MSN probleem - Edpnet

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
DeNB3rt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 apr 2005, 15:46

Userbase users,

Ik zit met een vreemd probleem.
Ik surf nu al meerdere jaren met een DIVA ADSL usb modem zonder enige problemen. maar sinds enkele dagen kan ik perfect surfen, gamen, maar ik raak voor geen meter op msn of wat ook met msn messenger te maken heeft (online web messenger, hotmail,...) Terwijl andere mensen die ik ken er wel op geraken.

Ik heb de proef op de som genomen en een nieuwe geformateerde Athlon 64 pc met clean install en de modem erop aangesloten. Weer hetzelfde,surfen, school mails controleren,gamen, teamspeak,alles... buiten msn messenger en mails controleren op hotmail.com

Om te testen of het aan mijn msn lag, webmessenger werkt ook niet evenals GAIM messenger :x

Als ISP heb ik EdpNet, weet niet of dit er mee te maken heeft :-) maar je weet nooit :wink: .

Is er iets deffect aan mijn modem? of wat kan er fout zijn? HELP :-D
DeNB3rt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 apr 2005, 15:46

http://www.msn-problems.com/solve-msn-m ... 000301.php

Dit is de link naar de foutcode,maar de oplossing werkt niet :?
Dus wss toch een probleem met men internet?modem?Andere EDPnetters met dit probleem?


Bij GAIM stopt het aanmelden bij "cookie opvragen"
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Waarschijnlijk zal je eens de cookies moeten verwijderen, en opnieuw je pass moeten ophalen.
Hopelijk heb je al je paswoorden genoteerd, want die moet je dan allemaal opnieuw ingeven. (bv. deze van UB en bv. van de Lotto enz....)
Om je modem hoef je u geen zorgen te maken daar je voor de rest wel kan surfen.
Afbeelding
DeNB3rt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 apr 2005, 15:46

Blue-Sky schreef:Waarschijnlijk zal je eens de cookies moeten verwijderen, en opnieuw je pass moeten ophalen.
Hopelijk heb je al je paswoorden genoteerd, want die moet je dan allemaal opnieuw ingeven. (bv. deze van UB en bv. van de Lotto enz....)
Om je modem hoef je u geen zorgen te maken daar je voor de rest wel kan surfen.
Maar hoe komt het dan dat ik met een net geformatte pc niet eens op msn geraak?

Na cookies verwijderen doet ie het nog steeds niet :oops: GAIM blijft vastlopen bij "cookie opvragen".
Inmiddels geraak ik wel op de hotmail.com site
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

lukt het met een andere msnaccount om aan te melden?
de pispaal <<
DeNB3rt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 apr 2005, 15:46

Akira schreef:lukt het met een andere msnaccount om aan te melden?
Thanks both voor jullie reply.
Men broer zit met een pc in het netwerk, kan niet aanmelden.
En hier heb ik het nog es geprobeerd op mijn pc met men vriendin haar account,werkt ook niet :?
Heb zelfs msn 7 gedownload, en deze heeft dan een proxy fout... Heeft edpnet dan nu een proxy?
http://www.msn-problems.com/solve-msn-m ... 000306.php
Laatst gewijzigd door DeNB3rt 28 apr 2005, 22:21, in totaal 1 gewijzigd.
hologic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 197
Lid geworden op: 21 jul 2003, 17:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Ik zit ook bij EDPnet, maar ik heb hier geen problemen met MSN.

Misschien gewoon msn 7.0 nog eens downloaden & de installatie nog eens uitvoeren (eventueel bestanden laten repareren).

Welk OS gebruik je trouwens (XP SP2 of lager) en heb je een firewall of securitysuite (symantec, panda, bitdefender draaien)?
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

DeNB3rt schreef:
Akira schreef:lukt het met een andere msnaccount om aan te melden?
Thanks both voor jullie reply.
Men broer zit met een pc in het netwerk, kan niet aanmelden.
En hier heb ik het nog es geprobeerd op mijn pc met men vriendin haar account,werkt ook niet :?
Heb zelfs msn 7 gedownload, en deze heeft dan een proxy fout... Heeft edpnet dan nu een proxy?
http://www.msn-problems.com/solve-msn-m ... 000306.php
Het kan ook zijn dat je zelf een proxy server hebt, kijk eens goed of je dit niet per ongelijk in IE hebt ingesteld. En installeer ook eens een goede firewall.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Heb je Norton of andere Firewall op je PC staan? en ook op die andere geformateerde PC?
Dan een de settings nazien, Norton Internet Security > Privacy Controle > Configureren > Geavanceerd > Site toevoegen .
Dat moet beginnen met www. en dan de benaming van die site.
Mag dus niet beginnen met http: enz...
Zie daar naar algemene instellingen en gebruikersinstellingen, en pas dat aan.
Je kan dat eens bezien in die lijst naar een site welke wel werkt.

