch altijd naar boven hoor... :P
Ik blijf mijn ongenoegen uiten zolang de brieven blijven komen en ik geen aangetekende brief ontvang dat ze ermee ophouden!

de ballen,
Het kleine miertje
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

LittleAnt schreef:Als je het niet gemerkt heb spreek ik steeds over een bedrijf adsl2fit
A2F was een product (van WebVisie).

Kwabber
Het muzikale stripfiguurtje
blabla
Gerard den Bruine

Meon heeft ongelijk, ook ik ben zwaar gedupeerd door dit stelletje poolse oplichters(A2F, webvisie tis allemaal 1 pot SCAM eeerm nat), weet je wat ik moest betalen 349€ en dit zijn dan hun afsluitkosten of hoe moet ik dit verstaan??? Ik maakte gebruik van hun zogenaamde unlimited download en schijnbaar stelden ze het niet op prijs dat ik hun formule hanteerde van unlimited downloads, ze hebben me na 4 maand gecapped op 8kb(maximum want vaak was het zelfs veel lager dan dit)en dit voor twee maand aan een stuk tot ik het gewoon spuugzat was en ik ben beginnen bellen en troubletickets sturen. Ja wat denk je dat het resultaat was, meneer we stellen het niet op prijs dat U gewoon wilt nemen wat wij in onze formule aanbieden. Ik kreeg zelfs een telefoon van wat ik denk dat de zaakeigenaar was na de 12de troubleticket, een heer verschooten als ik me niet vernis. Hij vertelde me dat ik een last was op zijn netwerk, ik downloade amper 50Gb per maand(en dit voor een unlimited abo)???? Wat hij eigenlijk had moeten zeggen was, we zijn een stelletje oplichters die de rekeningen aan de telefoonmaatschappij niet kunnen betalen en dus kunnen we je niet meer dan 8kb/s geven.

Maar geef de hoop niet op mensen dacht het kopstuk van de A2F-scam hier, we hebben uitgevonden hoe we dit varkentje gaan wassen, we sturen al die achterlijke klanten gewoon wat onzinnige aanmaningen om zo wat geld te incasseren en dan kunnen we die 5% van de gelukkige gebruikers nog even tevreden stellen.

Ik zie dus niet in waarom de mod dit uberhaupt kan bestempelen als een flametopic? We hebben het hier over oplichters van het laagste allooi, en moeten we die dan netjes behandelen, hen een schouderklopje geven en zeggen van, mooi A2F, dat hebben jullie goed gedaan???

Waar gaat het heen met de wereld als zelfs oplichters beschermd worden door mensen van een publiek forum, of worden jullie stiekem nog betaald door A2F om de gemoederen te bedaren? Ik begin er me toch zware vraagtekens bij te stellen!

Een topic als dit is ideaal om door te sturen naar de ombudsman, dan weten ze meteen hoeveel mensen er exact gedupeerd zijn.
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

Bestaan er nog niet genoeg topics over dit?

Kwabber trapt op een klein miertje
blabla
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

Luister kwabber, je hebt het best goed voor denk ik maar wat maakt het eigenlijk uit? Een pot nat toch of niet dan!

Marre als we gaan mierenneuken dan zit je bij mij in ieder geval al wel aan het juiste adres :-D :-D :-D :-D

Zodus, het lijkt erop dat het kleine miertje hier zijn huisje heeft gevonden...I am here to stay en zal er alles aan doen om via dit publiek forum iedereen die er interesse voor heeft met raad en daad bij te staan zolang totdat ik in mijn brievenbus een brief zie opduiken waarin staat dat webvisie, adsl2fit, juridesk of wie dan ook zich afziet van de gevraagde kosten die ze aan mij proberen te verhalen.

Tof dat je zegt dat het webvisie ook is kwabber, kan ik even gaan studeren want ik laat niet met m'n voeten spelen. Ze weten best wie ik ben en waarvoor ik sta en weten ook dat ik net als een pitbull niet los laat.

Ik wacht de brief wel af en tot dan blijf ik hier want ik ga me nestje hier bouwen en roep op aan al mijn mierenvriendjes om zich hier bij aan te sluiten want WIJ NEMEN DIT NIET MEER!

