provider voor 5 maanden

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
nyrgall
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2005, 19:10

Hallo, ik was dus ook a2f klant en zit nu met het bijkomende probleem dat ik in september voor langere termijn naar het buitenland vertrek. Ik heb dus nog maar voor 5 maanden internet nodig en zou willen vermijden om nodeloos 7 maand extra aansluitingskosten te betalen. Bij edpnet en de meeste andere providers moet je echter minstens een abonnement van 1 jaar nemen...

Ik heb het provider overzicht al bekeken, en met evonet gebeld aangezien je daar een 2 maandelijks abonnement kan nemen, maar dat begint ook minstens met 1 jaar. Ook euphony en tiscali/scarlet is minstens 1 jaar (gelezen in de algemene voorwaarden).

Weet er dus iemand een provider waar het toch mogelijk is om een korte termijn abonnement te nemen ?

Een andere mogelijkheid is het 'doorgeven' van mijn abonnement naar iemand anders, maar in de meeste gevallen moet dan minstens het telefoonnummer behouden blijven. Als er dus providers zijn waar de voorwaarden voor overdracht soepeler zijn, laat maar weten !
Sand

Ik geloof dat je zowel bij telenet als BGC een 3-tal maanden kan 'testen''... en dus na die drie maand weer kan opzeggen?

Niet helemaal zeker...
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Als je geen problemen hebt met een beetje werk:
2 maanden Telenet "testen" voor 15 EUR/maand + aansluitingskosten.
tegen die tijd heeft een andere isp ook zo'n promotie wss, is dit niet het gevel: evonet voor 2 maand, en dan zal je nog wel iets vinden :p .
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gast

Euphony, kunt opzeggen wanneer ge wilt
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Anonymous schreef:Euphony, kunt opzeggen wanneer ge wilt
Ik denk dat ge u vergist, ook hier moet je minstens een contract van een jaat nemen.

Wat misschien wel een oplossing is, is een goedkoop abbonnement nemen als ge geen andere oplossing vind, zo blijven de kosten toch laag.
Bij verstatel kunt al onbeperkt surfen voor €30, maar de snelheid is laag (512/256) en indien ge minder dan 250MB verbruikt, als ge er niet zijt dus, betaald ge maar €19,9.
sander

edpnet....
You can now sign up for a temporary ADSL subscription for exhibitions, events, ... !

Notice : minimum duration of this contract is 1 month and a phone line must already be in place.

For more info and pricing, contact EDPnet :
[email protected] or +32 3 780 74 80
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

sander schreef:edpnet....
You can now sign up for a temporary ADSL subscription for exhibitions, events, ... !

Notice : minimum duration of this contract is 1 month and a phone line must already be in place.

For more info and pricing, contact EDPnet :
[email protected] or +32 3 780 74 80
Had daar ook effe aan gedacht maar denk dat de prijzen hoog zullen liggen en dus zal het niet veel verschil maken maar je kan eens proberen bellen :-D .
Koyan
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 1 keer

nyrgall schreef:Ik heb het provider overzicht al bekeken, en met evonet gebeld aangezien je daar een 2 maandelijks abonnement kan nemen, maar dat begint ook minstens met 1 jaar.
Heeft men je dat letterlijk verteld aan de telefoon?

Nergens in de algemene voorwaarden, noch op het aanvraagformulier voor adsl vind ik dat terug. In de algemene voorwaarden staat wel dat de vergoeding voor de abonnementen ondeelbaar is, dus dat een twee-maandelijks abonnement minstens twee maand duurt, en een jaarabonnement minstens één jaar, wat me logisch lijkt. Maar nergens kan ik uit afleiden dat twee-maandelijkse abonnementen ook minstens één jaar gelden.

Met het verlies van Newszilla, en andere recente problemen bij XS4All^WEvonet, zou ik graag mijn abo bij Evonet opzeggen zonder nog het hele jaar te moeten uitdoen.
Gast

Koyan schreef: Heeft men je dat letterlijk verteld aan de telefoon?

Nergens in de algemene voorwaarden, noch op het aanvraagformulier voor adsl vind ik dat terug.
Ik dus ook niet... daarom had ik hen ook gebeld. Jammer genoeg is er ook nog een apart document 'xDSL voorwaarden', en daar staat het dus wel in :-(
nyrgall
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2005, 19:10

Toch alvast bedankt voor de reacties. Blijkbaar zit er niks anders op dan een beetje te 'foefelen'. Jammer, ik had liefst een deftig abonnement willen nemen, maar als ze je dat onmogelijk maken, tja...

SeNsEi Ze0n: wat bedoel je juist met "evonet voor 2 maand" ? Is dat ook een promo actie of zo ? Ik vind het in ieder geval niet direct terug.
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Ik zei dat omdat de topicstarter zei dat dat bestond.
Ik weet niet of dat echt zo im, maar ik vermoed dat hij het toch heeft opgezocht.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
nyrgall
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2005, 19:10

SeNsEi Ze0n schreef:Ik zei dat omdat de topicstarter zei dat dat bestond.
Dat was ik dus :-) Maar zoals ik daar zei, het kan enkel indien men begint met een abonnement van een jaar. Daarna kan men dan wel om de twee maand besluiten om op te zeggen, maar daar ben ik natuurlijk niet veel mee...
Gast

Anonymous schreef:
Koyan schreef: Heeft men je dat letterlijk verteld aan de telefoon?

Nergens in de algemene voorwaarden, noch op het aanvraagformulier voor adsl vind ik dat terug.
Ik dus ook niet... daarom had ik hen ook gebeld. Jammer genoeg is er ook nog een apart document 'xDSL voorwaarden', en daar staat het dus wel in :-(
Crap, je hebt gelijk. Mooi verstopt van hen. :(

Wel vreemd: in die xdsl voorwaarden staat dat het contract minstens één jaar duurt, en dan steeds stilzwijgend voor een jaar wordt verlengd. Maar er staat wel niks meer bij over die tweemaandelijkse abonnementen. Ik zal ook maar nog eens bellen en zien wat ze precies te vertellen hebben.

Thanks.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Anonymous schreef:www.surfadsl.be ;) 6 maanden contract
Vergoeding van €100 bij het verbreken van het contract tussen de 6de en de 12de maand.


altijd de kleine letterkes en *-etjes lezen :roll:
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”