snelheid EDPNet

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Ik moet zeggen ik merk hier sinds vanmorgen ook een halvering van de snelheid ...

nuja, bij EDPNET kan je er van op aan dat als het een technische issue is het snel opgelost is ... die wachten niet tot er 50 man gebeld heeft voor hetzelfde te melden, die zien dat zelf ;)

Ik hoop dat Deej_1977 ongelijk heeft en dat de snelheidsdrop niet aan de A2F'ers ligt ... ik was daar nu eindelijk vanaf en 'veilig' voor internetwanpraktijken sinds ik bij EDPNET zat :(
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Deej_1977 schreef:
ZMD schreef:Spijtig genoeg konden we zelf niet kiezen welke provider ons abbonement overnam, anders had ik toch een andere gekozen denk ik :-)
Langs de andere kant heb je daardoor wel nagenoeg geen downtime gehad. Wat als je meteen een andere provider had moeten zoeken? Een week geen internet in de paasvakantie, zou je het aankunnen ;-)?
't is niet da ik niet tevreden ben ze met deze oplossing, maar na 1jaar zeg ik het waarschijnlijk toch op ze, tenzij de abbo's verbeteren.
Maar jij steekt de schuld op de A2F'ers, maar 't is de schuld van onze ex-provider en EDPnet dat wij en jullie nu traag surfen, en natuurlijk ook van de gebruikers die niet verder willlen gebruik maken van de diensten van EDP en nu hun abbo misbruiken.

Maar zoals ik al zij, nadat het contract van een jaar voorbij is ga ik denk ik wel bij een andere provider.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ZMD schreef:
Deej_1977 schreef:
ZMD schreef:Spijtig genoeg konden we zelf niet kiezen welke provider ons abbonement overnam, anders had ik toch een andere gekozen denk ik :-)
Langs de andere kant heb je daardoor wel nagenoeg geen downtime gehad. Wat als je meteen een andere provider had moeten zoeken? Een week geen internet in de paasvakantie, zou je het aankunnen ;-)?
't is niet da ik niet tevreden ben ze met deze oplossing, maar na 1jaar zeg ik het waarschijnlijk toch op ze, tenzij de abbo's verbeteren.
Maar jij steekt de schuld op de A2F'ers, maar 't is de schuld van onze ex-provider en EDPnet dat wij en jullie nu traag surfen, en natuurlijk ook van de gebruikers die niet verder willlen gebruik maken van de diensten van EDP en nu hun abbo misbruiken.

Maar zoals ik al zij, nadat het contract van een jaar voorbij is ga ik denk ik wel bij een andere provider.
Schuld van EDPNet is wel redelijk grof uitgedrukt. Die mannen geven u één à twee dagen gratis Internet... Voor hetzelfde geld was er geen enkele provider opgedaagd die zoiets deed en hadden jullie absoluut niks meer.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Tja misschien lopen we hier wel wat te snel van stappel. Volgens mij heb ik hier toch gelezen dat er updates komen en dat de problemen worden opgelost hier omtrent dus ......... :roll:

Gewoon ffe afwachten en dan zien we wel verder of het goed komt of niet :-D
Gast

Vanmorgen was de snelheid al terug dik OK ... had niet anders verwacht van EDPNet ...

Sven.VdS (sorry kan niet inloggen ben paswoord vergeten en zit op't werk :) )
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Dit bericht hebben we doorgekregen van de vriendelijke mensen van EDPnet, met de vraag het hier te plaatsen:
EDPnet moet bekennen dat het qua bandbreedte enigszins krap kwam te zitten door de plotse toevloed van een kleine duizend ex-ADSL2FIT'ers, en de daardoor - met ettelijke tientallen megabits - toegenomen bandbreedte. Dat de gemiddelde ADSL2FIT/WebVisie-abonnee geen huis-, tuin- en keukensurfer is, is waarschijnlijk geen nieuws. We beseffen dat de oud-A2Fers die bv. gisteravond via EDPnet surften waarschijnlijk geen goede indruk kregen van onze netwerkperformantie. Net als onze bestaande abonnees, trouwens.