De ballen,
Het kleine miertje
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Wij worden zeker en vast niet betaald door Webvisie, wij, als mods, hebben de plicht op ons genomen om het forum zo proper en kwaliteitsvol mogelijk te houden. Dit houdt ook in dat wij geen zinloze flames kunnen of zullen toelaten, hoe erg iemand u ook 'gekloot' heeft.
Ik ben zelf ook een ADSL2FIT abonnement gehad, ik heb ook de lage snelheden meegemaakt, ook de facturatieproblemen, enz. maar ik besef dat ik een foute keuze heb gemaakt toen, hoewel ik ze (op dat ogenblik) niet zo fout vond.

Helaas zijn de mods ook maar mensen en kunnen wij vergissingen maken, indien dit mensen stoort moet ik helaas zeggen dat ze dan op de verkeerde plaats zijn terecht gekomen.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

ik vind A2F gewoon de bom, dankzij hun heeft UB een grote ledenlijst!

A2F I'm Loving It
de pispaal <<
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Kwabber schreef:
LittleAnt schreef:Als je het niet gemerkt heb spreek ik steeds over een bedrijf adsl2fit
A2F was een product (van WebVisie).
Klopt.
Ah ja, voor de mensen die ooit in Web2Fit willen stappen ... wees op uw hoede :)
De Bruine, heb ik gezegd dat dit een flametopic is? Ik heb gezegd dat LittleAnt's VORIGE post (die van "HAHAHAHA, ADSL2FIT IS FAILLIET") duidelijk een flamebait was, want incorrect.

En ik neem helemaal A2F niet in bescherming, ik probeer jullie gewoon nog enige realiteitszin diets te maken. Ik ben destijds bewust NIET op de A2F-kar gesprongen omdat het verhaaltje in mijn ogen niet klopte. Voor ik met een bedrijf in zee ga, wil ik al verzekerd zijn van enig professionalisme, en momenteel ben ik omwille van die reden ook nog steeds niet overtuigd van RealDSL (en andere hoor). Websites die niet meer zijn dan een folder, en nog allerlei kleine dingen, ... Ik ben bij Skynet en blijf voorlopig bij Skynet. Waarom? Daar steekt geld achter en is gewoon te groot om algemene problemen te lang te laten aanslepen. Als bij belgacom.net de mailservice er 2 uur uit ligt, dan komt dat op het nieuws, weet je wel?

En spuw uw kritiek maar over A2F, ze is vaak terecht, maar de manier waarop je die boodschap overbrengt moet jezelf niet in discrediet brengen!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

LittleAnt schreef:Tof dat je zegt dat het webvisie ook is kwabber, kan ik even gaan studeren want ik laat niet met m'n voeten spelen.
Wist je niet dat je je facturen aan webvisie betaalde ? :eek: :eek: :eek:
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

Sensei,

Ik heb alle respect voor de mods (meen ik echt want anders pootte ik het hier niet neer) maar je kan niet verwachten van userbase leden dat ze voor elke topic eerst moeten gaan zoeken doorheen het hele forum om ergens een plaatsje te vinden onderin om daar hun eigen unieke voorval met adsl2fit te noteren.

Ook kan je niet verwachten dat na zoveel ellende en zoveel onrecht gedurende zoveel maanden dat we dit zomaar moeten blijven nemen terwijl de facturen binnen lopen bij honderden mensen! :evil: :evil: :evil: :evil:

Userbase is nou eenmaal groot geworden door het melden van klachten en onrecht zodus ik weet echt niet waarom hier zoveel mods van hun oren komen maken...je mag altijd proberen met mij in discussie te gaan maar probeer ietsje vroeger op te staan dan want voor elk antwoord heb ik een scherper klaar! Ik ben nog niet vergeten hoor wat er vorige keer gebeurd is...wees daar maar zeker van! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

En op welke manier ik mijn informatie aan de man breng dat is mijn zaak en dat ga ik heus niet veranderen...niet voor jou en voor niemand. En als ik voel dat mijn topic zomaar gesloten word omdat anderen een flame willen uitlokken dan post ik gewoon een andere...het vloeit toch uit mijn arm naar mijn vingers net alsof het als een lopend filmpje in mijn hersenen wordt afgespeeld... :idea:

En, nee, jullie worden vast niet betaald door webvisie,...dat is je reinste onzin ja maar sommigen onder jullie zullen vast wel ooit met de vijand geheuld hebben om het maar met een oude vlaamse uitdrukking te zeggen. Ik hoef jullie niet te herinneren waarom ik dit zeg want het bewijs daarvan staat ZWART op wit op dit forum. :wink: :wink: :wink: :wink:

Ik blijf gebruik maken van dit forum of je het nu wilt of niet, ik zal de problemen met adsl2fit, webvisie en juridesk blijven aankaarten met elke literaire vezel die zich in mijn lichaam bevindt...ik heb vakantie nu en ik heb mijn nieuwe roeping gevonden en tot de brief in de brievenbus zit (graag met verontschuldiging) zal webvisie nog lang niet van mij af zijn...dat kan ik hen GARANDEREN! Ik ben niet tevreden met de laatste melding van juridesk dat ik nu moet wachten en dus nog steeds niet weet wat ze van plan zijn. Thats all it takes folks...a simple written apology en weg is het kleine miertje :!:

Hey, 1 ding niet vergeten...het zijn zij die begonnen zijn en niet ik...ik heb zoals ik hierboven beschreven besloten na mijn afsluiting om de strijdbijl te begraven...als webvisie dan besluit om na meer dan een jaar toch te beginnen met facturen te sturen dan vragen ze er zelf om en krijgen zullen ze het ook. Ik heb al voor VEEEEL hetere vuren gestaan dan dit, dit is peanuts voor mij :!:

Noem me maar blog het kleine miertje...

De ballen,
het kleine miertje
Afbeelding
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

meon schreef:
LittleAnt schreef:Tof dat je zegt dat het webvisie ook is kwabber, kan ik even gaan studeren want ik laat niet met m'n voeten spelen.
Wist je niet dat je je facturen aan webvisie betaalde ? :eek: :eek: :eek:

En spuw uw kritiek maar over A2F, ze is vaak terecht, maar de manier waarop je die boodschap overbrengt moet jezelf niet in discrediet brengen!
Zoals ik al zei, ik heb een jaar niets gehoord en toen kwamen de facturen weer...aangezien ik ze alleen maar gebruikt heb om mijn anus af te vegen heb ik er niet op gelet. Ik ben schrijver geen detective...voor mij is het 1 pot nat, webvisie, adsl2fit...same shit, different smell!

In discrediet brengen, haha, dat is een goeie,...'gloves off' weet je wel...ze hebben lang genoeg met mijn voeten gespeeld. Ik neem geen blad meer voor mijn mond,..ik sta recht in mijn schoenen...zoals ik al zei...het bewijs staat ZWART op WIT op dit forum. Als er iemand in discrediet is dan zijn het die bende oplichters wel,..probeer me dat niet in mijn schoenen te schuiven.

En blijkbaar ben jij wel een slimmerik want jij hebt je blijkbaar niet laten overtuigen door mooie praatjes...good for you maar heb dan tenminste het respect voor mensen die wel problemen hebben door dit hele fiasco dat zich webvisie (adsl2fit) noemt.

de ballen,
het kleine miertje
Afbeelding
Laatst gewijzigd door LittleAnt 24 jun 2005, 00:35, in totaal 1 gewijzigd.
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

toch enkele regeltjes:
vermijd overbodig gebruik van smileys (10 keer hetzelfde is not done)
blijf van het vet af
maak verstandig gebruik van leestekens
vermijd overtollig gebruik van caps

Taalcomité groet u
de pispaal <<
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

HAHA, en dat zeg je tegen een vrijdenkend schrijver MWHAHAHAHAHA da's echt een goeie.

Ik hoor het mijn uitgever al zeggen tegen me, hahaha...never happens dude! Iedereen op zijn eigen manier he...denk dat ik dit soort advies toch maar in de wind sla want dit slaat echt helemaal op niets.

Enne, voor zover ik weet gebruiken we bold om bepaalde zaken te highlighten..bijvoorbeeld...als we gaan mierenneuken dan ben je bij mij aan het goede adres...wil je liever muggenziften dan roep ik mijn vriendin 'het kleine mugje' er wel bij!

Maar ja, wat kan je verwachten van posters die het liever op de man spelen zonder ook maar iets over de boodschap te vermelden...veel gebruikte techniek om anderen te ondermijnen.

