Webvisie gaat de grove toer op.

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gesloten
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2746
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Zoals bij iedereen die a2f had is ook mijn contract eenzijdig en zonder enig woordje uitleg plots verbroken. Met als resultaat 3 weken geen internet. 3 weken dat m'n servers (in nederland) unmanaged waren, 3 weken dat ik geen support, nieuwe registraties enzv kon uitvoeren. maw 3 weken puur verlies. (aan een 56K modem geraken is de dag van vandaag heel moeilijk geworden, bij belgacom moeten ze zelf al eens goed zoeken waar ze die cd's met login/pwd vanonder moeten halen.)

Aan de telefoon bij webvisie werd mij tevens verzekerd dat er geen facturaties meer volgden. Enkele weken geleden zat er een webvisie brief in de bus. Blijkbaar een factuur. Vandaag zit er een brief van juri-desk in de bus ter waarde van 139 euro.

Is er soms een jurist in de zaal?

Volgens mij klopt hier iets heel hard niet. Ik zou er nog kunnen inkomen dat ze eventueel extra dataverkeer van tijdens de periode dat ze de service wel nog leverden aanrekenen. Maar dan kunnen ze net zo goed onmiddelijk juri-desk inschakelen....

Ik heb nu eens een gratis juridisch advies gevraagd, en ga deze week nog eens iemand een bezoekje brengen met wat vragen hierover.

Zijn er nog mensen die deze onzin te verwerken kregen? en/of eventuele stappen zouden ondernemen. Ik geef m'n geld liever aan een advocaat dan aan een bankroet bedrijfje dat nu in echte mafia stijl snel nog wat extra duiten wil opstrijken.
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie

Heronic:

Juri-desk heeft mij een factuur gestuurd van in de 500€. Kzou zogezegd een heel jaar niet betaald hebben...

Gelukkig dat mijn pa nog een deftige boekhouding heeft van dat soort toestanden. In die boekhouding zat een aangetekende brief met een bevestiging van A2F dat mijn contract opgezegd was. A2F heeft dat bevestigt, alles doorgefaxt naar Juri-desk. Niets meer van gehoord sindsdien.

Als ge recht in uw schoenen staat moet ge nergens voor vrezen. Het probleem is gewoon het is terug een gezooi van papieren & faxen.
Na bijna 1 jaar van die firma weg te zijn hé, blijven die maar facturen sturen, Heronic ge zijt niet de enige.

Mvg,
Snakehit
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Snakehit schreef:Na bijna 1 jaar van die firma weg te zijn hé, blijven die maar facturen sturen, Heronic ge zijt niet de enige.
Volgens mij bestaat er zoiets als een redelijke termijn... en ik denk niet dat je één jaar na datum dus nog moet afkomen met facturen, zelfs niet als ze terecht zijn.
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... sc&start=0

Hier loopt al een ander draadje over.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Zoals The_Borg al zei :)

*closed*
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”