EDPnet heeft nooit de gewoonte gehad bij de pakken neer te blijven zitten, vandaar dat we erop gebrand waren op korte termijn onze netwerkcapaciteit gevoelig te verbeteren naar het niveau dat onze abonnees altijd al gewoon geweest zijn. Dat hebben we vandaag, om 16.30u., in orde gebracht, door onze volledige bandbreedte te verdubbelen. Al onze abonnees, ook de voormalige ADSL2FIT'ers, beschikken sindsdien weer over de volle snelheid, de lage pingtijden en de korte routes waar ze recht op hebben.

We willen benadrukken dat de overname van al die A2F-abonnees op zeer korte termijn geregeld moest worden, en dat we ons daardoor aanvankelijk verplicht zagen ADSL2FIT'ers die vóór vrijdag 1 april 17u. niet de moeite hadden gedaan de overname van hun abonnement door EDPnet expliciet te bevestigen, defintief de toegang tot het EDPnet-netwerk te ontzeggen. Door de doorgedreven inspanning van onze netwerkingenieurs om onze capaciteit weer voldoende ademruimte te bezorgen, kunnen we die maatregel nog ietwat versoepelen, waardoor ex-A2F'ers nog tot maandag 4 april 16u. de tijd krijgen om onze internettoegang vrijblijvend uit te testen. Wie vóór maandagavond niks van zich laten horen heeft, kunnen we jammer genoeg verder geen gratis toegang tot ons netwerk meer bieden.

EDPnet hoopt dat we bij zowel onze bestaande als onze nieuwe abonnees op begrip kunnen rekenen voor deze overgangsmaatregelen. We wensen u nog een prettig weekend en blijven vanzelfsprekend openstaan voor uw suggesties.

Het EDPnet team.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Niks is gratis maar toch wel een mooi gebaar van Edpnet iets dat we al lang niet meer gewoon waren van een ISP (zoals A2F).

Zo zie je wie professioneel en bezig is en wie niet !!!

De goedheid bestaat nogaltijd onder de mensen (zakenlui) !!!
Gast

De snelheid is inderdaad weer aanvaardbaar!

Wat ADSL2FIT in geen maanden (laat staan jaren) kon heeft EDPnet in een dag gerealiseerd :!:

En nu maar hopen dat de gasten die ervoor gezorgd hebben dat het ADSL2FIT netwerk geen QOS had nu ook weg zijn! Met al hun gezever over hoe ze niet toekomen met 40 Gb. Als je dergelijke gebruiker bent dan moet je ook bereid zijn om daar de financiele gevolgen voor te nemen en niet alles te verpesten voor anderen!

Blij bij EDPnet te zijn en blij van ADSL2FIT af te zijn (al lag het vast aan een aantal rotte appels enerzijds en onvermogen bij de ISP anderzijds)...
Gast

meon schreef:Dit bericht hebben we doorgekregen van de vriendelijke mensen van EDPnet, met de vraag het hier te plaatsen:
EDPnet moet bekennen dat het qua bandbreedte enigszins krap kwam te zitten door de plotse toevloed van een kleine duizend ex-ADSL2FIT'ers, en de daardoor - met ettelijke tientallen megabits - toegenomen bandbreedte. Dat de gemiddelde ADSL2FIT/WebVisie-abonnee geen huis-, tuin- en keukensurfer is, is waarschijnlijk geen nieuws. We beseffen dat de oud-A2Fers die bv. gisteravond via EDPnet surften waarschijnlijk geen goede indruk kregen van onze netwerkperformantie. Net als onze bestaande abonnees, trouwens.

EDPnet heeft nooit de gewoonte gehad bij de pakken neer te blijven zitten, vandaar dat we erop gebrand waren op korte termijn onze netwerkcapaciteit gevoelig te verbeteren naar het niveau dat onze abonnees altijd al gewoon geweest zijn. Dat hebben we vandaag, om 16.30u., in orde gebracht, door onze volledige bandbreedte te verdubbelen. Al onze abonnees, ook de voormalige ADSL2FIT'ers, beschikken sindsdien weer over de volle snelheid, de lage pingtijden en de korte routes waar ze recht op hebben.

