HAHAHAHA...de oplichterskeet adsl2fit is opgedoekt!

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gesloten
LittleAnt
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2005, 12:41

Hoi,

Dat is het beste nieuws dat ik gehoord heb in tijden...Adsl2Fit failliet...HAHAHAHA! Als er iemand dit verdiende dan was het Adsl2Fit wel! Ik heb er speciaal mijn vakantie voor onderbroken en ga dit dan ook uitbundig vieren. :twisted:

Verder wil ik even alle mensen danken die dit mede mogelijk gemaakt hebben, zij het door faxen, brieven sturen, websites maken, peilingen doen, enquetes houden...

Verder wil ik ook mensen de goede raad geven om geen verdere betalingen te doen richting adsl2Fit aangezien zij contractbreuk gepleegd hebben en indien je brieven krijgt van juridesk om deze aangetekend terug te sturen met de melding dat je juridisch gezien niet verplicht bent te betalen.

Voor meer informatie :

http://mineco.fgov.be/redir_new.asp?loc ... _nl-01.htm
De abonnee mag de ontbinding van het contract niet aanvragen, ingeval de ISP zijn diensten niet levert om redenen van overmacht of om het even welke andere reden”.

Volgens de wet mag de verkoper je niet verbieden de vernietiging van het contract te vragen wanneer hij zijn plichten niet nakomt ;

“De ISP behoudt zich het recht voor het contract zonder opzegging of vergoeding te ontbinden, ingeval er geen aansluiting op de dienst plaatsvindt gedurende een opeenvolgende periode gelijk aan of groter dan een maand, bij onderbreking van de exploitatie van de dienst, …”.

Volgens de wet mag de ISP het contract niet eenzijdig naar eigen goeddunken verbreken of wijzigen, zonder je schadeloos te stellen, behoudens om redenen van overmacht ;
Maja, failliet...dat komt ervan he als je je klanten als stukken stront behandeld, ze oplicht en hun grondwettelijke rechten schendt! Ik had zelfs ergens gelezen dat ze een BTW nummer hadden gebruikt van een speelgoedwinkel.mwhahahahah...stelletje amateurs.

Wat ik al lang wist was dan toch blijkbaar een tijdje later aan het licht gekomen door de review van userbase

http://www.userbase.be/forum/portal.php ... njaarlater

En dan te geloven dat er nog mensen zijn die dit stelletje sjarlatans weten te verdedigen????? :eek:

OPLICHTERS ZIJN HET DIE ADSL2FIT, GROTE OPLICHTERS...

enne, kan ik na deze post ook een advocaat verwachten misschien MWAHHAHAHAHAHAHA...laster en eerroof zeker...ik lach me nog steeds rot als ik dat lees :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

SCREW YOU ADSL2FIT, serves you right! Couldn't have happened to a shittier company! Wens jullie in ieder geval al veel ongeluk toe in jullie volgende oplichterspraktijken! (vind wel een beetje erg voor al de gedupeerden en stel ook voor in die gevallen dat je klacht indient en probeert je geld terug te verhalen)

Met de allervriendelijkste groeten,
Kleine miertje :-D
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

In afwachting van een iets officiëlere mededeling / bron gaat dit dicht, want nu lijkt het meer een flame dan een gegrond bericht.
ADSL2Fit kan namelijk niet failliet gaan, aangezien dit slechts een productnaam was van het bedrijf Webvisie (net zoals Skynet niet failliet kan, want het bedrijf is Belgacom).
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”