Respons opzegbrief a2f

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Wie heeft er al respons gekregen op die opzegbrief ?

Mvg,

Kikker
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 599
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 2 keer

is het eigenlijk nodig een opzegbrief te sturen?

adsl2fit beëindigt toch eenzijdig het contract door het niet meer leveren van diensten
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

met die geldwolven weet ge maar nooit
CoDE
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 maa 2004, 14:34

Ik heb zelf moeten bellen om een bevestiging te krijgen...
digitalboy

Heb schriftelijke bevestiging gekregen dat mijn ingebrekestelling goed ontvangen is en mijn abonnement onmiddellijk wordt afgesloten.

Waarvan ik nog GEEN bevestiging heb gekregen is mijn abonnementsaanvraag bij Realdsl, desondanks deze van vorige vrijdag verzonden is.
Als ik even vergelijk met mijn aanvraag bij Adsl2fit, na nog geen 7 dagen na mijn aanvraag kreeg ik al schriftelijk bevestiging MET logingegevens en een voorstel tot betaling voor de aansluiting.
Nu bij Realdsl niets, noppes, nada. Men kan zelfs niet bevestigen dat mijn aanvraag goed ontvangen is.
Dit ervaar ik als een slecht begin, mogelijk ook een slechte keuze ?

Kan een aanvraag nog geannuleerd worden als je nog niets vernomen hebt van betreffende isp ?
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

digitalboy schreef: Nu bij Realdsl niets, noppes, nada. Men kan zelfs niet bevestigen dat mijn aanvraag goed ontvangen is.
Dit ervaar ik als een slecht begin, mogelijk ook een slechte keuze ?

Kan een aanvraag nog geannuleerd worden als je nog niets vernomen hebt van betreffende isp ?
Ik had 5 minuten later een bevestiging op irc ...
Joe Sixpack
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:21
Contacteer:

zertox schreef:
digitalboy schreef: Nu bij Realdsl niets, noppes, nada. Men kan zelfs niet bevestigen dat mijn aanvraag goed ontvangen is.
Dit ervaar ik als een slecht begin, mogelijk ook een slechte keuze ?

Kan een aanvraag nog geannuleerd worden als je nog niets vernomen hebt van betreffende isp ?
Ik had 5 minuten later een bevestiging op irc ...
mjah irc :) ook nogal een medium om u klanten in te lichten ;)
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

true,

Als je weet dat 75% van de mensen (als het niet meer is) niet beschikt over IRC...dan is het volgens mij toch ook geen efficiente manier om om te gaan met je klanten...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Wacht ... een Internet Service Provider (dus iemand die Internet aanbiedt) verwacht dat je via het Internet met hen contact opneemt?
Ah natuurlijk, het doelpubliek (g33ks) heeft natuurlijk 2 internetverbindingen thuis :p
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Ik heb antwoord gekregen van A2f, ik brengn morgen verslag uit.

Mvg,

Kikker
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

meon schreef:Wacht ... een Internet Service Provider (dus iemand die Internet aanbiedt) verwacht dat je via het Internet met hen contact opneemt?
Ah natuurlijk, het doelpubliek (g33ks) heeft natuurlijk 2 internetverbindingen thuis :p
Mja, je hebt ook andere bronnen zoals VRIENDEN waar je naartoe kan om even te checken, of nog betere vrienden die zo vriendelijk zijn om je hun login even te geven (ik heb btw ontdekt hoe je met 1 account van scarlet op 2 verschillende plaatsen online kan ... wrsch is dat al wel gepost maar kom) en zo even te checken.

Toch vind ik dat dit niet de bedoeling is en dat je ook offline je bestelling kan volgen in zijn proces. Nja, alleszins al een goede start voor RealDSL als ik de replies van hierboven correct heb gelezen :roll:
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Hier het antwoord op mijn brief.

"Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw schrijven dd 01/04/05. We hebben de nodige acties ondernomen en uw contract zal het onmiddelijke ingang worden onpgezegd.

Indien u nog verder vragen zou hebben, aarzel niet om ons te contacteren.

Tom Verhaegen"

Mvg,

Kikker
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”