We willen benadrukken dat de overname van al die A2F-abonnees op zeer korte termijn geregeld moest worden, en dat we ons daardoor aanvankelijk verplicht zagen ADSL2FIT'ers die vóór vrijdag 1 april 17u. niet de moeite hadden gedaan de overname van hun abonnement door EDPnet expliciet te bevestigen, defintief de toegang tot het EDPnet-netwerk te ontzeggen. Door de doorgedreven inspanning van onze netwerkingenieurs om onze capaciteit weer voldoende ademruimte te bezorgen, kunnen we die maatregel nog ietwat versoepelen, waardoor ex-A2F'ers nog tot maandag 4 april 16u. de tijd krijgen om onze internettoegang vrijblijvend uit te testen. Wie vóór maandagavond niks van zich laten horen heeft, kunnen we jammer genoeg verder geen gratis toegang tot ons netwerk meer bieden.

EDPnet hoopt dat we bij zowel onze bestaande als onze nieuwe abonnees op begrip kunnen rekenen voor deze overgangsmaatregelen. We wensen u nog een prettig weekend en blijven vanzelfsprekend openstaan voor uw suggesties.

Het EDPnet team.
meon, zou dit eventueel op de frontpage als update bij het originele artikel kunnen komen?
Dit lijkt me toch vrij belangrijke infomatie.
Nu kan ik zeker nog tot maandag gratis surfen ;)
en nee ik zal niet leechen, ben een brave a2f'er

in alle geval thx edpnet team
jullie zijn meer dan waarschijnijk nog een klant rijker
Gast

idd, ik twijfelde ook eerst omdat de snelheden serieus dropten, niet dat ik een leacher ben, helemaal niet,maar die 512Kbit up is belangrijk voor mij.

EDPnet is mij ook als klant rijker, als ik zo kan verdersurfen aan de A2F voorwaarden.


DeNB3rt
Kurt

Hoera hoera, vandaag ganse avond op EDPnet gesurfd. Gisteren was de snelheid vreselijk, en op slechts één werkdag hebben ze hun capaciteit groot genoeg gemaakt zodat ik weer van normale snelheden kan genieten (niet dat ik veel gewoon was van A2F :twisted:)

Dit is veruit de beste service die ik toch nu toe hebt meegemaakt van alle providers :lol:

Two thumbs up EDPnet, ik denk dat jullie het beste alternatief zijn.

Kurtjah
Gast

Zeker waar, ik heb al de hele dag door speedtest gedaan, en de lijn blijft stabiel, zelfs in de piekuren :P

Nu hopen dat ik mijn login etc krijg, want ik heb nog geen mailtje gekregen.
Zal wel maandag gebeuren hoop ik

DeNB3rt
Gast

ze hebben gewoon nen 100Mbit link bij in gebruik genomen.
Gast

Anonymous schreef:Zeker waar, ik heb al de hele dag door speedtest gedaan, en de lijn blijft stabiel, zelfs in de piekuren :P

Nu hopen dat ik mijn login etc krijg, want ik heb nog geen mailtje gekregen.
Zal wel maandag gebeuren hoop ik

DeNB3rt
Hoi Bert,

wat bedoel je met login krijgen, je kan gewoon @A2F door @EDPNET vervangen en zoef zoef surfen...;)

DeNB4rt
Gast

Anonymous schreef:
Anonymous schreef:Zeker waar, ik heb al de hele dag door speedtest gedaan, en de lijn blijft stabiel, zelfs in de piekuren :P

Nu hopen dat ik mijn login etc krijg, want ik heb nog geen mailtje gekregen.
Zal wel maandag gebeuren hoop ik

DeNB3rt
Hoi Bert,

wat bedoel je met login krijgen, je kan gewoon @A2F door @EDPNET vervangen en zoef zoef surfen...;)

DeNB4rt
Weet ik wel dat je er @EDPNET moet achter zetten,maar normaal krijgde een nieuwe login door het vernieuwde contract met EDPnet

DeNB3rt
Kurt

Ik denk dat die nieuwe gebruikersnamen voor maandag ofzo gaan zijn.
Ik kan me voorstellen als ze daar 1000 faxen ofzo gekregen hebben dat dat niet zomaar op 1 2 3 verwerkt wordt :)
Ze hebben al genoeg werk gehad met ons voldoende bandbreedte te geven :twisted: :twisted: :twisted:

Kurtjah
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”