De ballen,
Het kleine miertje
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

wel uw berichten lees ik gewoon weg niet volledig, omdat ze niet leesbaar zijn
de pispaal <<
Gebruikersavatar
Ronald
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 apr 2004, 02:56
Locatie: Gent

Akira schreef:ik vind A2F gewoon de bom, dankzij hun heeft UB een grote ledenlijst!
Zonder hen had ik Userbase nooit gevonden, dus er is wel degelijk een positieve kant aan het A2F-verhaal! Thanks Akira! :P

Vreemde postings in dit topic :roll:
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

meon schreef:C) Ik sluit geen posts die me niet aan staan, ik sluit ze enkel uit praktische overwegingen, wegens overduidelijke flamebait (en dat was in je vorig bericht heel duidelijk het geval, wegens het absolute ontbreken aan enige referentie) of om verdere escalatie te voorkomen (dat nog vooral in je vorige post).
Enne laat het niet gezegd zijn dat ik ooit een discussie uit de weg ga! Je hebt het over een post zonder enige referentie...ik weet niet of je het al doorhebt meon en of de goede oude Belgische Frank al gevallen is maar

...DEZE HELE SITE IS EEN #%$# REFERENTIE...

Gosh man, dit is voor christenen als het geschreven woord van GOD..dat heeft geen referentie nodig...ik hoef hier toch geen referenties te geven als het voor 99.99% van de mensen duidelijk is dat het hier toch wel echt ging om een bende oplichters! Ongeldige facturen, lastig vallen van klanten, shitty downloads, capping, liegen, bedriegen...moet ik echt verder gaan meon? Ik dacht het toch niet he...de kraantjes staan open en het enige dat ze dicht kunnen krijgen is een schriftelijke verontschuldiging en totale kwijtschelding van het geld dat ze denken van mij te gaan krijgen. (in hun fantasie wereldje dan)

Voor mij was de Belgische Frank al meer dan een jaar gevallen hoor, ik ruik dat soort mensen op afstand en als ik dan ook nog de reactie van de zaakvoerder bekijk en zijn telefoontje naar mij nadat ie me onrechtmatig had afgesloten zonder enige melding en dit gedrag analyseer dan kom ik toch nog maar steeds op 1 woord en dat is VUILE OPLICHTER! hehe, dat waren twee woordjes he...zo zie je maar...who cares...bericht mag duidelijk zijn! Laat hem nu nog maar eens proberen om mijn verbinding dicht te zetten, dit kraantje blijft open tot ik die brief heb :-D :-D

Daarom nogmaals een oproep aan alle gedupeerden...NIETS BETALEN EN METEEN KLACHT INDIENEN bij de ombudsman...wie weet kan je nog wat geld terugkrijgen van webvisie...nee heb je en ja kun je krijgen zei m'n oma altijd en dat was best een slimme dame waar ik enorm respect voor had. (onlangs gestorven vandaar de past tense)

Marre dan sta je er in ieder geval niet alleen voor. Ik zal every step of the way naast jou staan in gedachten!

NO PAY....NO WAY zoals ik hierboven lees word ons nieuwe motto

Met elke posting die ik doe groeit het aantal miertjes en voor we het weten hebben we ons eigen legertje samengesteld klaar om de kop van de sprinkhanen eraf te bijten!

Enne om te laten zien dat ik van herhaling houdt (werkt namelijk zeer goed aan de andere kant van de oceaan)

de kraantjes staan open en het enige dat ze dicht kunnen krijgen is een schriftelijke verontschuldiging en totale kwijtschelding van het geld dat ze denken van mij te gaan krijgen of van andere klanten die zitten met facturen. (in hun eigen fantasie wereldje dan)

De ballen,
het kleine miertje...is here to stay
Afbeelding

PS : Enne Akira...who the #$@#$ cares of jij mijn berichten niet leest...die mening wordt heus niet gedeeld hoor...probeer jij maar deze topic te ondermijnen...zal je toch niet lukken hoor,...andere leden hebben je al lang door want dit fabeltje gaat al de hele tijd zo op dit forum door die adsl2fit fan boys :-D :-D :-D :-D :-D (krijgt er zelfs nog wat smilies bij voor niets)
Genaaid door A2F

Ik heb 4 maand geleden mijn formele klacht neergelegd bij de ombudsman, na een lang telefoontje heb ik ook al vernomen dat ze momenteel overstelpt worden door klachten van wel heel erg verontruste A2F gebruikers. Ook heb ik een mailing gestart met verschillende mensen via een ander forum en zijn er al een stuk of 18 mails gestuurd naar deze mensen,

[email protected]@brutele.be

dit is de federale politie en ze behandelen zaken van fraude, ik kan iedereen ten zeerste aanraden om ieder mogelijk kanaal te benutten en te trachten om A2F zo hard mogelijk terug te naaien. Ook mij gaan ze niet klein krijgen, ik voel helemaal met je mee Littleant.