Heb je Windows SP 2 of welk OS?
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 28 apr 2005, 22:25, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
DeNB3rt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 apr 2005, 15:46

hologic schreef:Ik zit ook bij EDPnet, maar ik heb hier geen problemen met MSN.

Misschien gewoon msn 7.0 nog eens downloaden & de installatie nog eens uitvoeren (eventueel bestanden laten repareren).

Welk OS gebruik je trouwens (XP SP2 of lager) en heb je een firewall of securitysuite (symantec, panda, bitdefender draaien)?
Dankje voor de hulp,
Ik gebruik windows xp pro sp2.
Ik gebruik de standaard windows firewel :oops:
maar ik raak er niet wijs uit want heb nu al op 3 verschillende messengers proberen aan te melden op 3 verschillende pc's :bang:

volgens:
http://lrrp.clanhost.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=5846
ligt msn plat :roll: maar toch krijg ik nog die error...
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Ga naar configuratiescherm > klik op dat schild > vertrouwde websites > klik in het veld websites > (dat begint daar met https:)
In het veld deze website aan de zone toevoegen, vul je in > en dan op toevoegen klikken.

Misschien lukt het dan?
Afbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Staat de datum van uw PC juist? Want dit kan ook de oorzaak zijn van dergelijke problemen. Ik heb zo ook eens een paar uur zitten zoeken waarom ik op geen enkele manier kon inloggen op hotmail etc (alles wat met een .NET passport werkt). Bleek dat de klok van de PC een dag achter stond. Klok gelijk gezet en probleem was opgelost.
DeNB3rt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 apr 2005, 15:46

KK schreef:Staat de datum van uw PC juist? Want dit kan ook de oorzaak zijn van dergelijke problemen. Ik heb zo ook eens een paar uur zitten zoeken waarom ik op geen enkele manier kon inloggen op hotmail etc (alles wat met een .NET passport werkt). Bleek dat de klok van de PC een dag achter stond. Klok gelijk gezet en probleem was opgelost.
Ivm de klok,op nieuwe pc staat die verkeerd, maar op de andere 2 (en deze) staat ie juist. Maar toch bedankt.
Voorlopig werkt het dus nog niet, ik denk toch dat het iets met men internet te maken heeft...
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Ik weet de oplossing :)

Gebruik dus via gelijk welke MSN toepassing (Gaim, etc.) een proxy server.
Gewoon proxy.edpnet.be poort 8080 gebruiken. Dus proxy.edpnet.be:8080
voor Firefox, IE en die MSN toepassingen. Het enigste probleem die je dan nog kan ondervinden is het doorzenden van gegevens, video en audio zouden moeten werken.

Als dit de oplossing niet is dan ligt dit zeker bij jou. Check je firewall eens na of de firewall op je router etc.
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

MSN op zichzelf (niet de webversie) heeft niets te maken met een proxy, maar eerder met andere poorten die waarschijnlijk niet open staan. Zit jij niet achter een router/firewall ? Zorg dan eerst maar dat die uPnP ondersteuning heeft, en opstaat.
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Als je geen uPNP hebt, dan kan je gewoon aanmelden enzo hoor. Dat is enkel nodig voor als je geluidsoverdracht, de webcam of bestandsoverdracht wil gebruiken.

Cheers
Afbeelding
DeNB3rt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 apr 2005, 15:46

Ken schreef:Ik weet de oplossing :)

Gebruik dus via gelijk welke MSN toepassing (Gaim, etc.) een proxy server.
Gewoon proxy.edpnet.be poort 8080 gebruiken. Dus proxy.edpnet.be:8080
voor Firefox, IE en die MSN toepassingen. Het enigste probleem die je dan nog kan ondervinden is het doorzenden van gegevens, video en audio zouden moeten werken.

