Ik hoop dat ze een oplossing vinden ... ik heb hier met 3 pc's geprobeerd en geen van allemaal kunnen ze aan hotmail ... dat lijkt met toch wel heeeel toevallig niet?
Zelfs surfen naar
www.hotmail.com en daar inloggen lukt niet. Ik typ paswoord in en krijg een DNS error na een 15tal seconden.
Nog iets eigenaardig:
In Outlook Express heb ik verschillende hotmail accounts ingesteld. Mijn adres dat ik het meest gebruik is sinds gisteren helemaal aan't flippen
Ineens was de offline synchronisatie weg ... ik ga kijken in de Mail Store Folder en inderdaad, die offline files zijn weg
Ik ben er dan zaterdag na veel pogingen in geslaagd om terug een synchronisatie te doen ... dit heeft (ik zweer het, ik overdrijf niet) meer dan 2 uur geduurd voor 30 mails.
Enkele uren daarna probeer ik nog eens een send-receive (de hotmail accounts staan niet automatisch ingesteld) en die offline folders zijn WEER weg
Ik weet niet wat er aan de hand is maar het is hier seriously screwed up
Zo dadelijk op't werk eens proberen of ik daar aan alles aankan sie ... Ik houd jullie op de hoogte.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]