Ook kunnen jullie je klacht hier formeel neerleggen,

http://www.cec-ecc.be/NL/kontakt/kontakt.asp

dit is de europese commisie voor de consument en zij dienen je met raad en daad bij te staan, ook hier heb ik al verschillende mensen een klacht laten neerleggen. Mensen die niet eens wisten dat ze in de zak gezet werden door A2F:(

Ook hier kunnen jullie mailen,

[email protected]

wees altijd zeer gedetailleerd, verwijs hen naar topics op userbase, leg hen uit hoe je benaderd bent door deze oplichters, hoe hun formules in de verste verte niet strookten met de werkelijkheid etc. Wat jullie alvast niet mogen doen is het probleem negeren, vecht terug want dat is de enige manier om dit probleem te verhelpen. Laat A2F weten dat ze niet met een stelletje domme potplanten te maken hebben, wees assertief, was het door mensen als mij en littleant dan zou A2F nog steeds aan het doorscammen zijn. Nu weten jullie tenminste al dat jullie niet verplicht zijn om maar 1 rooie cent te betalen, het is aan hen om te bewijzen of hun claim wel oprecht is. Gezien de 100'en topics op deze forum zie je al dat 99% van die aanmaningen gewoon pure geldklopperij is. Je verschuldigt hen namelijk niets, oooh ja het enige dat je hen verschuldigt is een ferme schup onder hun hol, en dit liefst met legerbotinnen!!!!!!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Ik begin me eigenlijk als maar meer vragen te stellen wat je probeert duidelijk te maken.
Oké, je bent terecht boos op A2F.
Oké, je hebt een verre van faire behandeling als klant gekregen ten tijde van je aansluiting.
Oké, je hebt nu, net zoals volgens mijn beleving 80% van de A2F-klanten een brief gekregen van een incassobureau.
In je literaire meesterwerkjes van hierboven weet je die dingen meerdere malen opnieuw te verwoorden.
Wat wil je nu verder bereiken? Probeer je iedereen te verzamelen die in dezelfde situatie zit als jij? Of zoek je gewoon een plek waar je je gal kan spuwen over Webvisie?
Het is me duidelijk dat het je hoog zit (en je hebt een plastische manier om dit tot uitdrukking te brengen), maar je berichten boeten daardoor wel in aan duidelijkheid ...
En LittleAnt, ik denk dat ik een van de mensen ben die het best weet wat er op dit forum te vinden is en ik weet dat er héél veel gedupeerden zijn (en zonder twijfel nog veel meer ook). Deze site is dus een referentie voor de wanpraktijken van A2F, maar niet voor een bericht van faling van A2F, want dat was wel degelijk wat je berichtte.

De conclusies van wat je nu tegen Juri-Desk kan doen is inderdaad niet betalen (en dan hoop ik dat je inderdaad in je recht staat!) en proberen op zoveel mogelijk plaatsen verzet aan te tekenen en klachten in te dienen.

Kijk, we zouden iets kunnen organiseren à la "A2F-gedupeerden met een aanslagbrief van een incassobureau, verenigt u" en dan als groep optreden, maar als er ook maar 1 persoon is wiens administratie toch blijkt te kloppen haalt de hele groep onderuit. Het forum is natuurlijk wel een mooi verzamelmedium voor de individuele inspanningen die jullie doen te verzamelen! Ik hoop dan ook dat jullie het uiteindelijk resultaat hier komen neertypen.
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

meon schreef:Ik begin me eigenlijk als maar meer vragen te stellen wat je probeert duidelijk te maken.
Wat wil je nu verder bereiken? Probeer je iedereen te verzamelen die in dezelfde situatie zit als jij? Of zoek je gewoon een plek waar je je gal kan spuwen over Webvisie?
Zie je wel dat je een slimmerik bent...ik wist het wel hoor. Sommige zaken dienen niet beschreven te worden en je hebt me heel goed begrepen! Buiten dat ik met het volste plezier oplichterspraktijken aan het daglicht breng wil ik ook een oproep doen aan alle mensen die lopende facturen krijgen van juridesk en aan die mensen een oproep doen om hier hun verhaal te doen en samen deze sprinkhanen te bevechten met een kracht waarvan ze nog jaren zoet zullen zijn.