Als dit de oplossing niet is dan ligt dit zeker bij jou. Check je firewall eens na of de firewall op je router etc.
En ken is de winaar!
Gij (en de rest die geholpen hebben) hebben samen een bak bier tegoed van mij :banana:

De proxy hielp dus! Snap wel niet waarom ik al heel mijn leven zonder proxy kan werken, en nu niet :-D

Merci!
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Ik zie niet in waarom men voor MSN een proxy nodig heeft. Zal dus wel ergens een probleem met een slecht geconfigureerde firewall zijn.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Ik denk het ook wel hoor, maar ik heb mijn zus haar pc volledig op die edpnet proxy gezet voor internet en MSN etc. zodat ze er geen file transferts mee kan doen. En het gaat ook sneller met dat er een cache is op proxy servers zeker.
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Hier werkt msn goed op EDPNet, dus het zal ergens een lokaal probleem zijn, wat ik wel raar vind :/
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Carolus

SeNsEi Ze0n schreef:Hier werkt msn goed op EDPNet, dus het zal ergens een lokaal probleem zijn, wat ik wel raar vind :/
Hier ook geen enkel probleem.
Wat zou MSN nou specifiek zo'n probleem zijn via EDPnet? Adsl is toch adsl, en tcp/ip is gewoon tcp/ip. Wat zou EDPnet erbij te winnen hebben door nu net dát te gaan wijzigen waardoor MSN onbruikbaar wordt? Zeker als al de rest blijkbaar als een trein blijft lopen.
Daarom een niet zo wilde gok: pibkac?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Carolus schreef:Daarom een niet zo wilde gok: pibkac?
tis "pebkac" :p
kitterrick

msn werkt maar niet hotmail.
kan niet mijn emails te checken in hotmail
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Ik heb sinds vanmorgen hetzelfde probleem ...

MSN inloggen lukt niet meer
via Outlook Express hotmail mailboxen synchroniseren lukt niet meer
zelfs www.hotmail.com en zo inloggen gaat niet :eek:


Ik snap er niks van ... voor de rest werkt alles wat internet is hier perfect, en ik heb niets veranderd aan config qua software/hardware ... ik draai zelfs helemaal geen software firewall...


/EDIT: juist ff MSN met proxy geprobeerd maar geen succes ...
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

msn werkt hier, maar ik kan inloggen op hotmail maar ik krijg de lijst met nieuwe mails niet binnen, ongewenste lukt wel na een paar keer te proberen.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Het zal wel bij Microsoft liggen zeker weten :D
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Ken schreef:Het zal wel bij Microsoft liggen zeker weten :D
Ik zie niet in waarom dat aan Microsoft zou liggen? Bij mij werkt alles perfect. screenshot zo even genomen op 1 mei
Is wel betalende versie zie (2000 MB)
Bijlagen
shot_hotm.jpg
(67.24 KiB) 167 keer gedownload
Bossie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 maa 2004, 14:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb geen probleem met MSN, maar met gmail. Als ik mijn post wil bekijken en dus naar http://gmail.google.com ga, zegt hij dat die pagina niet kan weergegeven worden.

Heb cookies verwijderd, register gecleared, firewall staat af. Het moet ook enkel een probleem zijn op mijn PC, want ik kan wel aanmelden op andere pc op hetzelfde netwerk.

Tot vorige week werkte alles perfect, nooit problemen gehad met aanmelden, P.S. zit ook bij edpnet en gebruik als OS Windows 2000 SP4
Greetz Bossie
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Vergeten te vermelden, ISP is Skynet voor mij.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Ik stel dus toch wel vast dat er verschillende probleempjes zijn bij EDPnet de laatste tijd.

-MSN
-HOTMAIL
-GMAIL

Wat nog? :s
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Blue-Sky schreef:
Ken schreef:Het zal wel bij Microsoft liggen zeker weten :D
Ik zie niet in waarom dat aan Microsoft zou liggen? Bij mij werkt alles perfect. screenshot zo even genomen op 1 mei
Is wel betalende versie zie (2000 MB)
[OFF-TOPIC]
Waarom betaald gij voor een 2GB mailbox als je die bij gmail gratis krijgt?
[/OFF-TOPIC]

Ik heb onlangs ook een probleempje gehad met msn, maar was enkel mijn account, die van mijn vriendin werkte wel.
Is toevallig ook EDPnet maar zal wel nie daar aan liggen als die van mijn vriendin wel werkte.
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Carolus schreef:
SeNsEi Ze0n schreef:Hier werkt msn goed op EDPNet, dus het zal ergens een lokaal probleem zijn, wat ik wel raar vind :/
Hier ook geen enkel probleem.
Wat zou MSN nou specifiek zo'n probleem zijn via EDPnet? Adsl is toch adsl, en tcp/ip is gewoon tcp/ip. Wat zou EDPnet erbij te winnen hebben door nu net dát te gaan wijzigen waardoor MSN onbruikbaar wordt? Zeker als al de rest blijkbaar als een trein blijft lopen.
Daarom een niet zo wilde gok: pibkac?
Wow .... dat is wel een héél simpele voorstelling van hoe "internet" van/naar je thuis loopt. Er zijn wel een heleboel andere factoren die ervoor kunnen zorgen dat de ene provider niet én de andere wel op MSN zou kunnen, ook al lopen ze beiden over ADSL. Even een voorbeeldje:

1. DNS probleem
2. Peering probleem
3. Routing probleem
4. Blacklist probleem
5. ...

of zo maar even snel een paar voor de hand liggende problemen op te noemen.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

1. DNS probleem
2. Peering probleem
3. Routing probleem
4. Blacklist probleem
DNS zeker weten! En blacklists ook, ik kon niks zenden naar m'n eigen email adres. :( enkel en alleen om dat te testen.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Ik hoop dat ze een oplossing vinden ... ik heb hier met 3 pc's geprobeerd en geen van allemaal kunnen ze aan hotmail ... dat lijkt met toch wel heeeel toevallig niet?

Zelfs surfen naar www.hotmail.com en daar inloggen lukt niet. Ik typ paswoord in en krijg een DNS error na een 15tal seconden.

Nog iets eigenaardig:

In Outlook Express heb ik verschillende hotmail accounts ingesteld. Mijn adres dat ik het meest gebruik is sinds gisteren helemaal aan't flippen :?
Ineens was de offline synchronisatie weg ... ik ga kijken in de Mail Store Folder en inderdaad, die offline files zijn weg :!:
Ik ben er dan zaterdag na veel pogingen in geslaagd om terug een synchronisatie te doen ... dit heeft (ik zweer het, ik overdrijf niet) meer dan 2 uur geduurd voor 30 mails.
Enkele uren daarna probeer ik nog eens een send-receive (de hotmail accounts staan niet automatisch ingesteld) en die offline folders zijn WEER weg :!: :idea:

Ik weet niet wat er aan de hand is maar het is hier seriously screwed up :(

Zo dadelijk op't werk eens proberen of ik daar aan alles aankan sie ... Ik houd jullie op de hoogte.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

C-Phest schreef:Zelfs surfen naar xxx.hotmail.com en daar inloggen lukt niet.
Als ik op de link klik in quote wordt ik automatisch ingelogd, er moet dus duidelijk iets fout zijn met de DNS via EDPnet.
(zoals ik in een vorig bericht in deze thread al een screenshot geplaatst had daarover)

PS: Het noemt nog steeds A2F problemen forum, hmmm...zouden er nog DNS tussenzitten welke verwijzen naar A2F (oude DNS van A2F) welke de oorzaak is voor de storing?

Storing is toch begonnen na de overname van A2F klanten, bij EDPnet?

Erratum:(echte link in quote gewist!)
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 15 mei 2005, 15:11, in totaal 2 gewijzigd.
Afbeelding
Carolus

meon schreef:
Carolus schreef:Daarom een niet zo wilde gok: pibkac?
tis "pebkac" :p
Klopt :)
Maar pibkac blijkt toch ook een paar honderden keren te googlen.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Ter extra info: Ik zit al anderhalf jaar op EDPNet (kwam ook van A2F) ... ik ben dus niet 1 van degenen die recent overgestapt zijn.

Heb ondertussen op't werk geprobeerd en ik kan inloggen op mijn hotmail account ... het ligt dus niet aan de account zelf .. ik had dit nog als mogelijkheid gehouden omdat ik een 2 maand geleden de 250MB truuk toegepast had op die account.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

C-Phest schreef:Zelfs surfen naar www.hotmail.com en daar inloggen lukt niet. Ik typ paswoord in en krijg een DNS error na een 15tal seconden.
Hotmail switched je van het ene domain/server naar de andere tijdens het inloggen, zo passeer je hotmail.com, passport.net, passport.com, msn.com, ... dus als er ergens eentje fout gaat in de DNS bij EDPnet dan kan je het vergeten.

Waarom er eentje zou foutgaan vraag je best bij hen...
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Bij mij werkt -zelfs op smallband- toch nog alles goed.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Blue-Sky schreef:Storing is toch begonnen na de overname van A2F klanten, bij EDPnet?
Nu je het zegt ja het is zo. Sinds een paar maanden toch hoor.
Zoals ik op IRC zij kreeg ik deze 404 message wanneer ik naar http://edpnet.be surf (zonder www). Ik heb m'n pc al meerdere keren gescanned op alles en nog wat. Virussen, spyware, malware. NIKS!

Code: Selecteer alles

edpnet.be

Deze domeinnaam is geregistreerd door een klant van je-eigen-domein.nl

This domainname is registered by a customer of je-eigen-domein.nl
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”