Een ding moet duidelijk zijn...die facturen dienen alleen als toiletpapier gebruikt te worden en nooit betaald! Hoe meer mensen met gelijkaardige problemen reageren hoe krachtiger de boodschap is die we kunnen overdragen aan dit soort oplichters. Zodus als je er een sticky van kan maken dan graag want dan pas ik mijn initiele posting wel aan met het verzoek aan de gedupeerden om hier hun verhaal te doen en samen klacht in te dienen als groep zijnde.

Mijn doel en ijdele hoop misschien is om een precedent te zetten voor alle wannabe oplichters die erop hopen het geld uit de goeie Belg zijn portemonnee te kloppen. DIE TIJDEN ZIJN VOORBIJ...het is tijd om de strijd aan te gaan en niet achter je computertje te zitten en het allemaal maar over je heen laten gaan omdat het bijvoorbeeld maar om 25 euro gaat ofzo...da's 25 euries teveel wat mij betreft want die gasten van adsl2fit verdienen volgens mij nog geen nagel om aan hun anus te krabben.

Hoop dat dit duidelijk is en wil je bedanken voor je heldere posting en me alsook verontschuldigen voor enige voorbarige conclusies die ik gemaakt heb. Ik heb hier maar 1 doel en dat is mijn recht halen en krijgen zal ik het ... al moet ik land en zee afreizen, storm, regen en wind trotseren!

de ballen,
Het kleine miertje
Afbeelding
Gebruikersavatar
herkato
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 06 nov 2004, 06:34
Locatie: Limburg

Je laatste litteraire regel:zonder aarzelen doen, zo vlug mogelijk!
En vooral:land en zee afreizen.
It's better to be pissed off than pissed on.
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

Je laatste litteraire regel:zonder aarzelen doen, zo vlug mogelijk!
En vooral:land en zee afreizen.
HAHA, wat een poging tot...spijtig dat het daar maar bij blijft! Heb je niks concreters te zeggen tegen me...atleast give me something to work with...
Ik voel de weerstand en I'M LOVING IT...hoe meer mensen mij afkakken des te leuker ik het vind :-D :-D :-D

Snap eigenlijk niet waarom want ik ben hier uiteindelijk toch maar wanpraktijken aan het aankaarten, snap even niet wat al die mensen hier komen doen in hun poging om mij aan te vallen?

Hmmmmm, zal toch beter je best moeten doen hoor want dit is eigenlijk meer zielig als iets anders...dat besef je zelf toch wel he?

De ballen,
het kleine miertje
Afbeelding
Gast

LittleAnt schreef:hoe meer mensen mij afkakken des te leuker ik het vind :-D :-D :-D
Hm, tijd voor een bezoek aan de psychiater.
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Ik ben dezelfde mening toegedaan wat Webvisie betreft (100% akkoord), maar ik snap de ene na de andere post niet goed. Ik kan wat jij zegt in 5 zinnen zeggen, het lijkt hier op UB ineens ook wel een heropstanding tegen Webvisie. Vooral veel guest-posters met dezelfde mening, beetje raar niet? (Wenk @ Meon).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gast

Waar gaat dit over?
Gebruikersavatar
satori
Plus Member
Plus Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 mei 2004, 09:15
Locatie: Landen

@LittleAnt: ge hebt toch wel een pak pretentie voor iemand die om de 2 posts het woord kak gebruikt... Last van writer's coprolalia ?

@Meon: check aub eens of die ip's overeenkomen en misschien ook eens vergelijken met de ip's in deze topic?
Anonymous schreef:Waar gaat dit over?
Dunno, ge kunt de posts misschien eens doorlezen.
Piracy is such a harsh word.
I prefer to call it... ARRR-chiving...
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen

LittleAnt, alvorens ik ja ga verdedigen in dit topic, wil ik toch wel even snel vermelden dat ik op basis van jouw posts, je toch wel een beetje een egocentrische hautaine zak (eigen aan schrijvers misschien ?) vind.

En dan nu the good stuff:

Kijk, jij mag inderdaad je gal spuien zoveel je wil, maar voor de meeste mensen is adsl2fit een verleden zaak. Dat die nu sommige mensen pesten met brieven van juri-desk, is vermoedelijk niets meer dan de stommiteit van een overijverige boekhoudmedewerker, of de nalatigheid van het A2F personeel om hun boeken/facturatie uptodate te houden. Jouw galspuierij gaat hier niets aan veranderen ... maar dat weet je zelf ook wel, want je doet dit puur voor eigen leedvermaakt hé .. of niet soms ?

Dit topic mag en zal niet gesloten worden zolang je het een beetje onpersoonlijk én professioneel houd, maar volgens mij ben je een beetje aan't afzakken in de ongure wereld van schrijvers die om zich te bewijzen niets beters weten dan iemand literair de grond in te boren.

Ik zou dus zeggen, doe zo voort, maar hou het een beetje professioneel en gebruik wat minder vulgaire woorden. Dit forum is namelijk nog steeds open voor alle leeftijden !

Grtz,

X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

The_Borg schreef:Vooral veel guest-posters met dezelfde mening, beetje raar niet? (Wenk @ Meon).
Geloof het of niet, maar die komen van totaal verschillende IP's (andere ISP's zelfs).
satori schreef:@Meon: check aub eens of die ip's overeenkomen en misschien ook eens vergelijken met de ip's in deze topic?
Ik zeg niks ... 8)
Troebadoer

Verleden zaak of niet maar wat wil het toeval nu, ik kreeg vorige week ook een brief van juridesk, na een snelle google kwam ik meteen op deze site terecht, ik noem dit dan geen verleden zaak meer. Ik ben, of ik dacht dan, godverdomme bijna al meer as anderhalf jaar van dat stelletje klojo's af en dan krijg ik deze ellende weer over mijn hoofd. Mij lijkt het alsof ze de laatste twee weken weer es effe naarstig aan de scam gegaan zijn, kwestie van de laatste centjes er nog proberen uit te pitsen. Dus waarom ineens al deze topics weer opfladderen daar moet je niet ver naar zoeken:)

Wel na dit zo allemaal te lezen moet ik zeggen, dank je wel mods voor dit prachtige forum, nu weet ik tenminste toch ook al in welk donker gat ze hun faktuurkes mogen steken:LOL: Al mijn fakturen waren nochtans betaald djezus??? Bellen naar die klootzakken zit er voor mij niet in, ik herinner me nog zeer goed de arrogantie waarmee ik behandeld ben geweest toen ik zoveel problemen had, ze hadden iets wat ik rate als de slechtste service ooit:( Snap niet dat er nog mensen zijn die er 1 goed woord over kwijtkunnen.

Enne X-2dat ik denk dat jij de wereld ook door een roos brilletje ziet, een overijverige boekhouder hahaahah na hier paar posts te lezen snap ik de verhalen van misbruikte mensen als littleant wel. Dit is geen nalatigheid, in mijn wereld noemen ze dit ook gewoon OPLICHTERS hoor, en dit is iets wat idd dringend aan de kaak dient gesteld te worden!!!

Ik ken meneer Verschoten ook nog wel, had hem keertje aan de lijn toen zijn arrogante helpdeskmedewerkers me niet meer te woord wilden staan. Ik had betaald voor een unlimited abo en van maand 1 kon hier absoluut nada van waargemaakt worden, van hierafaan ging het alleen maar downhill, letterlijk alles wat ik hier heb gelezen heb ik ook meegemaakt en dat spijt me erg om te moeten zeggen. Zware capping, mails die nooit beantwoord worden, incorrecte fakturen, troubletickets die zelfs tot maanden openstonden, totale verlies van lijnsync voor langere tijden(en dit dus ettelijke weken as ik mijn gehele abonnementstijd bekijk), arrogantie van zowat iedereen die ik aan de lijn kreeg.

Je moet het ze wel op een gouden bordje geven, ze hebben hun scam goed in mekaar gezet, hou er een klantenbestand op na dat heel gelukkig is(meestal mensen regio antwerpen en brussel), en alles daarbuiten daar kan de snelheid en kwaliteit niet gegarandeerd worden. Je hebt dan een klein percentage aan gelukkige gebruikers die je zaak verdedigen en 90% van gebruikers die dan ondertussen zwaar in de zak gezet worden:(

Zo nu brei ik er een eind aan, heb ik ook effe mijn gal gespuwd, had het liever gedaan in het gezicht van meneer Verschoten maja die vent zit waarschijnlijk al weer in een andere scam verwikkeld:twisted:

Laatste advies, schakel niet over op geen enkele van hun dochterbedrijven, de ellende zal zich ongetwijfeld weer opnieuw oppakken, denk dat dit niet gezegd hoeft te worden maja sommige mensen hebben nou eenmaal de spreekwoordelijke stront in hun ogen.
Gebruikersavatar
Ronald
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 apr 2004, 02:56
Locatie: Gent

Ik denk dat iemand hier dringend "hulp" nodig heeft, en niet van het type dat op Userbase wordt gevonden... :roll:
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

Mannekes (vrouwkes?), typed ne keer zulk geen lange teksten in zulken warm weer. Geen kat die da leest :p (ik toch niet)
blabla
Gast

Ik keur dit ook nt goed wat adsl2fit deed. Maar met deze woorden ga je er nt komen. J e spreekt je eigen ongenoegen uit zonder maar enig respect voor de ander adsl2fit gebruikers die hetzelfde meemaken. Ik weet wat je voelt,ben zelf ook in het zak gezet door deze heren. Maar met dit taalgebruik ga je er nt komen. Deftig blijven is dan ook een noodzaak en iets opbouwen waar we allemaal wat me zijn is een vereiste. Probeer mensen te verenigen zodat we sterker zijn en to the point zijn. Dan komt het best wel inorde. En denk twee keer na voor je iets zegt en laat het een beetje bezinken. Dan is het taalgebruik volgens mij veel scherper en doeltreffender.
Gebruikersavatar
Cyrus23
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 dec 2003, 12:12
Locatie: Lommel
Contacteer:

Anonymous schreef:Ik keur dit ook nt goed wat adsl2fit deed. Maar met deze woorden ga je er nt komen. J e spreekt je eigen ongenoegen uit zonder maar enig respect voor de ander adsl2fit gebruikers die hetzelfde meemaken. Ik weet wat je voelt,ben zelf ook in het zak gezet door deze heren. Maar met dit taalgebruik ga je er nt komen. Deftig blijven is dan ook een noodzaak en iets opbouwen waar we allemaal wat me zijn is een vereiste. Probeer mensen te verenigen zodat we sterker zijn en to the point zijn. Dan komt het best wel inorde. En denk twee keer na voor je iets zegt en laat het een beetje bezinken. Dan is het taalgebruik volgens mij veel scherper en doeltreffender.
Zever in pakskes daar ben ik goed in dus zeik niet ik weet altijd beter.
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

Zoals ik al zei, mij krijgen ze hier niet meer weg hoor!

Wat denk je nou zelf,...ik heb alles al geprobeerd zonder resultaat en ik blijf niet lopen met de onzekerheid dat er misschien na een maand weer een nieuwe factuur in de brievenbus ligt.

Zodus dan ga ik gewoon verder tot ik die brief in mijn brievenbus zie verschijnen. Uiteindelijk zal het hen toch meer geld gaan kosten als het mij kost want het aantal klanten dat nu wordt afgeschrikt...al zijn het er maar een paar dan kost ik hen toch nog altijd meer geld dan wat ze van mij hopen te vangen!

Vind het wel een beetje vreemd al die reacties terwijl het webvisie of adsl2fit is die mensen aan het duperen is...dit moet je vooral niet uit het oog verliezen. Ik ben het niet die mensen aan't oplichten is door hen lastig te vallen met een no cure no pay advocaat en ik ben het niet die jullie internetverbindingen zwaar deed zuigen dat was adsl2fit die hun mooie beloftes niet konden waarmaken. En als jullie deze topic niet aanstaan dan gaan jullie toch gewoon ergens anders heen of niet? Voor mij is het eender hoor, jullie zijn allemaal welkom om welke reactie dan ook te plaatsen maar als ik merk dat er op de man wordt gespeeld dan moet je niet komen klagen als ik die situatie even rechtzet.

Doe maar moeite, roep al jullie vriendjes maar naar hier om wat reacties te plaatsen...go for it...ik zal in ieder geval jullie recht van vrije meningsuiting respecteren en ten stelligste blijven verdedigen. Als jullie echt denken dat dit kleine miertje daardoor weggaat dan denk ik niet echt dat jullie beseffen hoe hoog me dit al zit.

De ballen,
het kleine miertje
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”